חסרי האחריות הלאומית – בגידת השמאל בבטחון ישראל 

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

חסרי האחריות הלאומית – בגידת השמאל בבטחון ישראל 
קראו והפיצו.

הימים הם ימי סוף פברואר ותחילת מרץ 2015. המירוץ לבחירות בישראל נכנס לישורת האחרונה.

בוז'י הרצוג ומפלגת התקשורת שמאחוריו מתנהגים בדורסנות חסרת הגיון לכל פעולה שנתניהו יוזם. המטרה לא להסכים על שום דבר ממעשיו ודבריו גם אם הם קשורים לנושאים הקשורים לבטחון הלאומי של מדינת ישראל.

נתניהו שמקושר מאד בצמרת העולמית מקבל עידכונים גם משיחות שאמורות להיות סגורות הרמטית כמו שיחות הגרעין , המעידים על כך שהמעצמות בחסות ארה"ב עומדות לחתום על הסכם גרוע עם איראן בנושא הגרעין שלה.

נתניהו שניסה בערוצים החשאיים לסכל את המהלך האמריקני, החל להתריע על ההסכם הגרוע מתגבש בערוצים הלא חשאיים. ברם ג'ון קרי, בעזות מצח ובזלזול מוחלט מיכולותיו להשגת אינפורמציה, טען ש

"כל מי שמתרוצץ וקופץ נגד העסקה עם איראן, כלל לא יודע את פרטיה"….

בדיעבד הסתבר שנתניהו דווקא הכיר גם הכיר את פרטי ההסכם הגרוע, בניגוד גמור לבכירים באופוזיציה, ראשי מערכות הבטחון לשעבר והפרשנים בתקשורת,.

נתניהו בתקדים היסטורי שרק צ'רצ'יל ראש ממשלת בריטניה האגדי קדם לו, הוזמן כמנהיג של מדינה זרה לנאום בפעם השלישית בקונגרס האמריקאני. תכלית הנאום היתה עמידה על ההשכלות ההרסניות של ההסכם המתגבש בין ארה"ב והמעצמות לאיראן בניסיון להביא לביטולו או לשינויו למימדים שפויים.

ב 22 בפברואר 2015, כשבוע לפני נאום נתניהו בקונגרס, מעניק הרצוג ראיון ל"וושינגטון פוסט" בו הוא אומר:

"אני בוטח באובמה שהוא ישיג עסקה טובה (עם איראן)" והמשיך ואמר "הנשיא אובמה אמר, שאם תסתמן עסקה גרועה, הוא מעדיף שלא תהיה עסקה בכלל ".

הרצוג האמין לפטרוניו בבית הלבן וטען ש "לא צריך לסכל את ההסכם עם איראן" , וזאת רק על סמך האמרה של קרי , ואף הוסיף ליקוק פתטי שטען;

"(אני) סומך על הנשיא האמריקני ברק אובמה".

ולקינוח סיים במחווה שבאה לרמוז על אמון מוחלט, כמעט עיוור באובמה, ושיגר עקיצה אל עבר נתניהו :

"אף אחד לא יודע מה הם פרטי ההסכם".

אז זהו שנתניהו ידע.

כשהבינו המעצמות בכלל וממשל אובמה בפרט, שפרטי ההסכם המבזה ידועות לנתניהו, ומחשש לפארסה עולמית שתיווצר לאור כך, הוחלט לצמצם את היקף המידע שהממשל מעביר לישראל לגבי איראן בטוענה שקיים 
"ניגוד אינטרסים מול העמדות הישראליות" ….
האינטרס של ישראל הוא הישרדות. מה האינטרס של המעצמות ושל ממשל אובמה לגבי ישראל?

נתניהו שהבין שלא ניתן לסמוך על המעצמות בכלל ועל ממשל אובמה בפרט בערוצים החשאיים, החליט להעלות את הסוגיה למימד הציבורי ולכן החליט לנאום בקונגרס בנסיון לבלום את החרפה המתגבשת ואת הסכנה הקיומית שתתהווה כתוצאה ישירה ממנו.

ג'ון קרי, שכזכור טען ש "כל מי שמתנגד להסכם לא מכיר את פרטיו ", הבין טוב מאד כעת שנתניהו מבין ומכיר כמעט את כל ההסכם על כל סעיפיו ולכן שיגר אזהרה לעברו ואמר:

"פרסום מידע מסווג יהווה בגידה באמון" ….
אז מי בגד באמונו של מי?
מי הבוגד ומי הנבגד?

יום לפני נאום נתניהו אמר הרצוג בתוכנית "מה בוער" בגלי צה"ל ש:

"לא צריך לסכל את ההסכם עם איראן", וטען ש "נתניהו משתמש בסיפור הזה לצרכי בחירות", כאילו יום לאחר הבחירות יעלם האיום האירני.

למחרת נאום נתניהו בקונגרס המשיכו מנהיגי השמאל לבוז וללעוג לו כמו גם התקשורת הממסדית הסופר-מוטה שלנו.

פרטי ההסכם נחשפים

אז מה ידוע לנו עד כה על ההסכם שאובמה בישל לנו ושהרצוג לפיד והשמאל סרבו לראות בגלל שנאתם לנתניהו או גרוע יותר, סירבו לשתף כיוון שהיה פוגע באינטרס האישי שלהם שנמצא הרבה מעל ומעבר לאינטרס הלאומי של מדינת ישראל …

ההסכם כפי שהבהיר הנשיא אובמה, אינו דורש הכרה של איראן בזכותה של מדינת ישראל להתקיים וזאת למרות הצהרות האיראנים להשמידה.

ההסכם מאפשר לאיראן לפתח נשק גרעיני בצורה חוקית וללא כל פיקוח בעוד כ- 8 שנים.

בהסכם לא נכלל פיקוח על אתרים צבאיים או מגבלות על מחקר ופיתוח של סרכזות מתקדמות.

ע"פ ה"וול־סטריט ג'ורנל" מסתבר, שהפקחים יכולו לגשת למתקנים הגרעין של איראן רק בהתרעה של 3 חודשים מראש.

ההסכם לא אוסר על אירן לפתח טילים בליסטיים .

איראן תוכל לבדוק בעצמה את המתקן הגרעיני בפרצ'ין שכבר נחשד כי נעשו בו ניסיונות לפיתוח נשקים גרעיניים ולהעביר בעצמה את דגימות הקרקע מהאתר הצבאי פרצ'ין לארגון סבב"א .

בהסכם מתחייבות המעצמות להגן על אתרי הגרעין האיראני מפני תקיפה או פעולות זדוניות כמתקפות סייבר ופגיעה בראשי מערך פיצוח הגרעין .

ההסכם יכניס מאות מיליארדי דולרים לכלכלת איראן שחלקים ממנו יופנו לארגוני טרור, או כפי שאובמה אמר "איראן תוכל להרחיב תמיכתה בטרור" .

בנוסף לאמור חשוב לציין שההסכם הוא בין סבב"א ובין הרפובליקה האסלאמית, וחלקים ממנו ישארו חסויים גם בפני ארה"ב והמעצמות. לא זו אף זו מזכ"ל הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) יוקיה אמאנו אויים על ידי איראן שאם היה חושף בפני ארצות הברית את תוכן ההסכמים הנוגעים לפיקוח העתידי הוא עלול היה למצוא את מותו.

כעת תארו לעצמכם איזה ראש ממשלה "עיוור" וקל לשיטוי היה לנו לו נציג "המחנה הציוני", יצחק בוז'י הרצוג, היה יושב כעת על כסא ראש הממשלה. ראש ממשלה שמבין תומכיו, "הבטחוניסטים" לשעבר, אפרים הלוי ועמי איילון, עדיין ממשיכים, למרות הגילויים החדשים שצצים חדשות לבקרים בנושא חרפת הסכם הגרעין האיראני, לתמוך ולשווק אותו.

לאור הנתונים הללו מעניין יהיה לבדוק מי הם בדיוק אותם הבכירים במערכת הבטחון ובצה"ל – "מובילי דעת-הקהל" , שאיילה חסון ואמיר בר-שלום רמזו עליהם כמקדמים בתשלום של עמדות המממשל האמריקאי, רעות ככל שתהיינה. עמדות שמקדמות הסכם של בגידה בערכים, ביושרה, בחברים, בבעלי-הברית ובתרבות המערבית. 
הסכם שכול כולו כניעה לציניות, לאינטרסים, למניפולציה להונאה לאפל ולרשע…

Image may contain: text

 


מקור הפוסט:

=== חסרי האחריות הלאומית – בגידת השמאל בבטחון ישראל ===קראו והפיצו.הימים הם ימי סוף פברואר ותחילת מרץ 2015. המירוץ…

‎Posted by ‎יניב שלום‎ on‎ יום שני 30 אפריל 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *