פרשת דומא: אירוע ׳דגל כוזב׳ עם חותמת ׳כשרות׳ רפורמית

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

נשיא המדינה ראובן ריבלין – "בני עמי בחרו בדרך הטרור ואיבדו צלם אנוש" (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

מה שקרה לנאשמים בפרשת דומא הוא אחת השערוריות המזעזעות ביותר שראיתי בישראל בשנים האחרונות. צעירים יהודיים עברו עינויים על ידי השב״כ, באישור של מערכת המשפט, אותה מערכת משפט שכל תומכיה מסבירים לנו שהיא שומרת הסף של זכויות היסוד וחרויות הפרט שלנו, כדי להודות בכפייה ברצח שהם כנראה לא עשו.

מלכתחילה הוחלט שיהודים ביצעו את הרצח הנורא בעוד שסימנים רבים מרמזים על אפשרות של חיסול חשבונות בין תושבי הכפר. לפחות היה שווה להשקיע מאמצים לבדוק את הכיוון הזה אבל השב״כ היה נעול על זהות הרוצחים והזניח כל אפשרות אחרת.

והדבר המעצבן ביותר: אף אחד לא ישלם על המחדל הזה. איש לא יפוטר, אף אחד לא ייעצר, כי בישראל חברי המעגלים הנכונים אף פעם לא משלמים על הטעויות שלהם והם ממשיכים בתפקידם ללא הפרעה.

אז היה את הנשיאReuven Ruvi Rivlin – ראובן רובי ריבליןשמיהר להטיל את האשמה בבני עמו ועימו וסביבו התגברו קולות מזועזעים שהטילו דופי וקלון בעמנו ובמדינתנו.

אותה הלקאה עצמית של אותו המתכנה נשיא מדינת ישראל סימנה את המטרה והטילה על צוותי החקירה להשיג אשמים יהודים ויהי מה וכך ללא פרטים עובדות או הוכחות נעצרו נערים קטינים, נחטפו מבתי הוריהם על ידי "רשויות החוק" ועונו בשיטות של האינקוויזיציה, ללא ביקורים וללא עורכי דין משל היינו מדינה טוטליטרית בחשכת ימי הביניים וכל זאת בכדי להשיג "הודאה".

לאחר קרוב לשלוש שנים מודיעה הערב הפרקליטות כי ההודאות שהוצאו תחת עינויי צוותי המחלקה היהודית שוות משפטית כקליפת השום ובכך מתנפצת לה תיאורית בני עמו של ה"נשיא".
כן, מדובר באותה מחלקה יהודית שגנבה את הסמל מהקאדילק של רבין באוקטובר 1995 לידיעת המפגיןEldad Yaniv

לחוסר מזלם של הפוליטיקאים, האינטרנט לא שוכח כלום:

 

 

 


תזכורת:

דומא: בני עמי בחרו ב..אדישות

דומא, זוכרים?

מקור:

משפט דומא: הפרקליטות מוותרת על הודאות שהושגו בעינויים

מקור הפוסטים:

מה שקרה לנאשמים בפרשת דומא הוא אחת השערוריות המזעזעות ביותר שראיתי בישראל בשנים האחרונות. צעירים יהודיים עברו עינויים על…

‎Posted by Binyamin Lachkar on‎ יום שני 16 אפריל 2018

לחוסר מזלם של הפוליטיקאים, האינטרנט לא שוכח כלום:

‎Posted by ‎נדב חלמיש‎ on‎ יום שני 16 אפריל 2018

אז היה את הנשיא Reuven Ruvi Rivlin – ראובן רובי ריבלין שמיהר להטיל את האשמה בבני עמו ועימו וסביבו התגברו קולות מזועזעים…

‎Posted by Igal Malka on‎ יום שני 16 אפריל 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. יואב קוריאל 2018-04-18

    רק דבר אחד יכול להסביר את הלהיטות של האגף היהודי להרשיע את הנערים אף במחיר עינויים זועתיים ולשלם למשפחה פיצויי עתק והוא מעורבות האגף היהודי בפרשה נוסח "תאונת עבודה" במסגרת פעולת "תג מחיר" מבויימת בדומה להתנקשות המבויימת ברבין שהסתבכה בזמן הנסיעה למטה השב"כ…
    https://f2h.io/m/646780#ath