אובמה – האימם הניסתר של הדיפ סטייט

אובמה – האימם הניסתר של הדיפ סטייט

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

במאמר זה נחשוף את אנשי החאשישיון והשיעה אשר הנחו את אובמה מאחורי הקלעים במהלך כהונתו.

 

יועץ של אובאמה בענייני דת הוא אבו פאטל, הוא יצא ב2011 בהצהרה שהנוצרים בארה"ב והיהודים בישראל, הפטריוטים, הם ממש כמו אל-קעידה:

Obama adviser compared U.S. Christians to al-Qaida
Also likened feared terror group to Jewish 'totalitarians' in IsraelPosted: May 13, 2011
12:15 am EasternBy Aaron Klein
© 2011 WorldNetDaily

יועצו של אובמה השווה את הנוצרים בארה"ב לאל-קאעידה, כמו כן, השווה את קבוצת הטרור המבהילה ל׳טוטליטארים׳ יהודים בישראלפורסם: 13 במאי 2011מאת אהרון קליין
WorldNetDaily

JERUSALEM – President Obama's faith adviser, Eboo Patel, compared al-Qaida to what he called Christian "totalitarians" in the U.S. and Jewish "totalitarians" in Israel, WND has learned.

In February 2010, Obama named Patel to his Advisory Council on Faith-Based and Neighborhood Partnerships.

Patel, a Muslim activist from Chicago, is the founder and executive director of Chicago-based Interfaith Youth Core, which says it promotes pluralism by teaming people of different faiths on service projects.

ירושלים: יועץ הנשיא אובמה לענייני דת, אבו פאטל, השווה את אל-קאעידה למה שכינה ׳נוצרים טוטליטאריים׳ בארה"ב ול׳טוטליטארים׳ יהודים בישראל, כך נודע ל- WND.

בפברואר 2010, אובמה מינה את פאטל לועדה המייעצת שלו לענייני דתות ושותפויות קהילתיות.

פאטל, פעיל מוסלמי משיקגו, הוא המייסד והמנכ"ל של קבוצת הנוער הבין-דתית "Interfaith Youth Core", שבסיסה בשיקגו, ואשר לדבריה מקדמת פלורליזם על ידי תאום צוותים של אנשים בעלי אמונות שונות לשירות בפרויקטים קהילתיים.

תמונה

Eboo Patel

כמו כן, הוא פעיל בארגונים תומכי ומממני חמאס (מאותה כתבה):

ציטוט:

Hamas co-conspiratorPatel is part of the official speaker's bureau of the Islamic Society of North America, an unindicted co-conspirator in a scheme to raise money for Hamas.

From his own comments, Patel apparently is a member of ISNA. Upon the August 2007 election of the group's president, Ingrid Mattson, Patel told USA Today, "I'm proud to have her elected as my president."

Patel also served last year on a panel at ISNA's annual convention in Washington.

He has written columns for the Washington Post and Huffington Post that promote ISNA events.

Ground Zero mosque

שותף לקשר חמא"ס
פאטל הוא חבר בלשכתו של הדובר הרשמי של האגודה האסלאמית של צפון אמריקה (ISNA), שותף שלא הואשם, לקשר במזימה לגיוס כספים עבור החמאס.

לפי ההערות שלו, פאטל הוא כנראה חבר ISNA. בחירתה שלאינגריד מאטסון לנשיאות הקבוצה, באוגוסט 2007, אמר פאטל ל-USA Today, ״אני גאה שנבחרה כנשיאה שלי.״

פאטל גם שירת בשנה שעברה בפאנל בכנס השנתי של ISNA בוושינגטון.

הוא כתב טורים עבור ה׳וושינגטון פוסט׳ וה׳האפינגטון פוסט׳ המקדמים את האירועים של ISNA.

מסגד גראונד זירו

 

פאטל החזיק באוזן של הנשיא אובאמה רבותיי, הנה ההיסטוריה של מר פאטל:

ציטוט:

Eboo Patel is a member of President Barack Obama's inaugural Advisory Council on Faith-Based Neighborhood Partnerships.[1][2] He is an American Muslim of Gujarati Indian heritage and founder and president of the Interfaith Youth Core ,[3] a Chicago-based international nonprofit that aims to promote interfaith cooperation.[4]

אבו פאטל הוא חבר במועצה המייעצת לשותפויות קהילתיות בינ-דתיות שיסד הנשיא ברק אובמה. הוא מוסלמי אמריקאי בעל מסורת הודית גוג'ראטית ומייסד ונשיא של הנוער הבין דתי (Interfaith Youth Core), עמותה בינלאומית שלא למטרת רווח שבסיסה בשיקגו, ושמטרתה לקדם שיתוף פעולה בין דתי. 

Biography

Patel grew up in Glen Ellyn, Illinois, where he attended primary school at Glenbard South High School.[5] He has a doctorate in the sociology of religion from Oxford University, where he studied on a Rhodes scholarship. Patel attended the University of Illinois at Urbana-Champaign for his undergraduate studies.[6] Patel was the recipient of the 2010 Louisville Grawemeyer Award in Religion.

ביוגרפיה:

פאטל גדל גלן אלין, אילינוי, שם הוא למד בבית הספר היסודי ב-Glenbard South High School. יש לו דוקטורט בסוציולוגיה של הדת מאוניברסיטת אוקספורד, שם למד עם מלגת רודוס. פאטל השתתף בקמפיין אורבנה באוניברסיטת אילינוי בלימודיו לתואר ראשון. פאטל קיבל את פרס Louisville Grawemeyer בדת ב-2010.

Work

His blog, at Washington Post,[7] The Faith Divide, explores what drives faiths apart and what brings them together.
He is on the Religious Advisory Committee of the Council on Foreign Relations, the National Committee of the Aga Khan Foundation
He was on the Advisory Board of Duke University Islamic Studies Center.[8]
Eboo is a fellow of Ashoka Foundation,[9] part of a select network of social entrepreneurs.

עבודה:

הבלוג שלו בוואשינגטון פוסט, האמונה מפלגת (The Faith Divide), בוחן את המפריד בין הדתות ואת המאחד ביניהן.
הוא חבר בוועדה המייעצת הדתית של המועצה ליחסי חוץ (CFR), הוועד הארצי של קרן אגא חאן (Aga Khan Foundation). הוא היה חבר במועצה המייעצת של המרכז ללימודי האסלאם באוניברסיטת דיוק. 
הוא חבר-עמית בקרן אשוקה (Ashoka Foundation), חלק מרשת נבחרת של יזמים חברתיים.

אז כמו שכתבנו באיסנפור מאמרים, הסדר העולמי החדש פועל מתוך ארגון בשם ה״שולחן העגול״, אשר המרכז שלו בארה״ב שמפעיל את הקרנות החתרניות ברחבי העולם הוא המועצה ליחסי חוץ ש הזכיר לא פעם – כCFR. המלגה שהשולחן העגול מספק לאנשים (על פי צוואת המייסד ססיל רוהדס) היא מלגת רוהדס הנועדה להכשירם בעיצוב דעת קהל ומדיניות עבור הדיפ סטייט בימינו. (קלינטון למשל גם כן בוגר מלגת רוהדס, שם נבחר בקפידה לתפקיד שלו כנשיא).

כתבה יותר מורחבת ויחסה של הקבוצה כלפי ישראל:

השולחן העגול על ישראל: "אסור לעולם שתהפוך למדינה יהודית"

זרועותיה הארוכות של סוכנות הביון האמריקאית

עד פה פרופיל קלאסי כמו של מיטב החתרנים הפועלים של הסדר העולמי החדש כפי שחשפנו פעם אחר פעם בשיטתיות זו באתר. אך סימנו לכם בביוגרפיה של פאטל משהו הרבה יותר חשאי ומסוכן ממה שהכרתם עד כה, דבר הלוקח אותנו אחורה כל הדרך חזרה לאגודת החאשישיון של העיסמאילייה השיעית. מדובר בפלג עיסמאילי בשיעה, הקיצוני ביותר שהיה אי פעם, אשר ביטל כל סוג של מוסר, פעל דרך ארגוני חברה אזרחית של צדק חברתי ראדיקליים תחת הכותרת- דאוה, ודרש מסירות עליונה לאימאם של הפלג. מדובר היה באחווה סודית שפעלה בכל העולם והביאה לידי שלמות את יצירת הפאדיון, צבא של מתנקשים מסור תחת השפעת מיינד קונטרול שמבצע בין היתר התנקשויות ומשימות פוליטיות, בד״כ במחיר חייהם (כמו פיגועי התאבדות בימינו).

האגא חאן בימינו:

תמונה

ובכן, פלג החשישיון, הידוע גם כניזארי ולפעמים גם כעיסמאיליה בכלל, עדיין קיים בימינו, והאימאם שלהם עדיין קיים וממשיך את השושלת הקדומה שלהם, שמו האגא-חאן, מולטי מליונר המתרועע עם כל המי ומי בפוליטיקה, בארה״ב בעיקר עם המושחתים של המפלגה הדמוקרטית, וכן גם עם אובמה. להלן אובמה נותן נאום המשבח את ארגוני הסיוע הומניטרי, והארגונים הבלתי ממשלתיים של הדאוה בימינו אשר מנהל האגא חאן, הוא עושה זאת בסרטון כנשיא בכנס היוזמה השנתי של קלינטון (ביל קלינטון מציג אותו). החשד הוא שאובמה והאגא חאן יודעים ביניהם שארגונים אלה הם חזית לסחר בבני אדם וילדים מאזורים מוכי אסונות, עוד על כך נכתוב בעתיד.

— סרטון! —-

עוד על פאטל וחיבורו הרוחני לאגא חאן עבורו הוא עובד.

כתבות של פאטל המתחנפות לאגא קהאן מאתר רשמי של היסמעילים.

ומהוושינגטון פוסט.

כאמור האגא חאן הוא האימאם בשר ודם, נצר של הכת השיעית, החאשישיון, בימינו. החאשישיון ואמונתם הגנוסטית ניהליסטית עברו למערב ואל תוך אירופה דרך כת האילומינטי הבווארי של אדם וויסהאופט ב1776. מסדר האילומינטי נשמר בין היתר בענף הנוסח הסקוטי של הבניה החופשית (ראו תחקיר בנידון). ואכן בדרגות הגבוההות ביותר (ורק לאחרונה פחות גבוההות), ניתן בנוסח הסקוטי להכנס לאחוות השריינרים שכתבנו עליה רבות, והיא מתארת בהיסטוריה שלה על ההתגלגלות מהאימאם עלי איבן אבו-טאלב אחיינו של מוחמד, ועד לאילומינטי הבווארי של 1776. (תחקיר שלנו בנושא, עם הצגת המסמכים של מסדר השריינרים בעצמו!).

וזה מוביל אותנו למה שכתוב בהמשך הקטע על ה"אצילים", שהבולט באישים שקידמו את המסדר באירופה בזמנו היה אדם וויסהאופט שהקים את ה"אילומינטי" (כת המהפכנים הידועה).

אדם וויסהאופט

אדם וויסהאופט מסומן באדום

כך נראים אנשי המסדר:

תמונה

 

 בעבר נכתב בקונספיל על כל הקשרים הקרובים בין אובמה לנבחרי הבנייה החופשית השחורה Prince Hall Masons

הנה אחד השמות שהוזכרו:

קרל ולואיס סטוקס (Carl and Louis Stokes), גם מאותה הלשכה (בנייה חופשית פרינס הול). נאמר בסרט תיעודי שנעשה על החיים שלהם שאובאמה מכיר בעובדה כי הוא הגיע לנשיאות בזכותם, ואפילו אמר ללואיס "אני כאן בזכותך ובזכות אחיך". הסיבה כמובן אינה מפורטת, אבל מכל העדויות הנ"ל יש סיבה טובה מאוד לחשוד שמדובר בקשר חזק שיש לאובאמה עם הבנייה החופשית של הלשכת פרינס-הול.

סטוקס חשישיון אובמה

אז לאן אני חותר?

לואיס סטוקס אשר בזכותו אובמה בבית הלבן הוא לא סתם בונה חופשי רגיל, הוא שריינר. האגודה שמאמינה במוצא השיעי שלה מהאחיין של מוחמד עלי איבן-אבו טאליב, הקדוש השיעי והאיסמעילי הכי חשוב.

Louis Stokes
תמונה

(תזכורת: אובמה אפילו הלך לבקר מיד לאחר היבחרו בלשכת הסקוטיש רייט של הבונים החופשיים)

האגא חאן כמובן, כאימאם הנוכחי של האיסמאיליה, הוא נצר לשושלת של עלי איבן אבו טאליב ופאטימה ביתו של מוחמד.

לאבו פאטל קשרים הדוקים שלו עם האימאם הסופי פייסל עבדול ראוף שרצה/רוצה להקים את המסגד הסופי ליד גראונד זירו, איפה שנפלו התאומים. גם ראוף הוא בעל קשר חזק עם האגא קהאן, הוא בכבודו ובעצמו בא להופיע בסרט פולחן אישיות מיוחד על פועלו של האגא קאהן. תוכלו לראות אותו כאן בקטע מהסרט, ובסוף הקטע את האגא קהאן בכבודו ובעצמו.ראוף ובניית המסגד על חורבות בנייני התאומים כידוע קיבלו את תמיכתו והגנתו של ברק חוסיין אובמה, אשר השתמש בתאנפיה השיעית כדי להצדיק את המהלך בטיעונים ליברלים של חופש, בעוד התעלם מכך שהקמת המסגדים מאותת ניצחון למי שלכאורה ביצעו את הפיגועים, וכמו כן באה על חשבון רבים אחרים שרצו לבנות שם מבנים אחרים.

גם ראוף הוא אחד שלא אוהב באת ישראל ומקדם פתרון מדינה אחת של מדינה ללא זהות יהודית ובה ישראל תחדל מלהתקיים… מזכיר ממש את התוכניות של הקרן לישראל החדשה. במקרה אחד מראשי הקרן, הרפורמי ריצ'ארד ג'ייקובס מביע קרבה ותמיכה רבה בפייסל ראוף שבעצמו פרו חמאס ומחפש מדינת ישראל כל אזרחיה עם רוב מוסלמי. אפילו ארגון הציונים של אמריקה ZOA גינו את הקרן החדשה על הקשרים הללו. בעבר אפילו מצאנו תמונה חמימה של זוג היונים נעמי חזן (יו"ר הקרן אז) ופייסל ראוף, אך היא הורדה מהרשת ואנו לא הספקנו לצלם מסך.

חזן לא הייתה יו"ר מרכז הארי ס. טרומן לשלום? מעניין בגלל שהטרומן הזה, גם הוא שריינר:

 

תמונה

 

עדויות חושפות שעבדול ראוף הוא הרבה יותר קיצוני מהחזית הסופית הסובלנית שהוא כביכול מנסה להחצין, מה שמצביע על שיטת הת'אקיה כנסיון להטעות את דעת הקהל לגביו.


 

שוב נזכיר, מעצבי מדיניות החוץ של אובמה והנשיאים לפניו מאז וילסון היו הCFR. (תחקיר שלנו)

עוד סוכן חשישיון המפעילים את אובמה דרך הCFR שעיצבו עבורו ושאר הנשיאים לפניו את מדיניות החוץ של ארה"ב. זוכרים את המשט השני לעזה שלא צלח ב2011? המשט השני לעזה היה משט אוניות בינלאומי אשר תוכנן להפליג מנמלי יוון כשנה לאחר עצירת המשט הקודם על ידי ישראל, במטרה לשבור את הסגר הימי שמדינת ישראל מטילה על רצועת עזה, בשל פעולות טרור משטח רצועת עזה הנשלט על ידי ממשלת חמאס

אחת האוניות במשט נקראה The Audacity of Hope, ומנוהלת על ידי בחור מעניין בשם ראשיד חאלידי. מעבר לעובדה שראשיד חאלידי הוא חבר קרוב של אובמה עוד מימי ארגון הקהילות החברתיים בשיקאגו, את שם המשט הוא החליט לקרוא על שם הספר שאובמה כתב:

תמונה

ראשיד חאלידי:
תמונה

כידוע, למשט הקודם הצטרפו שתי מנהיגים, ביל איירס ואשתו ברנדין דוהרנס, מי שהיו המעורבים בטרור ארגון הראדיקלים משנות ה60, מחתרת מזג-האווירשל הSDS,  אשר קיבל גיבוי רב מהטייקונים המהפכניים דוגמאת רוקפלר. זה אותו ארגון של הSDS אשר בזמנו תכנן לפוצץ את הפנטגון…הרבה לפני אל קעידה. כיום שני אנשים אלה משתפים פעולה עם, אפשר לאמר, הגלגול המודרני שלהם, CODEPINK אשר יחד עבדו על המשט לעזה (נציין שהם מאהבים גדולים של החיזבאללה). גם הם מקורבים וחברים של אובמה עוד מימי שיקאגו. (על קוד פינק)

מסתבר שראשיד חלידי מקורב גם הוא לטרוריסט הסוציאליסט ביל איירס. ישמעאל חלידי בנו של ראשיד כתב יחד עם בנו של ביל איירס ואבו פאטל(המוזכר לעיל) ספר בעבור ראדיקליים "Letters from Young Activists: Today's Rebels Speak Out". את ההקדמה לספר כתבה דוהרנס (אשתו של איירס). והוקרה מיוחדת ניתנת לאיירס בספר. כמו כן נכתב הוקרה לרוצח השוטרים מומיה אבו-ג'מאל מתנועת הפנטרים השחורים הקומוניסטית-מיליטנטית שגם היא חלק מהרשת המתוארת כאן.

ועכשיו זה נהיה מעניין. כאמור אבו פאטל הוא שיעי-ישמעילי, והוא סוכן של כת החאשישיון המודרנית כיום, הוא פועל ישירות עבור האימאם של החאשישיון של ימינו, האגא-חאן. לא רק זה, אבו פאטל הוא בעל מלגת רוהדס (שייך לשולחן העגול) וחבר בכיר בCFR. על כן פאטל הוא יועץ בכיר של אובמה…. הפלא ופלא מסתבר שגם ראשיד חאלידי עובד בחונטה של האגא-חאן מנהיג החאשישיון. לא סתם הוא אפילו בצמרת התפקיד מכובד, בועדה (הגבוהה ביותר/ Master jury) של הנושא המקורב ביותר לליבו של האגא חאן. 

ציטוט:
פרס בתחום האדריכלות המוענק עבור הישגים אדריכליים המעניקים מענה לצרכים של חברות מוסלמיות, בתחומי העיצוב, הבינוי, הפיתוח הקהילתי, השימור ואדריכלות הנוף.
הפרס נוסד בשנת 1977 על ידי אגא חאן הרביעי, האימאם של כת האיסמאעיליה השיעית, המכהן כיושב ראש ועדת ההיגוי של קרן הפרס. הפרס מקושר אל קרן אגא חאן לתרבות (Aga Khan Trust for Culture או AKTC) ולקרן אגא חאן לפיתוח (Aga Khan Development Network או AKDN). הוא מוענק אחת לשלוש שנים,

ראשיד חאלידי אגא חאן חשישיון
חאלידי הכי ימינה שורה ראשונה, אגא חאן אמצע שורה ראשונה. מועצת השופטים העליונה של הפרס היוקרתי ביותר של האגא-חאן ראש כת החאשישיון.

אז נראה שסביב אובמה יש לא אחד שהוא סוכן מטעם החאשישיון של ימינו. ישנו אשכול בנושא:

הנה עוד מידע על חאלידי המציב אותו כסוכן כמו אבו פאטל של הסדר העולמי החדש:

חבר בCFR.

לימד באוניברסיטת ג'ורג'טאון הישועית.

לגמרי טופח על ידי הסדר העולמי החדש שספג ממערכת החינוך והאינדוקטרינציה הגלובאלית של האו"ם:

UnitedNations International School

שונא ישראל

ישנם ראיות המצביעות על כך שהוא בעבר היה דובר של זרוע הWAFA של אש"ף

למד והתחנך בYALE שם היה שייך לאחוות Wolf's Head Society.

באוניברסיטת YALE כידוע יש את אחוות הגולגולות והעצמות המאסונית שם נמצאים כל המי ומי בפוליטיקה האמריקאית משנות ה40 ועד היום (כאשר ב2004 היה מצב אבסורדי בו בוש וקרי, שנייהם מאותה אחווה, התמודדו אחד מול השני). הגולגולות והעצמות המאסונית היו סניף שנפתח לאחר שערוריה וביקורת שהיית על אחוות PHI BETA KAPPA המאסוני ממנו מגיעים שמות הגדולים כמו קיסינג'ר רוקפלר קלינטון (ועוד הרבה נשיאים  וכו'). וזאת אחרי שפי בטא קאפא הואשמו שהם חזית עבור האילומינטי הבווארי.

In a work published in London, 1876, professing to treat of “secret societies,” but in which no mention is made of the college fraternities, it says, "Phi Beta Kappa, a branch of the Bavarian Illuminati, is supposed to have been established in America about the close of the last century, endowed with the above grotesque title.”

(נציין כי הוגולגולות והעצמות הם בעלי סממנים המושרשים גם באילומינטי לפי חוקרים רציניים מקובלים כמו פרופ' אנטוני סאטון, ראו ספרו The order, וכמו כן מה שכתב על המספר322).

לאחר מכן קרה אותו מקרה כאשר קמה אחוות הSCROLL AND KEYS בYALE שוב עקב ויכוחים פנימיים. תמיד במצב בו היו יותר מידי מועמדים הדבר גרר פתיחת עוד סניף של האחווה באוניברסיטה. (לגולגולות והעצמות נבחרים רק 15 כל שנה). על כן זה קרה אותו דבר עם אחוות ראש הזאב. אחוות אלה עובדות בסופו של דבר יחד, ויש תחושת אחווה כוללת עלייהם, כאשר הם אפילו מתחרים על ליבם של מועמדים חדשים כל שנה. גם אחוות ראש הזאב היא אחווה של תותחים כבדים מהסדר העולמי החדש, שכן התחנך שם James Smith Bush, מייסד שושלת משפחת בוש בארה"ב, וסבא של פרסקוט בוש שסחר עם הנאצים והיה חניך של הגולגולות והעצמות (בנו ג'ורג' גם כן, ונכדו ג'ורג' הקטן גם). אצל בנו של JAMES (סמואל, שהיה ראש הפדרל רזרב בקליבלנד) כבר ניתן לראות את קשירת הקשר עם משפחת רוקפלר והארימן (גולגולות ועצמות).

הערה: הקשרים בין אחוות ייל, הם בולטים מאוד לכל מי שחוקר את האנשים החברים בהם. זה ממש חממה של האילומינטי.

אחוות ראש הזאב.

סמל האחווה:

תמונה

 

יתר על כן ראשיד חאלידי הוביל את התפיסה הפוסט מודרניסטית של אדווארד סעיד במזרחנות אשר כל מהותה להטיל דופי באמת היסטורית כלשהי במזרחנות, ולטהר את השיח מעמדות וקביעות, ובעיקר אלו המבקרות את האיסלאם בטענה שהן נכתבות מתוך תפיסה אימפריאליסטית ולא אובייקטיבית, רק שמנגד אין שום דבר אובייקטיבי שניתן באמת לאמר, מלבד בדיוק ההפך כדי לטהר את השיח, קרי שהמערב הוא מייצג את כוחות הרשע עם הערכים היהודים נוצרים שלו.

אנו מדגישים את כל הדברים לעיל כי הם מציגים כיצד היום התגלגלו פעילויות אחוות האילומינטי. שכן הפוסט מודרניזם מקורו בתפיסה האיסמעילית, והחאשישיון שאומרת "אין אמת הכל מותר" מה שעבר לכתות שיעיות\עיסמאיליות בטורקיה אשר השפיעו ועזרו לעצב את השבתאות והפראנקיזם הפוסט מודרנים, והם בתמורה העבירו את המנגנון והתפיסה הניהליסטית פוסט מודרניסטית לאילומינטי הבווארי המוזכר לעיל. תחקיר שלנו בנושא.


 

ובכן לאחר שהכנו את הרקע לגבי אנשי החשישיון בימינו וכיצד אותו זרם עיסמאילי בתוך השיעה מפעיל סוכנים המעצבים את המדיניות של אובמה, שימו לב לקטע הבא שהבאנו לפני כמה שנים בפורום קופר של האתר.

קטע שפורסם בעיתון פורבס הידוע שנכתב על ידי אמיר טחרי (Amir Taheri). טחרי הוא סופר של 10 ספרים על איראן, מזה"ת, ואיסלם. למטה תראו תרגום חופשי יחסית אך נאמן למקור ב100% של הקטע אשר כתב. תחזיקו חזק.

Obama and Ahmadinejad
Amir Taheri 10.26.08, 1:33 PM ET
אתר איראני, פרו ממשלת איראן, פרסם ב2008 בזמן שנבחר אובמה לנשיא חדית' (סיפורים והלכות מהמבורת האיסלאמית) מהטקסטים השיעים של המאה ה17. המסורת מגיעה מבחאר על-אנוור (Bahar al-Anvar) (בעברית: אוקיינוס האור) והיא נכתבה על ידי מולאה מאח'ליסי (Mullah Majlisi). יצירת מופת ב132 כרכים המהווה את הבסיס לאיסלאם השיעי המודרני.

לפי המסורת, האימאם עלי איבן טאליב (סטרומבולי: מייסד מסדר האילומינטי וזרם השיעי באיסלאם) ניבא שבקץ הזמנים וממש לפני חזרתו של המאהדי, המושיע הגדול, "גבר שחור וגבוהה יתפוס את השלטון במערב". הוא יהיה מפקד על "הצבא החזק ביותר בעולם", השליט החדש במערב ישא עימו "סימן ברור" מהאימאם, אשר שמו היה חוסיין איבן עלי. המסורת טוענת ש:"לשיעים לא יהיה ספק שהוא עימנו".

צירוף מקרים מעניין השם הראשון והשני של אובמה — ברק חוסיין — משמעותם "הברכה של חוסיין" בערבית ופרסית. שם משפחתו, אובמה, כאשר נכתב באלף בית הפרסי, נקרא או בא מא, שמשמעו "הוא עימנו", נוסח הקסם במסורת של מ'חליסי.

אם נשים את המניעים המיסטיים בצד, הממשל החומייניסטי רואה בעלייתו של אובמה סימן לדאיכת המערב וניצחון האיסלאם. אובמה מחפש לפתוח בהדברות ללא תנאים עם הרפובליקה האיסלאמית (איראן) (והוא אכן פעל כך), דבר זה נתפס כסימן שארה"ב מוכנה להודות בתבוסה. עמדתו של אובמה עלולה להשתמע כהתנערות משלושה הסכמים אשר עברו במועצת הבטחון של האו"ם אשר מציבים תנאים עבור איראן כדי להמנע מסנקציות. הדבר עלול להשתמע כסיום התיאור האמריקאי של איראן כ"מפרה סיסטמטית של זכויות אדם".

אובמה דחה את הטענות של כל ממשלות ארה"ב ב30 שנה האחרונות שאיראן היא "מדינה תומכת טרור". במקום זה, הוא משתמש במונח "קבוצות אלימות" כדי לתאר את החזיתות הממוממנות על ידי איראן כגון חמאס וחיזבאללה.

בחירה באובמה תחזק את הסיכויים של אחמדינג'אד להבחר לכהונה שנייה (ואכן הוא נבחר שוב). אחמדינג'אד טוען מצדו ש ההתנגדות הנחרצת מצדו כנגד אמריקה-השטן הגדול עוזרים לאובמה לנצח מתמודדים נוקשים יותר בעמדותם כנגד איראן, ומקווה שכך יקרה גם נגד מקיין בסופו של דבר.

"הנשיא אחמדינג'אד לימד את ארה"ב שיעור" , כך טוען חסאן אבאסי, "יועץ אסטרטגי" לנשיא האיראני. "זאת הסיבה שהם בוחרים עכשיו במישהו שמבין את הכוח האיראני". המנהיג האיראני הפמליה של המנהיג האיראני מצביעים על כך שאובמה אפילו העתיק את ססמת הקמפיין שלו "YES WE CAN" אשר במקור הוא "WE CAN" של אחמדינג'אד שהשתמש בססמא כ4 שנים לפני.

כמה חומייניסטים בכירים מגלים את העדפתם לאובמה על פני מקיין (כפי שהם העדיפו את בוש על פני קרי בבחירות הקודמות שבוש נצח… ראו הודעות קודמות)….דוברים בממשל האיראני גם הם הביעו את תמיכתם במועמדות של אובמה.

ג'ו ביידן,( סגן הנשיא הקתולי בעל תארים ישועיים עם בן העושה לובי בעבור מוסדות הישועים), היה בעבר תומך של המהפכה החומייניסטית ב79-79, ובמשך 30 שנה האחרונות, היה עקבי בתמיכתו בהכרה ברפובליקה האיסלאמית של איראן ככוח אזורי. יש לו קשרים קרובים עם הלוביסטים החומייניסטים בארה"ב ותמיד הצביע נגד סנקציות על איראן. (כן… יש עוד מישהו שקונה את התעמולה על הלובי הישראלי של ברזינסקי-קרטר?).

אחמדינג'אד מתאר את ארה"ב כשקיעת החמה בעוד את איראן הוא מתאר כזריחה (שחר של יום חדש…). קיץ שעבר הוא יזם כנס הנקרא "עולם ללא ארה"ב" שנחכו בו אנטי אמריקאים מכל העולם…כולל מאמריקה.

בטהרן רואים בבחירת אובמה משהו שיביא לדמורליזציה של כוחות הביטחון האמריקאים בכך שיטילו ספק בניצחונותם בעיראק ואפגניסטן, ואלי אף יהפכו אותם לתבוסה. נסיגה של ארה"ב מהמזה"ת תחת אובמה תוכל לתת לאיראן את מימוש הרצון שלה לעלות לכוח באזור. טהרן מאוד מעוניינים לשלוט בעיראק (זה מה שקרה! אובמה נסג מעיראק ברגע הכי קריטי לאחר שבוש בנה שם ממשל שיעי, והגיש לאיראן את עיראק על מגש של כסף!). על ידי שליטה בעיראק איראן מתכוונת להפוך לכוח המתפרס כל הדרך עד הים התיכון דרך סוריה ולבנון.

בכנס ה"עולם ללא אמריקה" חלק מהדוברים העלו השערות שאובמה יראה הזדהות עם הצד הפלשתינאי בסכסוך הישראלי-פלשתיני. אחמדינג'אד מקווה לשכנע את אובמה לאמץ את הפתרון האיראני לסכסוך, יצירת מדינה אחת שבה היהודים מהר יהפכו למיעוט…(נשמע לפי הנאום של אובמה ודחיפת הסכמי ג'נבה שזה הכיוון, שימו לב שאובמאו עדיין שם את סוגיית הפליטים לאחר 1967 כנושא לדיון).

אם לשפוט לפי הבאזז אצל בלוגרים איראנים, בעוד ההנהגה החומייניסטית מחבבת את אובמאו, רוב האיראנים לא ממש אוהבים אותו ומתארים אותו כמתרפס בפני המולות. איראן, יחד עם ישראל, הם המקומות היחידים במזה"ת בהם ארה"ב נשארת פופולארית. נשיאות של אובמה, הנתפסת כידידותית לשלטון המדכא בטהרן עלול לשנות מצב זה.

הקטע המודגש למעלה על שמו של ברק אובמה הוא משמעותי והוא חושף רבות על האג'נדה של הסדר העולמי החדש, וזה כי למה? ובכן ברק חוסיין אובמה אינו שמו המקורי כלל של אובמה…

בתור התחלה השם המקורי שלו הוא בכלל ברי BARRY:

ברק אובמה למען האמת בזמן שהיה ילד הוא גדל באינדוניזיה ולמד שם בבית ספר קתולי היכן שהחליטו שילמד כדת את האיסלאם. שמו ההמלא אז היה בארי סיטורו על פי מסמכים בדוקים. הנה קישורים רציניים שחקרו את מנושא זה לעומק שהוא בםני עצמו אינו קונספירטיבי הוא מוסתר, אלו הם עובדות יבשות (לא מדובר במקום בו נולד אלא היכן ואיך הוא גדל).

קישור 1. ו- קישור 2.

שמו של אובמה הוא יותר מסתם עניין רבותיי, אנשים נאבדים בתוך הדרמה שהתשקורת יוצרת, ולא שמים לב מה הוא שמו הנוכחי ואם אכן שונה מה משמעות השם אותו הוא נושא. בית ספר קתולי שגידל את אובמה כמוסלמי, שבשלב מאוחר יותר בחייו אובמה בעצמו לקח על עצמו את השם ברק חוסיין אובמה שממלא נבואה שיעית כאשר נבחר לנשיא ארה"ב?

הסדר העולמי החדש גידל וטיפח פה סוכן מאוד מיוחד, שמו אותו כנשיא כדי להעביר מסר ברור למי שעיניו פקוחות, סדרי העולם משתנים. וכמובן שישנו קשר מאסוני ואף של האילומינטי שכן ברק אובמה מודה בפה מלא שהוא בכלל נשיא הודות ללואיס סטוקס שהוא Shriner mason. כמו שצויין לעיל, השריינרים הם קבוצה בסקוטיש רייט אשר מאמנים שהם ממשיכי הדרך של האילומינטי של וויסהאופט תחת שם מסדר ה"אצילים" ואשר מייסד המסדר הוא…ח'ליף עלי איבן אבי טאליב, מייסד הזרם השיעי באיסלאם והאילומינטי, וזה אשר נתן את הנבואה על האדם שישא את שמו של ברק חוסיין אובמה!

האין זה פלא שאובמה ואיראן תמכו באביב הערבי אשר איים על יציבות האזור כולו והחדרי את איראן לאזורים שידם לא הצליחה להגיע לפני כן? כאשר אובמה נתן גיבוי למורדים בתימן, לוב, מצרים, אשר איראן במקרה הפעילה ונסתה להשתלט. היועץ של אובמה היה אותו יועץ של קרטר, זביגניו ברזינסקי, גם הוא פרו איראני ורצה לראות אותם כוח עולה (אפילו המליץ להרים מטוסים אמריקאים נגד ישראל אם ינסו להפציץ את הכור). הוא ייעץ לקרטר שתמך במהפכה האיראנית שהעלתה את האייתולות, ואובמה באותו אופן מגבה את המורדים שפועלים עבור איראן. (איראן שתארה את האביב הערבי כ"התעוררות איסלאמית", קרי חזרה לשיעה. במובן זה מעניין שהשריינרים מדברים נגד הסונה והווהאבים שעיקר כוחם בערב הסעודית, ופרו השיעה שצמח מעלי איבן אבו טאליב. במובן זה יש תיאום בין המיסטריות למציאות הפוליטית, אם כי זה די מטורף כשחושבים על זה, אבל בשביל זה קונספיל פה.

גם בוש היה חבר באחוות הגולגולות והעצמות המוזכרת לעיל יחד עם ג'ון קרי הפרו איראני ש פיקח על הסכם הגרעין השואתי, וגם הוא קיבל תמיכה מהאיראנים להבחר כשהיה נשיא כמו אובמה (הם אשכרה המליצו כל בחירות עבור מי הם רוצים שיינצח). ובכן, הנה מאמרים משלימים למאמר זה. הראשון, השני.

המשך יבוא..

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *