דין לקוקסינל ודין למתנחל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הקוקסינלים של הפרקליטות עובדים באופן נפוטיזאי כלפי המקיימים איתם משכב זכר.

 

"כאשר ילדות בגיל 14 חסמו את נתיבי איילון המשטרה, הפרקליטות ובעקבותיהם גם בית המשפט העליון של מדינת ישראל קבעו כי מדובר בעבירה חמורה, מסכנת חיי אדם, מונעת מאמבולנסים ורכבי הצלה להגיע ליעדם ויש להשליך ילדות ללא עבר פלילי למעצר בגין כך" כך כתב היום איתמר בן גביר ליועמ"ש בהזכירו לשומרי הסף את תשובותיהם מדוע לעצור את בנות המתנחלים אשר מוחות כנגד גירוש.

עוד הוסיף בן גביר "אבקשך להבהיר לי האם אכן לאנשי הקהילה הלהטבי"ת יש חסינות מפני מעצר בגין חסימת כבישים. בשעה האחרונה שמעתי גם שדובר הקהילה בבאר שבע מאיים כי אנשיו ינקטו באלימות ויסלימו את המאבק, אין ספק שאם היה מדובר במתיישב תושב יצהר היו שוטרים פורצים אליו לבית תוך דקות, אבקש לעדכן אותי האם בכוונם לנקוט בצעדים נגד אותו אדם ( אור ארז שמו) ואם לא מה הסיבה למדיניות האפליה והקיפוח ואוזלת יד שלטון החוק במדינת ישראל"

 

ברור לכולם כי יש לשמור את התמונות של החד מיניים ולוודא כי הם נקראים למשטרה על מנת להעביר את טביעות אצבעותיהם וה DNA שלהם כבר בשבוע הקרוב, משה נוסבאום כנראה יש לו חברים בערוצים השונים וכנראה גם שוטרים בתחתנות השונות ולפיכך לא תשמעו על כך בערוץ הבולשביקי.

עם זאת הנכם מתבקשים להעביר לעוה"ד איתמר בן גביר את התמונות של הבמתבהים וזאת על מנת שבמדינת ישראל ישמר הסדר הציבור ושאסי עזר לא יעשה דין לעצמו.

בג"ץ קקיהומושיט שמאלני

 

ראיתם להט"ב מתבהם?

זה הזמן לצלם!

 

הביאו את הזום.

מי שמזהה את המתפרעים מוזמן להפנות לתשומת הנוגעים בדבר.

 

כולם לתחנות המשטרה למסור טביעות אצבע בצורה הגינית

 

 

פנדקאות זה שיעבוד נשים

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *