המדע חוזר בו.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

          המדע חוזר בו מתאוריית הדינוזאורים המאובנים של האבולוציה הדארוויניסטית:

הרצאתו של ד"ר הובין ישנם הרבה סיפורים על בני אדם שהרגו דרקונים. לדעתי, בימים ההם קראו לדינוזאורים דרקונים, היום הם מכונים דינוזאורים, אך השם הומצא רק ב- 1841, אז לא קראו להם דינוזאורים אלא דרקונים.  אני חושב שהאדם הרג את רוב הדינוזאורים.  כנראה שהיה להם דרקון בבבל, אני לא יודע…אני חושב שהדינוזאורים  חיו עד תקופת אלכסנדר הגדול. אלכסנדר הגדול כתב בזיכרונותיו, שדרקונים באורך של 30 מטר הוציאו את ראשם מהמערות והפחידו את חייליו כשהם היו בהודו. האם יתכן, שדינוזאורים חיו עד שנת 300 לפני הספירה? תראו, אני יודע, שאם אתם מאמינים באבולוציה ולימדו אתכם שדינוזאורים חיו לפני מיליוני שנים, ואל תפקפקו בכך או שתוחרמו על ידי "מקדשי" ההשכלה הגבוהה.  אני יודע מה לימדו אתכם, אבל תנסו להיות פתוחים לרגע, ואולי מישהו יוכל לעורר בכם מחשבה אינטליגנטית. אולי כל הפרספקטיבה שלנו לגבי ההיסטוריה, מוטעית ? אני חושב שהדינוזאורים חיו הרבה אחרי זה, אפילו בתקופה של עד לפני 400 שנה. ב- 1572, איכר איטלקי הרג דינוזאור באיטליה. מדען איטלקי העביר את הגופה לתצוגה במוזיאון. ב-1572, טנסטרופיוס? דינוזאור ארוך צוואר וזנב ? אני חושב שהאינדיאנים צדו דינוזאורים בגרנד קניון. ציורים החרוטים בקירות הגרנד קניון, כפי שתראו בתמונה. ציורים של אנשים, פטרוגליפים החרוטים בקיר וציורים של דינוזאורים בתנוחות עמידה. האם הם צדו אותם? הנה עוד אחד החרוט בסלע  ארוך צוואר וארוך זנב, ארבע רגליים, גוף מעוגל…מה בנוגע לתמונה הזו ?     נמצא באפריקה ציור הנמצא על קיר, של דינוזאור ויליד הנמלט ממנו. האם יתכן שדינוזאורים חיו תמיד עם בני אדם ואנחנו עברנו שטיפת מוח וההיסטוריה שלנו שגויה ?  ב- 1940, צוללת גרמנית הפציצה אניה בריטית. כשהאניה הבריטית טבעה, היא התפוצצה מתחת למים ומפלצת ימית באורך 20 מטר הגיחה לפתע מתוך המים.  זה הספר "דינוזאורים בהזמנה", שנכתב בידי דוויין גש, הנה ציור שמצורף לתיאור שכתב מפקד הצוללת הגרמנית.
https://youtu.be/SH8-gnaUg8U
האם יתכן שדינוזאורים חיו עד מלחמת העולם השניה ? יש סיפורים אפילו על תמנונים ענקיים המגיחים ומושכים מלחים מספינותיהם, ולפעמים אף מטביעים את הספינה כולה. התמנון הגדול ביותר שנתפס היה בקודיאק אלסקה, וזה התפרסם בספר השיאים של ג'ינס, 12 מטר. אבל רבותיי, זה לא התמנון הכי גדול. תמנון שנשטף אל חופי פלורידה ב- 1896, תוכלו לראות את התמונה, התמנון הזה ששכב על החוף הגיע לאורך של כמעט 70 מטר ושקל חמשה טון. וזה עוד לא הכי גדול. לוויתן שנתפס בוושינגטון, וסביב גופו של הלוויתן נמצאו צלקות מסימני כוויה של זרועות תמנון שהקיף את הלוויתן וניסה להטביעו. בתוך קיבתו של הלוויתן נמצאה זרוע אחת של התמנון, זרוע באורך של 50 מטר, הלוויתן כנראה נשך ובלע את זרוע התמנון. זה פורסם ב- 1910 ב"ניו יורק הראלד": האם ברונתסורוס מסתובב ברחבי אפריקה ? משלחות רבות נסעו לאיזור הביצות הזה במשך 100 השנים האחרונות, וכמעט כולם חזרו ואמרו שבהחלט יתכן שחיים שם דינוזאורים. 1948, "סאטרדיי איבנינג פוסט", הנה המאמר: האם חיים דינוזאורים באזור הביצות בקונגו ?   ב- 1980, פרופ' רוי מקו, מרצה לביולוגיה באוניברסיטת שיקגו. שמו וכתובתו על הכריכה. (הספר הזה עבר הרבה). הוא קרא את כל הדיווחים של המשלחות שנסעו לקונגו, והוא החליט לנסוע ולבדוק זאת בעצמו.  פרופ' מקו מאמין באבולוציה. הוא נסע לשם ושהה שם ששה שבועות.  הוא הסתובב ודיבר עם ילידים, בני המקום החיים בביצות ושט איתם בסירה במקומות שאפשר. הוא שאל את הילידים על החיות השונות הגרות בביצה. הוא אסף מספיק מידע שעורר את סקרנותו והחליט לשוב לשם ב- 1981 והוציא רבע מיליון דולר ב-9 שבועות, במחקר על הדינוזאורים החיים בביצות. הוא הסתובב באיזור ושוחח עם בני המקום והראה להם תמונות של חיות שונות, כדי לבדוק אם בני המקום מזהים את החיות האלו, בעזרת מתורגמן, ובני המקום אמרו על צורת דינוזאור "כן, זה מוקילי ממבי", הוא גר בביצה. אורכו כ-7 מטר, גופו כהיפופוטאם, בעל צוואר וזנב ארוכים, לא ידידותי במיוחד, חיה ביישנית ומתבודדת שחיה בביצה. מקו אמר להם שזה דינוזאור, שנכחד כבר לפני 70 מיליון שנים, והילידים אמרו שהם מצטערים, הם באמת לא ידעו את זה, כי הם לא למדו את תורת האבולוציה באוניברסיטה, והם אמרו שלא נותר הרבה אבל אחדות חיות ועודן בביצה מתחת למים וכשהן שומעות רעש הן צוללות פנימה. הסיכוי לראותן קלוש, אך רוב הציידים הזקנים ראו את החיה הזו פעם או פעמיים במשך ימי חייהם. הם אמרו שהחיה ניזונה מעלי מלומבו. קרוב לניו זילנד נמצא אזור דייג בשם "רמת ציטום". שם עומק המים מגיע ל-300 מטר. זה אמנם עמוק, יש שם הרבה דגה והיפנים נוהגים לדוג שם. הם משו את הרשת מהמים ומצאו בתוכה דינוזאור מת במשקל 1818 ק"ג ובאורך של 10 מטר. התמונה – בספר "תעלומת הדינוזאורים". הדייגים סיפרו, שהיה לו צוואר ארוך וארבעה סנפירים גדולים.

רמת ההסתברות של חקר העבר-המדעי של היקום: חקר גיל העולם, בריאת העולם, התאוריה האבולוציונית ובמידה רבה גם המחקר הארכיאולוגי מתבסס על ההשערה הבסיסית, שהמבנה הכימי, הביולוגי והפיזיקלי היסודי של היקום, כפי שנחקר במאות השנים האחרונות, לא השתנה כלל בכל תולדות היקום.
נבחן מהי רמת ההסתברות של השערה זו.  בשניה הראשונה לפני שהתקבלו התיאוריות על המבנה האטומי והתת-אטומי והטבלה המחזורית שלהם, ההשערה שהיקום התנהג כפי שהתנהג שניה לאחר מכן, ההסתברות על כך היא 50%.
בשתי השניות שלפני קביעת התאוריות הנ"ל, התקפות של ההשערה נשענת רק על 25% של הסתברות, כלומר שגם בכל שלש השניות שלפני כל הנ"ל הכל התנהג באותה צורה, לכך יש כבר הסתברות של 12.5% בלבד.
נמצא
, שלומר ש-60 שניות לפני כן העולם התנהג באותה צורה, ההסתברות לכך כבר שואפת לאפס, וכל זאת חישבנו רק מתוך ההנחה ההזויה שהשניה היא פרק הזמן המינימלי, כי אם היינו מחשבים לפי יחידת זמן של מיליונית שניה, אזי בשלב אלפית השניה, ההסתברות כבר מזמן היתה מתאפסת, מכדי שנוכל לנהל מחקר על העבר וגם לא לקחנו בחשבון, שניתן לומר זאת על עוד אינספור עובדות הבנויות על השערה בסיסית זו. ההשערה הזו נמצאת גם בסתירה לכל בסיס ההשערה האבולוציוני, הגורס שתהליכים התפתחותיים התרחשו בצורה רציפה עד לפני 6000 שנה ומאז אין יותר שינויים מהותיים כאלה, כידוע לנו. אם כן, זה סותר לכל המחקר בנושא המבנה הבסיסי של היקום, שכל מה שקיים במאה השנים האחרונות, היה קיים תמיד ולא חלה כל הפסקה או שינוי בבסיסי התהליכים.  מעבר לכך, זו סתירה פנימית בתחום החקר האבולוציוני, שדוקא במשך מליארדי שנים תיתכן התפתחות מהותית עם שינויים קיצוניים ביותר בצורה רציפה ואילו ב-5000 השנים האחרונות אין כלל שינויים רוחביים ומהותיים כאלו, מהסוג האבולוציוני. כאמור לעיל, גם ללא כל הנ"ל אין כל יסוד להשערות של גיל העולם כמיליארדי שנים לאור גילוייו של פרופ' ג'נטרי שהובאו לעיל, שהתפחמות של עצים התרחשה בטווח של אלפי שנים ולא מיליארדי שנים.  המחקר שנערך בידי הד"ר בריאנט ווד, ארכיאולוג מאוניברסיטת טורונטו, המתפרסם בגליון החדש של "הביבליקל ארכיאולוגי ריוויו", מוכיח שיריחו אכן נהרסה בשנת 1400 לפני הספירה, בדיוק בתקופה בה הגיע עם ישראל בהנהגתו של יהושע, לאחר ארבעים שנות נדודים במדבר, לארץ ישראל. המחקר סותר את הקביעה של חוקרים וארכיאולוגים רבים שטענו, שיריחו נהרסה 150 שנה לפני שהישראלים ויהושע הגיעו לאזור. כמו-כן, נמצאו סימנים המאשרים את הסיפור התנכ"י, שהישראלים שרפו את (העיר) שנכבשה באביב, אחרי הקציר. בחפירות נתגלו מחסני תבואה גדולים, שרידים מפוחמים“.     ["ידיעות אחרונות", מאת צדוק יחזקאלי, כתבנו בניו יורק, 23.2.90]

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. ישו 2018-06-20

    היהודים אשמים בכך שהמדע חזר בו.
    https://www.youtube.com/watch?v=sdKxBQTix30