ענבל אור וממלכת הגמדים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

האם בנק מזרחי תקף את התאגיד הפיננסי של ענבל אור כתוצאה מחשש כלכלי לירידת ערך הדירות וחשיפת הערבויות של הבנק למשבר חדלות פירעון.

 

 

 

ענבל אור היא אשת עסקים לגיטימית בעיני הרבה אנשים, זה שהתקשורת עושה לגברת דה לגיטמציה זה ידוע, הרי אם התקשורת הייתה עושה מחצית לנוחי דנקנר סביר להניח כי האחרון היה מתאבד, אבל ככה זה בממלכת שמור לי ואשמור לך.

מה שעשתה ענבל אור זה למעשה מכירת אופציה, היא מצאה שטח ועליו היא "גייסה" לקוחות פוטנציאלים אשר העבירו לה סכומים זעירים כגון 100,000 ש"ח (סתם בשביל הפרופורציות דירה בישראל מתחילה ב  1.5 מליון ש"ח..) ובכך שגייסה את אותם לקוחות היא למעשה יצרה אפשרות לרכישת הקרקע וכן לבנייה ומכירה.

נסביר, בצורה פשוטה,

יש קרקע שניתן לבנות עליה בניין בהתאם להיתרי הבנייה העתידיים (אין בשלב הראשוני היתר בניה כלל וכלל), ענבל נגשת לגברת כהן מחדרה ומספרת לה כי היא יכולה להשיג דירה במרכז רמת גן בסכום של 1.5 מליון שח (באופציה) במקום 2.5 מחיר  השוק (דיירה קיימת).

הלקוחה מעביר סך של מאה אלף שח ואיתה עוד מספר לקוחות והכסף שמגויס הולך לרכישת הקרקע והוצאת היתר הבניה וכמובן תשלום לקבלנים, שימו לב כמה זמן לוקח לבנות "מחיר למשתכן" למדינת ישראל בעוד עינבל אור עשתה זאת לבדה, לא רק שענבל עשתה זאת לבדה היא השיגה מכל עסקה תשואה יפה מאוד לאנשים אשר היו בעסקה.

בעסקה אחת ענבל התקדמה ואז הצטרפו אליה האחים חג'אג אשר קיבלו את רוב הפרוייקט לידם והשליטה נותרה בידם,  עניבל קיבלה בעבור עסקה זאת כ 5 דירות והאחים חיגאג את השליטה.. נו זה רע לקבל 5 דירות בעבור יזמות? זאת לא אשת עסקים מצליחה?

כמובן שבטלוויזיה הביא את "מסעודה מגדרה" שאמרה שהיא נתנה לענבל אור 100 אלף שח ועד היום הכסף לא חזר אליה? זאת בדיחה? הרי אם שלמת 100 אלף שח בשביל אופציה כמה זמן אתה חושב ייקח לקבל היתר בניה במדינת ישראל? הרי השדרן של הטלוויזיה, הדוד שלו, הוא הבנק.

בנק מזרחי נחרד, בהנהלת הבנק הבינו כי ענבל פיצחה את השיטה, היא מרכזת אנשים ככוח כלכלי ובך מוזילה את עלות הדירות בפועל ולפיכך ערך המשכנתאות של הדירות בישראל צונח, תארו לכם מה קורה אם הדירה שלכם נוצחת במחיר של 20% בשווי השוק שלה… הבנק יידרש להביא ערבויות כנגד הירידה הזאת.

כאשר לקוח בא לבנק והוא מבקש סך 1 מליון שח משכנתה, הבנק מדפיס לו במחשב סך של 1 מליון חוב ומשעבד לו את הבית כנגד הסכום הזה על מנת "להתכסות על החוב", ברגע שסך הדירה ירד ל 800,000 אלף שח בעוד הבנק רשם את ערך הנכס ב 1 מליון שח נוצר גירעון בספרים (200 אלף) של הבנק והוא חייב מיד להשלים את הפער.

200 אלף שח פער לדירה זה קל על הבנק, אבל אם הבנק צריך להשלים על 5,000 דירות פער שכזה הוא קורס ואיתו כל המשכנתאות בישראל, בנק מזרחי הבין כי אם לא יסגור לגברת ענבל אור את קו האשראי היא תגדל ותפרח ותתעצם ברמה שיהיה להם בעיה איתה בעתיד, בנק מזרחי גם ידע שרק הוא נותן  האשראי היחיד במערכת הבנקאית ובכך הוא יכול עם הקרטל בנקאי לחסל את התאגיד של ענבל.

 

נכון הדבר כי ענבל אור לא חיה בצניעות, אבל בין הקשר לאופציה ובין הקשר לגנבה ישנם פערים רבים, למעשה הלוטו יותר שודד את אזרחי ישראל מאשר ענבל אור, טכנית להשקיע אצל ענבל אור ברכישת דירה ויוותר לך סיכוי יותר גדול מאשר לזכות בלוטו.

ענבל קיבל כספים וכמובן שהחוק לא מחייב אותה להנפיק ערבות מכר, זה בליל של שטויות של כתבים כמו גדי סוקניק שעבד בשביל בנק לאומי כצב, או יאיר לפיד שעבד בשביל הפועלים כחיית מחמד, או של החצוצרן מהשב"כ שניגן עבור בנק מזרחי.

(רק אשכנזים שלא עושים צבא מקבלים ג'ובים בתפקיד בטחוני ראה ערך יעקב פרי, שמעון פרס וכד')

 

ענבל אור השיגה בכל הפרוייקטים שלה את כמות הלקוחות המתבקשת, היא עשתה זאת בפומפוזיות אדירה המלווה בשופרות של משיח, אבל כולם עושים את זה, תראו את התוכנית של "דן חסכן" של בנק הפועלים שלוקח כסף מציבור ולא נותן לו 0.5% רבית בשנה (זה אמא של כל השודים), או חברת האשראי "לפנק לפנק" שתוקעת בסוף מכירה ועושה על התחת של האזרחים אקזיט, שלא נדבר על קרטל המלט שבמדינת ישראל שעליו לא תשמעו בתקשורת לעולם כי הבעלים של הבנקים הם גם הבעלים של התקשורת שהם גם הבעלים של המלט ..

זה מזכיר לנו סיפור על תשלובת פיקנטית שפרחה ואז הבנקים חיסלו אותה בטוענה שאין לה כסף, הבנק הבין מתשלובות המזון כי הרשת שוברת את המחירים של השוק וכל הסופרים נכנסים ללחץ, בעלי הסופרים הגדולים הם גם בעלי הבנקים (נוחי דנקנר – שופסל) אז מיד סגרו לרשת פינקטי את קו האשראי והופ היא חוסלה… יעברו 20 שנה עד אשר יופיע רמי לוי שיום אחד נאלץ לצעוק ברדיו "יש לי 200 מליון פלוס בחשבון מי טוען שאני חדל פירעון".

https://www.themarker.com/markerweek/1.1737797

משה בדש נאלץ לפתוח מפלגה כאשר הבין כי חיסול הקרטל יבוא רק בדרך פלמנטרית.

ענבל אור בזבזה הרבה כספים על תכשיטים, אבל אם הייתם רואים את חשבונות הארוחות של נוחי דנקנר לאורך כל התקופה שבא הוא בזבז כספי ציבור (רק 150 מליון הלכו על עיתון מעריב), ואם הייתם מבינים מה עשה אליעזר פישמן כ 15 שנה בחדלות פרעון ואף אחד לא נקף אצבע נגדו (עד שמישהו ברשות המיסים ביקש שישולם מס הכנסה ומיד אליעזר סגר את הבסטה), אם הייתם מכילים מה עשה לב לבייב למשק הישראלי אין ספק שהייתם עם ענבל אור ברחובות.

ענבל אור היא חלק קטן מפזל גדול, שאם אתה כאזרח תהא מספיק גדול כלכלית ותנסה מעט לשנות את דפוס הרווחים של בעלי הקרטל מיד תמצא את עצמך בפרשה שבא יוטל עלייך רפש עד אשר תאלץ לחלוץ את נעלייך בשביל להמשיך ללכת.

קבוצת רכישה

צודקת ענבל כאשר היא טוענת כי ישנה מאפיה בין בית המשפט לבין עורכי הדין ושילוב הבנקאים בישראל, זה דבר ידוע, גדולים מימנה טענו וזאת ולא קיבלו צדק, בנקאים שנים על גבי שנים פועלים בשיטת סיכול ממוקד לאורך כל השדרה הפוליטית, כולם חייבים לבנק כסף ומטוב שהם ידע שעם  קרטל הבנק לא מתעסקים.

 

גם פה יש עניין בבית המשפט

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. אמיר 2018-08-01

    אני אישית האמנתי לעינבל אור וכמובן שלא חשבתי אחרת אני אישית לא מאמין בממסד ובשום גוף במדינה הזאת