להבה פלוס

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בני גופשטיין  לאחר שפתח מערך שלם של הגנה לבנות יהודית אשר נשבו בכפרים פלסטנים החל לפעול בגזרת הלהטבים.

 

גופשטיין שאת שמו אסור להגות בתוך פייסבוק הצליח לגייס כספים לטובת תביעה כנגד פייסבוק על כך שהיא מדירה אותו מזירת הרשת החברתית, גופשטיין טוען שאף אם הוא רושם את שמו אפילו כ"אוחנה גופשטיין" הוא נזרק ונדחה ע"י פסייבוק, אם זה לא מספיק אז שתדעו  שגופשטיין החל לפעול בזירת הלהטבים.

גופשטיין ירכז  ביום החמישי הקרוב את התנועה כנגד ויפעל למניעת הליכת הלהטבים בצורה המעודדת את הנוער להשתתף בה, גופשטיין כנראה מסמן את הדרך לעם ישראל מה מותר ומה אסור בצורה קצת שונה מימה שהמשטר מסמן לנו לאורך כל הדרך, גופשטיין פועל בשביל עמו ושבטו באשר הוא יהודי, יתכן כי גופשטיין יבקש להסביר ללהטב או לפחות לאדם אשר נסחף בזרם הלהטבים כי יש דרך אחרת, דרך תורת ישראל.

ידוע לנו כי לחץ חברתי מושך אנשים רבים, ועם הגעת קונספציית להטבים ישנם מאות בני נוער אשר חושבים לתומם כי ניתן לקיים יחסים עם גברים ולפיכך הם נשבים בתלם ואינם יכולים לצאת ממנו מבלי שגוף נוסף ינסה לכוון אותם, דמות כמו בני גופשטיין יכולה לשכנע אותם  שאולי אם יתגברו על התאווה יוכלו עוד לגדל ילדים במדינת ישראל.

הזירה לגופשטיין לא פשוטה, הלהטבים הם הקהילה השבטית החזקה ביותר בישראל, היא חוצה מוצאים אתנים לאורך כל השכבות של הקהילה, לקהילה יש תומכים מימין ומשמאל, לקהילה יש כוח כספי עצום המאפשר לה לארגן מצעדים בכל הארץ ולאורך כל השנה עיר עיר רחוב רחוב.

 

אדם אשר מרגיש במצוקה כתוצאה מכך שהוא מנוצל מינית על ידי המערכת הלהטבית וברצונו לצאת ממעגל הקהילה מוזמן לפנות אל להבה ובמידת הצורך יתכן וידאגו לו לדירת מסתור?

עם בנצי גופשטיין אין לדעת.

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *