פוליטיקת הזהיות: הרעיון הפרוגרסיבי באמצעותו מבקשת הקרן לפורר את העם היהודי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

פוליטיקת הזהיות: הרעיון הפרוגרסיבי באמצעותו מבקשת הקרן לפורר את העם היהודי

"חינוך בחברה רבת תרבויות: פלורליזם ונקודות מפגש בין שסעים תרבותיים". זהו שמו של הספר שכתבה/ערכה הפרופ' לחינוך ותרבות, שמשמשת בין היתר מרצה בכירה בקן הצרעות הפרוגרסיבי, מכללת ספיר. האישה הזו מומחית למה שסמרטוטי הקרן ועבדיה אוהבים לקרוא: 'פוליטיקת הזהויות', זהו שם קוד לדוקטרינה שבאמצעותה מבקשת הקרן לפלג ולשסע את העם היהודי באמצעות אג'נדות פרוגרסיביות:

א) הטרור הפמיניסטי, שנציגה בולטת שלו היא חנה בית הלחמי הסוררת, שהשפילה את מרים פרץ הנפלאה. ובמו אוזניי שמעתי את המטורללת אומרת למראיינה ברצינות תהומית ש'הפמיניזם הוא המפתח לפיתרון בעיות העולם'. אוי לאוזניים שכך שומעות. בית הלחמי הבזויה נמנת עם מעריצות "נשות הכותל". הפרובוקטריות שמניחות בהתרסה תפילין בכותל. אבל יסיתו נגד יהודי שמבקש לעשות זאת בשדה תעופה.

ב) הג'יהאד המזרחי, שנציג בולט שלו הוא הד"ר הני זובידה המנוול. התומך בהשארת המסתננים, הסורר הוא חבר הנהלה ופעיל בעמותת “ארטים” המעניקה לימודים והדרכות למסתננים בתחנה המרכזית בתל אביב. מטרת הארגון, לפי אתר האינטרנט שלו, היא “לקדם את זכויות האדם של חברי הקהילות הזרות, באמצעות העצמת יחידים מקבוצות אלה להתארגן באופן קולקטיבי על מנת לתבוע את זכויותיהם”.

זובידה הוא אביר פוליטיקת הזהויות: בעידן שבו מתפתחת זהות ישראלית שמדלגת על רכיבים לא רלוונטיים – כמו מוצא עדתי – זובידה מנסה להכניס את השד העדתי לשיח בכוח. מבחינתו, כל המזרחיים בישראל הם קרבן של גזענות שלטונית, רק שהם כנראה לא מספיק חכמים כדי לדעת את זה.

אילו כל המזרחיים היו חושבים כמו זובידה, הקולות בעיירות הפיתוח היו הולכים לחד”ש ולמרצ. העובדה שזה לא המצב – שתושבי הפריפריה מצביעים בעיקר לליכוד – מלמדת שזובידה לא באמת מייצג אף אחד, בטח לא תנועה משמעותית של ישראלים מזרחיים. הוא בסך הכל הסרסור המזרחי הטמא, הנאלח והמתוחכם ביותר של הקרן.

אגב, כשהוא לא מקדם את משנתו הרדיקלית באמצעות עמותות שמאל, עובד זובידה כראש החוג למדע המדינה במכללת עמק יזרעאל. הוא גם מחלטר לא מעט בתקשורת: בתכנית ‘הפטריוטים’ בערוץ 20

ג) אימוץ הנראיב הערבי: הביטו בתמונה, זוהי ד"ר לינא שלאימה המרצה מאוניברסיטת תל אביב שמזדהה עם חמאס. היא מסרבת לדבר בעברית בשיעור כמו גם להגיד את המילה 'ירושלים'. היא מלמדת טקטסים של מטיף מוסלמי קיצוני הקורא להשמדת היהודים והשבוע פצחה שלאימה בשביתת הזדהות עם מחבלי החמאס בעזה, והכל על חשבונכם. ושימו לב מה כותב עליה יהודי מזרחי, משורר ואיש רוח בולט באקדימיה הרקובה שלנו, שהזדהה לחלוטין עם שביתת המחבלת:

" הרווח הפוליטי שמנסים לעשות הפוליטיקאים והתקשורת בהקשרים הללו הוא ברור, מי שלא מוכן להמשיך כרגיל, או אף לשמוח (והרי באותו היום עברה שגרירות אמריקה לירושלים ונחגג הנצחון באירוויזיון בכיכר רבין) ביום ההרג הנורא ולמחרתו, צריך להתנצל או להיות מפוטר או להיות מוחרם או להיות מגורש, זה ההיגיון החוזר גם של מי שקראו בימים האחרונים להחרים חנויות ערביות בחיפה בעקבות השביתה בשל ההרג הנורא."

אלו האג'נדות שמקדמת הקרן הארורה ואלו תוצריה. זהו אירגון אנטישמי-פרוגרסיבי שמהווה סכנה לעתיד ישראל.

Image may contain: 1 person, sitting and indoor

תזכורת:

בן גוריון ואליטת המפא"יניסרים השבתאית של מדינת העומק הישראלית


מקור הפוסט:

פוליטיקת הזהיות: הרעיון הפרוגרסיבי באמצעותו מבקשת הקרן לפורר את העם היהודי"חינוך בחברה רבת תרבויות: פלורליזם ונקודות…

‎Posted by Yair Bar on‎ יום רביעי 30 מאי 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *