׳ממשלה עולמית׳: קרטל ענקיות הטכנולוגיה מתכנס לתאום אסטרטגיית ׳הגנה מפני מידע כוזב׳ לקראת בחירות 2018

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

פייסבוק, ושאר ״אדוני היקום״ מעמק הסיליקון, מתכנסים ביום שישי כדי לדון על אסטרטגיה משותפת למניעת הפצת ״מידע כוזב״ בפלטפורמות שלהם לקראת בחירות האמצע 2018

 

 

ה״ביזנס אינסיידר״ מדווח כי ענקי הטכנולוגיה של עמק הסיליקון, כולל פייסבוק, טוויטר, גוגל, מייקרוסופט וסנאפ, יקיימו פגישה במשרדי טוויטר בסן פרנסיסקו ביום שישי כדי לדון בבחירות אמצע 2018 בארה"ב. על פי הודעות דוא"ל של ״חדשות באזפיד״, נתנאל גלייכר, ראש מדיניות אבטחת סייבר בפייסבוק, הזמין 12 נציגים מהחברות לפגישה.

"כפי שציינתי בפני כמה מכם במהלך השבועות האחרונים, אנחנו מנסים לקבוע דיון המשך לשיחתנו בתעשיה בנושא פעולות מידע, הגנה על הבחירות, והעבודה שכולנו עושים כדי להתמודד עם האתגרים האלה", כתב גלייכר.

המפגש יפורק לשלושה חלקים לפי גלייכר. כל חברה תציג את המאמצים שהם עשו במאבק נגד בתהליך של מידע כוזב בפלטפורמה שלהם, ואז ידונו הסוגיות מולם הפלטפורמה צריכה להתמודד במאבקה במידע כוזב, ולבסוף הקבוצה תחליט אם פגישה של כל אחת מחברות עמק הסיליקון צריכה להתקיים על בסיס קבוע.

מפגשים דומים בין חברות טכנולוגיה התקיימו בעבר, בהשתתפות מייק בורהאם מכוח המשימה בסוגיית ״השפעות זרות״ של ה- FBI וכריסטופר קרבס, תת מזכיר המחלקה לביטחון המולדת. על פי הדיווחים, המפגש הותיר את נציגי הממשל בארה"ב מתוסכלים למדי, משום שחברות הטכנולוגיה לא שיתפו איתם מידע.

[מקור: ״ברייטברט״]

עכשיו נעבור לאלכס ג׳ונס
הקורבן בבלון הניסוי המשולב של קרטל הצנזורה:

תזכורת:

מחאת האוהלים: ׳הקשר להפלת שלטון הימין׳

מחאת האוהלים: ׳הקשר להפלת שלטון הימין׳

קריאה רלוונטית:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *