פיטר ביינרט (ה׳עיתונאי המעוכב׳), ב15 נקודות, רצוי שתכירו.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

פיטר ביינרט (ה"עיתונאי המעוכב"), ב15 נקודות, רצוי שתכירו.

1. באו נתחיל במיהו עיתונאי, עיתונאי כמקצוע זה משהו שמביא איזושיהי אמת לידיעת הציבור. יכול להיות שפיטר ריינרט גם עיתונאי, אבל זו בטח לא הסיבה שהוא עוכב.

2. פיטר ביינרט כתב ספר שנקרא "מדוע רק הליברלים [הכוונה לאנשי שמאל, לא לימינים כלכלית] יכולים לנצח את הטרור. את הקריירה שלו הוא הקדיש לפרוגרסיביזם אמריקאי ותעמולה, ניסיתי לחקור קצת, לא מצאתי ערך עיתונאי בעבודה שלו. הוא פרשן, ותעמולן, וזה בסדר, אבל לקרוא לו עיתונאי זה מעט מוגזם.

3. עיתונאות הפכה, (ואולי מעולם היתה), גילדה ובראנג'ה, שמשרתת אינטרסים פוליטיים וכלכליים. פיטר ביינרט הוא בהחלט בראנגאיסט.

4. במסגרת עבודתו, הוא שם דגש רב על הכפשת ישראל והאדרת שמו של אובמה, ישראל לדעתו צריכה להפסיק להתקיים כמדינה יהודית, ולהיות מדינת כל אזרחיה במקביל למדינת לאום פלסטינית.

5. זוהי כמובן דעה לגיטימית, אבל הוא מתעקש להגיד שהוא אומר אותה לא כאמריקאי בעל דעה, אלא כיהודי. כזה מתאים לו הוא כותב מאמר בשם: "אין דבר כזה קהילה יהודית" (הארץ: 10.9.15), וכשזה מתאים לו הוא מתהפך וכותב: "הממסד היהודי [ציונים] נגד הקהילה היהודית [פרוגרסיבים]" (הארץ: 20.4.16).
כשזה מתאים לו, קהילה יהודית זה אשליה, וכשזה מתאים לו, היא קורבן המנוצל ע"י הציונים.

6. שאר מאמריו:

השוואה בין המאבק הפלסטיני לשחורים בארה"ב:
"גרוע ממיסיסיפי בשנות החמישים" (הארץ 27.3.15) – השוואה בין הלינצ'ים בשחורים לבין נתניהו. "בין פרגסון לירושלים" – השוואה בין שחורים בארה"ב לפלסטינים.

איומים, ליקוקים לאובמה, תמיכה בפלסטינים:
"כשאמריקה תקרא תיגר על הציונות" 9.10.14
"ארה"ב צריכה לתמוך בעבאס" 31.10.14
"היהירות של נתניהו…" "ביבי מתייצב בצד הלא נכון של אמריקה" "אחד רוצה להיות צריציל השני ניקסון [אובמה ונתניהו]" "תהליך השלום נגמר הזמן ללחצים" "המתקפה הצינית של נתניהו" "ההבדל בין אובמה לנתניהו" ולבסוף "אובמה ניצח, לנתניהו אין מה לעשות"

7. פעם אחת הוא שואל "האם ריבלין אנטישמי" ופעם אחת הוא מפאר אותו מול נתניהו.

8. הוא טוען שהחרם הוא טוב לישראל, ש"אנטי ציונות איננה אנטישמיות", וש"לאנטי ציונות יש סיבות הגיוניות" שתם עידן איראן (מפאר את הסכם הגרעין), שהחל עידן החרם.

9. הוא סוציאליסט שקידם את ברני סנדרס, טד קרוז לעומתו היה אנטישמי.

10. בסופו של דבר מדובר בתעמולן בשרות אובמה, שהחדיר במשך שנים את המנטרה של אובמה, אירן ועבאס טוב, ביבי רע. ביבי אשם בהכל אם יש גרעין איראני? ביבי אשם, פיגועים? ביבי אשם, גזענות? ביבי אשם, אין "שלום" ביבי אשם.
על פי פיטר בריינרט: ביבי אשם, והציונים עוזריו.

11. כשהכתיבה שלך נראת כמו תעמולנון של החמאס, אז סביר להניח שהמחשב של השב"כ ישים כוכבית ליד השם שלך. אם אני הייתי כותב כל היום מאמרים על כך שארה"ב צריכה להפסיק להתקיים, ה"בדיקה" שהיו עושים לי בלה-גרדיה היתה הופכת תשאול שב"כ לדיסנילד.

12. עמי איילון, שחולק עמדות עם פיטר ביינרט, רץ לגנות את התשאול. עמי איילון היה ראש שב"כ, המענה מספר אחת של ישראל, המתשאל הבכיר והפרוקטולוג הלא רפואי של המדינה.
עמי איילון היה ר-א-ש השב"כ, הוא טילטל ועינה, חישמל והטביע, כמו כל קודמיו, ועכשיו הוא מפרשן תשאול.
עמי איילון הוא המלפפון שקם והיכה את הגנן.

13. עמי איילון לא להסביר, להתנצל, לפרש, הוא בא להגן על גילדת סוכני הבורות של השמאל הפרוגרסיבי האמריקאי, הוא בא להגן על חברו להגנה על הסכם הגרעין, והוא בא לעזור לחבר המערער את הלגיטימציה של ישראל.

14. לא חושב שזה נחמד לעבור תשאול, לא חושב שהיה צריך למנוע ממנו כניסה, אבל ישראל היא מדינה ריבונית, והקרקס הזה סביב כמה שאלות בשדה הוא המשך ישיר של מאמצי הדה-ליגיטימציה של הריבונות הישראלית. אם הייתי כותב אלפית ממה שהוא כתב נגד ישראל, אבל נגד ארה"ב, תאמינו לי שלא הייתי נכנס לארה"ב, שלא לדבר על "התשאול".

15. מלבד זאת אני סבור שיש להחריב את ההסתדרות.

Image may contain: 2 people, text
מבחר כתביו בקישור

 

 

 


מקור הפוסט:

פיטר ביינרט (ה"עיתונאי המעוכב"), ב15 נקודות, רצוי שתכירו.1. באו נתחיל במיהו עיתונאי, עיתונאי כמקצוע זה משהו שמביא…

‎Posted by Yoni Blondi on‎ יום שלישי, 14 באוגוסט 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *