מלחמות בביצה: לורטה לינץ׳ במכת מנע נגד ג׳יימס קומי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

AFP / MANDEL NGAN (Photo credit should read MANDEL NGAN/AFP/Getty Images


התובעה הכללית לשעבר, לורטה לינץ׳, ב״מכת מנע״ נגד חברה לביצה, ראש ה-FBI לשעבר, ג׳יימס קומי לפני הראיון ב-ABC News

 

ביום ראשון פרסמה התובעת הכללית של ארצות הברית לשעבר, לורטה לינץ', הודעה בה תקפה את מנהל ה- FBI לשעבר, ג'יימס קומי, שעות ספורות לפני הראיון השערורייתי שלו ב- ABC News.

בהצהרה של מעל 330 מילים, לינץ׳ הדגישה את ״הישיגיה המקצועיים״ לפני שהתפנתה לראיון הקרוב של קומי. בהתייחסה לסוגיית החקירה הפלילית על השימוש של שרת החוץ לשעבר של הילרי קלינטון בשרת דואר אלקטרוני פרטי, לינץ 'כתבה:

״אני מכירה את ג'יימס קומי כמעט 30 שנה. במשך כל תקופת כהונתו דיברנו בקביעות על כמה מן הנושאים הרגישים ביותר בתחום אכיפת החוק והביטחון הלאומי. אם היו לו חששות כלשהם בנוגע לחקירת הדואר האלקטרוני, מסווג או לא, היו לו הזדמנויות רבות להעלות אותן בינינו ובישיבות. הוא מעולם לא עשה זאת.״

הצהרתה של לינץ׳ התפרסמה שעות ספורות לפני הראיון הכסת״ח של קומי בו הוא מתייחס להחלטתו באוקטובר 2016 לפתוח מחדש את חקירת האימיילים הפרטיים של קלינטון, ימים ספורים לפני הבחירות:

״פעלתי בעולם שבו הילארי קלינטון עומדת להכות את דונלד טראמפ״, אומר קומי בראיון. ״אז אני בטוח שזה היווה גורם, שהיא עומדת להיבחר לנשיאה ואם אני מסתיר את זה מהעם האמריקאי, היא תהפוך לבלתי לגיטימית ברגע שהיא תיבחר, ​​ברגע שזה ייצא החוצה״.

מקור

 

תזכורת:

׳הקנוניה הרוסית׳: מסמכים חדשים מצביעים על תאום בכירי אובמה, ה-CIA וה-FBI בחקירה נגד טראמפ

׳הקנוניה הרוסית׳: מסמכים חדשים מצביעים על תאום בכירי אובמה, ה-CIA וה-FBI בחקירה נגד טראמפ

 


______________________
קריאה רלוונטית:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *