טראמפ שוב דוחה את טענות הדיפ סטייט של צה"ל

דיפ סטייט גורם ביטחון ביטחוני

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

טראמפ הולך להכריז על הפסקת שקר הפליטות הפלסטיני של אונר"א, אשר שם יותר כסף על ה"פליטים" הפולשתינים יותר מכל סיוע לפליטים אחר בעולם (ומכולם יחד!), מה שמנציח את הפליטות על ידי מעמד מיוחד אשר משום מה קיים רק לפלסטינים בו הפליטות עוברת בירושה מדור לדור, דבר שאין לו אח ורע בשום מקום אחר בעולם. יחד עם זאת מגיע קיצוץ משמעותי בתקציב האמריקאי לפלסטינים המאפשר לישראל להיות בעמדה גבוהה בהרבה במשא ומתן אם יהיה, וזאת עקב העובדה שחלק ניכר מהכסף הולך למערכת הרווחה מבוססת טרור ורצח יהודים שבנו הפלסטינים עם השנים בעזרת אותם תקציבים נדיבים. אך הדיפ סטייט לא נשאר פראייר ומפעיל את הבובות שלו במערכת הביטחון, שימו לב: 

דיפ סטייט גורם ביטחון ביטחוני

מדובר בזלזול מוחלט במשלם המיסים הישראלי. מערכת הביטחון נהנית מעובדי כפייה בחינם, זה המשרד עם התקציב והפנסיות התקציביות הגדולות ביותר שהופכות מיום ליום לנטל, וכל זה יחד עם תמיכה מלאה וחשובה מהעם. כרגע, שוב, גורמי הדיפ סטייט השולטים במערכת הביטחון בצבא יורקים בפרצוף של האזרח הישראלי, ומביעים נאמנות יותר למושכים להם בחוטים, אנשי הסדר העולמי החדש שבנו את הסכסוך הישראלי פלסטיני והישראליזציה שנועדה להפטר מהיהדות בארץ בזמן הסכמי אוסלו. ראו מאמר בסוף הכתבה, חשוב לקרוא להבין איך הגענו למצב הזה.

להלן טעימה של כמה כתבות אשר נאספו לאורך זמן המסבירים מעט על מטכ"ל הגנרלים של הדיפ סטייט בישראל שרואה ביהדות המדינה בעיה רצינית עבור הסדר העולמי החדש, ובמאבק הפלסטיני כלי לביסוס ההגמוניה של ה-Deep State נגד המדינה היהודית.

 

סגן הרמטכ"ל יאיר גולן: מפחיד לזהות בקרבנו את התהליכים שהתרחשו באירופה לפני השואה

"אין יותר קל ופשוט מהתבהמות, התקרנפות והתחסדות", אמר האלוף יאיר גולן בעצרת הממלכתית במכון משואה, והזהיר מפני "ניצני הרס עצמי בדרך להידרדרות מוסרית". מאוחר יותר הסתייג: "לא הייתה השוואה לתהליכים שהתרחשו בגרמניה"

Netanyahu vs. the Generals

Israel’s prime minister is fighting hard to weaken the most important moderate force in his country. Which is why he’s going to be a big problem for the next U.S. president.

השמאל חייב להבין: אין ברירה אלא לאפשר לגנרלים בדימוס להציל את הדמוקרטיה

המחנה הדמוקרטי הישראלי חייב להירתם לאפשר לאנשים בעלי מוניטין ביטחוני להוביל לחילופי שלטון. יש צורך בממשלת חירום שתוכל להצעיד את המדינה לערכי מגילת העצמאות

מי מייחצן את הגנרלים הישראלים בחו"ל?

האליטה הביטחונית בישראל משוכנעת שהזכות להחליט על גורל המדינה רשומה על שמה, ויש עיתונאים ישראלים שזה נראה להם בסדר גמור. מישהו שם שכח איך דברים עובדים במדינות דמוקרטיות


כתבה חובה להבין כיצד הדינמיקה של מערכת "גורמי הביטחון" בצה"ל ביססה לעצמה קן צרעות בלב הממסד הישראלי עבור הדיפ סטייט של אובמה והסדר העולמי החדש, אשר כיום נלחמת בשיניים נגד השינויים הבאים עלינו לטובה מידיי טראמפ. הם מנסים לשמר את הנארטיב הפלסטיני בכל מחיר כי נראה שהרבה עומד פה על הפרק עבורם, חלק מהדרך שקנו אותם היה דרך הכשרות בחו"ל, החדרת פעילות קרנות לצה"ל (כמו הקרן החדשה), והסיוע האמריקאי שאובמה הגדיל כל כך בדיוק מאותה סיבה. הכל מפורט במאמר.

 

נלחמות בצה״ל: ׳שירות נשים בשילוב עם גברים מאפשר חתירה תחת המשטר הצבאי׳

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *