יולי תמיר: ׳תהיה פה דיקטטורה לשנה ובסופה יהיה שלום… והשלום הזה יביא לצדק ורווחה. האם אנו קונים את זה או לא?׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מי הוא המתנקש האמיתי בדמוקרטיה? לגזור ולשמור.

הרטוריקה שבה משתמש השמאל בשנה האחרונה אודות מותה של הדמוקרטיה, גורמת לרבים לשכוח באיזה סגנון מאפיוזי שלטו כאן יוצאי חלציה של מפא"י כאשר ניתן להם המנדט. או אז הם רמסו כל שביב של דמוקרטיה, ומשלו כאחרוני הסטאליניסטים. ולמה אני מכוון?

קטעים מצמררים ומסמרי שיער מתוך ראיון שנערך לפני מספר שנים, עם יולי תמיר, שותפה בכירה לפשע אוסלו, בדבר האופן השערורייתי שבו הוחלט על העברת ההסכם, יבהירו את הנקודה. ותודה למיכאל יגאל מיימון שדרך שיתוף שלו נחשפתי לדברים, ואשר חתם אותם בדברי טעם.

יולי תמר שהיתה שרה בממשלות ברק ואולמרט, מתודה במפתיע באזני ארי שביט בראיון לעתון "הארץ" ב-13 אוגוסט 1999:

"היו פגמים דמוקרטים קשים בתהליך אוסלו. ההסכם לא נולד באופן דמוקרטי, המגעים היו חשאיים, לא היתה שקיפות ושקרו לצבור בענין זה.

כל מה שטען הימין היה נכון… הוא הוצג רק ברגע האחרון כמין עסקה של "לקבל או לדחות".

בכל זאת אמצנו אותו בהתלהבות ומבחינתי בצדק…

אני מניחה שאנחנו לא רוצים שלום דיקטטורי. זה לא… אבל יש שאלה שיש לענות עליה בכנות: אם היו אומרים לנו – בסדר, רבותי, תהיה פה דיקטטורה לשנה ובסופה יהיה שלום… והשלום הזה יביא לצדק ורוחה. האם אנו קונים את זה או לא?

מבחן התוצאה פה הוא חשוב מאד. אם הממשלה הזו תהיה גם לא דמוקרטית וגם לא תביא תוצאות היא תיפול… אבל אם היא תביא תוצאות ישכחו את כל התהליך, את האופן שבו זה הושג".

לשאלת ארי שביט: "בעבר נחשבת לנציגת האגף השמאלי של שלום עכשיו. אפילו סולקת משם בגלל עמדותיך. היום את מקורבת מאד לראש הממשלה (ברק) שמגדיר את עצמו כאיש מרכז. זזת ימינה?"

"קרה פה דבר מענין. כשאני מסתכלת לאחור ושואלת איפה היינו לפני עשרים שנה ואיפה אנחנו היום אני מגלה שהמפה הפוליטית נעה בפראות שמאלה…

כל השנים הללו אמרנו שהמדינה נהיית יותר ויותר קיצונית וימנית ודתית אבל האמת היא – שקרה ההפך הגמור. באופן מוזר דוקא תחת ממשלות ימין התודעה נעה שמאלה… העמדות של גולדה מאיר הן היום העמדות של האחוד הלאומי… לא נעים לי לומר אבל אני נשארתי במקום. אני חושבת היום בדיוק את מה שחשבתי ב-78 אלא שבינתיים רבים אחרים עקפו אותי וכעת הם משמאלי".
~~~~~

שימו לב: שרה בממשלת "תהליך אוסלו" מתודה במפתיע בראיון לעתון 'הארץ' (כי הוא רק לאנשים 'חושבים' והיא כנראה חשבה שאחרים לא יקראו זאת).

אז תבינו עם מי יש לנו עסק.

וזה גם מסביר אולי את מעצרו התמוה והבלתי חוקי של משה פייגלין בימי המחאה נגד אוסלו בעוון 'המרדה' רק בגלל עריכת הפגנות… דבר חסר תקדים. לא נשמע כדבר הזה.
~~~~~

נסיכה עאלק. שטן…


ה׳נסיכה׳ יולי תמיר, ״עושה חיל״ גם כנשיאת שנקר:

התמיכה במחבלי החמאס: קיר זיכרון גם במכללת שנקר

פוסטים אנונימיים של תלמידי ״שנקר״:

Shenkar Confessions

דף זה נועד לתת לכם, סטודנטים במכללת שנקר לדורותיהם, מקום לוידויים בצורה אנונימית לחלוטין!

 

התחרות ״אנטישמי נולד״ מ-ת-ר-ח-ב-ת:

מחלקת ההנדסה חברתית של הנאצים ב-CIA ונשק ה-LSD ליצירת ההיפים והשמאל החדש

מקור הפוסט:

מי הוא המתנקש האמיתי בדמוקרטיה? לגזור ולשמור.הרטוריקה שבה משתמש השמאל בשנה האחרונה אודות מותה של הדמוקרטיה, גורמת…

‎Posted by Yair Bar on‎ יום שלישי 22 מאי 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *