חיים צורי סוחט באיומים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

חיים צורי מאיים בהתאבדות אם לא יבחר לראש העיר.

 

לאחר שנתפס עם שיקים בצ'ינג ונקרא לחקירות בחידה 433 כאשר בלוק של 100 דולר נתפס אצלו (לכאורה), הוא  מגמגם בחקירה, החל חיים צורי לפרוט על הרגשות של הציבור ובמקום שהציבור יוקיע אותו אודות מעשיו חיים צורי ראש העיר של מוצקין פותח במסע רגשות.

זה ברור לכל אדם כאשר הוא מחזיק בתפקיד מפתח שנים רבות הוא נעשה כזה החושב את עצמו ככל יכול, במקרה של חיים צורי לאחר כהונתו רבת השנים, מסתמנת תחושה של בעיה רצינית.

לא ברור עד עכשיו מדוע מוסדות הרווחה של המדינה אינם מטפלים באדם אשר טוען כי הוא ימות אלמלא ירוץ לרוץ העיר, האם דפוס התנהגות זו טמנת בתוכה קורטוב של טרוריסט אשר מתנה הליך פשוט שבאם לא יסתיים כרצונו יתקיים הליך של מוות שלו עצמו.

הייתכן כי יש צורך מהותי בהפעלת מנגנוני רפואת הנפש לאור מילותיו שלו "אם לא אהיה ראש העיר בתוך חודשיים אמות" הייתכן כי הכתובת על הקיר ואנו רואים אדם מבוגר אשר מבקש לגרום לציבור רגשות אשם, הרי אם הציבור לא יבחר בו הוא יסיים את חייו.

מקרה דומה היה עם השר פואד בן אליעזר אשר נתפס עם שיקים של צינג' וביקש אף להיות נשיא המדינה, בסופו של הליך קיפח את חייו פואד לא לפני שהוגש נגדו כתב אישום וכסף נתפס בכספת שלו בבנק דסקונט.

כנסו לקישור:

חיים צורי טוען שימות

כידוע חיים צורי נחקר מול עד אשר הסביר ונתן פרטים שלמים אודות שיקים ומעטפות כסף.

 

חיים צורי במעגלים פרטים של חוגי בית טוען כי מעולם לא נחקר במשטרה – מנהל מאגר נתונים כנגד תושב.

 

 

עד מתי מוצקין תוחזק ע"י האיש והצינג'.

האם חיים צורי יואשם בהליך פלילי?

 

שחיטות?

חיים צורי מפעיל את השוטרים כמו בובה על חוט?

 

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *