רוברט מיולר איפשר לאספן פורנו ילדים הגדול בהסטוריה של ארה״ב לצאת לחופשי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

שוב רוברט מיולר, שוב פדופיליה, שוב אליטות, שוב פסק דין מקל…

 

על פי מסמכי בית המשפט המתפרסמים באתר ״דנג׳רוס״ של מיילו, בשנת 1998 התובע רוברט מיולר איפשר לאחד מאספני פורנו ילדים הגדולים בכל הזמנים לצאת לחופשי עם קנס של $200, לאחר שטען להגנתו שהוא היה מדוכא, שיכור ומסומם.
עכשיו, אנשים תוהים מדוע המשפט היה כל כך מקל, ואם יש לזה קשר להיותו בן של סופר מדע בדיוני מאד מפורסם.

 

 

להזכירכם,
במאי האחרון דיווחנו לכם שה-FBI בראשות מיולר איפשר לפדו-מיליארדר ג׳פרי אפשטיין מ״לוליטה אקספרס״ ו״אורג׳י איילנד״ לצאת בפסק דין מקל, בלשון המעטה – ושמשחרור מסמכים ע״י סוכנות הביון בנוגע לג׳פרי אפשטיין עולה החשד ששימש כמודיע של מיולר בתמורה.

דיוויד אסימוב, בנו של סופר מדע הבדיוני אייזק אסימוב, צבר את אחת מספריות הפורנוגרפיה של ילדים מהגדולות בהיסטוריה האמריקנית, והגדולה ביותר שנמצאה אי פעם בקליפורניה. אבל רוברט מיולר, כפרקליט האמריקני הממונה על התביעה, הניח לאסימוב לצאת לחופשי. משטרת סנטה רוזה עצרה את אסימוב הבן ב -1998 לאחר שגילתה את האוסף הענקי של פורנוגרפיית ילדים.

כתב האישום המקורי, עסקות טיעון ופסקי דין מהמקרה בקישור. בולט ביותר הוא הנפח העצום של חומרים על קטינים. סגן התובע המחוזי גארי מדוויגי תיאר זאת: "כמות עצומה. תאמין לי, אין מספיק אנשים או מספיק שעות כוח אדם כדי להסתכל על כל זה. כל הבית היה מלא במצלמות וידיאו, קלטות מסחריות, קלטות תוצרת בית וציוד מתוחכם להקלטות ושכפול".

שמו של רוברט מיולר מופיע בהסכם במעמד תובע של פרקליטות ארה"ב, וכן על כתב האישום המקורי. הוא היה אחראי על החתימה על העסקה, אשר מיטיב להפליאעם הנאשם בהתחשב בכמות החומר שהתגלו בבית של אסימוב. מאז שסיכומים של מסמכי בית המשפט האלה הופיעו באינטרנט, אנשים שאלו עד כמה אחראי מיולר על קביעת התנאים המקלים.

על אף אחזקת אלפי תמונות של קטינים, הודה דייויד אסימוב רק בשני סעיפים של החזקת תמונות בלתי חוקיות ולא קיבל עונש מאסר כלל. במקום זאת, הוא קיבל מאסר על תנאי, התחייבות להימנע משתיית אלכוהול, וקנס של $200.

עיתונאים שדיווחו על המקרה ב -1998 מתארים את אסימוב כמי שחי "עמוק בצלו האדיר של אביו המנוח", בניסיון לכאורה לסלוח או להסביר את התנהגותו של אסימוב הבן. עורך דינו טען כי אסימוב נמצא במצב של "מצב נפשי קשה" בעת ביצוע העבירות, וביקש להתחשב במרשו משום שאסימוב היה בסיכון התאבדות.

Image result for isaac asimov illuminati

 


קריאה רלוונטית:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *