למה הופסקו הליכי הדחת רוזנשטיין המושחת? מסתבר שהסרת הצנזורה ממסמכי צווי הריגול נגד טראמפ תלויה בהחלטת… טראמפ

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

  • בימים האחרונים נחשפה העובדה שסגן התובע הכללי, רוד רוזנשטיין, נמצא בריבוי ניגודי עניינים והיה חייב לפסול את עצמו כבר מההתחלה

  • כתוצאה מהתנהלותו השערוריתית החלו הליכי ההדחה כנגדו ע״י חברי קונגרס רפובליקנים, אלא לשפתע הכל נעצר באופן תמוה

  • הובע המיוחד מיולר אינו חוקר קנוניה אפשרית של טראמפ-רוסיה, כי הוא יודע שהיא לא קיימת. במקום זאת, הוא מחפש עדויות על כל מעשה פלילי אפשרי שניתן להשתמש בו כדי להדיח את טראמפ

  • מדוע, אם כך, הופסקו הליכי ההדחתו של סגן התובע המושחת רוזנשטיין, חברו של מיולר?

  • מסתבר שההחלטה על העיתוי נמצאת בידי לא אחר מאשר הנשיא טראמפ שעובד על המסמכים יחד עם ג׳ון הובר, התובע המיוחד מס. 2 (מינוי התובע הכללי שפסל את עצמו) ג׳ף סשנס

 

 

אז אחרי שרוזנשטיין אולץ לשחרר את אותם 400 מסמכים מסווגים (ועדיין מצונזרים) הקשורים לבקשות הוצאה וחידושי צווי מעקב/ריגול אחר יועץ קמפיין טראמפ, בהם התגלה שרוזנשטיין עצמו חתום על הבקשה השלישית לחידוש צו המעקב…
ואחרי שהחלו ההליכים להדחתו של רוזנשטיין ע״י יו״ר שדולת החירות, מארק מידואוס, לפתע הופסקו ההליכים לאחר יממה.

רוד רוזנשטיין וניגודי עניינים

 

  • אישתו של רוזנשטיין, ליסה ברסומיאן, היא עורכת דין לענייני חוק חופש המידע בוושינגטון (FOIA), ובת חסותו של ר. קרייג לורנס, ממשרד עו״ד המגן על לקוחותיו, תמיד דמוקרטים ותמיד כנגד עתירות  לגילוי מסמכים FOIA. אותו לורנס, ואישתו של רוזנשטיין,ליסה ברסומיאן, ייצגו את הילארי קלינטון 17 פעמים, את ביל קלינטון 40 פעמים, את ברק אובמה 45 פעמים, את רוברט מיולר 3 פעמים ו-5 פעמים את  ה- FBI.
  • לאחר שרוזנשטיין פרסם את התזכיר על פיטורי ראש ה- FBI ג'יימס קומי, הוא מינה את חברו וידידו, רוברט מיולר, לעמוד בראש החקירה של ״הקנוניה הרוסית״ של טראמפ.
  • רוד רוזנשטיין היה חבר בצוות התביעה אשר זיכה באופן מוחלט את הילארי קלינטון בפרשת Whitewater (ואת הזוג קלינטון בפרשות Travelgate ו- Filegate). זמן קצר לאחר שרוד רוזנשטיין ניקה את הילארי קלינטון, אשתו ליסה ברסומיאן ייצגה את ביל קלינטון בתביעה אזרחית 1998-1999 בבית המשפט הפדראלי.
  • רוזנשטיין נתן למיולר "חופש ללא מעצורים״ בחקירתו של טראמפ, דבר שאסור על פי תקנות משרד המשפטים.

תקנות מחלקת המשפטים דורשות כי שיוגדר הפשע, ואותו על התובע המיוחד לחקור, ואם במהלך החקירה האמורה, התובע נתקל במשהו אחר שאינו בגדר הפשע הנחקר, עליו לחזור לאדם שמינה אותו ולבקש רשות להוסיף את הפשע החדש שהתגלה לחקירה.
כל זה לא קרה.

  • רושנשטיין חתם על הפשיטה למשרד, למעון הפרטי ולחדר המלון של עורך דינו האישי של טראמפ, מייקל כהן, באפריל. זה היה מהלך מחושב שנועד לגרום לטראמפ לפטר את מיולר. (מקור)

 

סגן התובע רוזנשטיין נמצא בניגודי אינטרסים גדולים והיה חייב לפסול את עצמו כבר מההתחלה. הוא מתייחס לבקשות של הקונגרס, אשר להן מנדט פיקוח משפטי על משרד המשפטים, כאל ״סחיטה״.

מיולר, חברו ומינויו של רוזנשטיין אינו חוקר קנוניה אפשרית של טראמפ-רוסיה, כי הוא יודע שהיא לא קיימת. במקום זאת, הוא מחפש עדויות על כל מעשה פלילי אפשרי שניתן להשתמש בו כדי להדיח את טראמפ. רוזנשטיין יודע זאת כי הוא מנהל את התזמורת כולה.

אבל במקביל מתנהלת, מתחת לרדאר ועם מספר חוקרים עצום, החקירה של התובע המיוחד ג׳ון הובר.
מה יקרה קודם: טראמפ ייבש את הביצה או שהביצה תטביע את טראמפ?

מקורות הכת האקו פאשיסטית שבתאית רפורמית של האילומינטי

נחזור לשאלה: מדוע הופסקו הליכי ההדחה של סגן התובע רוזנשטיין באופן פתאומי?

תקשיבו לראיון עם יו"ר ועדת המודיעין של בית הנבחרים, דיוויד נונס:

 

נכון, ועכשיו שוב נעבור ל Q:

האם עתירת לחשיפת מסמכים FOIA מכסה גם צווי FISA?
לא.
למסמכי ה-FISA הרמה הגבוהה ביותר של סודיות
כיצד עתירת גילוי מסמכים FOIA הובילה לחשיפת מסמכי FISA מצונזרים [לכן העדות של ליסה פייג׳ נגבתה בדלתיים סגורות]?
חייבים קודם להסיר סודיות
מי רשאי להסיר סודיות?
לפי סעיף 5.2 לתקנות סודיות [הסמכות היא של הנשיא]
אז למה היא עדיין מצונזרת?
כדי לא לשבש את החקירה המקבילה והמכריעה של התובע השני הובר.

No automatic alt text available.

Q מראה בדיוק איך חשיפת עניין צווי ה- FISA הבלתי חוקית היא ההתחלה וגם תוביל לסוף.
כל פעולות השחיתות והבגידה של דמוקרטים, רפובליקנים, התקשורת הממסדית, בריטניה, וסוכנויות המודיעין וכו׳ קשורים באופן ישיר. כל הפעולות הפליליות נחקרו ועדיין נחקרות על ידי ג׳ון הובר.

הכל מתחיל מצווי המעקב/ריגול FISA
מסמכי ה-FISA מאשרים מיידית מי המעורבים, החותמים על הבקשה והחידושים בפני בית המשפט המיוחד
מסמכי ה-FISA מאשרים מיידית את מועד תחילת ביצוע הריגול אחר קמפיין כדי להטות את הבחירות שהיה מבוסס על מידע שקרי
מסמכי ה-FISA מסבכים את הילארי קלינטון, המפלגה הדמוקרטית ומזיני המידע השקרי לתקשורת הממסדית במטרה להבטיח פיצוץ ותעודת ביטוח
מסמכי ה-FISA מסבכים חברים בכירים בסוכנות הביון הבריטית, המודיעין האמריקני, הבית הלבן, הברית מודיעינית ״FVEY״ (״חמש העיניים״ בין חמש מדינות – ניו זילנד, ארצות הברית, אוסטרליה, בריטניה וקנדה), חברי קונגרס וסנאט מושחתים של המפלגה הרפובליקנית הידועים בניסיון להטות את הבחירות כדי לשמר את כוחם.
מסמכי ה-FISA קושרים את ראשי התקשורת הממסדית (הקורפורציות מאחורי הטלויזיה) את המפלגה הדמוקרטית ואת ראשי מדינות זרות אחרות בשיתוף פעולה אסטרטגי.
מסמכי ה-FISA מפילים את הבית
עתירה לגילוי מסמכים (FOIA) אינה כוללת את מסמכי בקשה לצווי המעקב (FISA)
הסרת הסודיות של נקודות המפתח ע״י נשיא ארה״ב המוכיחות עובדתית שתיק סטיל (התזכיר/Dossier) המזוייף שימש כמקור ראשון כדי להבטיח ריגול מהדרגה המודיעינית הגבוהה ביותר אחר המועמד היריב הרפובליקני המרכזי ולאחר הבחירות כדי לרגל אחר נשיא ארה״ב

נדרשת חשיבה לוגית
מודעות בציבור לשימוש צווי המעקב למטרת ריגול שתביא ללחץ מלמטה למעלה
היסודות נבנים מתחת לרדאר ע״י התובע המיוחד מס. 2 ג׳ון הובר

 

Image may contain: text

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *