סרטון: CFR המועצה שחותרת לכינון משטר עולמי-פאשיסטי תחת מנהיג יחיד

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מה היא "המועצה ליחסי חוץ"?

המועצה ליחסי חוץ (CFR), נוסדה ב1921 בארה"ב כמכון חשיבה המתמחה ביחסי חוץ של ארה"ב. הארגון יושב בעיר ניו יורק, עם משרדים נוספים בוושינגטון די. סי.

מי הם חבריה? 
מספר החברים במועצה מונה כ-4,900 אנשים עד היום וחברים בו עשרות מזכירי מדינה, ראשי הCIA, בנקאים, עו"ד, אקדמאים, נשיאים כמובן, ואנשי תקשורת בכירים.
מפגשי הCFR מתקיימים עם בכירי ממשל, מנהיגי העולם העיסקי, ובכירים בארגוני המודיעין וקהילת יחסי החוץ כדי לדון בעניינים בינ"ל.

מה היא מטרת העל של המועצה?
כינון משטר עולמי- פאשיסטי תחת מנהיג יחיד, כוח שיטור עולמי וריכוז כל הכוחות יחדיו למה שהם מכנים- "סדר עולמי חדש"

מה הן פעילויות המועצה?
ה-CFR מוציא לאור ירחון דו חודשי בשם Foreign Affairs, ומנהל את תכנית המחקר של דויד רוקפלר, אשר משפיע על יחסי חוץ על ידי המלצות לאדמיניסטרציה הנשיאותית והקהילה הדיפלומטית, מתן עדויות בפני הקונגרס, התקשורת, והירחון Foreign Affairs.

בשנות ה30 המאוחרות, קרן פורד וקרן רוקפלר החלו לתרום בסכומים נכבדים למועצה. ב1938 הם הקימו מספר ועדות בנוגע ליחסי חוץ, אשר לימים עברו להיות תחת סמכות המועצות האמריקאיות ליחסי חוץ בוושינגטון D.C, בכל רחבי המדינה, במימון מענק מקרן קרנגי.

תודתנו ל Assif Bittan על תרגום הסרטון, שלקוח מתוך הסרט "טבעת הצללים"

CFR- המועצה שחותרת לשליטה בעולם?

מה היא "המועצה ליחסי חוץ"?המועצה ליחסי חוץ (CFR), נוסדה ב1921 בארה"ב כמכון חשיבה המתמחה ביחסי חוץ של ארה"ב. הארגון יושב בעיר ניו יורק, עם משרדים נוספים בוושינגטון די. סי. מי הם חבריה? מספר החברים במועצה מונה כ-4,900 אנשים עד היום וחברים בו עשרות מזכירי מדינה, ראשי הCIA, בנקאים, עו"ד, אקדמאים, נשיאים כמובן, ואנשי תקשורת בכירים.מפגשי הCFR מתקיימים עם בכירי ממשל, מנהיגי העולם העיסקי, ובכירים בארגוני המודיעין וקהילת יחסי החוץ כדי לדון בעניינים בינ"ל.מה היא מטרת העל של המועצה?כינון משטר עולמי- פאשיסטי תחת מנהיג יחיד, כוח שיטור עולמי וריכוז כל הכוחות יחדיו למה שהם מכנים- "סדר עולמי חדש"מה הן פעילויות המועצה? ה-CFR מוציא לאור ירחון דו חודשי בשם Foreign Affairs, ומנהל את תכנית המחקר של דויד רוקפלר, אשר משפיע על יחסי חוץ על ידי המלצות לאדמיניסטרציה הנשיאותית והקהילה הדיפלומטית, מתן עדויות בפני הקונגרס, התקשורת, והירחון Foreign Affairs.בשנות ה30 המאוחרות, קרן פורד וקרן רוקפלר החלו לתרום בסכומים נכבדים למועצה. ב1938 הם הקימו מספר ועדות בנוגע ליחסי חוץ, אשר לימים עברו להיות תחת סמכות המועצות האמריקאיות ליחסי חוץ בוושינגטון D.C, בכל רחבי המדינה, במימון מענק מקרן קרנגי. תודתנו ל Assif Bittan על תרגום הסרטון, שלקוח מתוך הסרט "טבעת הצללים"

‎Posted by ‎דגל כוזב – חושפים את הסדר העולמי החדש‎ on‎ שבת, 14 ביולי 2018

תזכורת:

המועצה ליחסי חוץ והתקשורת, Q מאשר

 


קריאה רלוונטית:

המנטרה: ׳זה מסוכן מאד לדמוקרטיה שלנו׳

המועצה ליחסי חוץ (CFR): שנה לכהונת טראמפ והסדר העולמי ב׳מצוקה׳

המועצה ליחסי חוץ (CFR): שנה לכהונת טראמפ והסדר העולמי ב׳מצוקה׳

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *