דורית סלינגר הוברחה ע"י אורלי בן שמאי?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

דורית סלינגר  היא הממונה על רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון במשרד האוצר הוברחה אתמול מתוך הישיבה של וועדת כנסת, הרי היא כבר הגיע לכנסת, אך עם זאת הוברחה.

 

בניגוד גמור למה שנאמר בתקשורת הגברת דורית סלינגר הגיע אתמול לוועדת הכסת, אך זאת נצפתה משוחחת לכאורה) עם הלובסטית  העונה לשם אורלי בן שמאי (שאגב אחראית גם על מונפול הגז), אורלי בן שמאי מייצגת את הבנק והיא זאת שאמונה כנראה על העלמות של דורית סלינגר.

שלא תבינו לא נכון, מזה זמן רב מבקשים בכנסת לשוחח את פקידי הציבור הבכירים האמונים על הגופים השולטים במשק, אבל כאשר הגופים מתבקשים להמציא מסמכים ולספק הסברים הם נעלמים ומותירים את הזירה ריקה, בין אם זה בהליך משפטי שהם מסובבים את השופט עד שהוא מוחלף או מת, ובין אם זה שהם מעלימים פקידי ציבור בכירים כפי שהיה אתמול.

אתמול נשבר שיא לאומי בדבר אזהרתה של דורית סלינגר, מבחינתנו היא נסחטה באיומים, אין שום דרך אחרת להסביר את מה שקרה, תואמה איתה פגישה מסודרת והיא אישרה אותה, הגברת הגיעה למקום וממש דקות ספורות טרם התחלת הדיון היא נעלמה כאשר הוזהרה בפה מלא ע"י גורמים בנקאים.

בשביל שתבינו כמה רחוק הסיפור יכול להגיע ברמת הבנק המסובב את בית המשפט והכנסת, כש"דני דנקר" הואשם חיפשו את השיקים שניסלקו בחלק מהחשבונות, לא רק שבנק הפועלים לא סיפק את השיקים בסריקה הוא גם לא מצא אותם בארכיון של השקים שהבנק אמור להיות אמון עליהם עד שתגיע התיישנות בנקאית, הבנק כמובן הגן על דני דנקנר שהיה בעל המניות והשופט כמובן החליק את זה שהשיקים לא נמצאו.

בנק הפועלים

במדינה מתוקנת היו שוללים לבנק את רישיון הבנקאות שלו!

וזאת בעצם מהות העניין, מדוע אף אחד לא פועל כנגד שלילת רישיון הבנקאות של הבנק כאשר הוא סורח, מדוע ממשיכים לפחד מהבנקאים ולא לפעול נגדם כמו כל גוף שסרח, דורית סלינגר לא ברחה כפי שמספרים לכם בעיתונות הכלכלית, דורית סלינגר הוברחה על הבנקאים כחלק משליטה ברורה שלהם – אל תשכחו שגם העיתונים שלהם אז הם קובעים מה יסופר לכם ובאיזה תקרית..    (עד עכשיו ערוץ הכנסת לא העלה ליו טיוב כנדרש את דיוני הוועדה).

 

 

הגיע הזמן לשלול לבנק שסרח את הרישיון להדפיס כסף.

 

יאפ

 

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *