האם בן-לאדן הוא בעצם שד המוזכר בספר הזוהר? ראיות מהמתחם בו "נתפס"

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בעבר הבאנו מידע על הסמליות שהיית בפיגועי 11 בספטמבר, הפעם נביא סמליות סביב "תפיסתו" של בן לאדן.

דבר ראשון על פי הסיפור הרשמי, בן לאדן נתפס במתחם בפקיסטן, כאשר נתפס הועלתה הטענה כי המתחם עצמו דומה למפת ישראל:

בן לאדן בלאדם

בן לאדן בלאדם

שימו לב שהבניין בו נתפס בין לאדן נמצא היכן שירושליים נמצאת על המפה.

ובכן, למה אנחנו מעלים את העניין המוזר הזה,

בלאדן זוהר

וְתוּ הוּא יָרַד וְהִכָּה אֶת הָאֲרִי. בְּזִמְנִין קַדְמָאִין כַּד הַאי נָהָר הֲוָה מָשִׁיךְ מֵימוֹי לְתַתָּא, הֲווּ קַיָּימִין יִשְׂרָאֵל בִּשְׁלִימוּ, דְּדַבְּחִין דִּבְחִין וְקָרְבְּנִין לְכַפָּרָא עַל נַפְשַׁיְיהוּ, וּכְדֵין הֲוָה נָחִית מִלְּעֵילָא דִּיוּקְנָא דְּחַד אַרְיֵה וְהֲווּ חָמָאן לֵיהּ עַל גַּבֵּי מַדְבְּחָא רָבִיץ עַל טַרְפֵּיהּ, אָכִיל קָרְבְּנִין כִּגְבַר תַּקִּיף. וְכָל כַּלְבִּין הֲווּ מִתְטַמְרִין מִקַּמֵּיהּ וְלָא נַפְקֵי לְבַר.

וְעוֹד, הוּא יָרַד וְהִכָּה אֶת הָאֲרִי. בַּזְּמַנִּים הָרִאשׁוֹנִים כְּשֶׁהַנָּהָר הַזֶּה הָיָה מוֹשֵׁךְ אֶת מֵימָיו לְמַטָּה, הָיוּ יִשְׂרָאֵל עוֹמְדִים בִּשְׁלֵמוּת, שֶׁזּוֹבְחִים זְבָחִים וְקָרְבָּנוֹת לְכַפֵּר עַל נַפְשָׁם, וְאָז הָיָה יוֹרֵד מִלְמַעְלָה דְּמוּת שֶׁל אַרְיֵה אֶחָד, וְהָיוּ רוֹאִים אוֹתוֹ עַל גַּבֵּי הַמִּזְבֵּחַ רוֹבֵץ עַל טַרְפּוֹ, אוֹכֵל קָרְבָּנוֹת כְּמוֹ גֶבֶר חָזָק, וְכָל הַכְּלָבִים הָיוּ מִתְחַבְּאִים מִלְּפָנָיו וְלֹא יוֹצְאִים הַחוּצָה.

כֵּיוָן דְגָרְמוּ חוֹבִין אִיהוּ נָחִית לְגוֹ דַּרְגִּין דִּלְתַתָּא וְקָטִיל לְהַהוּא אַרְיֵה, דְּלָא בָעָא לְמֵיהַב לֵיהּ טַרְפֵּיהּ כִּדְבְקַדְמִיתָא, כִּבְיָכוֹל קָטִיל לֵיהּ. הוּא הִכָּה אֶת הָאֲרִי וַדַּאי. לְתוֹךְ הַבּוֹר לְעֵינָהָא דְּסִטְרָא אָחֳרָא בִּישָׁא. כֵּיוָן דְּחָמַאת הָכִי הַהוּא סִטְרָא אָחֳרָא אִתְתַּקְפַת (בר"מ פ' בהר קי"א) וְשַׁדְּרַת לְחַד כַּלְבָּא לְמֵיכַל קָרְבְּנִין. וּמַה שְּׁמֵיהּ דְּהַהוּא אַרְיֵ"ה אוֹרִיאֵ"ל דְּאַנְפּוֹי אַנְפֵּי אַרְיֵה. וּמַה שְּׁמֵיהּ דְּהַהוּא כַּלְבָּא בְּלַאדָן שְׁמֵיהּ. דְּלָאו אִיהוּ בִּכְלַל אָדָם, אֶלָא כַּלְבָּא וְאַנְפֵּי כַּלְבָּא.

כֵּיוָן שֶׁגָּרְמוּ הַחֲטָאִים, הוּא יָרַד לְתוֹךְ הַדְּרָגוֹת שֶׁלְּמַטָּה, וְהָרַג אֶת אוֹתוֹ הָאַרְיֵה שֶׁלֹּא רָצָה לָתֵת לוֹ אֶת טַרְפּוֹ כְּבָרִאשׁוֹנָה. כִּבְיָכוֹל הָרַג אוֹתוֹ. הוּא הִכָּה אֶת הָאֲרִי וַדַּאי. לְתוֹךְ הַבּוֹר – לְעֵינֵי הַצַּד הָאַחֵר הָרָע. כֵּיוָן שֶׁרָאֲתָה כָּךְ אוֹתוֹ הַצַּד הָאַחֵר, הִתְגַּבְּרָה וְשָׁלְחָה כֶּלֶב אֶחָד לֶאֱכֹל אֶת הַקָּרְבָּנוֹת. וּמַה שְּׁמוֹ שֶׁל אוֹתוֹ הָאַרְיֵ"ה אוֹרִיאֵ"ל, שֶׁפָּנָיו פְּנֵי אַרְיֵה. וּמַה שֵּׁם אוֹתוֹ כֶלֶב בַּלְאֲדָן שְׁמוֹ, שֶׁאֵינוֹ בִּכְלָל שֶׁל אָדָם, אֶלָּא כֶּלֶב וּפְנֵי כֶלֶב.

 

מסכת ברכות ט"ו בהקדמת הזוהר מדבר על תופעה הקשורה בהקרבת קורבנות אצל עם ישראל, לפי הזוהר כאשר הכל היה כשורה היה יורד סוג של מלאך עם פני אריה לקבל את הקורבנות, אך כשהיו חטאים היה יורד כלב בשם… בלאדן, שמשמעו בל-אדם, קרי, לא בן אדם.

ובכן, אם לא ידעתם, במבצע של הNavy-Seals לתפוס את בן לאדן השתמשו בכלב רועה גרמני בשם קאירו שהפך לגיבור אחר שדחק את בן לאדן לפינה, על פי הסיפור הרשמי, ועזר לתפוס ולהרוג אותו. ועשה זאת היכן שירושליים ממוקמת על המפה של ישראל לפי המתחם, היכן שהיה בית המקדש בו הקריבו קורבנות.

 

אם בן לאדן הוא קורבן הכלב, מעניין מי זה פני האריה?

 

מיותר לציין שכל סיפור ה"תפיסה" של בן לאדן הוא קנוניה בפני עצמה, עד היום לא הראו שום תצלום של הגופה שבמקרה הושלכה לים… מידע חסוי של הפנטגון נמחק כדי שלא ידלוף על ידי חוק חופש המידע בנוגע למעורבות הפאקיסטינים במקום שבו שכן בן לאדן.

מקור:

העובדה שאחוזת המסתור של בן לאדן הייתה סמוכה לאקדמיה הצבאית הובילה בעבר לספקולציות לפיהן בן לאדן ומשפחתו קיבלו סיוע מהמודיעין הפקיסטני. אלא שדו"ח הוועדה הממשלתית לא הרחיק לכת והטיח האשמות ישירות ובמקום זאת דיבר על ראיות להזנחה ורשלנות".

חשיפת הדו"ח הסודי באל-ג'זירה באה באותו יום שבו נחשף כי ממשלו של ברק אובמה עושה מאמצים גדולים כדי למנוע פרסום של פרטי מבצע חיסולו של בן לאדן. סוכנות הידיעות AP דיווחה כי הפנטגון מחק ממחשביו מסמכים שנוגעים לחיסול מנהיג אל-קאעידה מיד לאחר שהעביר אותם ל-CIA. מהלך זה נועד לחמוק מהחוק שמגן על חופש המידע משום שאז בית המשפט לא יכול להורות לפנטגון לחשוף לציבור מסמכים שלא נמצאים ברשותו.

כדי שלא נסטה יותר מידי מהמאמר שעוסק בסמלים רק נחתום את עניין עם סימור הירש, עיתונאי זוכה פרס פוליצר:

תחקירן אמריקני בכיר תוקף את אובמה: "חיסול בן לאדן – סיפור מלא שקרים"
סימור הירש, לשעבר כתב ב"ניו יורק טיימס" וזוכה פרס פוליצר, עורר סערה בארצות הברית לאחר שתקף את נשיא המדינה וטען כי חיסולו של מנהיג אל-קאעידה לא התבצע כפי שפורסם. בין היתר טוען הרש כי ארה"ב לא איתרה את מיקומו של בן לאדן, עד ששילמה 25 מיליון דולר לקצין פקיסטני

 

עכשיו נוסיף מה שכתבנו בעבר על המבצע לחיסול בן לאדן:

שם קוד של בין לאדן הוא ג’רונימו? אתם צוחקים…

הנה כמה עובדות על ג’רונימו, הצ’יף האינדיאני אשר שמו ניתן לבין לאדן בידי הבית הלבן כפי שנחשף במבצע האחרון בו חוסל. עובדות אלו עשויות לשפוך אור על כל הסיפור הזה שמספרים לנו בכלי התקשורת, שימו לב:

אז דבר ראשון אם לא ידעתם, משרדי הביטחון,לאורך השנים,של ממשלי ארה”ב כינו את בין-לאדן ג’רונימו:

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1226742.html

אז קודם כל כמה עובדות יבשות על ג’רונימו לפני שנכנסים לסיפור שמאחורי הקלעים:

מתוך ויקי:

ג’רונימו (16 ביוני 1829 – 17 בפברואר 1909) היה כינויו בפי דוברי האנגלית של גויאלה (Goyaałé), מנהיג לוחמי אפאצ’י שנלחמו בכוחות האמריקאים במשך תקופה של כ-25 שנה באמצע המאה ה-19.

ג’רונימו נולד סמוך לנהר חילה, ברצועת באדונקוה שהייתה שייכת לאפאצ’ים. חונך על ידי אמו ג’ואנה ואביו טבלישים, ברוח המסורת האפאצ’ית. נישא לטא-אייז-סלאט ונולדו להם שלושה ילדים. בהמשך חייו ג’רונימו נשא נשים רבות אחרות. משמעות שמו המקורי בשפת צ’ירקואה הייתה “מפהק”, והוא קיבל את כינויו “ג’רונימו” (Geronimo), (על שם הירונימוס) מהמקסיקנים שלחמו בו.

אז מי שנמצא איתנו מאז שנפתח האתר כבר יודע לאן כל זה הולך, בגלל שיצא לנו לכתוב לא מעט על ג’רונימו בעבר.

נתחיל מהעובדה שג’רונימו היה רב בונה Master Mason מלשכה של הבנייה החופשית באנגליה:

אתר רשמי של הבונים החופשיים: http://www.sac40.org/2004/07/masonic_presidents_kings.html

עכשיו זה מתחיל להיות מעניין, וזה עוד דבר שכתבנו עליו לא פעם באתר, שאחוות הגולגולות והעצמות המאסונית, אשר חברים בה כמה דורות של משפחת בוש (סבא פרסקוט, אבא ג’ורג’, והבן ג’ורג’ וו.), בעבר שלחה כאחת ממשימות הלשכה קבוצה ,שאחד מאנשיה היה סבא פרסקוט בוש, כדי לגנוב את הגולגולת של הצ’יף ג’רונימו מהקבר שלו ולהחזיר אותה ללשכה שלהם באוניברסיטת ייל. נשמע הזוי? אז הנה כמה כתבות מCNN וערוצי מיינסטרים בדיוק בנושא זה:

https://www.youtube.com/watch?v=7GkzSUyBT9U
והנין של ג’רונימו אפילו החליט ללכת ולתבוע את האחווה בעניין זה, ואפילו מאיים שרוחות אבותיהם של השבט עוד עלולים לרדוף את בוש:
https://www.youtube.com/watch?v=qq5CP2iFmXk
הנה בוש מודה שהוא חבר באחווה, ואומר שענייני האחווה הם סוד כמוס:
https://www.youtube.com/watch?v=iiisokDGbfA

על אחוות הגולגולות והעצמות והבונים החופשיים (פרופ’ אנטוני סאטון אפילו משייך את מקורם בקבוצת האילומינטי).

אז מעניין מאוד שהחליטו לקרוא לבין לאדן על שמו של ג’רונימו כחלק מהמבצע להרוג אותו, ובעניין זה מעניין שהם בחרו בתאריך מיוחד’ה-1 במאי. תאריכים מסוימים הם בעלי חשיבות עבור הבונים החופשיים, והאחוות הסודיות, במיוחד אלו שיש להם היסטוריה פגנית ענפה, כיוון שהרבה מהמסורות שלהם הגיעו מכתות הכוהנים של הפוריות של מצריים ויוון העתיקה.

ה1-במאי. בימינו זה יום האדיוטים השימושיים, בעבר הקרוב יותר זה יום היווסדות האילומינטי הבווארי שהיוו מעגל פנימי סודי ונעלה בבנייה החופשית, ומלפני זה יום חגיגה פאגני של אוסיריס ובו היו מסתובבים סביב עמוד פאלי שסימל את כוח השמש היוצר. ובכלל זה היה פסטיבל של אש ואביב ובעיקר פוריות.

קישור בעניין.


נוסיף שבמתחם של בן לאדן לאחר מותו נתפס בין היתר בספרייה שלו ספר של נועם חומסקי, וספר של מאנלי פאלמר הול אשר כתבנו עליו רבות "Secret teachings of all ages", בעל דרגת הכבוד ה33 של הבנייה החופשית מהנוסח הסקוטי, ובעל אחת הספריות האזוטריות של האחוות הסודיות הגדולות בארה"ב אשר אפילו הנשיא רוזוולט השתמש בה. כמו כן הספרייה כללה ספרים על האילומינטי ומועצת 300 עלייה מדבר ד"ר גארי קולמן.

ובכן, הסיבה שאנו קושרים זאת לגולגולות והעצמות, היא שימו לב לסמלי האחווה והסימנים שלה בכל הנוגע לפיגועי ה11 בספטמבר ובית המקדש. בית המקדש הוא סמל מרכזי סביב אירועי ה11 בספטמבר, ט' באב בסופו של יום מציין את בית המקדש שחרב פעמיים, ט' באב = 9 11.

הגביע הקדוש והזוהר: שורשי האילומינטי בעולם החדש

 

 

מאמרים משלימים של פעם:

העסקים של משפחת בוש ובין לאדן.

אוסמה בן לאדן, נכס של הסי איי .

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *