הליכודניקים החד"שים נגד אדם גולד

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הליכודניקים החדשים נ' אדם גולד

לאחרונה כתבתי על מקרה אדם גולד. אחד הגורמים המרכזיים העומדים מאחורי היוזמה לסגירת החשבון של אדם גולד הוא עו"ד בשם איתי לשם, הטוען כי הוא בא להגן על הדמוקרטיה מפני "התארגנות אפלה ומסוכנת", המקורבת לנתניהו, שמטרתה להשפיע על הבחירות באופן אפל ובלתי דמוקרטי.

לשם הוא חבר ליכוד ופעיל בתנועה בשם הליכודניקים החדשים.

אני מכיר את הגוף הזה היטב. לקחתי על עצמי לייצג את עפר בינשטוק בתביעה שהגישו כנגדו הליכודניקים החדשים, מתוך מטרה לסתום פיו, לאחר שהעביר עליהם ביקורת. התובע ובא-כוחו הם חברי הליכודניקים החדשים, והסבירות שהם לא פועלים בשירות התנועה הזאת שואפת לאפס.

במסגרת תצהיר העדות הראשית שהגשתי לבית המשפט צירפתי 800 עמודים של ראיות המדגימים כי החל משנת 2011, הליכודניקים החדשים פוקדים באופן מכוון ושיטתי אנשי שמאל למפלגה.

אחד האנשים הקשורים לתנועה ולתביעת הסרק הזאת – איתי בר יוסף – הצטלם בקלפי בבחירות של שנת 2015 עם פתק של מרצ, והצהיר באופן מפורש בשנת 2017 בשיחה עם שמוליק כהן, מנהל הקמפיין של עמיר פרץ, כי הוא איש מרצ ומהווה "גיבוי" בליכוד למנהל הקמפיין של פרץ.

תקצר היריעה מלפרט את האופן המניפולטיבי והשקרי בו פועלת התנועה הזאת, שגייסה ביודעין ובחשאי אנשי שמאל מובהקים ואנשים המגדירים את דב חנין כח"כ המוכשר ביותר בכנסת (כגון ירון בן נון, אשר פרש מרצונו מהליכוד בספטמבר 2017 לאחר שמרשי חשף אותו), כל זאת בזמן שהם אומרים לציבור הרחב כי הם לא מהווים תנועת שמאל, וחוזרים על שתי הססמאות העיקריות שלהם "אין הבדל אמיתי בין שמאל וימין" ו"הצבעה לחוד והתפקדות לחוד".

כפי שהדגמתי בתצהיר שהגשתי לבית המשפט, בר יוסף בעצמו לא מאמין בססמאות הללו, ובניגוד למה שנאמר לציבור הרחב, בשיחות פרטיות הוא הדגיש ברחל בתך הקטנה כי הוא כן מאמין כי קיים הבדל בין שמאל וימין פוליטי, וכי הוא נכנס לליכוד כדי לחזק את השמאל בתוכו, ולהפוך אישים מסוגו לחברי כנסת מטעם הליכוד.

זאת התנועה בה חבר לשם, חבר הליכוד, חבר הליכודניקים החדשים, האיש שניסה, ולטענתו הצליח, לסתום לאדם גולד את הפה, כי הוא לא סתם פרופיל דמה לטענתו, אלא התארגנות "אפלה ומסוכנת" שמי שעומד מאחוריה הוא לא אחר מראש הממשלה.

אותו לשם הוא לוחם השחיתות שרק לפני כמה ימים, ביום 17.9.18, העלה את תמונותיו של אהוד ברק, וכתב: "הוא הא, מי זה בא?", והמשיך לכתוב:

Image may contain: 1 person, text

"תקשיבו לאהוד ברק במשך 6 דקות, אין אף אחד שאומר לנו את האמת או שיש לו את החזון המרשים או חצי מרוח הלחימה של ברק. חובה לראות את הנאום המלא שלו בצוותא".

Image may contain: 2 people, people sitting and text

לעומת זאת, ביום 4.8.17 כותב לשם כי אם נתניהו יתפטר מיד, הוא מוכן לוותר לו על "הסאגה שתסתיים במינימום עוד (צ"ל: עד) שנתיים מאסר עבורו".

בעקבות הדברים של האדם שנלחם באדם גולד, התפתח דיון בו נשאל האם הוא יצביע ליכוד. תשובתו:

"נאמנות למדינה קודמת לנאמנות מפלגתית. אשים את מה שאני סבור שהכי טוב למדינה באותו מועד. אם ביבי יעמוד בראשה (אין מצב לדעתי) או שיהיו שם מושחתים או מקבץ אידיוטים גבוה מהממוצע הארצי אז לא".

Image may contain: text

נבהיר כדי שהדברים יהיו ברורים: נתניהו הוא מושחת וצריך לשבת מינימום שנתיים בכלא. לעומתו אהוד ברק – איש העמותות, האדם שהפרקליט שלו ששמר על זכות השתיקה הפך ליו"ר אותה מפלגה, האדם שהפקיר את מדחת יוסף ז"ל – הוא בעל "חזון מרשים" ולוחם שחיתות. איש "אמת". לו רק היו בליכוד יותר אנשים כגון אהוד ברק..

לשם, האדם שפועל בלאות לחשוף את פרשת אדם גולד מאחר והוא סולד משקרים, הוא זה שכתב ליגאל סרנה במרץ 2017:

"בהצלחה יגאל, הכלבים נובחים והשיירה עוברת!".

Image may contain: text

ראוי בהקשר זה להזכיר כי בפסק הדין בבית המשפט השלום, בו מצא בית המשפט את סרנה חייב בהוצאת דיבה כנגד ראש הממשלה ורעייתו, כתב בית המשפט, והדגיש זאת במרקר צהוב (פעולה נדירה מאוד שבית המשפט לא נוהג בה בד"כ):

"מסכים אני עם דבריו של ב"כ התובעים בסיכומיו, כי הפרסומים של הנתבע (=יגאל סרנה), לפחות חלקם, הם פרסומים זדוניים ומכוערים שנועדו לבייש ולהשפיל את התובעים..".

הקביעה הזאת לא התהפכה בשני ערעורים, וכל בר דעת מבין כי סרנה שיקר במצח נחושה, כדי "לבייש ולהשפיל" את ראש הממשלה ורעייתו.

מדוע צריך לאחל לשקרן מסוגו של סרנה "בהצלחה"?

אפשר להמשיך, אך אין כל טעם.

להערכתי גורמים שונים בליכודניקים החדשים מעורבים בניסיון לסתום לאדם גולד את הפה, כחלק ממאבקם בליכוד. אין לי כל הוכחה לכך עדיין, אולם לאור מסת הראיות האדירה שהגשתי לבית המשפט בנוגע לשיטות הדיסאינפורציה והשקרים הבוטים שלהם, אין לשלול זאת על הסף, והסבירות לכך גבוהה ביותר.

כפי שהתחייבתי בפני מרשי, אני מתכוון להילחם למענו כנגד התנועה ופעילותה, ולמען חשיפת האמת באשר היא. הגיע הזמן להגן על הדמוקרטיה ולהילחם בשחיתות. הבטחתי למרשי שאעשה זאת.

זה בדיוק מה שאני עושה.

 

Image may contain: text


קריאה רלוונטית:

נוסח העתירה נגד ניסיון הפוטש של ׳הליכודניקים החד״שים׳

מחאת האוהלים: ׳הקשר להפלת שלטון הימין׳

מקור הפוסט:

הליכודניקים החדשים נ' אדם גולד – לאחרונה כתבתי על מקרה אדם גולד. אחד הגורמים המרכזיים העומדים מאחורי היוזמה לסגירת…

פורסם על ידי ‏‎Adi Ben Hur Adv‎‏ ב יום שלישי, 25 בספטמבר 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *