בעקבות ממצאים של ה-FBI, חשד: הילארי מכרה מידע מודיעיני בשרת הפרטי תמורת תרומות לקרן קלינטון

הילארי קלינטון בית

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

פיטר סטרוק, מי שהוביל את החקירת האימיילים של הילארי קלינטון בשרת הפרטי אשר נתפסו עם חומרים מסווגים עד מסווגים ביותר, וכמו כן הנהיג את החקירה לבדיקת התקשרות קמפיין טראמפ עם רוסיה במהלך הבחירות, היה לאחרונה בשימוע בסנאט לגבי חילופי ההודעות בינו לבין המאהבת בצוות שלו ליסה פייג' בהם הם מתכתבים על לעצור את טראמפ. .

במהלך השימוע שלו בסנאט, קיבל סטרוק קצר כאשר נשאל על ידי הסנטור הרפובליקני קית׳ רוטפוס האם היו חיפושים במאגרי מידע של ה-FBI אשר מצריכים צווי -FISA. מדובר בהוצאת צו מעקב אחרי אזרח אמריקאי מבית המשפט הייעודי לעניין זה, תהליך שהתקנים שלו מאוד מאוד מחמירים, כאשר אחד הסעיפים הוא חשש להתקשרות עם יישות או נציגים של יישות (מדינה) זרה עויינת, השתמשו בזה נגד טראמפ בבחירות להאזין לו מ"חשש" שהקמפיין שלו מעורב עם הרוסים.

סטרוק שהיה בקצר התחיל להלחץ, הוא ניסה לנסח מחדש את השאלה שלבסוף היתה האם חיפשו במאגרי מידע של הFBI הקשורים בהרשאות שמצריכות צווי FISA בנוגע לחקירת אמצעי ההתקשרות הפרטיים והשרת הפרטי של הילארי . הסנטור שואל אם מצאו משהו במאגרי מידע אלה, סטרוק סוג של נאנח ואומר "תשמע לא שידוע לי", אז הסנטור אומר שבדו״ח המפקח הכללי לא היה איזכור כלל שהיו חיפושים כאלה. פה סטרוק נפל.

הסנטור ממשיך לגשש ומצטט מדו״ח המפקח הכללי שקבע כי צוות החקירה בראשות סטרוק ניסה וביקש לבקש מידע מאוד מסווג במהלך החקירה, ושהוא ואחרים בצוות הצהירו כי חשוב להשיג אותו, אך החקירה הופסקה, בדיוק בזמן לזכות את הילארי לבחירות.  הסנטור שואל, מי עצר את החקירה? סטרוק עונה שאלה היו גורמים מעליו, ושהוא לא יודע, ולאורך הדברים חוזר ואומר שהם מדברים על עיניינים שעלולים לפגוע במידע מסווג מידי לשימוע בועדה.

יודעים שלהילארי יש מידע מסווג עד מסווג מאוד בשרת הפרטי והיא השמידה את כל שאר הראיות לאחר שקיבלה צו זימון, יתרה מזאת היה מידע מסווג שהצריך צווים מיוחדים לבדיקה של התקשרות עם גורם (מדינה) זר עויין לארה"ב, אשר מהשימוע לעיל עולה כי –

או שהיה מידע שהצריך הוצאה של הצווים המיוחדים,

או שהיה חיפוש במאגרי מידע המצריכים את הצווים המיוחדים,

מה שאומר שהצליחו להוציא את הצוים, זה אומר שבדקו האם בשרת עם החומר המסווג היה היתקשרות עם מדינה עויינת זרה, ומפה נפסקה החקירה ולסטרוק יש קצר והוא כבר לא זוכר ולא יודע. אבל כן יודעים שמישהו הפסיק, סטרוק נראה בונתיים לא יוצא השעיר לעזאזל בסיפור, הוא טוען שאלו היו גורמים אלומים מעליו ושהוא נזהר כי הם קרובים ללדבר על מידע מסווג מידי.

נזכיר שפוטין חשף בפסגה עם טראמפ שהדמוקרטים היו בהיסטריה מההתקיימות שלה, כי אזרח אמריקאי שהיה ברוסיה, הצליח להוציא מתוך המדינה כסף נקי ללא מס, ולהעבירו ישירות לקרן קלינטון, כ400 מיליון דולר (כמעט חצי מיליארד דולר). תחשבו על זה רגע, ייתכן וגם פוטין היה אחד הקונים של מודיעין אמריקאי מהשרת של קלינטון תמורת תרומה נדיבה לקרן קלינטון, כפי שגם נעשה בעיסקת אורניום1 בה משרד החוץ בראשות הילארי אישר מכירת 20% מאחזקות האורניום של אמריקה לרוסיה, כאשר תרומה דומה הועברה לקרן קלינטון באופן דומה.

הביצה המושחתת של מדינת העומק נתפסת בפרשה חמורה מוואטרגייט בהנחיית אובמה וקלינטון

לקראת סיום התשאול, פיטר סטרוק נשאל אם היית התכתבות בין הילארי לאובמה בגלוי או בשם כינוי, וסטרוק ענה שאכן כפי שאכן עולה ממצאים של הFBI מלפני שנתיים, ובהמשך הוא עונה שהוא לא יודע אם הוצא צווי FISA שמעידים על התקשרות עם מדינה זרה עויינת בחיפושים של ההתכתבויות בנייהם.

להלן כתבה שקושרת את אובמה לשרת הפרטי המושחת של Crocked Hillary. מהNew York Post.

Obama used pseudonym to talk with Hillary on private server By Daniel Halper September 24, 2016

הנשיא אובמה השתמש בשם בדוי ללא גילוי נאות כדי לתקשר עם מזכירת המדינה דאז הילארי קלינטון על השרת הפרטי שלה – דבר שהפתיע את העוזרת הבכירה שלה חומה אבדין כשלמדה על כך. "כיצד זה לא מסווג?" אבדין "קראה" לחוקרים כשהראו לה העתק של התכתבות מ2012 בין קלינטון לאובמה, כך עולה מהמסמכים של הFBI. 

לאחר שלמדה כי הנשיא אובמה השתמש באימייל עם שם בדוי(pseudonym) – ככל הנראה כדי להגן על זהותו – אבדין שאלה את החוקרים אם תוכל לקבל העתק של הדוא"ל. מסמכי הFBI לא מגלים אם הרשו לחומה לקבל העתק לקחת הביתה.למרות עשרות אלפי האימיילים של קלינטון שפורסמו לציבור מאז שנחשף שהיא השתמשה בשרת פרטי לנהל ענייני עבודה רשמיים, אימיילים עם הנשיא אובמה לא פורסמו.

"ההתכתבות מעלה חשד כבד שקלינטון והנשיא דיברו על חומרים מסווגים ללא גילוי נאות בתקנים לא מסווגים ולכן עברו על החוק" ראג' שאח, הדירקטור למחקר במועצה הרפובליקנית הלאומית דיווח. לעומתו נציג של קלינטון המעיט בערכם של המסמכים…

 

המסמכים גם כן מראים עובדי IT עבור חברת פלט ריוור רשתות – החברה החיצונית שאירחה את השרת של קלינטון – המתייחסים בכרטיס עבודה פנימי לגבי "מבצע 'הטיוח' של הילארי" כאשר הלקוח שלהם ביקש שינויים בהגדרות שמירת אמיילים וניקוי איכסון. אחד העובדים טען לאחר מכן שהשימוש במונח היה בדיחה…

הקמפיין של טראמפ אז במסע הבחירות 2016 דיבר על העניין ואמר "היה מאמץ מרוכז להרוס באופן שיטתי מידע שעלול להפליל", "אין פלא שלפחות חמישה אנשים הקשורים לסקנדל האימיילים בשרת הפרטי של הילארי, כולל עוזרת בכירה לקלינטון במשרד החוץ ועו"ד שריל מיליס, השיגו לעצמם עסקאות חסינות ממשרד המשפטים של אובמה בשביל להמנע מתביעות", הוסיף מילר כשהתייחס אז לחדשות באותם ימים על עוזר נוסף של קלינטון שקיבל חסינות מה-FBI כדי שיוכל לדבר לרשויות.

——–

כנראה אובמה דאג שהילארי לא תופלל בכל פרשת האימיילים על פי ניתוח מעניין. הנקודות שמועלות:

ההתכתבות בדואר האלקטרוני בין אובמה לקלינטון בודאות רבה הכילה מידע מסווג כתוצאה מטיב מערכת היחסים שבין נשיא למזכירת המדינה, ובגלל שממשל אובמה סרב לפרסם את האימיילים.

אם קלינטון השתמשה באופן לא חוקי במידע מסווג מהצד שלה, אז הדבר תקף גם מהצד השני של אובמה.

אילו קלינטון תואשם, הדבר היה שם את אור הזרקורים על מעורבות אובמה הברורה בזמן כהונתו.

מסרי טקסט בין עובדי FBI פרו הילארי ואנטי טראמפ, פיטר סטרזוק(peter strozk) וליסה פייג'(lisa page) מחקזים את הסברה.


לאחרונה נחשף: תעוד דברי עורכי הדין של הילארי מודים שקיים שרת ״יורש״ (successor server), ועכשיו מבקשים אותו:

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *