הנשיא טראמפ החליט להעניק חנינה מלאה לדינש ד'סוזה, יוצר הסרט ׳אמריקה של אובמה 2016׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

נשיא ארה״ב, דונלד טראמפ, הודיע אתמול (ה') כי יעניק חנינה מלאה לסופר ויוצר הסרטים השמרן דינש ד'סוזה, שהורשע בגין תרומות לא חוקיות לסנאטורים בבחירות 2014.

 

 


מי שעוקב אחר דינש ד׳סוזה בשנים האחרונות יודע איזה אימפקט היה לסרטו על אובמה לקראת הבחירות לנשיאות ומדוע הוא מצא עצמו לפתע תחת חקירה פוליטית פרי איכפה בררנית.

נשמע מוכר?

דינֶשׁ ד'סוּזָה, מתוך ויקיפדיה:

הוגה שמרני אמריקאי ממוצא הודי ומחברם של מספר ספרים העוסקים בחברה, דת, ובפוליטיקה. מנציגיה הבולטים של הנצרות האוונגלית בארצות הברית.

בשנת 1988 החל לשמש כיועץ מדיניות לנשיא רונלד רייגן. ד'סוזה היה עמית מחקר במכון הובר שבאוניברסיטת סטנפורד והחל מאוגוסט 2010 שימש כנשיאו של קינגס קולג' בניו יורק.

ד'סוזה חיבר מספר ספרים רבי מכר זוכי שבחים ומעוררי מחלוקת וביניהם "קץ הגזענות" בו טען כי גזענות היא תופעה מערבית ייחודית; "חינוך לא-הומני" בו תלה את משבר החינוך באמנויות הליברליות בעליית אופנת התקינות הפוליטית, וביוגרפיה של רונלד רייגן בה עמד על הסיבה מדוע אדם "שידע כה מעט, השיג כה הרבה".

ד'סוזה עורר מחלוקת במאמר העוסק בשורשיו התרבותיים של הנשיא ברק אובמה, שפרסם כהקדמה לספר "שורשי זעמו של אובמה" שהתפרסם ב-2010. בספר גורס ד'סוזה כי האידאולוגיה האנטי-קולוניאלית שכביכול ירש מאביו ומאבותיו הרוחניים היא הכוח המניע את הנשיא אובמה, המבקש להביא לצמצום משמעותי של ההשפעה האמריקנית בעולם.

בשנת 2012 עיבד את ספרו לסרט בשם "2016: אמריקה של אובמה", שהיה לסרט הרווחי ביותר מבין הסרטים השמרניים-פוליטיים שיוצרו בארצות הברית.

בשנת 2014 הואשם ד'סוזה בתרומות לא חוקיות לסנאטורים. במהלך המשפט הודה והורשע במימון קמפיינים פוליטיים תחת שם בדוי. הוא ריצה 8 חודשים במרכז כליאה קהילתי, קיבל 5 שנים על תנאי ושילם קנס של $30,000.

 

הציוץ של טראמפ:

״אעניק חנינה מלאה לדינש היום. הוא קיבל יחס לא הוגן מצד הממשלה שלנו!

הסנטור טד קרוז מברך על החדשות:

בראבו! RealDonaldTrump@ דינש היה קורבן של תביעה פוליטית, ממוקד בחוצפה על ידי ממשל אובמה בשל דעותיו הפוליטיות. והוא קול עוצמתי למען החירות, מפרק באופן שיטתי את השקרים של השמאל – ולכן הם שונאים אותו. זהו צדק

תגובת דינש ד'סוזה:

אובמה והבובות שלו ניסו לכבות את החלום האמריקאי שלי ולהרוס את אמונתי באמריקה. תודה לנשיא דונלד ג' טראמפ על שיחזור מלא של שניהם!

Obama and his stooges tried to extinguish my American dream and destroy my faith in America. Thank you to President Donald J. Trump for fully restoring both!

‎Posted by Dinesh D'Souza on‎ חמישי 31 מאי 2018

טריילרים:

 

 


 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *