ערבי מאום אל פאחם ניסה לרצוח

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ערבי אזרחי ישראלי ניסה לרצוח חיילים ושוטרים.

תמיד אמרנו לכם שאין לסמוך על הערבים, רצח ממניעים לאומניים זה דבר חמור ביותר במדינת ישראל, כאשר האויבים מגיעים מחוץ לגבולות עוד ניתן להבין כי הקנאה מעבירה אותם על דעתם, אבל כאשר הרוצח מגיע מתוך גבולות ישראל זה דבר שצריך פעולות מנע.

זה לא יגמר אם לא יהיה טרנספר.

אם אזרחי בלגי היה רוצח אזרח בלגי אחר בגלל וויכוח אז פה ברור לנו כי יש עניין עסקי, אזרחי, פלילי, אבל אם אזרח בלגי היה רוצח אזרח בלגי אחר בגלל לאומנות היינו מבינים שבלגיה בבעיה, כך פה בדיוק במדינת ישראל, הערבים אשר גרים בה הם פועלים באלימות כמו בכל מדינות ערב אשר אתם מכירים.

שימו לב לדרוזים, הם מוחים במדינות שלהם, שימו לב לנוצרים הם מגישים את הלחי השנייה ופונים לאום אם יש להם בעיה, שימו לב לצ'רקסים שמנסים בדרך פלמנטרית להפעיל את הקהילה שלהם, שימו לב לארמנים אשר מגדלים את המשפחות בארץ שלנו מתוך הכרה שעדיף פה מאשר בטורקיה, שימו לב בדואי שמבין שתחת שלטון ישראלי הוא עוד יכול להיות נע ונד מבלי להיפגע…  אבל לא אצל המוסלמים.

המוסלמים לא יודעים הכרת הטוב, המוסלמים לא יודעים להעריך, הם גדלו מנטלית על כוח, זה כמו הרוסים אשר רגיל לחינוך סובייטי – לא תצליח לשנות אותם – הם בתכנות עמוק, אצל המוסלמים יש את שיא הבגידות במולדת.

האזרח מאום אל פחם היה נצר למשפחה מכובדת, היה לו הכל, אבל הוא נסה לרצוח שוטרים וחיילים  וזה לא בגלל שציפי לבני מתירה למוסלמים לפגוע בשוטרים וחיילים, וזה לא בגלל אילנה דיין שחושבת שמתנחלים דמם שונה, זה רק בגלל שהמוסלמים אשר חיים בתוכנו מבקשים לנכס את הזמן לעצמם עד אשר תגיע שעת כושר שבה הם יוכלו לפגע ביהודים ממש כפי שגרמנים והפועלים שחטו יהודים באדמת אירופה לפני כ 70 שנה.

אל תשכחו שמאום אל פחם יצאו גם המחבלים שרצחו חיילים (דרוזים) בהר הבית, משהו רע קורה באום אל פחם וכמו שזה נראה בעתיד הקרוב מדינת ישראל תאלץ לבצע טרנספר גדול לכל הגוש הזה.

 

 

פצר קוקסינל לא יכול לנהל את הצבא, שלא נדבר על סגן רמטכ"ל שסובל מאפקט ישועי.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *