התכנית למחנות חינוך מחדש לחרדים בצבא של פנינה ויורם פרי בחסות הCFR

התכנית למחנות חינוך מחדש לחרדים בצבא של פנינה ויורם פרי בחסות הCFR

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

פרופסור פנינה פרי, אשת החינוך המטורפת שצעקה על הבחור החרדי הצנוע ללכת הצידה בגלל ש"פה זה מקום של בני אדם, לך לשם", משפט זה חושף יותר מכל דבר אחר את תפיסת עולמה ושל המאפליה הנמצאת אצלה ממש בבית עם בעלה, וזה שחרדים אינם בני אדם, תפיסה שדומה לה נשמע רק בקרב אנשי חיזבאללה, חמאס, נאצים והאנטישמים הגרועים שבאוייבנו.

 

זוג מהגיהום

יורם פרי, בעלה, היה נשיא הקרן החדשה לישראל

הוא פרופסור לסוציולוגיה פוליטית ולתקשורת באוניברסיטת תל אביב, ראש מכון חיים הרצוג לתקשורת, חברה ופוליטיקה באוניברסיטת תל אביב, וראש בית ספר רוטשילד-קיסריה לתקשורת. בעבר פעיל פוליטי במפלגת העבודה ועתונאי.

עבודת המאסטר שלו היתה בנושא: "תהליכי גיבוש אליטה אזרחית חדשה – של קצינים בכירים במילואים".

את עבודת הדוקטורט שלו עשה, איך לא, בלונדון סקול אוף אקונומיקס (בית ספר הכשרה ייעודי של הסדר העולמי החדש שהכשיר צוררים כגון קלינטון, סורוס, רוקפלר, נדב אייל, ובכלל אליטת החברה האזרחית הפטמידית שמנסה להוות אלטרנטיבה לממשלה נבחרת. עכשיו שימו לב במה עסקה עבודת הדוקטורט של מר פרי. יחסים שבין צה"ל למערכת הפוליטית.  [ראו נספח ** למטה]

היה דובר מפלגת העבודה בזמן כהונתה של גולדה מאיר כראש הממשלה ובשנות השמונים שימש כנציג המפלגה באירופה. היה יועץ פוליטי ליצחק רבין.

שימש כעורך העיתון "דבר", נשיא ועדת עורכי העיתונים וחבר מועצת העיתונות. הוא גם מילא תפקידים ציבוריים שונים ובהם בהנהלת מכון ון ליר.

כיהן כנשיא הקרן החדשה לישראל וכיו"ר ועדת עורכי העיתונים בישראל.

ספרו "יד איש באחיו, רצח רבין ומלחמת התרבות בישראל"(2005, ועליו זכה פרי בפרס מטעם המועצה להנצחת זכרם של נשיאי ישראל וראשי ממשלותיה שבמשרד ראש הממשלה. ספרו "גנרלים בחדר הממשלה: כיצד משפיע צה"ל על קביעת המדיניות בישראל" ראה אור ב-2006 וזכה לפרס מאת ארגון המו"לים האקדמיים בארצות הברית.

במשך עשרות שנים היה עתונאי וחבר מערכת בעתון דבר, כיהן כעורך הראשי של העתון ומכהן כנציג הציבור בנשיאות מועצת העיתונות. את הדוקטורט שלו הציג עוד דירקטור בקרן החדשה, מרטין אינדיק, חבר בCFR (של הסדר העולמי החדש), ומקורב ידוע של הצורר אובמה והדיפ סטייט. 

הדוקטורט הזה הוא מפתח להבין את אחת מהאג'נדות הסמויות של הקרן, וזו נסיון להעמיק את אחיזת  האוב שלהם והתנגדות להגדרה של ישראל כמדינה יהודית (במטרה להפוך אותה לכל אזרחיה נתינה של ארגונים בינ"ל אנטישמים) דרך הצבא. התרגלנו לראות אותם עושים את זה דרך התשקורת, הפרקליטות, ובג"ץ עם כל הבג"צים שהם שולחים ומתקבלים בברכה דרך מהפכת האקטיביזם השיפוטי הטוטאליטרי.

ואכן רשמנו רבות כיצד הקרן מחדירה סוכני שינוי לצבא, וכמו כן מנסה להפריד אותו מהעם ומהרשות המבצעת, ובמקום זאת להפוך אותו לגוף אקטיבי יותר שקובע מדיניות כולל פנים. בדיוק בעניין זה מתעסק הדוקטורט של פרי, על כיצד הצבא עזר לעצב ולהשפיע על מדיניות ביטחונית וחוץ בישראל. כאשר המגזינים של ארגוני החברים של הקרן והשופר של הסדר העולמי החדש ואובמה, כמו עיתון הFOREIGN AFFAIRS של הCFR אשר מהדהד מיד את המסרים האלה עם כותרות של "האם צהל הוא מגן הדמוקרטיה בישראל?", וכמובן שהדברים נשמעים בלי סוף בתשקורת (בקאק התאגיד מזללת כספי המיסים הסרטני שצריך לסגור  אפילו עשו סדרה שלמה עם בדיוק אותו השם). (ראו מאמרים למטה מקורות וציטוטים).

הדבר אף קשור באופן בו אישתו אינה רואה בחרדים בני אדם, שכן בג"ץ מנסה לאלץ את המדינה להכניס בכוח כמה שיותר חרדים לצבא בכמה שפחות זמן (ביטול חוק טל), על אף שיש מגמה של השתלבות הדרגתית לפי מה שנחוץ (הצבא והמדינה לא באמת רוצים כיוון שזה יעלה הון וייצור קרעים מיותרים בחברה). תפיסה זאת מהדהדת עם תפיסת העולם של הקרן החדשה, שהחרדים אינם בני אדם ולכן צריכים לעבור חינוך מחדש, ואין מקום יותר מתאים לאידיאל הסובייטי שלהם מאשר גוף מיליטריסטי לעשות זאת. מדובר במהלך פאשיסטי למהדרין.

"שינוי דרמטי ביחסי כח קרה בתוך המערכת הפוליטית הישראלית; היכן שפעם הצבא היה בדרך כלל יותר המשרת של הפוליטיקאים נבחרי ציבור, כיום, טוען פרי, גנרלים מובילים את הדרך בנוגע להתווית מדיניות חוץ וביטחון"

A dramatic shift of power has taken place within Israel’s political system; where once the military was usually the servant of civilian politicians, today, argues Yoram Peri, generals lead the way when it comes to foreign and defense policymaking.

 

בין היתר ספרו של פרי מראה שאותה מערכת ביטחון צבאית גם היית ציר מרכזי בלדחוף את הסכמי אוסלו למדיניות רשמית של הממשלה.

 

תזכורת: ״בטאון המועצה ליחסי חוץ: בוואקום בישראל, צה"ל הוא מגן הדמוקרטיה״

ובכן, ישירות מתוך ירחון המועצה ליחסי חוץ הCFR, לב ליבה של מכוני החשיבה של הסדר העולמי החדש, אנו מקבלים הצצה לתוכניות שלהם והשקפת עולמם על ישראל המתבססת בין השאר על פובליציסטים של העיתון הסהרורי שמייצג מיעוט קיצוני בארץ, "הארץ". מתקבל הרושם שהכתבות בצורה מתוחכמת מצדיקות התערבות של הפיכה צבאית בארץ, מה שהוביל לפרסום בכותרות בארץ את המסקנה הבאה שיצאה מהירחון:

מתוך עיתון גלובס:

מכון הגות בארה"ב: בוואקום בישראל, צה"ל הוא מגן הדמוקרטיה מאמר בכתב-העת של המועצה ליחסי חוץ, מוסד משפיע בתחומו, קובע: לנתניהו נוח יותר שצה"ל יכיר פומבית בדברים שהוא, נתניהו, מאמין בהם, אך אינו יכול לאומרם בפומבי בגלל לחצים קואליציוניים ■ "חבל שמנהיגותו של רא"ל אייזנקוט לא נושאת חן בעיני פוליטיקאים ישראליים מסוימים"

ניצני הפיכה צבאית פאשיסטית של ארגון 'דרכנו' ו'הסדר העולמי החדש' – חלק א'

מהכתבה לעיל^

האילומינטי בארץ ("הנאורים") נשבעים להשתמש בנשק ותפיסתם המיליטריסטית כדיי לגונן על האקטיביזם של בג"ץ, משטרת המחשבות של התשקורת הבולשביקית, האנרכיסטים באקדמיה, ואף יותר מזה. כל האירועים שקרו לאחרונה יתבהרו עכשיו. רק נציין שוב את שורשי הדגם המערכתי של האילומינטי, קרי חונטה מיליטנטית אגרסיבית "נאורה", אשר מקורם בהיסטוריה הקרובה, הוא בטורקיה וכת הלוחמים של היאניסרים-בקטשיה. אותה חונטה צבאית "נאורה" בטורקיה היית נושאת הדגל של המיסטריות של האילומינטי מהרי אלאמות שבאפגניסטן והמסדרי המוות של המתנקשים השיעיים שחיו שם.

אותה חונטה טורקית היא שהיוותה חממה ובית גידול לכופרים שבתאי צבי ומאמיניו, ובהמשך לממשכיו הפראנקיסטים בתורכיה. הברית האוקולטית הזאת נשמרה בצורתה המודרנית בברית בין מייסדי מפא"י (בן גוריון, ישראל שוחט, ויצחק בן צבי) אשר הלכו להתחנך ולהתלמד בטורקיה אצל מסדרי הטורקים הצעירים והדונמה שהיו המסדר השבתאי ששמר על הגחלת דנן באותה תקופה. שם בעצם נוצרו שני פלגים המשתמשים בצבא לשמור בכוח הזרוע את ערכיהם, האחת היא של מוסטפא כמאל אטאטורק אשר הגיע ממסדרי הדונמה, והשנייה היא, כמובן, מפא"י. הרחבה בכתבות הבאות..

בן גוריון ואליטת המפא"יניסרים השבתאית של מדינת העומק הישראלית

גחלת האילומינטי נשמרת בצה"ל, וכשהיא מרגישה שישראל נעשית מדינה ליברלית ומפותחת יותר מידיי, הם מחליטים לפעול בכוח. אם המשוואה של אשתו של פרי היא שחרדים אינם בני אדם, אנו מאוד מקווים שחלק מתוכניות דעוה העיסמאילית של האילומינטי בישראל היא לא להרים מחנות ריכוז ליהודים שמעדיפים לדבוק באורך החיי המסורתי מאשר באופנה הפרוגרסיבית החולנית של הקרן להשמדת ישראל. עוד חשיפות מזעזעות על המטכ"ל הסודי בצה"ל בקרוב.

נספח:

[**} בוגר לונדון סקול אוף אקונומיקס = LSE = אגודת פביאן = אחת מהקבוצות של השולחן העגול של ססיל רוהדס אשר פרופ' קרול קוויגלי מאוניברסיטת ג'ורג'טאון שהיה חלק מהקבוצה והיה מורה הרוחני של ביל קלינטון כתב בספר THE ANGLO AMERICAN ESTABLISHEMNT שהם חלק מהשולחן העגול!

 

פרופ' פנינה פרי-מומחית בתיאוריות רב-תרבותיות וגרבוזוניזםהאישה מסרטון התפילין בנתב"ג – פרופסור לחינוך ותרבותוגם בכירה במחלקה ל״תרבות״אף הוציאה ספר חינוכי בשם:חינוך בחברה רבת תרבויותבעלה הוא פרופסור לסוציולוגיה כלומר מלמד את העובדות סוציאליות את עבודת ה״קודש״תחת כל המכבש המזעזע הזה נמצאים תלמידי ישראל בתי ספר ובתי חרושת להשמדה רוחנית ופיזית

‎Posted by Itam Mozes on‎ יום שלישי 29 מאי 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *