ראויים להצלה? צה״ל חילץ 800 ׳עובדי׳ ארגון ׳הקסדות הלבנות׳ משטח סוריה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

נתחיל בפוסט של Ronny Gordon:

ישראל הצילה הלילה שמונה מאות ערבים ממוות.
עובדי ארגון 'הקסדות הלבנות', אזרחים סורים ובני משפחותיהם, גברים נשים וילדים, שנדחקו אל הגבול ליד קוניטרה ועמדו להישחט על ידי הכוחות של אסד.
נכנסתי מתוך סקרנות לאתרים שנמצאים באובססיה תמידית עם מה שקורה בישראל כדי לראות אם כתבו על זה משהו.
בגארדיאן, באינדפנדנט, בסקיי ניוז ובסי אנ אן כלום. נאדה. (קרוב לחצי יממה אחרי הארוע – נצח במונחים חדשותיים).
הבי.בי.סי , לזכותם יאמר כותבים על העניין בכותרת הראשית שלהם(מתשע בבוקר בערך), וכמובן לא שוכחים לציין ששמונה מאות הפליטים הללו פונו על ידי ישראל לירדן דרך רמת הגולן הכבושה.

 

נעבור לדיווח של ישראל היום:

בצה"ל מאשרים הבוקר את הדיווח באתר "בילד" הגרמני ואומרים כי בהמשך לבקשת ארה"ב ומדינות אירופאיות נוספות, ובהתאם להנחיית הדרג המדיני, השלים צה"ל בשעות האחרונות מאמץ הומניטרי לחילוץ פעילים בארגון סורי אזרחי ובני משפחותיהם משטח הלחימה בדרום סוריה, לאחר שנשקפה סכנה מיידית לחייהם.

ארגון "הקסדות הלבנות" הוא ארגון הגנה אזרחית הפעיל במלחמת האזרחים בסוריה באזורים שבשליטת המורדים וכוחות האופוזיציה ומורכב ממתנדבים. ההג"א הסורית נתמכת כספית על ידי קרן שממומנת בעיקר על ידי ממשלות מערביות. הארגון היה מועמד לקבלת פרס נובל לשלום בשנת 2016.
הארגון טוען שהוא הומניטרי נייטראלי ללא זיקה רשמית לכל שחקן פוליטי או צבאי, והמתנדבים שלו מחויבים לתת שירותים לכל האנשים הזקוקים לכך ללא קשר להשתייכותו האתנית, הדתית או הפוליטית.

כפי שדיווחנו לכם בעבר ב״קונספיל״, ארגון ״הקסדות הלבנות״ אינו אלא עוד ארגון שהוקם, ממומן, ומקודם על ידי ממשלות מערביות, סוכנויות מודיעין וקרנות במטרה למוטט עוד משטר חילוני ערבי כחלק מאותו ״אביב ערבי״ מהונדס של ממשל חוסיין אובמה ושותפיו לכת הקושרים הגלובליסטים, שכשל במזימותיו בסוריה בשל ההתנקשות עם האינטרסים של הדוב הרוסי:

זרועותיה הארוכות של סוכנות הביון האמריקאית

ראינו את הארגון הזה, הפרוקסי של הגלובליסטים, מפעיל בעורמה את אמצעי התקשורת המערביים, ע״י הפצת דיווחים מוטים וכוזבים בציטוטם קבוצות ״אקטיביסטיות״ הפועלות תחת מטריית ״ארגוני זכויות אדם״ בסוריה. במילים אחרות, מדובר בעוד זרוע של מנגנון לערעור היציבות והנדסת משברים.

תזכורת:

כזכור, המלחמה המתנהלת בסוריה שנים מתקיימת מאז אותו ״אביב ערבי״ מהונדס, אשר תואר כפעולה ספונטאנית של פעילי ״דמוקרטיה״ מאז פרצה האלימות הראשונית.

על פי תחקיר, בכירים בקואליציה ל״שינוי המשטר״, ובעיקר המועצה הלאומית הסורית (SNC), קיימו ועדיין מקיימות קשרים אינטימיים עם הכוחות החזקים ביותר של האליטה העולמית: בילדרברג, המועצה ליחסי חוץ (CFR), גולדמן סאקס, המיליארדר ג'ורג׳ סורוס, וכמובן ממשל אובמה.

׳המרכז הסורי לזכויות אדם׳, מישהו שמע על הגוף הזה בכלל עד הבוקר?

אז מדוע על ישראל להציל אותם, אם כך?
האם התאום וההסכמות בין נתניהו לבין פוטין וטראמפ, שבאו לידי ביטוי במסיבת העיתונאים של טראמפ ופוטין בהלסינקי, הכריע את הפרוקסי של הגלובליסטים?
נראה שזה הכיוון.
אותה ״הצלה״ היא בעצם סילוק זרועות החתרנים משטח סוריה.

 


מקור הפוסט:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *