האם חברת הכנסת קסניה נשאה בעברה למצרי?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

באמת שהיא מדברת ערבית בצורה נפלאה…

אם כבר להיות סוס טרויאני אז עד הסוף: ח"כ קסניה סבטלובה כמשל

מי שאתם רואים בתמונה היא לא אחרת מאשר קסניה סבטלובה, שמונתה ע"י יו"ר מפלגת "התנועה" ציפי לבני, להיות ח"כ מטעם "המחנה הציוני". סבטלובה היא שארגנה בכנסת ישראל את הכנס הנושא את השם 'ילדים תחת כיבוש', עם ארגוני הטרור התודעתי, "בצלם" "שוברים שתיקה" וכל שאר עוכרי ישראל הנתמכים ע"י ה- בי.די.אס.

מי שיחפור מעט בעברה של החברה של גברת שפיצר, יגלה לא מעט חורים שחורים ושאלות מטרידות. להלן פוסט חשוב שפורסם בשעתו באתר קונספיל, ופותח לנו צוהר לעולמה האפל של הסוררת

עולמה של קסניה/ קונספיל

מה עשתה סבטלובה מסוף שנות ה 90' עד לתחילת שנות ה 2000?מהיכן מגיעה הערבית המושלמת שלה ? מדוע היא מוחקת מהפייסבוק כל מי ששואל אותה על כך? האם קסניה סבטלובה התאסלמה כחלק מנישואיה למצרי בתחילת המילניום?

בפוסט פייסבוק ברוסית (שהוסר) נחשף לפני שנתיים כי סבטלובה שעבדה בסוכנות נסיעות בסוף ה 90' , אכן נישאה למצרי . על פי אותו פוסט אמה של סבטלובה פגשה את עמיתיה לעבודה של קסניה בעת שסבטלובה שהתה במצרים בתחילת המילניום . האם הגאה הראתה להם תמונות מאותו טקס נישואין.

הפוסט , שהיכה גלים בקהילה הרוסית הוסר בצו משפטי מפייסבוק לאחר שסבטלובה שהייתה גם מי שהקימה את השדולה למען חופש העיתונות והביטוי , עתרה לרשויות (בעזרתו של פרקליט הצמרת ושר המשפטים לשעבר מר דוד ליבאי) כדי להשתיק את קצת את חופש הביטוי .

ליבאי טען שהיא לא נישאה למצרי , ולא המירה את דתה , ולכן מדובר בהכפשה . אפשר לטעון מנגד שזה מאוד נח לקסניה ולעו"ד ליבאי שהנישואין היו בארץ אחרת , שהיא מדינת עולם שלישי עם גישה בעייתית לרישומי הנישואין , כמו כן באיסלאם אין צורך בהמרה רשמית של הדת , כל מה שנחוץ הוא אמירת כמה משפטים , הדבר תקף גם לנישואין עצמם אגב , הם לא חייבים להיות רשומים במוסדות המדינה. לפי חוקי השריעה , מספיקים כמה משפטים כדי לאפשר נישואין או גט . ואכן בעזרת קצת תכסיסי סמנטיקה משפטיים הצליחה סבטלובה לסתום את הפה לכל מי שרצה לחשוף האמת המבישה .

בכל אופן מאמציה של סבטלובה צלחו ,והיא אכן הצליחה להסיר את אותו פוסט וויראלי , יתרה על כך עמודי הוויקי והביוגרפיה שלה באתר הכנסת לא מציינים ולו במילה את נישואיה הראשונים . מיותר לציין שפייקניוז בישראל לא טרחו מעולם לחקור את הנושא , כיאה לסניף בלושביקו פאשיסטו ישראלי הם ישרו קו עם מורשת פראבדה שהגברת סבטלובה הביאה עימה מבריה"מ .

אם כבר להיות סוס טרויאני אז עד הסוף: ח"כ קסניה סבטלובה כמשל

מי שאתם רואים בתמונה היא לא אחרת מאשר קסניה סבטלובה,…

‎Posted by Yair Bar on‎ חמישי, 5 ביולי 2018

רחמאת אלה וברקת

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *