הקרן לישראל חדשה, הילדים שלכם והמלחמה בעזה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הקרן לישראל חדשה, הילדים שלכם והמלחמה בעזה

אתמול, ביום 16.5.18, ניתן פסק דין בבג"ץ 3348/15 פתחיה בדיר נ' מפקד כוחות צה"ל באיו"ש (פורסם בנבו: 16.5.18), הנוגע לבקשת משפחתו של המחבל המתאבד עיסא בדיר לקבל ממדינת ישראל את גופתו בחזרה. בדיר ביצע בשנת 2002 פיגוע התאבדות בראשון לציון, בו נרצחו 2 ישראלים ונפגעו 50 איש.

אחד העותרים המרכזיים והעקביים בעתירה זאת הוא "המרכז להגנת הפרט", שזכה במשך קרוב לעשור לתקציבי עתק מהקרן לישראל חדשה.

בעתירת המרכז להגנת הפרט נכתב:

"כבוד האדם, כבודו של המת, וכבודם של בני משפחתו, כל אלו מחייבים לאפשר את קבורתו של המחבל בבית קברות מוכר בהתאם לדת המוסלמית ולמסורת המשפחתית.. גם אם מדובר ב'רוצח נתעב' אין בכך כדי למנוע את קבורתו".

בג"ץ קבע כי לאור העובדה שהמדינה עשתה ככל יכולתה למצוא את גופת המחבל – אך לא מצאה אותו – יש לראותה כמי שפעלה בתום לב, ומכאן הורה למחיקת העתירה.

ראוי לציין כי מי שלקח אחריות לביצוע הפיגוע של בדיר בראשון לציון הם גדודי חללי אלאקצא, המסונפים לפת"ח, קרי, לפרטנר, ופועלים כעת בעזה כנגד חיילי צה"ל.

בתמונה מצ"ב ניתן לראות מודעה שפרסמו הגדודים ביום 22.5.2015 באתר "אקצא ברס", לציון יום הזכרון של "הרוצח הנתעב", כלומר, 13 שנה לאחר שביצע בדיר את פיגוע החבלה הרצחני.

המודעה פורסמה ע"י הפלג של הגדודים המוצבים בעזה, שם נכתב כי בדיר ביצע "התנגדות" (מקואמה) כנגד הכיבוש מתוך "אהבת המוות". הקטע מסתיים בהצהרה:

"אנו היום באקצא ברס – האתר הרשמי של גדודי חללי אלאקצא, שלוחת עזה – אוהבים את ההדר והכבוד שברוח האסתשהדא (מוות של מוסלמי תוך הרג ורצח של אויב)..".

זהו, אם כן, הארגון הישראלי שעתר למען החזרת גופת מחבל, ארגון שנתמך ע"י הקרן לישראל חדשה.

בזמן שחיילי צה"ל נלחמים בגבול ישראל-עזה כנגד גוף הקורא להשמדת יהודים באשר הם יהודים, "המרכז להגנת הפרט", גוף שנתמך במשך שנים ע"י הקרן לישראל חדשה, מבקש לשחרר את את גופתו של בדיר לאותם גופים.

לאור הצהרות הגדודים במשך קרוב ל – 20 שנה – ובמיוחד לאור העובדה כי מדינת ישראל מצויה כעת במלחמה בהיקף נרחב מול אותו גורם בדיוק בעזה – יהיה בשחרור גופה זאת כדי מתן רוח גבית לפעולות האויב בזמן מלחמה, בין אם זאת כוונת הארגון ובין אם לא.

 

Image may contain: 1 person, text

מקור הפוסט:

הקרן לישראל חדשה, הילדים שלכם והמלחמה בעזה – אתמול, ביום 16.5.18, ניתן פסק דין בבג"ץ 3348/15 פתחיה בדיר נ' מפקד כוחות צה…

‎Posted by Adi Ben Hur Adv on‎ חמישי 17 מאי 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *