היום הראשון באפריל, התאריך שנקבע לתחילת נוהל ההרחקה של המסתננים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לא פעם אני שומע מאנשים שאני מגזים, או שהם שולפים את הנתון הדמגוגי מבית היוצר של ארגוני הסיוע למסתננים, שמדובר "סך הכל" בחצי אחוז מהאוכלוסייה ואין בעיה לקלוט מספר זעום שכזה.

אז צרפתי כאן גרף שימחיש מעט יותר מדוע מדובר בטעות (או הטעיה) קשה ובקוצר ראייה קיצוני.

כידוע, המסתננים הם ברובם גברים צעירים בגילאי עבודה ופריון. לכן, אם רוצים לקבל תחזית דמוגרפית עתידית, אין משמעות לשיעורם מתוך כלל האוכלוסייה, אלא רק מקרב אוכלוסיית גילאים אלו, שכן מדובר בגילאים בהם אנשים מקימים משפחות.

מכאן, על פי נתוני הלמ"ס, המסתננים מהווים כמעט ארבעה אחוז מאוכלוסיית הגברים בגילאי 25-34 בישראל או כמעט 5% מתוך אוכלוסיית ה"יהודים ואחרים" בישראל. "אחרים" על פי נתוני הלמ"ס, כולל עולים חסרי דת, וזרים אחרים שקבלו מעמד במהלך השנים.

אם בודקים את הנתון מתוך אוכלוסיית היהודים בלבד, מגיעים לאחוז גבוה אף יותר.

זו בדיוק המטרה של אותם ארגונים רדיקליים, שממשיכים לעבוד בשיטת הסלאמי כבר למעלה מעשור. ב- 2007 אמרו לנו שמדובר רק בכמה מאות ולא יגיעו יותר, לאחר מכן אמרו שמדובר בכמה אלפים, והיום הם דורשים שנקלוט "רק" כמה עשרות אלפים.

אם המדינה תכנע עכשיו לדרישות שלהם או לתחושת הקדושה המזוקקת של כל מיני רבנים קלי דעת, הגרף הזה יהפוך למציאות. האוכלוסייה היהודית בישראל תרד מתחת ל- 70%, בלי קשר לסוגייה הפלשתינית, וגם נאלץ להתמודד עם מיעוט אתני חדש היושב במרכזי הערים, במעמד סוציו אקונומי קשה מאוד ועוין בחלקו. כל זה מבלי שנכנסתי לאפשרות המאוד ראלית שכניעה כזו תביא לחידוש זרם ההסתננות לישראל.

אל תאמרו שלא הוזהרתם.

אגב, היום הראשון באפריל, התאריך שנקבע לתחילת נוהל ההרחקה של המסתננים.

 

לא פעם אני שומע מאנשים שאני מגזים, או שהם שולפים את הנתון הדמגוגי מבית היוצר של ארגוני הסיוע למסתננים, שמדובר "סך הכל"…

‎Posted by Yonatan Jakubowicz on‎ ראשון 1 אפריל 2018

 

 

 


קריאה רלוונטית:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *