מרקל ממשיכה בדרכי הרייך

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

Image may contain: 2 people

מרקל ממשיכה בדרכי הרייך..

אנגלה מרקל מציפה את ארגוני השמאל הקיצוני בישראל, שבמילת כיבוס נקראים "אירגוני זכויות אדם", מכספי המיסים של האזרח הגרמני במטרה אחת:
לחסל את זהותה של מדינת ישראל כמדינה יהודית אם ע"י מימון ארגונים ששוללים את קיומה של המדינה שלנו, בין אם ע"י ארגונים שמטרתם להפיל את ממשלת הימין, ובין אם ע"י ארגונים שמיצרים סיכסוכים בעם ושמייצרים דה לגיטימציה ומיאוס לכל מה שיהודי ודתי כאן.

ארגון NGO Monitor פרסם לאחרונה דו"ח ממנו עולה שהמימון הממשלתי לארגוני השמאל הקיצוני מגיע מ-25 ישויות מדיניות זרות (כולל האיחוד האירופי, האו"ם, ומנהלת זכויות האדם והמשפט הבינלאומי) כאשר גרמניה מובילה עם 49,688,588 ש"ח רק בשנה האחרונה.

לכן, בכל פעם שנתניהו נפגש עם מרקל אני חש שלא בנוח. זוהי הקאנצלרית שתמכה בהסכם הגרעין עם איראן ונלחמת על אי ביטולו, ושעושה עסקים עימם. ולעזאזל היהודים.
זו אותה אחת שלא תגנה את החמאס, שתתנגד להכרה בכך שירושלים היא עיר הבירה של ישראל ותתנגד לכל בניה ביהודה ובשומרון – ערש היהדות.

כשנתניהו מזמין את מרקל עם קבוצה של אנשי עסקים לעשות קצת ביזניס בישראל אני חש לא בנוח כיוון שלמרות שישראל לא שכחה לגרמנים את השואה, היא סלחה להם…

לעומת זאת נראה שהגרמנים אף פעם לא סלחו ולא שכחו ליהודים על כך שמנעו מהם ומהשותפים שלהם מהמזרח התיכון את סיום פרוייקט חייו של היטלר…

חצי מילארד שקל בחמש שנים ל-39 ארגונים שמשפיעים על כולנו – על השיח הציבורי, ההליכים המשפטיים, יחסי החוץ בנושא זכויות אדם, החוק הבינלאומי ודיני המלחמה.

שאלתם את עצמכם פעם מאיפה מגיע כל הכסף הזה? כמה מהמימון מגיע מממשלות זרות? כמה מקרנות פרטיות? מי מהארגונים מקבל את כל כספו מממשלות זרות? מי מעבירה יותר כסף, ממשלת גרמניה או נורבגיה? כמה כסף מהקרן החדשה? ולמה יפן וניו-זילנד ברשימה?

מוזמנים לקרוא את הדוח החדש המנתח את כל דיווחי התרומות של ארגוני זכויות האדם בין השנים 2012-2016. הדוח מבוסס על הדיווחים השנתיים של הארגונים, שנותחו והוכנסו למערכת אינטראקטיבית שיצרו חוקרי NGO Monitor, בה ניתן לראות את כל הנתונים, לבצע חתכים שונים ועוד…


קריאה רלוונטית:

מהארגונים הישראלים להם תורמת קרן רוזה לוקסנבורג, זרוע של מפלגת די-לינקה, גרמניה

 

מקור הפוסט:

מרקל ממשיכה בדרכי הרייך..אנגלה מרקל מציפה את ארגוני השמאל הקיצוני בישראל, שבמילת כיבוס נקראים "אירגוני זכויות אדם",…

‎Posted by ‎יניב שלום‎ on‎ יום שני 4 יוני 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *