תקשיבי הזויה, דיקטטורית תאוות שליטה וכח. יש לי כמה מילים לומר לך

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

תקשיבי הזויה, דיקטטורית תאוות שליטה וכח. יש לי כמה מילים לומר לך.

הבוקר נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיאת בית משפט העליון הגברת אסתר חיות. כעת מתפרסם כי חיות הודיעה נחרצות לנתניהו: ״רוב של 61 חברי כנסת לחקיקת חוק שפסל בג״ץ – זו סכנה לדמוקרטיה״

אתם קולטים? יושבת שופטת, מכובדת, חכמה ובעלת מעמד חשוב ללא ספק, אך אחרי הכל רק שופטת, רק פקידה ממשלתית, רק עובדת ציבור שאף אחד לא בחר למעט וועדות בעלות מרכיב פוליטיקאים שאינו מאפיין את הציבור ובטח לא משקף את דעתו.

אז יושבת חיות ובלי להתבלבל, בעזות מצח עטופה בחשיבות עצמית הזויה, בחוצפה אלגנטית אבל חסרת גבולות, קובעת לאדם שבו דווקא כן בחרו מאות אלפי אזרחים, כמעט מיליון, מה היא דמוקרטיה. האירוניה כאן כל כך מזעזעת שהיא אפילו לא מצחיקה. זה פשוט לא נתפס. חיות, 61 זה רוב, את יודעת חשבון? אני מקווה שכן, למרות שבבג״צ המסתננים השתלחת בנציג המדינה כשסיפר נתון כלכלי מסוים ואחרי כמה שניות הבנת שלעיני כולם טעית בחישוב ועוד מיהרת לגעור בו.

61 חכי״ם זהו רוב, אני בכלל לא מבין למה הרשות המחוקקת צריכה לספק לך הסברים ומדוע נתניהו מכלה את זמנו בפגישות איתך, אבל אם כבר מדברים, לכל הפחות תחשבי בהיגיון. 61 זהו שיא הדמוקרטיה ולא להפך.

עזת מצח, תאוות שליטה חסרת גבולות.

Image may contain: 1 person, eyeglasses and closeup

מאמרים רלוונטים:

מקור הפוסט: 

 

 

תקשיבי הזויה, דיקטטורית תאוות שליטה וכח. יש לי כמה מילים לומר לך.________הבוקר נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיאת…

‎Posted by Yossi Davidov on‎ ראשון 29 אפריל 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *