קריית מוצקין צפופה יותר מעזה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כולם יודעים שחיים צורי צריך להיות מועמד לדין, בינתיים מצטרפות ידיעות חדשות.

חיים צורי הפך את קריית מוצקין מקריה פורחת וירוקה ל"פאבלה" עזתית, על פי מרשם האוכלוסין הצפיפות במוצקין עולה על הצפיפות לנפש בעזה, הבניה המאסיבית שאישר ראש העיר הביאה את הצפיפות בעיר לשיאים, והבניה בעיצומה.

ראש העיר שטרם נחקר על השקים אשר נתפסו אצלו בצ'נגים והועברו לחקירת היחידה הארצית 433 מנסה להצדיק את המשך הפעילות שלו אך הוא למעשה יודע שכאשר אור הבוקר קרב הוא מקבל רעידות קלות בגוף עוד בטרם הקפה גולש היות והוא מבין כי השוטרים בדרך.

בכל מדינה מתוקנת הוא כבר היה נחקר, אך ביחידת 433 החליטו לבדוק האם חיים צורי יבקש לרוץ לעוד קדנציה בצורה מעשית ולא רק בצורה של דיבורים עם חיבוק ילדים בשכונות הצפופות והמזוהמות באוויר המכוניות הגולש כתוצאה החוסר תכנון נכון במשך 25 שנה.

 


 

 

 

כחלק הפרנויה האוחזת בשלטון המקומי של קריית מוצקין הם אינם מקבלים "אי מילים" וזאת לשמר על המידע, באם ברצונך לקבל את תגובת ראש העיר על השחיתות הנך מוזמן לשלוח פקס, אם יש לך בעיה עם איזה בניין אדיר שעומד לחסום את כל העיר ולהביא עימו פקק ענק אתה תשלח פקס..   תפקסס.

25 שנה פועל ראש העיר של הקריה, 25 שנה והוא בן 74, ומפאת גילו עדיף שייגש להמשיך הלאה, שישב עם הנכדים, אבטיח קטן במרפסת ואטמי אוזניים לצפירות המכוניות לפקק אשר הוא עצמו יצר בעצם אישורו את תוכנייות הבניה.

 

 

 

 

עורי עורי, יסולק חיים צורי.

 

הקשבתם?

חיים צורי מפעיל את השוטרים כמו בובה על חוט?

 

 

שלטון השמוק

האם חיים צורי יואשם בהליך פלילי?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *