מי זה  Q ומדוע זה רלוונטי?    

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 מי זה  Q ומדוע זה רלוונטי?               

 

 

  – התוכנית של Q

מאמר זה נכתב במטרה אחת ויחידה והיא לתת לקורא את הכלים ואת ההבנה לגביי האירועים העתידים להגיע בשבועות ובחודשים הקרובים. (הלינקים חשובים על מנת להבין את התמונה, צוות Q לא פעם חזר על הנקודה שפירורי המידע המודיעני המוענק לנו מפענחים מפה שרק העוקבים אחר התוכנית שלQ  מבינים.)

סיפור רקע: כשנתיים לפני הבחירות האחרונות בארה"ב צוות של אנשי מודיעין פטריוטים מסוכנות המודיעין הצבאית ה NSA קיבלו החלטה היסטורית, הם הולכים לבצע הפיכה כנגד ממשל אובמה. הם נחשפו לרמת השחיתות והרוע שהשתלטה על כל חלקה שהייתה דמוקרטית בעבר והם ראו בהפיכה צבאית כפתרון האחרון להצלת מדינתם.

ואז הגיע טראמפ, המודיעין האמריקאי שוחח עם טראמפ כנראה תחת המלצה מפטריוטים אחרים ולאחר אותה שיחה הוחלט שאת "ההפיכה" הם יבצעו בצורה חוקית דרך מועמד שיחזיר את הכוח לעם.

טראמפ היה המועמד הנכון לעשות זאת ולחסוך שפיכות דמים מיותרת כאשר השליטה נמצאת בידיים הנכונות.

התוכנית שהקימו צוות המודיעין וטראמפ היא יוצאת דופן במורכבותה ובחוכמתה, הם הולכים להתמוד מול בכירי האנשים בעולם, מנכ"לי החברות הכי גדולות, בנקאים, ראשי ממשלות ונשיאים, מפורסמים ואנשי צבא כאחד. בכל חלקה מעולמנו נמצא הרוע שאותו מנסים לעצור.

יש הרבה שמות לאירגון שמנהל את העולם ולרוב מתייחסים אליהם בזלזול.

אילומנטי, פרי מייסונס, בילדברג ועוד. האמת שזה לא משנה, העובדות הם שאחוז אחד מהעולם שולט ומכתיב את התנהלות שאר 99  האחוזים. וטובתם האישית נמצאת מעל הכל, לצערנו אותם אנשים לאורך ההיסטוריה מעורבים בזוועות הגדולות ביותר שידעה האנושות ולכן המלחמה שמתנהלת מולם היא מלחמת חורמה שתשפיע על כל אספקט מחיינו.

 – נאומו של ג'רום קורסי על מה שמתנהל כרגע מאחורי הקלעים (חוקר בעל שם עולמי ובעל מספר ספרים ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס)

בזמן הבחירות האחרונות התנהלה מאחורי הקלעים מלחמה של ממש, סוכניות האלפבית של ממשל אובמה לא יכלו להרשות לעצמם לאבד את השליטה לאאוטסיידר שיחשוף את שחיתותם. ולכן ממשל אובמה באמצעות האף בי איי והסי איי איי רקמו מזימה שבה הם  יאשימו את טראמפ בשיתוף פעולה עם רוסיה וכך במקרה שהוא יזכה בבחירות, הם יצליחו להפיל אותו.

המזימה לא עבדה והיא נחשפת בימים אלה .

אותם סוכנים שחקרו וטייחו את חקרית האימיילים של הילארי היו אלה שפתחו את החקירה מול טראמפ.

שימועים שנעשו בשבועות האחרונים בקונגרס חשפו את  השחיתות כמותה לא היה מאז פרשת ווטרגייט המפורסמת.

הסוכן פיטר סטרוק העיד במשך 11 שעות מול חברי הקונגרס לאחר שהודעות הטקסט שלו נחשפו ובהם ניתן לראות הודעות שאומרות חד משמעית שבכוונתו לעצור את הנשיאות של טראמפ.

רוברט מולר הוא החוקר המיוחד שבוחן בימים אלה את המוערבות הרוסית עם קמפיין טראמפ והוא ראש האף בי איי לשעבר. הוא היה אדם מרכזי מאוד בממשל בוש לאחר פיגועי התאומים, והוא מעורב באופן ישיר במכירת האורניום לרוסיה תחת מחלקת המדינה של הילארי קלינטון. תפקידו היום הוא לטייח את חטאי הממשל הקודם ולנסות ולמצוא עבירה כלשהי שתפיל את טראמפ מהשלטון.

  – חקירת הסוכן פיטר סטרוק ע"י הסנטור טריי גאודי

  – חקירת הסוכן פיטר סטרוק ע"י חבר הקונגרס ג'ים ג'ורדן

–  חקירת סגן שר המשפטים רו רוזנשטיין עיי חבר הקונגרס ג'ים ג'ורדן

– חקירת הסוכן פיטר סטרוק ע"י חבר הקונגרס מאט גייטס

העתיד מוכיח את העבר – צוות Q עומד על הנקודה הזאת שוב ושוב, אם העתיד ייתרחש כמו שצויין בתוכנית של טראמפ ו Q אז נוכל לטעון שהכל אמת ולא ניפול בפח של המיינסטרים מדיה ששבויה בשחיתות בדיוק כמו אותם פולטיקאים שהעולם מנסה להגן על עצמו מפניהם.

בסופו של התהליך מספר דברים עתידים לקרות שיוכיחו את אמיתות המאמר הזה ואת מקורותיו:

1)       אנשי מפתח אשר בעברם או בהווה היו בין האנשים החזקים והמשפיעים ביותר בעולם, עומדים להיחשף ולשלם את המחיר על שחיתותם האין סופית. בין השמות המדוברים הם:

אובמה, הילארי וביל קלינטון, ג'ון קרי, ג'ון ברנן (ראש ה CIA  לשעבר), קלאפר (ראש ה NDA  לשעבר), ג'יימס קומי (ראש ה FBI לשעבר), לורטה לינץ שרת המשפטים.

כמו כן במגזר הפרטי ניתן לראות מאות בכירים אשר עזבו את עבודתם מאז שטראמפ עלה לשלטון.

אנשים כמו אריק שמידט מנכ"ל גוגל לשעבר וג'ורג' סורוס הידוע לשמצה.

הרבה אנשים נוספים יימצאו את עצמם בכלא לאחר סיום התוכנית שהפעילו הממשל החדש בראשות טראמפ באמצעות צוות Q.

בין האישומים:

2)       שחיתות יוצאת דופן – ממשל אובמה הפעיל תוכנית ריגול חסרת תקדים שששמה לה למטרה את קמפיין טראמפ לנשיאות ואף ריגלה אחריו, החשיפה הזאת  נעשית בימים אלה אך התגלית הגדולה תגיע כשנגלה שאובמה ידע וניהל את הכל.

 

 – שון הניטי מסביר את פרשת Spy Gate

 

 ובנוסף לזה שרת המשפטים לורטה לינץ קיבלה ככל הנראה שוחד מביל קלינטון עבור חוסר הרשאה בתיקיי הילארי השונים. הפגישה המפורסמת בין ביל ללורטה לינץ שנמשכה 45 דקות שבוע לפני סגירת התיק של הילארי, כנראה הוקלטה ע"י צוות Q ובה נחשף שוחד חסר תקדים שעיקרו הוא וויתור על התיק נגד הילארי בתמורה לכיסא בבית המשפט העליון עבור שרת המשפטים.

  • נקודות נוספות שייחשפו ונחשפות כבר היום הם עסקת הגרעין האיראנית, ככל הנראה הייתה נגועה בשחיתות והעברת כספים בין בכירים איראנים אירופים ואמריקאים, באופן ספציפי בממשל אובאמה.
  • מעורבות ממשל אובמה במימון ישיר של אירגוני טרור כדוגמאת חיזבאלה, אל קעדה ואף דעא"ש.

3)       כמו כן במהלך הבחירות האחרונות לנשיאות נגנב מידע מהשרת של המפלגה הדמוקרטית ונמסר לוויקיליקס בראשות ג'וליאן אסנאג'. מאז ועד היום המפלגה הדמוקרטית טוענת שהרוסים עומדים מאחורי אותה גנבה, אך אנשים רבים כולל האקרים מוסמכים בדמות kim.com   כמו גם אסאנג' בעצמו טוענים שמדובר על מתמחה דמוקרטי צעיר בשם סת' ריץ'. אותו סת' ריץ' נרצח באכזריות ימים ספורים לאחר שהמידע נגנב מהשרת הדמוקרטי. המשטרה קבעה שמדובר על שוד שהשתבש אך הארנק שלו נישאר בזירת הרצח. הטענה של צוות קיו היא כזאת: סת' הוריד את המידע מהשרת מידע שהיה מפליל מאוד (לפי צוות Q המידע הכיל חוזה רצח על השופט העליון לשעבר אנתוני סקאליה ודברים נוספים שנוגעים לסעיפים הבאים.( בעיקר עבור דבי ווסרמן שולץ בכירה דמוקרטית וראשת המפלגה הדמוקרטית לשעבר שהודחה לאחר שנחשף שהיא גנבה את הבחירות עברו הילארי למרות שהמתמודד שמולה, ברני סנדרס כנראה זכה בפופלריות הציבורית באופן חוקי, אך הילארי בכל זאת זכתה במועמדות הדמוקרטית

 – ג'וליאן אסאנג' מדבר על סת' ריץ'

 – דבי שולץ מאיימת על מפקח המשטרה.

4)       בגידה במדינה – במהלך הקדנציה של אובמה השחיתות עברה כמעט כל גבול, הילארי קלינטון הייתה מזכירת המדינה ובשל כך היא העמידה את נכסיי ארה"ב למכירה ובתמורה קרן קלינטון הידועה לשמצה קיבלה במהלך הקדנצייה קרוב למיליארד דולרים מתרומות. מה אותם תורמים קיבלו בתמורה? המון, מזכירות המדינה תחת הילארי קלינטון אישרה העברה של 20 אחוז מהאורניום האמריקאי לרוסיה! כן רוסיה, זאת שהם טוענים היום שעובדת עם טראמפ.

 

https://www.wsj.com/articles/uranium-one-is-a-curious-case-1518564360  – כתבה בוושינגטון פוסט

 – שון האניטי מסביר את פרשיית אורניום 1

בנוסף הילארי קלינטון אחראית לאינספור תקריות שסיכנו את ארה"ב, ואציין רק מספר מהם כי באמת מדובר על אחת הנשים אולי מהמושחתות בהיסטוריה אז ננסה להתמקד אך ורק בטענות של Q  ומה שעתיד להיחשף פנינו.

  • קרן קלינטון הונתה את העולם כולו כשהתחייבה לטפל באסון האיטי. במקום לטפל באותו אסון עם המיליארדים שגוייסו שוב אחוז קטנטן הגיע לנזקקים ובנוסף משפחת קלינטון הואשמה בטענות מחליאות של סחר בילדים בהאיטי באמצעות אשת הקשר רבת השנים של הקלינטונים שאף נעצרה כשניסתה לצאת מהאיטי כשבחזקתה מספר ילדים.

 – ילדים האיטים מוברחים מהמדינה ע"י אמריקאים (הבכירה שבהן, לורה סילסבי, היא חברה רבת שנים של משפחת קלינטון)

  – קרן קלינטון מואשמת בהונאת האיטי.

  • העוזרת האישית של הילארי קלינטון היא הומה אבדין אזרחית של ערב הסעודית לשעבר ואשתו של העבריין היהודי אנתוני ווינר שיושב בכלא היום על אחזקת פורנו ילדים. במהלך הבחירות נחשף בפני הציבור שהאימיילים אותם שלחה הילארי לשרת לא מאובטח הועברו גם למחשבו של הפדופיל המורשע אנתוני ווינר באמצעות אשתו והעוזרת האישית של הילארי. הם הוצבו תחת תיקייה הנקראת "תוכנית ביטחון"

האף בי איי שהיה תחת ניהולו הכושל של ג"ימס קומי, גילה על אותם אימיילים אך שמר אותם בסוד עד שבוע לפני הבחירות, אז יצא קומי במסיבת עיתונאים שבה הוא מכריז שהתיק נפתח מחדש, כעבור יומיים הוא הודיע לציבור שהכל נבדק ואין שינוי בהחלטת האף בי איי בקשר לחוסר ההרשעה.

 – הסבר על פרשת הומה אבאדין ואנתוני ווינר (מארק דייס)

מה שאנחנו מגלים באמצעות Q הוא הרבה יותר חמור וממה שנאמר לנו בתקשורת.

עשרות אלפיי מסמכים מסווגים עשו דרכם למחשבו האישי של הפדופיל המורשע ולפחות 5 מדינות השיגו את המידע הזה לפי המפקח הכללי של האף בי איי.

הומה אבדין לפי כל הטענות היא סוכנת של האחים המוסלמים בארה"ב וכנראה אף הייתה המשגיחה של הילארי שדאגה שהאינטרסים של האחים נשמרים בתמורה כמובן לבצע כסף (או דברים אחרים יש טענה שהן היו נאהבות אך אני לא נכנס לספקולציות רק למה שאפשר להוכיח דרך Q)

5)       רשת פדופילה חובקת עולם –

 

ראשית הסיבה שזו הנקודה האחרונה היא בגלל החישובת שלה מצד אחד ומצד שני היא זו שתביא לנפילתה הסופית של הקבוצה השולטת בעולמנו.

מאז ומעולם הסחר בילדים היה בעיה קשה מנשוא בעולמנו אך הציבור לא מודע לעד כמה הממשלות השונות מוערבות בסחר עצמו. (חטיפת ילדי תימן?)

  • משפחת המלוכה הבריטית נחשדה במשך עשרות שנים בסחר בילדם ואף קברי אחים נמצאו באחוזתיהם.

 

https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/bodies-hundreds-children-buried-mass-grave-lanarkshire-smyllum-park-catholic-orphanage-a7938716.html

ג'ימי סיביל היה חבר קרוב של בית המלוכה ולאחר מותו נחשפו עליו דברים מזעזים הכוללים פדופיליה ואף רצח ילדים בטקסי פולחן שטניים. כמו כן יש מספר לא קטן של פדופילים מורשעים בעבר ובהווה ששומרים על קשר עם אנשי כוח ומחזיקים בעמדות מפתח (דוגמאת ג'פרי אפשטיין בעליי מטוס הלוליטה אקספרס ובעל אי שכולל מקדש ללוציפר ומערות תת קרקעיות)

ביל קלינטון היה על מטוסו של אפשטיין למעלה מ 20 פעמים והילארי הייתה גם כן על המטוס מספר פעמים )

  – לוליטה אקספרס – עדות ראייה

– האי של אפשטיין

  – ג'ימי סביל וחבריו הפדופילים

https://youtu.be/I1VSMMFJsLM

לפני הבחירות לנשיאות בארה"ב אותם אימיילים שנחשפו בפנינו ע"י ויקיליקס, סיפקו לנו מידע יקר מפז לגבי התנהלותם של המשפיעים והחזקים בעולם. התקשורת ממשיכה להתמקד בדרך שבה הושג המידע אך לא במידע עצמו.

האימיילים מלאים בשיחות מזוויעות על בידור באמצעות ילדים וארוחות שנקראות spirit cooking

זה בעצם טקס שבו האליטות מקיימים ארוחה אך המוטיב של הארוחה הוא דם, איברי חיות ויש אומרים שיותר חמור מזה.

באותן ארוחות השתתפו לא פעם אותם אנשים משפיעים שציינו מקודם. אוקיי אז מה הקשר לפדופילה אולי הם סתם מוזרים ויש לה טעם אומנותי מוזר?

אם זה היה נגמר רק בכמה ארוחות כאלה עוד היה ניתן לקבל את הטענה הזאת

אך מה תגידו אם אגיד לכם שבחלק מהאימיילים שנשלחו ע"י ג'ון פודסטה ראש דסק הבית הלבן של ביל קלינטון וראש הקמפיין של הילארי, מציינים כך: "הבידור, גילאי 7 ו 11 יחכו לך בבריכה להנאתך…" זה רק אימייל אחד מבין רבים אחרים. אובמה למעשה הזמין באחד האימיילים שלו נקניקיות בשווי של 60 אלף דולר.

ה אף בי איי טוען בתוכנית העבודה שלו שנקניקות זה מילת קוד פדופילית לילדים .

ומי בכלל שמע על נקניקיות שעולות סכום כזה או על נשיא שמוכן להוציא סכום כזה על אוכל שהוא מקבל בחינם מהשף של הבית הלבן.

נקודות חשובות נוספות:

  • כמות כתבי האישום החסויים הנמצאים כרגע במשרד המשפטים האמריקאי הוא למעלה מ 40 אלף כתבי אישום  שמחכים להסרת החיסיון עליהם.
  • כמו כן בוצעו עשרות אלפיי מעצרים על רקע סחר בילדים לכל אורך ההיסטוריה לא היה היקף רחב כל כך של מעצרים וכתבי אישום חסויים כמו שיש כרגע תחת ממשל טראמפ.

https://www.exopolitics.org/qanon-links-us-attorney-with-thousands-of-sealed-indictments-decimating-the-deep-state/ – כתבי אישום שמחכים להסרת החיסיון

כמובן שיש עוד הרבה דברים מזוויעים המעלים חשד שנחשפו בפנינו דרך ויקיליקס. וכל אחד צריך לערוך את המחקר שלו ולהיות סקפטי לגביי הכל אך לא להיות תמים ולהאמין לסיפור שמוכרים לו ללא בדיקה של הראיות.

https://youtu.be/qfL5KwUuvMc – spirit cooking 1

https://youtu.be/8PFDcsV02LM – spirit cooking 2

https://youtu.be/cH3YGiZy__E   – ג'ו רוגן ואלכס ג'ונס מתלוצצים על הנקניקיות של אובמה

https://youtu.be/_7g_1dLZ6X8 – ג'ון פודסטה וטעמו המוזר באמנות

https://youtu.be/Ta3Y0DBokoA – האימייל המוזר של ג'ון פודסטה

  • ההסכם ההיסטורי עם צפון קוריאה – זה נושא גדול בפני עצמו אך הטענה של צוותQ  היא  שהיה ניסיון להכניס את ארה"ב למלחמה מול צפון קוריאה ואם אתם זוכרים את אזעקות ה"שווא" שיצאו בהוואי וביפן, מסתבר שהם לא היו אזעקות שווא אלא טיל אכן נורה לכיוון ארה"ב, אך לא על ידי השליט הצפון קוריאני אלא ע"י אנשי דיפ סטייט שמנסים להחזיר לעצמם את השליטה דרך התנקשות בנשיא או גרירת ארה"ב למלחמת חורמה ושלטו בצפון קוריאה בעשורים האחרונים. וזה שוב מוכיח שוב עד כמה המלחמה שמתנהלת מאוחרי הקלעים היא אדירה וטראמפ כנראה נמצא בצד שמנצח, Q עידכן את העוקבים אחריו שהעסקה עם צפון קוריאה נסגרה מספר חודשים לפני שהעולם ראה זאת מתרחש על מסכי הטלויזיה, למעשה טראמפ וקים נפגשו בביקורו האחרון של טראמפ בסין (לפי Q) העסקה נחתמה כבר אז ולאחריה Q כתב את המילים הבאות: Iran is next…

לסיכום:

הציבור העולמי למד את המושג קונספירציה בקונוטציה שלילית מתוך מחשבה שאדם המאמין שישנם אנשים המנסים לשלוט בחייו ובו זמנית לנהל את הרוע העולמי לטובתם הוא אדם שלא חושב בהיגיון.

אך המושג תאורית קונספירציה הומצא על ידי ה CIA  במטרה להמעיט מערכם של האנשים המפקפקים בסיפור הרשמי של הממשלה.

https://www.zerohedge.com/news/2015-02-23/1967-he-cia-created-phrase-conspiracy-theorists-and-ways-attack-anyone-who-challenge

לכן עלינו לעבור עוד ועוד משוכות בדרך לחשיפת האמת, רוב הציבור לא מעוניין לשמוע שהאנשים בהם הוא בוחר הם רוע צרוף או שהוא עבר את השטיפת מוח המינימלית שתגרום לו להתרחק מכל מה שנחשב "לקנוניה לא מוכחת" למרות שההוכחות חותכות.

צוות Q בין אם אנחנו מאמינים להם או לא מעבירים מסר של אחדות, של ניצחון הטוב על הרע ושל חשיפת הרוע ובאמצעות זאת החזרת השליטה לאזרחים על חשבון האליטות שככל הנראה שיעבדו את כולנו וניצלו אותנו עד לרמה שהובילה את אנשי המודיעין הפטריוטים לעשות הפיכה חוקית באמצעות טראמפ והציבור האמריקאי והיום אנחנו רואים ניקוי אורוות כמותו לא ראינו או לא דמיינו מעולם. אני מבין שחלק גדול מהאנשים לא מוכנים לשמוע או לקבל ולכן אני כותב את המאמר הזה במטרה שהעתיד יוכיח את העבר.כאשר ייחשפו בפנינו אותם פרשות שציינתי מקודם והתקשורת העולמית ששותפה לפשע תנסה לעצב את דעת הקהל העולמית ואף תטען שדיקטטורה אמריקאית מנסה לשנות סדרי עולם דרך טראמפ. חשוב שתזכרו מה הסיבה האמיתית לכליאתם של כל האנשים האלה. האמת תיחשף אך צוות Q ביקשו מאלה שמסוגלים, לנסות ולהסביר את האמת לציבור על מנת שיהיה חלק מלקיחת השליטה מחדש על חייו. הסיפור יסתיים במשפטים צבאיים באשמת בגידה, שחיתות וסחר בילדים ברמה הגלובאלית. עלינו לעמוד נגד כל אחד שמשתף פעולה עם אותו "קאבל" ולנקות את האירגונים שמכתיבים את חיינו.

 זה הצעד הראשון, אך ללא הבנה ציבורית נרחבת למה עתיד להתרחש הבלבול עלול להיות עמוק ולהוביל לפילוג שלא נראה כמותו מאז מלחמת האזרחים בארה"ב.

מאמר זה נכתב בתור עזרה לכל מי שיחפוץ בהבנת האירועים הקרובים. צוות   Qהעלה למעלה מ 1800 פוסטים מספיק בשביל למלא כמה ספרים ולכן אין סיכוי שאוכל לגעת בכל נקודה, אך ההיסטוריה תראה שהמידע שניתן לנו על ידי אנשי המודיעין היה הרחב ביותר שניתן לציבור אי פעם ובנוסף לכך הוא פשוט מספק לנו תוכנית עבודה שאמורה להוכיח את עצמה, והאמת שלא הייתי כותב את זה אם לא הייתי רואה שזה נכון ושכל מה שנכתב על ידי צוות Q הוא אמת.

אצרף בהמשך כמה הוכחות לקיומו של צוות Q דבר שנעשה לכל אורך הדרך על מנת להראות לציבור שנשיא ארה"ב דונלד טראמפ וצוות Q הם יד אחת.

אם ברצונכם לדעת עוד וביכולתי לעזור בחשיפת המידע אעשה זאת בשמחה

Q Proofs –

https://www.qproofs.com/

https://threadreaderapp.com/thread/967082257226784768.html

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *