עיתונאית בריטית: אלו ימים חשוכים בבריטניה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

עיתונאית בריטית: אלו ימים חשוכים בבריטניה

[אורך סרטון 2:04]
קייטי הופקינס בראיון אצל Tucker Carlson Tonight מתארת את הזווית שלה ועמיתיה בתוך פרשת כליאתו של טומי רובינסון, ובעלת תחזית קודרת מאוד עבור עתידו.

עיתונאית בריטית: אלו ימים חשוכים בבריטניה

[אורך סרטון 2:04]קייטי הופקינס בראיון אצל Tucker Carlson Tonight מתארת את הזווית שלה ועמיתיה בתוך פרשת כליאתו של טומי רובינסון, ובעלת תחזית קודרת מאוד עבור עתידו.

‎Posted by ‎הגלולה האדומה‎ on‎ ראשון 3 יוני 2018

 

תזכורת:

בריטניה 1984 – משטרת המחשבות של הפוליטקלי קורקט בתיעוד מהשטח
[אורך סרטון 3:20]

חברים יקרים – מה שרואים כאן בסרטון, זה סופו של המדרון, שתחילתו ב-"לזרום עם זה שיש דברים שאסור לדבר עליהם."
טומי רובינסון – אקטיביסט בריטי הפועל למען נפגעי טרור מוסלמי, נעצר לפני יומיים ונשפט למאסר של 13 חודש בהליך בזק, בלא שיכל להביא עורך דין מטעמו! רק כי העז לשדר לצופים ברשת על כנופיות טיפוח הזנות [נערות בנות 11] בשכונות עוני, שנוהלו על ידי מהגרים מוסלמים תושבי בריטניה.

בסרטון זה ניתן לראות אותו עומד בסביבת בית המשפט, מתעד מבחוץ את מתן פסק הדין, כאשר ניגשים אליו שוטרים ועוצרים אותו ללא סיבה מיוחדת.

בהמשך, בחדר המעצר, הם ישאירו אותו ללא השגחה, להיפגע באופן חמור על ידי עצירים מוסלמים.
חברים. זה מה שקורה כשנותנים לתרבות השמאל יותר מידי כוח.

תהיו חכמים. אל תזרמו עם תרבות השמאל. אל תהיו בריטניה.

בריטניה 1984 – משטרת המחשבות של הפוליטקלי קורקט בתיעוד מהשטח

[אורך סרטון 3:20]חברים יקרים – מה שרואים כאן בסרטון, זה סופו של המדרון, שתחילתו ב-"לזרום עם זה שיש דברים שאסור לדבר עליהם."טומי רובינסון – אקטיביסט בריטי הפועל למען נפגעי טרור מוסלמי, נעצר לפני יומיים ונשפט למאסר של 13 חודש בהליך בזק, בלא שיכל להביא עורך דין מטעמו! רק כי העז לשדר לצופים ברשת על כנופיות טיפוח הזנות [נערות בנות 11] בשכונות עוני, שנוהלו על ידי מהגרים מוסלמים תושבי בריטניה. בסרטון זה ניתן לראות אותו עומד בסביבת בית המשפט, מתעד מבחוץ את מתן פסק הדין, כאשר ניגשים אליו שוטרים ועוצרים אותו ללא סיבה מיוחדת.בהמשך, בחדר המעצר, הם ישאירו אותו ללא השגחה, להיפגע באופן חמור על ידי עצירים מוסלמים.חברים. זה מה שקורה כשנותנים לתרבות השמאל יותר מידי כוח. תהיו חכמים. אל תזרמו עם תרבות השמאל. אל תהיו בריטניה.

‎Posted by ‎הגלולה האדומה‎ on‎ ראשון 27 מאי 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *