המכונה ׳רב׳ שנעצר – הוא לא רב ולא חצי רב. הוא כופר, רשע, ושייך לכת של כאלו שרוצים לקעקע את היהדות

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כשכתבתי בעדינות ובהומור כנגד ההוא המכונה "רב" שנעצר, קבלתי תגובות שהעידו שהציבור ברובו *באמת* לא מבין את חומרת הבעיה (ומיעוטו פשוט צבוע ומתוזמר היטב. כולל התקשורת כמובן)
***
אז חברים, צריך כנראה להסביר שלא בעדינות:

א. הוא לא רב ולא חצי רב. הוא כופר, הוא רשע, הוא שייך לכת של כאלו שרוצים לקעקע את היהדות, תומכים בהתבוללות, ועושים בדיחה אחת גדולה מכל התורה, המצוות והמנהגים. ושלא נתבלבל- רוב החילונים סולדים מכל התנועות המשונות הללו, כי גם לחילונים יש קוים אדומים. כשחילונים רציניים רוצים לפגוש יהדות (כגון בחגים, באירועים משמחים, או ח"ו עצובים) הם רוצים אותה אורטודוכסית. הם רוצים אותה אמיתית ונכונה, והם רוצים אותה כמו שהיתה לסבים ולסבתות שלהם. לדוגמא: חילוני לעולם לא יעשה בר-מצוה לכלב שלו ויעלה אותו לתורה (!!) הוא מבין שזו במקרה הטוב בדיחה עצובה על חשבון העם שלו ובמקרה הרע זה זלזול מופגן במורשת שלו ובכל מה שיקר בעיניו. הוא מבין שזה 'מכבד' את היהדות בדיוק כמו לשרוף ספר תורה..
רפורמי וקונסרבטיבי לעומת זאת יעשה זאת בשמחה. היוטיוב מלא סרטוני בר-מצוה לכלבים ובת-מצוה לחתולות ושאר דברים איומים ונוראים . שלא לדבר על ההתבוללות שמהווה אבן יסוד בתנועות אלו ('חופה וקידושין' של יהודי/ה עם גוי/ה! ק-י-ד-ו-ש-י-ן!!) בעוד שהחילוני הממוצע מבין היטב את גודל הבעיה וחומרתה.

ב. הוא עבר על החוק. כל ניסיון לגמד את זה הוא צביעות. פתאום יש חוקים שמותר לעבור עליהם ולהגניב קריצה קטנה הצידה? השתגענו? אנו רפובליקת בננות או מדינה מתוקנת? פתאום כל אחד יכול להחליט איזה חוק נראה לו ומתאים לו באותה דקה? כל מי שסינגר היום על פריעת החוק, לעולם בל יעיז לשאת את רוממות שלטון החוק בגרונו או להתייפייף על חשיבות של הציות לבג"ץ. חוק הוא חוק הוא חוק. צבועים נמאסתם.

ג. חמש בבוקר פתאום נשמע לכמה אנשים מוגזם? איפה נאלמתם כשזרקו אלמנת מלחמה עם היתומים מהבית בחמש וחצי בבוקר והרסו לה אותו עד היסוד בשם החוק? מדוע נאלמה לשונכם כשפורצים שוב ושוב לבתים לפנות בוקר במפגני איום המזכירים משטרים טוטאליטריים, בשם החוק כמובן. האם חמש בבוקר נראה אחרת בבית של נרקומן, או בבית של דתיים, מאשר בבית של חילוני או בבית של אדם שלא התייצב לחקירה? חמש בבוקר הוא חמש בבוקר הוא חמש בבוקר! צביעות כבר אמרנו?

ד. ארגונים וחברות פתאום מגלגלים עינים ותומכים במתן יום חופש לעובדיהם כדי להפגין בעיצומו של צום תשעה באב (י' באב ליתר דיוק). כלומר תארו לכם עובד שבא למעביד ואומר: 'בוס, יש היום הפגנה למען הדולפינים. אני רוצה בבקשה שתממן לי מונית להפגנה וגם כמובן שתאשר לי ללכת למרות שבדיוק היום היתי צריך לדלוור גירסה סופית ללקוח חשוב, ואני גם יודע שזה יום השואה, אבל ממש חשוב לי להפגין' (אחח, עד לכאן אני שומע את שאגתו של הבוס: 'עוף לי מהעינים חצוף') והנה פתאום זה לגטימי שחברות עושות את זה. ואגב, תוך כדי כך רומסות את כבודם ורצונם של מאות עובדים אחרים שלהן עצמן. חוצפה שאין כדוגמתה. אבל פתאום כולם ממלאים פיהם מים. מה קרה? אימת התקשורת עליהן? אימת הקרן לישראל חדשה? או סתם הזדמנות להרויח פרסום חינם.

ה. לגבי התואר "רב" ברור שאין צורך להרחיב. פושע אינו איש החוק, האסיר אינו הסוהר, וכלב-ים אינו ברבור. גם אם הוא יקרא לעצמו כך. אני רוצה לראות את כל המסנגרים והמיתממים נותנים לי להיקרא 'רופא', סתם כי בא לי לרפא. או 'פרופסור', הרי יש לי משקפיים, זה לא מספיק?? ואפרופו רופא- מה היתם חושבים על רופא שבתור טיפול מונע לסרטן הריאות היה ממליץ למטופליו לעשן חפיסת סיגריות ביום?

ו. ומילה קטנה לסיום על התזמון- קמפיין המחאות נגד היהדות דווקא לקראת תשעה באב, מוכיח כמה שנאה וציניות יש לכל התזמורת הזו נגד קודשי הקודשים של היהדות ושל עם ישראל לדורותיו. 
אז כל מי שהמדינה הזו יקרה לו, וזוכר שבארץ ישראל קם העם היהודי וזוכר את הערכים שלנו ואת ההיסטוריה המשותפת שלנו, מוזמן להוקיע ולהתנתק מכל אלו שעושים צחוק מתשעה באב. מכל החברות והארגונים האלו שמזלזלים ביהודים וביהדות, ומכל מי שתופס טרמפ וממשיך את השושלת 'המפוארת' של פרעה, סנחריב, נבוכדנצר, נבוזרדן, אנטיוכוס, טיטוס, אדריינוס, אייכמן, היטלר, נאצר וערפאת.

צום קל ומועיל!

צחי


מקור הפוסט:

כשכתבתי בעדינות ובהומור כנגד ההוא המכונה "רב" שנעצר, קבלתי תגובות שהעידו שהציבור ברובו *באמת* לא מבין את חומרת הבעיה…

‎Posted by Tsachi Fenton on‎ שישי, 20 ביולי 2018

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *