פרייסלס: לשלוח מסתננים ללא חיסון לאוגדה, אסור! להביאם ללא חיסון לארץ, מותר בלי בג"ץ ובלי בצלם

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

טוב, זה פשוט פרייסלס.

אוגנדה דורשת מכל הבאים בשעריה להציג תעודת חיסון נגד קדחת צהובה. הדרישה נועדה להגן על האוכלוסייה של אוגנדה מפני התפרצות, ולא על מנת להגן על המבקרים במדינה.

אני מדגיש שוב, החיסון איננו דרישה של משרד הבריאות הישראלי, כיוון שהקדחת איננה נפוצה באוגנדה, אלא דרישה של אוגנדה. משרד החוץ ממליץ למי שמתכוון להגיע לאוגנדה ממדינה נגועה, גם אם רק בעצירת ביניים, להתחסן על מנת שלא ימנעו ממנו כניסה. מי שמגיע ישירות מישראל, לא חייב להתחסן לפי אתר משרד החוץ.

אבל ב'הארץ' לא רגועים, כיוון שהשלטונות באוגנדה מכניסים את המסתננים שעוזבים את ישראל בלי לדרוש מהם את תעודת החיסון, והם אף מצטטים פעילה אריתראית שמתריעה על כך ש"אוגנדה צריכה לזעום, שכן היא מעמידה את אזרחיה בסכנה".

עכשיו, אתם יודעים אילו מדינות נגועות ועוד איך נגועות בקדחת צהובה?
סודן ואתיופיה, שתי מדינות בהן עברו עשרות אלפי מסתננים בדרכם לארץ המובטחת, בלי תעודת חיסון, בלי בג"ץ ובלי בצלם.
אבל משום מה, מעולם לא קראנו ולו כתבה אחת בהארץ על הסכנה הנשקפת לישראלים מכניסתם של עשרות אלפי מסתננים לא מחוסנים ממדינות סופר נגועות, להיפך, מי שרק העלה את האפשרות הזו הוקע כגזען נוראי.

זה שיוצרי הכתבה לא קולטים את האבסורד בכך שהם מתריעים על כך שאוגנדה בסכנה בגלל שהיא בעצם קולטת מסתננים ששוהים בישראל, זה לא מפתיע, כבר התרגלנו להכל במסגרת הקמפיין ההזוי הזה.
גם הבנו כבר שתושבי דרום תל אביב, או המחיר החברתי-כלכלי דמוגרפי שישראל תשלם לא מעניינים בסוגיה הזו. אבל, הייתי מצפה מעיתון ישראלי שיהיה מודאג לבריאות הציבור בישראל לפחות כמו שהוא מודאג על זה של אזרחי אוגנדה.

 

Image may contain: one or more people and text

 

 

 

 

 


פוסט מקורי:

טוב, זה פשוט פרייסלס.אוגנדה דורשת מכל הבאים בשעריה להציג תעודת חיסון נגד קדחת צהובה. הדרישה נועדה להגן על האוכלוסייה של…

‎Posted by Yonatan Jakubowicz on‎ ראשון 8 אפריל 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *