׳ישנם שלושה דברים אינסופיים בחיים: היקום, הטמטום האנושי, והסוציאליזם הישראלי׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כתבתי את הדברים הבאים בקבוצת פייסבוק סגורה, אך אני מרגישה צורך לכתוב גם פה:

"אני עדי ברמן, אוטוטו בת 24, עוד שבוע עוברת לגור בבת ים. במקור ממודיעין.
עד לפני שנתיים הייתי סוציאליסטית (מבלי שהיה לי מושג מה זה), הצבעתי בבחירות הראשונות למרצ ואח"כ למחנה הציוני (מבלי שהיה לי מושג מה המצע הכלכלי שלהם ולמה בתכל'ס הם טובים למדינה שלי), ונהניתי מאוד לרכל עם ההורים שלי על כמה ביבי מושחת, כמה הליכוד זה חרא מפלגה בלי אידיאולוגיה, בלי ערכים, בלי כיוון, אך עם הרבה שחיתות וקהל בוחרים עם ממוצע אייקיו נמוך.
השינוי התחיל אצלי בטיול הגדול, ואני אסביר בקצרה:
הייתי בלאוס, מדינה מעפנה וענייה עם עבר קומוניסטי והווה קומוניסטי-לייט, ודיברתי עם ידיד שהוא קפיטליסט מושבע. הוא אמר לי, "ברמן, תסתכלי סביב, ותיזכרי רגע בישראל. רואה מה עושות 20 שנות קפיטליזם לעומת 40 שנות קומוניזם? רואה כמה ישראל מפותחת?"
ואמרתי לו, "חלאס לקשר כל דבר לכלכלה!!!",
והוא ענה לי, "אבל ברמן, הכל קשור לכלכלה."
וזהו.
עיניי נפתחו, התחלתי לחקור, קראתי בלי סוף כתבות על כלכלה ובלעתי ערכים שלמים בויקיפדיה (סוציאליזם, קפיטליזם, מכס, הסתדרות, מפא"י, מרגרט תאצ'ר, בנימין נתניהו, רונאלד רייגן, מאו דה זונג, פול פוט, אריק שרון, אהוד ברק, צפון קוריאה, ונצואלה, ועוד ועוד).
הבנתי שאין דרך חזרה, ושסוגשל חייתי בשקר.
התקשורת שוטפת לנו את השכל בצורה יומיומית ומחדירה לנו מסרים קומוניסטיים הזויים, בניגוד לכל *העובדות* שאפשר תוך שנייה להיחשף אליהן באינטרנט.
השקרים של התקשורת, הכותרות ריקות התוכן סטייל "בישראל 2018 כל ילד רביעי הולך לישון רעב וכל זקן שלישי מחטט בפחי הזבל", כבר לא התחברו לי. הן שקרים גסים. חייתי בישראל כל חיי, והמצב בישראל שונה ב180 מעלות ממה שהתקשורת (האשכנזית הלבנה השמאלנית והסוציאליסטית) מספרת לנו.
אני מרגישה שליחות להילחם בתקשורת המיינסטרימית הפושעת ולהחדיר בה מסרים קפיטליסטיים (אני עובדת ב-ynet), אבל זה קשה ממה שחושבים.

ישנם שלושה דברים אינסופיים בחיים:
היקום, הטמטום האנושי, והסוציאליזם הישראלי."

 

Image may contain: 1 person, standing, shoes and outdoor

תזכורת:

חשבתי שהתקשורת אמרה את האמת: יוצר קמפיין ׳לעזוב את השמאל׳ מתראיין

מקור הפוסט:

כתבתי את הדברים הבאים בקבוצת פייסבוק סגורה, אך אני מרגישה צורך לכתוב גם פה:—"אני עדי ברמן, אוטוטו בת 24, עוד שבוע…

‎Posted by Adi Berman on‎ ראשון, 8 ביולי 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *