כתב אישום נגד ווינסטיין: עבר לכאורה על חוק ׳ריקו׳ הפדרלי למלחמה בפשע המאורגן. ׳בלאק קיוב׳ מככבים בסרט הזה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הארווי ווינסטיין הואשם כמי שעבר לכאורה על חוק ״ריקו״ של הממשל הפדרלי שנועד להלחם במאפיה – חברת ׳בלאק קיוב׳ מככבת בכתב האישום נגד ׳תעשיית המין׳ של הארווי ויינסטיין

בימים האחרונים פורסם שכתב האישום נגד המפיק הארווי ויינסטיין הוגש ביום רביעי בניו יורק, בגין אונס ותקיפה מינית של שתי נשים, זאת לאחר שהסגיר את עצמו למשטרה ביום שישי האחרון.

מול ויינסטיין, ממפיקי הקולנוע החזקים בעולם, עומדים כתבי אישום גם בלוס אנג'לס ולונדון. הוא הסגיר את עצמו ביום שישי שעבר, ושילם מיליון דולר דמי ערבות כדי להשתחרר, אך חויב לענוד אזיק אלקטרוני שמדווח על מיקומו.

שימו לב לרשימת הנאשמים.
אכן תעשייה.

מעניין מי ומה כלולים בנאשמים – MIRAMAX DOES 1-10, and JOHN DOES 1- 50, inclusive:

 

 

מתוך כתב האישום:

21. שמותיהם האמיתיים של הנאשמים הנזכרים כאן בשם "מירמקס" 1-10 אינם ידועים לתובעים, ולכן הם תובעים אותם תחת שמות פיקטיביים אלה. התובעים יתקנו את תלונתם כדי להוסיף את שמותיהם האמיתיים כאשר ייוודעו.


Image may contain: text

 

מעניין מי ומה נכללים במירמקס (לשעבר דיסני) מעבר לאנשי בלאק קיוב לכאורה.
בינתיים תזכורת מקונספיל:

אהוד ברק מגן ומחפה על ה-טורף המיני של הוליווד

 

מקריאת כתב האישום מתברר כי הארווי ווינסטיין נאשם כמי שעבר לכאורה על חוק RICO שהוא חוק של הממשל הפדרלי של ארצות הברית שנועד להלחם במאפיה והפשע המאורגן.

 

 

 

RICO – חוק נגד ארגוני סחיטה ושחיתות
(Racketeer Influenced and Corrupt Organizations Act)

מתוך ויקיפדיה:

חוק של הממשל הפדרלי של ארצות הברית שנועד להלחם במאפיה על ידי החמרת הענישה האישית נגד ראשי ארגוני הפשע המאורגן וחברים בהם. הגדרת נאשם כמי שעבר על חוק RICO על ידי התביעה (בכפוף לראיות ולאחר שימוע) מובילה את התיק הפלילי לערוץ ייחודי המרחיב את יכולתם של בתי המשפט לחבר יחדיו פשעים המתפרסים לאורך זמן רב למסכת אחת ולגזור עונשים כבדים במסגרת המשפט הפלילי, במרכזם עונשי מאסר ארוכים ועיקול אוטומטי של כל רכושו של המורשע. כן מאפשר החוק לבית המשפט להכיר בחבר בכיר בארגון פשע שהורה על ביצוע עבירה כמי שביצע את העבירה בפועל (כך למשל דינה של הוראת בכיר לרצוח כדין ביצוע הרצח) ומאפשר לנפגעי פשע מאורגן להגיש תביעות אזרחיות אישיות נגד ראשי ארגוני הפשיעה.

לפי החוק, אדם שביצע במהלך 10 שנים שני פשעים או יותר מתוך רשימת הפשעים המפורטת, בהקשר לארגון פשיעה, חשוף לתביעה תחת חוק RICO.

  • רצח (כולל על ידי רוצח שכיר), חטיפה, סחיטה, איומים והפחדה, גביית דמי חסות, הצתה, גניבה, שוד, סחר בבני אדם
  • עיסוק בלתי חוקי בהימורים, זנות, פורנוגרפיה או בחומרים הכלולים בפקודת הסמים המסוכנים
  • מעילה, הונאה, מתן שוחד, הלבנת הון
  • הפרת זכויות יוצרים סדרתית ופושעת
  • הובלה או סיוע לחדירת מהגרים בלתי חוקיים עבור כסף
  • עיסוק בטרור

ובחזרה ל״בלאק קיוב״
קטעים נבחרים מתוך כתב האישום (22 איזכורים לשם ״בלאק קיוב״ במסמך):

150. רוז מקגוואן התכוונה לפרסם ספר המפרט כיצד ויינסטיין אנס אותה בשנת 1997. וינסטיין הנחה את משרד עורכי הדין בוויס שילר לשכור את ״בלאק קיוב״ כדי למנוע את הדיווח על אונס, ״69״ ו״בלאק קיוב״ הסכימו לעשות זאת.

151. בויס שילר אכן שכרו את ״בלאק קיוב״ על פי חוזה מיום 11.7.2017, המטרות העיקריות הן ״לספק מידע מודיעיני שיסייע למאמציו של הלקוח להפסיק לחלוטין פרסום מאמר שלילי חדש בעיתון מוביל בניו יורק״ ו״להשיג תוכן נוסף של ספר שנכתב כרגע וכולל מידע שלילי מזיק על הלקוח״, שלכאורה הוא מזוהה כויינסטיין במסמכים רבים שהושגו על ידי ״הניו יורקר״. 

152. החוזה מיום 11 ביולי 2017 כלל כמה ״עמלות הצלחה״ אם בלאק קיוב תצליח ביעדיה, בתוספת $300,000 אם הסוכנות תספק מידע מודיעיני אשר יתרום באופן ישיר למאמצים להפסקת הכתבה לחלוטין בכל צורה שהיא ״ו -50 אלף דולר, אם זה יבטיח את ״חציו השני״ של הספר של מקגוואן ״בספר קריא ובפורמט חוקי וקביל.״

״.153 החוזה בין בויס שילר ובלאק קיוב כלל תיאור של טקטיקות המרמה כדי להשיג את היעדים של מפעלי המין של וינשסיין

.154 בלאק קיוב הסכימה לספק ״צוות ייעודי של קציני מודיעין מומחים שיפעלו בארה״ב ובכל מדינה הכרחית אחרת״, כולל מנהל פרויקט, מנתחים מודיעיניים, בלשנים ו״מפעילי אווטר״ שנשכרו במיוחד כדי ליצור זהויות מזויפות במדיה החברתית, יחד עם ״מומחי ביצוע עם ניסיון רב בהנדסה חברתית״.

 

3. מפעלי המין של ויינסטיין אימץ דפוס של פעילות סחיטה.
148. כדוגמא לאופן פעולתו של הארגון, ב -2016 וב -2017, נודע לווינסטיין כי כמה עיתונאים שוחחו עם חברי קבוצה ביחס לטענותיהם על אונס, הטרדה ותקיפה של וינסטיין. וינסטיין הנחה את משרד עורכי הדין, בויס שילר, לשכור את בלאק קיוב כדי לחקור אילו חברי הקבוצה העבירו מידע, לאסוף מידע מודיעיני כדי למנוע דיווח או פרסום של ההאשמות, וכדי להקליט בחשאי שיחות של חברי הקבוצה.

149. אוקטובר 2016,בויס שילר ובלאק קיוב חתמו על חוזה כדי לסייע למפעלי המין של וינסטיין. הם חתמו גם כמה חוזים עוקבים לאותן מטרות. ב -28 באוקטובר 2016, בויס שילר שיגרו לבלאק קיוב תשלום ראשוני של 100,000 דולר כדי למלא את המטרות הללו.

 

מירמקס (לשעבר בבעלות דיסני)

על מירמקס נביא ציטוט מעניין של פול וובסטר, מי שהיה ראש ההפקה במירמקס בין השנים 1995-1997:

״מיראמקס היתה כת, פולחן הארווי״״אנשים עברו שטיפת מוח, היו אנשים שסבלו מהתמוטטות עצבים. אנשים הועסקו ואז נהרסו ללא שום סיבה נראית לעין, ואז הקריירות שלהם והחיים שלהם התמוטטו״״כל מה שהארווי עשה היה על בסיס מניפולציה ופחד. הוא היה בריון גדול. הוא היה מחמיא לאנשים, מוציא את המיטב מהם ואז מפיל אותם חזק והורס אותם. זה היה הכל עניין של שבירת אנשים כדי שתוכל לבנות אותם בדמותך.״

הוא גם הוסיף שמדבור בקצה הקרחון.

 


להמשך קריאת כתב האישם

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *