׳נשיאת ביהמ״ש העליון חושבת שהיא יכולה לקחת מהציבור עשורת מיליונים, ולהעביר לבעלה, בלי שאף אחד יפריע לה- יש לה טעות גדולה׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

חובה לשתף- שחיתות בביהמ״ש העליון ובבג״ץ-

 

נשיאת ביהמ״ש העליון חושבת שהיא יכולה לקחת מהציבור עשורת מיליונים, ולהעביר לבעלה, בלי שאף אחד יפריע לה- יש לה טעות גדולה

נשיאת ביהמ״ש העליון (חיות) מסרבת להחזיר לציבור 30 מיליון שהיא לקחה מהציבור והעבירה לידי בעלה ״דוד חיות״ ולקוחותיו, שקיבלו לידיהם 30 מיליון שנזגלו מהציבור, והנשיאה מסרבת להחזיר את הכספים דנן גם כשנחשפו בפניה ראיות לכך כי הכספים נגזלו והועברו לידי בעלה באוקטובר 2016-

יש לי ראיות כנגד נשיאת ביהמ״ש העליון (חיות) שהיא העבירה לבעלה סכומים מטורפים בשנת 2016, כשבנוסף לכך הוגשה כנגדה תלונה במשטרה, ובמקביל גם עתירה לבג״ץ שיורה לה להחזיר את הכספים שהיא גזלה, אבל, מדובר בנשיאת ביהמ״ש העליון, והיא יכולה למנוע מפני בעל דין את הגישה לביהמ״ש , שכן, למרות שהוגשו 12 עתירות, מלבד הוצאות בסכום של 120 אלף ש״ח, נמנעה הגישה לביהמ״ש, ועד היום הח״מ לא הצליח לעמוד מול שופט, כי הנשיאה חיות גוזלת כספים מהציבור בעשרות מיליונים, ומונעת את הגישה לביהמ״ש כדי שלא יפריעו לה במעלליה, (על כל ניסיון להפריע לנשיאה בהעברת טובות ההנאה, משיתים על הח״מ עוד ועוד הוצאות (120 אלף ש״ח הוצאות) – בלי דיון אחד, והכל נעשה כדי לתת גושפנקא להעברת טובות הנאה שהועברו לבעלה של הנשיאה ולקוחותיו.

 

חובה לשתף- שחיתות בביהמ״ש העליון ובבג״ץ-נשיאת ביהמ״ש העליון חושבת שהיא יכולה לקחת מהציבור עשורת מיליונים, ולהעביר לבעלה, בלי שאף אחד יפריע לה- יש לה טעות גדולהנשיאת ביהמ״ש העליון(חיות) מסרבת להחזיר לציבור 30 מיליון שהיא לקחה מהציבור והעבירה לידי בעלה ״דוד חיות״ ולקוחותיו, שקיבלו לידיהם 30 מיליון שנזגלו מהציבור, והנשיאה מסרבת להחזיר את הכספים דנן גם כשנחשפו בפניה ראיות לכך כי הכספים נגזלו והועברו לידי בעלה באוקטובר 2016-יש לי ראיות כנגד נשיאת ביהמ״ש העליון(חיות) שהיא העבירה לבעלה סכומים מטורפים בשנת 2016, כשבנוסף לכך הוגשה כנגדה תלונה במשטרה, ובמקביל גם עתירה לבג״ץ שיורה לה להחזיר את הכספים שהיא גזלה, אבל, מדובר בנשיאת ביהמ״ש העליון, והיא יכולה למנוע מפני בעל דין את הגישה לביהמ״ש , שכן, למרות שהוגשו 12 עתירות, מלבד הוצאות בסכום של 120 אלף ש״ח, נמנעה הגישה לביהמ״ש, ועד היום הח״מ לא הצליח לעמוד מול שופט, כי הנשיאה חיות גוזלת כספים מהציבור בעשרות מיליונים, ומונעת את הגישה לביהמ״ש כדי שלא יפריעו לה במעלליה, (על כל ניסיון להפריע לנשיאה בהעברת טובות ההנאה, משיתים על הח״מ עוד ועוד הוצאות (120 אלף ש״ח הוצאות) – בלי דיון אחד, והכל נעשה כדי לתת גושפנקא להעברת טובות הנאה שהועברו לבעלה של הנשיאה ולקוחותיו.

‎Posted by Yogev Halfon on‎ חמישי 24 מאי 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות

  1. מוסא. 2020-04-12

    אם בארזים, נפלה שלהבת! מה יגידו אזובי הקיר? אם כך, פני הדברים, יש לגשת, מיד ליועמ"ש. הוא היחידי שראשי/ ויכול, לטפל בעוול זה, אם הינו נכון. ראוי לציין, שבתי המשפט, כוחם רב, עד כדי כך, שהם, רשאים להכשיר את הטמא. ולטמא את הכשר ..!

  2. שרה 2020-04-12

    בושה וחרפה למדינת ישראל
    בלי מנהיג בלי עמוד שדרה
    רק החזקים והעשירים שורדים
    כל שרי הממשלה דואגים לאינטרס שלהם
    תראו לאן הגענו