האם סוכן ה- CIA, ראלף ג. בלייסי, הוא אביה של המתלוננת נגד השופט קוואנו, כריסטין בלייסי פורד?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…


האם אביה של ד״ר כריסטין בלייסי פורד, עבד ועדיין עובד, בשביל ה- CIA?

מתוך שצף המידע שמופיע לאחרונה ברשת בהקשר לנושא הזה, בחרנו להתמקד בפיסת מידע מעניין, אם כי לא מאומת במלואו, שמקורו באתר ImpiousDigest ומצוטט ע״י ״זירוהדג׳״ המצויינים, הטוען כי אביה של כריסטין, ראלף ג. בלייסי הבן עבד עבור ה- CIA והיה סגן נשיא, בעת ובעונה אחת, של ״National Savings and Trust bank” הידוע לכאורה כמקור מימון שחור לפעולות הCIA של הדיפ סטייט.

המאמר מצטט מאמרים רבים בעניין זה:

לקובץ ה-SVR (של סוכני CIA מאומתים או ספק סוכנים) של דר כריסטין בלייסי מצורף הקובץ של אביה, ראלף ג. בלייסי הבן, שהוא סוכן CIA מאז יוני 1962 ועד ליוני 1974 ואשר כיהן כסגן נשיא ה- National Savings and Trust of Washington הידוע בהימצאו 100 צעדים מהבית הלבן, ואשר ב-1998 עבר השתלטות של ה-SunTrust Bank שרוב מניותיו מוחזקות ע״י קרן השקעות הקשורה ל-CIA בשם BlackRock.

החשיבות לציון הקשר בין ענייני הבנק של ה-CIA לבין ראלף ג. בלייסי הבן נובעת מפרוץ המכונה
CIA Bank War” ואשר החל ב-1982. דו״ח CIA מסווג שנחשף (ששוחרר עם חלקים ״שנוקו״ לפני פרסום  ב-5.9.2012: CIA-RDP90-00965R00150010-7) מתאר את הבנק כך:

"זוהי וול סטריט, המרכז של מערכת הבנקאות הבינלאומית, מערכת על סף משבר חמור עד כדי כך, שסוכנות המודיעין המרכזית מכינה צעדים דרסטיים. משהו חייב להעשות כדי למנוע את התמוטטות המערכת המוניטרית של העולם החופשי".

המאמר גם קובע כי בלייסי הבן עדיין מכהן כסגן נשיא של תאגיד אבטחה המספק הגנה לגופים של הדיפ סטייט. המאמר מפרט:

סוכן ה-CIA האחראי על תקציבים שחורים (חסויים ביותר) ראלף ג. בלייסי הבן גם נותר מאובטח – ומי שהיום הוא סגן נשיא לפיתוח עסקי של תאגיד "מעילים אדומים"(RED COATS) – אשר שירותי האבטחה שלהם ״אדמירל״ מספק אבטחה חמושה עבור אליטות "הדיפ סטייט" בוושינגטון הבירה – שבפיקוח מייסד ומנכ״ל תאגיד ״המעילים האדומים״,  ויליאם פ' פיל III- ואשר גם שולטת על מערכות אבטחת מידע Peel III,  מחזיקה בחוזים עם ממשלת ארה״ב עד ל-23 ביוני 2023, תחת הקטגוריה של 246.42.1 כדי לספק לסוכנויות ההגנה והמודיעין אמריקאיות מערכות ניהול מתקנים הכוללות אביזרים וחלקי תיקון, מערכות ממוחשבות למעקב, ניטור, בקרה, איתות ודיווח פונקציות מרובות.

באם זה 100% מדוייק או לא, לא ניתן לקבוע אבל זה נותן קצת תובנה למוטיבציות הפוטנציאלים ולסיבה מדוע כריסטין פורד בלייסי החליטה לצאת עכשיו במקום בזמן מוקדם יותר. כמו כן, חשוב לציין כי בזמן שהיה ב- CIA, בלייסי ג'וניור אכן ידע על החוקר  והפרופסור לפסיכיאטריה באוניברסיטת סטנפורד, ד"ר פרדריק ט. מלגס, שעזר לעצב את תוכנית MKUltra הנודעת והמאד שנויה במחלוקת.כזכור, כריסטין בלייסי היא ״פרופסור״ באותה אוניברסיטה ועובדת בפסיכותרפיה, באופן ספציפי בנושא השפעת תרופות פסיכוטרופיות על ילדים.

נזכור גם שראינו את זה בעבר, כמו במקרה של ג׳וליאן אסאנג׳, שעמד בפני האשמות חמורות – והאשמות האלה היו במקור מה שהביא אותו להסתתר (ולא האשמות נגד ויקיליקס עצמה).

שימו לב לדוגמא של ג׳וליאן אסאנג׳:

מה שהכי תפס את עוסקי תיאוריית הקונספירציה ואת המגנים הנלהבים יותר של אסאנג׳ היו כמה נקודות מפתח בקריירה של גב' א', ובמיוחד על כך שנאמר עליה שעבדה בשגרירות השוודית בארה"ב, וכתבה את עבודת התזה שלה ב-2007 על קובה לאחר מותו של קסטרו.

זה הוביל לטענות נרחבות כי האישה היא סוכנת CIA, שהושתלה כמלכודת דבש כדי להפיל את אסאנג׳. בלוגר אחד מציין: "[אסאנג'] פוגש במקרה אישה שוודית אשר במקרה מפרסמת את עבודתה בקבוצת אנטי-קסטרו ממומנת היטב שלה במקרה קשרים עם קבצה מובלת ע״י אדם שלפחות עיתונאי אחד מתאר כסוכן CIA: הזרוע הסודית האלימה של מדיניות החוץ של ארה"ב.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *