טראמפ מקפיא את המימון ל״קסדות הלבנות״. האם חשף כי הדיפ סטייט טמן לו ׳פח כימי׳ בדומא?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מדוע טראמפ מקפיא את המימון ל״קסדות הלבנות״ בסוריה?
הסיבה, לפי אלכס ג׳ונס: חשיפת ׳התקיפה הכימית בדומא׳ כאירוע דגל כוזב

 

 

זוכרים שדיווחנו לכם ב״קונספיל״ על תעלומת תקיפת המעצמות על משטר אסד כתגובה לכביכול תקיפה הכימית שלו בדומא שהתרחשה, באופן תמוה, לקראת הסגת כוחות ארה״ב מסוריה?

בזמנו ממשלות המערב טענו כי ברשותן הוכחה כי נשק כימי שימש את המשטר של בשאר אל-אסד ו״שגורם מודיעיני משמעותי״ קבע כי המשטר הסורי מאחורי המתקפה הכימית האחרונה.

דיווחנו וציינו את השאלה שנותרה ללא מענה:

מה האינטרס של אסד (ושל נותני החסות הרוסים) להנחית מהלומה כימית דווקא לקראת הסגת הכוחות האמריקניים מהמרחב?

זרועותיה הארוכות של סוכנות הביון האמריקאית

 

כזכור במסיבת עיתונאים ראש ממשלת בריטניה תרזה מאי הדגישה בזמנו כי המתקפה על ממשלת סוריה היא "עונש מוגבל וממוקד" בשל שימוש בנשק כימי.

בתגובה,שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב טען כי בידי מוסקבה הוכחות 'בלתי ניתנות לערעור', שהשימוש בנשק כימי בדומא היה 'מבויים'.
במקביל, השגריר הרוסי בלונדון אלכסנדר יאקובנקו האשים כי בריטניה משמידה בכוונה את כל ההוכחות מי ביצע באמת את ההתנקשות בחיי הסוכן הרוסי וביתו וטען כי ארגון הסיוע 'הקסדות הלבנות' הוא למעשה ארגון של שירותי המודיעין הבריטיים ושאנשיו הם שביימו את ההתקפה בחומרים כימיים בדומא.

הרוסיים גם טענו כי בידיהם מצוי מידע מודיעני המראה כי ארצות הברית עמדה בשעות האחרונות בקשר עם כמה מראשי ארגוני המורדים הסוריים הפועלים בתוך סוריה במטרה לתאם התקפה שלהם על כוחות הצבא הסורי, מיד לאחר שתסתיים המתקפה האמריקנית-בריטית-צרפתית.

הקפאה של סיוע בסך 200 מיליון דולר לסוריה על ידי נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, כוללת כספים המיועדים לקבוצת "קסדות הלבנות", שזכתה לשבחים על עבודות ההצלה בשטחי האופוזיציה.

ארגון ״הקסדות הלבנות״ טוען כי הוא אינו ממומן ישירות על ידי ארה"ב אלא באמצעות מתווכים של החברה האזרחית, וגורם רשמי אמר כי הקרנות האמריקניות הן חלק קטן מהתקציב הכולל שלה.

תזכורת:

זרועותיה הארוכות של סוכנות הביון האמריקאית

זרועותיה הארוכות של סוכנות הביון האמריקאית

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *