קונספיל הראשונים לזהות – חקירות טראמפ ונתניהו הם בעצם חקירה אחת מזוייפת של הדיפ סטייט

קונספיל הראשונים לזהות – חקירות טראמפ ונתניהו הם בעצם חקירה אחת מזוייפת של הדיפ סטייט

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

השבוע צף לו עניין שאנו כותבים עליו מזה זמן רב, וזה כי החקירות של טראמפ ונתניהו, שם בארה"ב עם הFBI ופה בארץ עם להב433, הן תאומים סיאמיים ובאות כחבילה אחת של מדינת העומק (Deep State) של הסדר העולמי החדש כנגד הכרעת העם בארה"ב וישראל בהתאם.

 

שימו לב. חוקרי FBI עושים בישראל מה שהם רוצים. ב״אישור״ משטרת ישראל. החרימו מחשבים בישראל, במסגרת החקירה בחשד למעורבות…

‎Posted by ‎יואב יצחק‎ on‎ ראשון 20 מאי 2018

הניו-יורק טיימס: נגבו עדויות מעובדי חברה בתל אביב שהציעה לסייע לקמפיין הפייסבוק של נשיא ארה"ב החקירה והחרמת המחשבים תואמו עם משטרת ישראל דונלד טראמפ בתגובה: "הם לא מצאו שום דבר על רוסיה, אז עכשיו הם מחפשים במדינות אחרות"

ראייה נוספת וחזקה לתחקיר שאנו מנהלים מזה זמן רב. תקציר התחקירים שלנו המובא פה מבוסס על המאמרים שתראו בתחתית הכתבה אשר מכילים את כל המסמכים, הצילומים והראיות:

מדינת העומק (Deep-state) בארה"ב שהיא בשר מבשרה של המפלגה הדמוקרטית כפי שבארץ היא בשר מבשרה של אליטת מפא"י, יזמו, פיברקו, ומנסים להמשיך את החקירות נגד טראמפ ונתניהו כחבילה אחת בנסיון ליצור פוטש סביב משפט ראווה וציד מכשפות שמתוחזק על ידי התשקורת הבולשביקית האנטישמית השקרית.

בחזית האמריקאית:

אנשי הDeep State במהלך בחירות 2016 הפיקו במימון המפלגה הדמוקרטית תזכיר(דוסייר) כוזב ושקרי על טראמפ שפורסם באופן רכילותי באתר BUZZFEED הצהוב והכושל שמיועד לילדי סויה, פתיתי שלג, כ"ה וקה"שים. התזכיר ועיקרי האשמותיו, פרוצות רוסיות שהטילו מימהן על טראמפ במלון רוסי בו הכל צולם לצורך סחיטה, נמצאו כמזוייפים וחסרי ראיות, אף על פי כן ממשל חוסיין אובמה השתמש באותו תזכיר מספר פעמים, ככל שהיה נדרש כדי להוציא צווי מעקב והאזנה מתמשכים כל כמה חודשים כנגד קמפיין טראמפ. דבר זה הביא להתפטרות טרם זמנו של אנדרו מקייב, סגן ראש הFBI, מי שהודה בדברים( וכמו כן אשתו קיבלה לקמפיין שלה מאות אלפי דולרים מקלינטון).

כך בעצם נפתחה החקירה לגבי מעורבות קמפיין טראמפ עם רוסיה (כיוון שמדינת העומק לא היית מוכנה לקבל את הכרעת העם האמריקאי), והיא ממשיכה עד היום למרות שאפילו שופט פדרלי בארה"ב לאחרונה האשים ישירות את מיולר בזמן שבדקו את האשמות נגד עוזרו של טראמפ, פול מנפורט, אשר נעצר בהקשר לחקירה אך מואשם בדברים שלא קשורים כלל למטרות המוצהרות של צוות החקירה של מיולר (בדיקה על שת"פ בין קמפיין טראמפ לרוסיה) ואשר קשורים לחקירה נפרדת בעניינים מלפני למעלה מעשור עוד לפני שהכיר בכלל את טראמפ איתו עבד זמן קצר מאוד.

השופט הפדרלי, T.S. Ellis III ,האשים כי הצוות של מיולר מסלף וחורג מתחום סמכותו, וביקש שיועבר אל הרשות השופטת מיידית את המסמך המגדיר את התחום הסמכות ומטרות החקירה של מיולר בשביל לוודא שהם לא מרכזים לעצמם כוח בלתי ניתן לבקרה בין השאר דרך סעיפים חסויים (למשל טיעון "ביטחון לאומי" כזה או אחר שיכול להסתיר את האינטרסים האמיתיים של הצוות).

נזכיר שבנוסף על כך רבים מאנשי הצוות של מיולר קרובים גם הם למפלגה הדמוקרטית. הדברים היו ניכרים כשפורסמו התכתבויות בין סוכני הFBI מהחקירה, פיטר סטרוזק וליסה פייג' אשר בגינם סטרוזק נאלץ לעבור מתפקידו. כל שנכתב פה הוא רק קצה הקרחון, וזה מבלי להזכיר את הבעיה האנטישמית של מיולר.

בחזית הישראלית:

זאת הזדמנות להבהיר עניין שהיה מעט עמום אשר רצינו לדייק מהמאמרים הקודמים בנושא. שימוש בצווי מעקב ובית המשפט המיוחד להשגת הצווים כנגד אזרחים אמריקאים החשודים כסוכנים ו\או המעורבים בפרופילרציה של גרעין עם מדינה אחרת. נתניהו לכאורה על פי תזכירי הFBI נופל על ההגדרה הזאת בכל הנוגע לחקירה שהFBI קיים כנגדו ונגד מילצ'ן בזמנו ושמסמכיו פורסמו בזמן ממשל אובמה ב2012 בנוגע לתקרית משנות ה80, שהודעתו של מילצ'ן על עצמו בתוכנית של אילנה דיין(מקורבת ותועמלנית נאמנה של חוסיין אובמה) הביאה לצורך שלו להסדיר את הויזה שלו עם ארה"ב.

הוצאת הצווים והבית המשפט FISA המיוחד לצורך כך אשר הפך לכלי נשק מודיעיני בידי הDeep State נגד טראמפ, ייתכן ושומש לרעה וכנשק נגד נתניהו. אך זה יהיה תקף אילו לנתניהו עד היום יש אזרחות אמריקאית, וכיוון שעניין זה מאוד עמום כרגע, ייתכן והשימוש בקהילת המודיעין נגד נתניהו מארה"ב נעשה בצורה אחרת, אם כי עדיין לא חוקית, ובטח שלאזרחי ישראל ראוי לדעת אם החקירה נגד נתניהו בארץ היא עצמאית או שהיא מופעלת מהוראות מלמעלה, מלמעלה ללהב 433 ומשטרת ישראל.

תיק 1000 הוא ליבת העניין. לאחר שמילצ'ן היה צריך להסדיר את הויזה שלו מול הרשויות בארה"ב, נתניהו במעשה של שתדלנות עבור מישהו שתרם לביטחון המדינה (כפי שעשה למשל עם מאיר דגן ועוד רבים אחרים גם אם היו יריביו הפוליטיים) הצליח להסדיר את הדברים מול ג'ון קרי.

אובמה בחודש האחרון לכהונה עשה מהלכים חד צדדיים שפתחו בחקירה הרוסית נגד טראמפ (גירוש דיפלומטיים רוסיים להנכיח ללא ראיות והרשעה, וזאת כדי לחזק את הנרטיב שבגללו פתחו בחקירה), סינדול ישראל במשיכת הוטו על התנחלויות באו"ם, ו… בסוף החודש ההוא נפתחה החקירה של תיק1000(מילצ'ן ונתניהו), כאשר שבועיים לאחר מכן היא מודלפת לכל התשקורת עם עניין הויזה.

נתניהו הודה שזה הדבר היחיד שעשה לטובת מילצ'ן, אך מי הדליף זאת למשטרת ישראל והעיתונות? רק הצד של קרי היה יכול לעשות זאת, וברוח ממשל אובמה והחודש האחרון, נפתחה החקירה של תיק 1000, התיק היחיד עם בשר (סידור הויזה שלכאורה מצביע על תמורה ל"שוחד" הסיגרים). חודשיים לאחר מכן החוקר הראשי בתיק 1000 של נתניהו, כורש בר-נון, מופיע במסע יחסי ציבור על שת"פ של הFBI עם משטרת ישראל, ואנשי הדיפ סטייט המקורבים לאובמה בארץ כמו אהוד ברק מצייצים לו יח"צ.

בתיק 4000 אותו הסיפור. גם פה אנו ממליצים לכם לצלול לתחקיר ולראות כיצד התיקים שהמשטרה פותחת נגד נתניהו מחוברים לחקירות אחרות של הFBI ואפילו ישירות לחקירות נגד טראמפ. כך בפרשת בזק ישנו גורם המחבר את שני החקירות הללו, עד לכדי שייתכן וההאזנות שעשו לשרה נתניהו שנחשפו לתקשורת מקורם בכלל בהאזנות שעשה אובמה בזמנו לנתניהו וסביבתו מלפני. האזנות ומעקבים של ממשל אובמה נגד נתניהו לא חסר, ואפילו מסתבר שהוא היה המנהיג בראש הרשימה כדי לנסות לנטרל את נסיון הסיכול של הסכם הגרעין הנורא עם אירן.

רק נציין כי בנובמבר 2017 יצא המפכ"ל אלשיך לביקור בארה"ב (בין השאר עם ראש חטיבת המודיעין לשעבר, מני יצחקי) בדיוק כדי לתאם את שת"פ הפעולה עם הFBI ורשויות deep-state אמריקאיות בהמשך הדרך (שכן ראש הארגון כרגע הוא מיולר), והנה מה שקרה זמן קצר לאחר מכן בתיק 4000, והידיעה שאיתה פתחנו את המאמר!

ציוצי טראמפ:

"העניין הזה נהיה ממש מגוחך. המערכת הכושלת והמושחתת (אם כי לא כמו הילארי קלינטון) של הניו-יורק טיימס הוציאה מאמר ארוך ומשעמם שמראה כי ציד המכשפות היקר בהיסטוריה לא מצא דבר בנוגע לרוסיה ואלי, אז הם עכשיו מסתכלים על שת"פ אפשרי עם שאר העולם(מלבד רוסיה)."

"באיזה שלב ציד המכשפות הזה, שבקרוב יעלה 20 מיליון דולר ומורכב מ13 דמוקרטים כעוסים וממורמרים עד מאוד ועוד שני אנשים שעבדו עבור אובמה במשך 8 שנים, יסתיים?! הם לא מצאו שום שיתוף פעולה עם רוסיה, שום שיבוש הליכי חקירה, אך הם אינם מסתכלים על השחיתות(האמתית)…"

"בקמפיין של הילארי, היכן שהיא מחקה 33 אלף אימיילים, קיבלה 145 מיליון דולר בזמן שהיית מזכירת המדינה, שילמה לאשתו של מקייב 700 אלף דולר {ראו לעיל בגוף המאמר} (וחמקה מהכוונת של הFBI יחד עם טרי מ.) ועוד כל כך הרבה. רפובליקנים ואמריקאים אמיתיים צריכים להתחיל להיות קשוחים יותר בנוגע למזימה הלה."

"עכשיו כאשר מסע הציד ויתר על רוסיה, ובודק את שאר העולם, הם יוכלו בקלות למשוך זאת עד בחירות אמצע הקדנציה, היכן שהם יכולים להזיק במידה למפלגה הרפובליקנית. אל תדאגו בנוגע להתעללות של הדמוקרטים בהליך הוצאת צווי מעקב(FISA), אימיילים שנעלמו או התזכיר המזוייף!(דוסייר)"

"מה לכל השדים והרוחות קרה לשרת הנמצא במרכז כל כך הרבה שחיתות, שהועדה הארצית של המפלגה הדמוקרטית סרבה להעבירו לFBI שפועלים בצורה חזיתית בכח (מלבד במקרים של הדמוקרטים)? הם פרצו לבתים ומשרדים מוקדם הבוקר, אך מפחדים לקחת שרת?"

"ולמה האחים פודסטה {ג'ון פודסטה מנהל הקמפיין של הילארי} לא הואשמו ונעצרו, כמו אחרים, לאחר שאולצו לסגור את הפירמה הגדולה והמצליחה שלהם? האם זה בגלל שהם מאוד, ובכן, בגלל שהם בעלי פרוטקציות בביצה המושחתת של הדמוקרטים בוושינגטון?"

:

Things are really getting ridiculous. The Failing and Crooked (but not as Crooked as Hillary Clinton) @nytimes has done a long & boring story indicating that the World’s most expensive Witch Hunt has found nothing on Russia & me so now they are looking at the rest of the World!

….At what point does this soon to be $20,000,000 Witch Hunt, composed of 13 Angry and Heavily Conflicted Democrats and two people who have worked for Obama for 8 years, STOP! They have found no Collussion with Russia, No Obstruction, but they aren’t looking at the corruption…

…in the Hillary Clinton Campaign where she deleted 33,000 Emails, got $145,000,000 while Secretary of State, paid McCabes wife $700,000 (and got off the FBI hook along with Terry M) and so much more. Republicans and real Americans should start getting tough on this Scam.

Now that the Witch Hunt has given up on Russia and is looking at the rest of the World, they should easily be able to take it into the Mid-Term Elections where they can put some hurt on the Republican Party. Don’t worry about Dems FISA Abuse, missing Emails or Fraudulent Dossier!

What ever happened to the Server, at the center of so much Corruption, that the Democratic National Committee REFUSED to hand over to the hard charging (except in the case of Democrats) FBI? They
broke into homes & offices early in the morning, but were afraid to take the Server?

….and why hasn’t the Podesta brother been charged and arrested, like others, after being forced to close down his very large and successful firm? Is it because he is a VERY well connected Democrat working in the Swamp of Washington, D.C.?

 

 

אהוד ברק מגן ומחפה על ה-טורף המיני של הוליווד

מקורות הכת האקו פאשיסטית שבתאית רפורמית של האילומינטי

אהוד ברק מגן ומחפה על ה-טורף המיני של הוליווד

 

 

אהוד ברק מגן ומחפה על ה-טורף המיני של הוליווד

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *