מה עומד מאחורי הקרן לישראל החדשה ?

מה עומד מאחורי הקרן לישראל החדשה ?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הכתבה הזאת היא הדוח שלנו מ-2010 לגבי הקרן החדשה לישראל, מי עומד מאחורי הקלעים של הארגון, ועד כמה עמוק הם הסתננו פנימה אל חיינו.מעבר לכך אנו נכנסים לעומק האנטומיה של הברית כנגד ישראל והעולם החופשי, ובמה שעלול להיות הסכנה הגדולה ביותר במדינת ישראל, מהפכה מסוכנת מבפנים.

לתחקיר שמרחיב על התופעה ב2011.

.20…ובכך מדעי חברה קתוליים אמתיים קמו, אשר מטופחים ומועשרים יום יום בידי המאמצים הבלתי נלאים של אותם האנשים הנבחרים אשר אנו מכנים עזרים של הכנסייה. אכן הם אינם מרשים למדעים שלהם להיחבא מאחורי חומות מלומדים. כפי שהקורסים היעילים והמלאים בנוכחות הממוסדים באוניברסיטאות קתוליות, מכללות, וסמינרים, הקונגרסים הסוציאליים ו”שבועות” שמתקיימות לעתים תכופות בעלי תוצאות מוצלחות ביותר, קבוצות הלימוד שמקדמים, ולבסוף הפרסומים המבוססים והמתוזמנים אשר מופצים בכל מקום ובכל צורה אפשרית, מראים בבירור, האנשים הללו מביאים את המדע שלהם החוצה אל תוך האור המלא והדחק היומי.

מתוך: QUADRAGESIMO ANNO,ENCYCLICAL OF POPE PIUS XI, ON RECONSTRUCTION OF THE SOCIAL ORDER,TO OUR VENERABLE BRETHREN, THE PATRIARCHS, PRIMATES,ARCHBISHOPS, BISHOPS, AND OTHER ORDINARIES,IN PEACE AND COMMUNION WITH THE APOSTOLIC SEE,AND LIKEWISE TO ALL THE FAITHFUL OF THE CATHOLIC WORLD.

“המטרה של החניכים של לויולה (מייסד מסדר הישועים)…הוא להשיג את המשרות הכי גבוההות במדינה עבור האנשים שהם הרעילו ברעיונות שלהם….”

מתוך Jesuits: A Multibiography עמוד 340 מאת Jean Lacouture שהתחנך אצל הישועים.

“היום השביעי, השבת כפי שניתנה בידי משה היא השבת. חגיגת יום הראשון במקום השבת היא אישור לכך שהאנשים זיהו את האפיפיור כסמכות גבוהה יותר מאלוהים. העם היחיד שלא היה מוכן להכיר בסמכותו של האפיפיור היו העם היהודי, וזה למה הוותיקן לא, ולעולם לא יכיר במדינת ישראל. הוותיקן מסרב אפילו לקרוא לה ישראל. במקום הוותיקן אומר פלסטין כאשר מדבר על ישראל. ושוב, עליי להזכיר לכם שמה שאתם מאמינים לא משנה ולו בקצת. מה שחשוב הוא להבין שאם זה מה שהם מאמינים, זה יגרום לכם לסיוטים.”

ויליאם קופר- מתוך Behold a pale horse ב1991.

ראו בסרט רשמי של אוניברסיטת ג’ורג’טאון לכבוד פדרו ארופה גנרל מסדר הישועים לשעבר קורא למסדר להביא לסדר עולמי חדש.

במועצת הדירקטוריונים של הקרן יושב אדם שניהל אותה עד 2008 ושמו פרופסור פיטר אדלמן.  אדלמן הוא פרופסור למשפטים באוניברסיטת ג’ורג’טאון הישועית, אחת מהאוניברסיטאות הישועיות היוקרתיות בעולם. אותה אוניברסיטה ישועית מציעה לבוגרים שלה מסלולי התמחות ויציאה לעבודה ברחבי העולם בשם Going Global המציעה גם אפשרות לעבודה והתמחות בישראל… בארגון שתי”ל של הקרן החדשה לישראל.

פיטר אדלמן נשואי לאישה מעניינת ושמה מריאן וורייט אדלמן. מריאן כיהנה במועצת המנהלים של “קרן אזורי הפיתוח של סול אלינסקי”, וכינתה אותו “אדם מבריק” ואפילו נשאה נאום בלוויה שלו. לאחר מכן הקימה את “ארגון להגנת הילד” בארה”ב היכן שהילרי קלינטון עברה התמחות, גם הילרי כמובן נשואה לביל שהוא בוגר אוניברסיטת ג’ורג’טאון הישועית [ניתן לקרוא על כך באתר ה"מדריך לשמאל הפוליטי בארה"ב"] וגם היא חסידה של אלינסקי. סול אלינסקי למי שלא קרא את הכתבה השנייה בסדרה, היה האדם אשר פיתח את מערכת הטיפול הרדיקלית בקהילות שאותה למד ברק אובאמה מכומר ישועי לשעבר בשם גרגורי גאלוזו בקרן גאמליאל (ממומן על ידי ארגון קתולי),מיהודי שהמיר את עצמו להיות כומר קתולי בשם ג’רי קלמן בארגון הDCP(ממומן על ידי ארגון קתולי), ומעוד ארגונים שאמצו את המערכת של אלינסקי ואשר ממומנים ומבוססים על ארגונים קתולים. סול אלינסקי היה סוציאליסט רדיקאל שהקדיש את ספרו ללוציפר, והארגונים הקתולים המחפשים להפיץ את הבשורה המהפכנית של תאולוגית השחרור של הישועים(מיזוג המרקסיזם והנצרות לשם הבאת מהפכה במדינה) מצאו בשיטותיו של אלינסקי כלי נוח לפעולה. (קראו על כך בכתבה הקודמת).

הילרי קלינטון מכנה את מריאן המורה הרוחנית שלה בעקבות ההתלמדות של תחתיה בארגון הCDF.

הארגון לשמירת הילד (CDF) של מריאן משתף פעולה עם ארגון הישועים (אחד התומכים של הCDF),  וניתן לראות זאת למשל בתכתיב של הכנס:[Interfaith Service for Justice for Children and the Poorat the Washington National CathedralOctober 28, 2005]. לכן אין להתפלא שבטקס ה150 שנה להיווסדה של אוניברסיטת Fordham הישועית הזמינו את מריאן וורייט לקבלת תואר כבוד ותשבוחות עבור פעילותה בארגון הCDF. החגיגות של האוניברסיטה היו גם לכבוד 450 שנים להיווסדות מסדר הישועים שהקימו את האוניברסיטה, לכן באותו אירוע נאם הגנרל הנעלה של מסדר הישועים באותו הזמן, פיטר האנס קולבנבאך. [מקור: הניו יורק טיימסCOMMENCEMENTS; Fordham Graduates Urged to Defend the Poor Published: May 19, 1991] זה לא במקרה שגם אוניברסיטת Fordham הישועית מציעה לסטודנטים שלה מסלול התמחות ועבודה בשתי”ל של הקרן החדשה לישראל, כחלק מתוכנית שנקראת Crowley Program.

ב25 למרץ 2009 אוניברסיטת גורג’טאון הישועית הנחתה את האירוע השנתי של הDoa Debates של קרן קטר. נושא הדיון היה לגבי מהלך שהם כינו “הגיע הזמן שארה”ב תהיה קשוחה יותר עם ישראל”, שם התדיינו האם על ארה”ב לנהוג בצורה קשוחה יותר כלפי ישראל ולכוון את המדיניות שלה, כאשר בסוף הדיון התבצעה הצבעה שקבעה ברוב קולות כי אכן כך ארה”ב צריכה לנהוג.אומנם הדיונים הנ”ל נערכים כל שנה במקום אחר, אך לא במקרה בהקשר לנושא הזה הם התבצעו באוניברסיטת ג’ורג’טאון. אחד משני האנשים שדיברו למען המהלך היה פעיל בכיר במועצת המנהלים של הקרן החדשה לישראל, אברהם בורג אשר דיבר עם הרבה שנאה יוקדת כלפי ישראל. לאחר שבורג נשאל אם זה נראה לו בסדר שארה”ב תתערב בעניינה של מדינה דמוקרטית אחרת הוא הגיב שארה”ב, ובכלל העולם, אשר לא מתערבים בעניינים הרגישים של ישראל מהווים “הנהגה עולמית לא אחראית”. מבינים? הוא מקבל כחלק מתפיסת עולמו רעיון של הנהגה כלל עולמית (סדר עולמי חדש). הוא טוען שארה”ב צריכה לנהוג כמו אבא של ישראל ולהחמיר איתה כמו שאבא טוב עושה.

אברהם בורג מצא לעצמו בית חם בתנועת שלום-עכשיו ובמרכז פרס לשלום היכן שפעילים הרבה מאנשי הסדר העולמי החדש כגון הברון אריק דה-רוטשילד, ואוולין דה רוטשילד.על אברהם בורג מתוך ויקיפדיה. (תחקרו אותו קצת, ותבינו למה הוא מושלם עבור הקרן).

מתוך עיתון הארץ:

מאת ארי שביט

פורסם ב – 00:00 06/06/07

אברהם בורג, יו”ר הכנסת לשעבר, יו”ר הסוכנות לשעבר, כבר לא ציוני. בספרו החדש הוא משווה בין ישראל לגרמניה ערב עליית הנאצים. הוא בעד לבטל את חוק השבות, לבטל את הגדרת ישראל כמדינה יהודית, להתפרק מהפצצה האטומית ולהשיג דרכון זר. מי שיכול, כמוהו, זאת אומרת.

וזה מוביל אותנו ישירות למנהלת הקרן החדשה לישראל עד 2012, helmick.jpgנעמי חזן (ותכף תבינו למה), לשעבר יושבת ראש המכון של הארי ס. טרומן לקידום השלום (טרומן היה בונה חופש דרגה 33). לפרופ’ חזן מערכת יחסים מעניינת עם הישועים. הכומר הישועי הוותיק ריימונד ג. הלמיק כותב בספרו “למה קמפ דויד נכשל”בעמוד 3 על ביקורו בארץ בשנת 1979″האנשים שפגשתי שם היו יוצאים מן הכלל: גליה גולן, שלאחר מכן נהיית כל כך חשובה עבור תנועת שלום עכשיו, ונעמי חזן…”. הלמיק כל כך התרשם מנעמי חזן וזכר אותה לטובה, שב17-25 ליוני, בשנת 2000, הוא הזמין אותה לנאום בסמינר שארגן בנושא “המחויבות הדתית ופתרון קונפליקטים” עבור ארגון הG.E.X.E(קבוצה יהודית-נוצרית אקומנית). קראו את הכתבה הענקית שלנו (הכוללת סרט מתורגם)  על הועדה והאג’נדה האקומנית של הוותיקן שמטרתה איחוד הדתות למען שליטה גלובלית ובקרת אוכלוסין (זה ממש הניו-אייג’ של הוותיקן). [הסמינר:Seminar on Religious Commitmet and Conflict Resolution, directed, by Fr. Raymond Helmick, S.J., 17-25 June.]

ריימונד הלמיק הוא כומר ישועי כבר למעלה מ50 שנה, ופרופסור ל”פתרון קונפליקטים” במכללת בוסטון הישועית. הוא הוזמן לבית הלבן ב1993 להיות נוכח בחתימת הסכמי אוסלו בין ישראל לאש”ף, יחד עם הנשיא דאז ביל קלינטון בוגר אוניברסיט ג’ורג’טאון הישועית ושמעון פרס אשר על פי הביוגרפיה שרבין כתב בשנות ה70 התחנך בצעירותו בפולין אצל הישועים הידועים בשל אימרתם”תן לי את הילד, ובהגיעו לגיל שבע אין זה משנה תחת מי הוא יהיה” (נלקח מתוך Child Study Association of America – 1966, בשאלה לגבי האם אישיותו של האדם מתקבעת בילדותו?), וכמובן רבין היה חבר בארגון הבונים החופשיים . ריימונד הלמיק עצמו פועל מדי פעם בשיתוף עם הבונה חופשי מלשכת פרינס -הול, הכומר ג’סי ג’קסון. (עוד על רבין, פרס, ערפאת,קלינטון והקשר שלהם לאחוות סודיות). ניתן לקרוא על תפיסתו האנטי ישראלית של הלמיק בכתבה שכתב על המשט.[By FR. RAYMOND G. HELMICK & DR. NAZIR KHAJA Israel's propaganda war]

אנחנו כבר אמרנו לכם לפקוח עין על הלמיק בכתבה ישנה יותר, מתוך ארכיטקטים של הג’יהאד:

“ישנו כומר ישועי בשם הלמיק אשר כותב באופן קבוע לחאלד משאל, מנהיג החמאס, ואשר מאוד פעיל בכל הקשור בתהליכי ה”שלום” בארץ, בין היתר כתב גם לקילנטון (בוגר אוניברסיטה ישועית), לג’ורג’ בוש האב והבן (חברים בארגון המאסוני הגולגולות והעצמות), לערפאת, לנציגים מהארץ ועוד. בכתבה של העיתון הלאומי הקתולי “THE NATIONAL CATHOLIC REPORTER”, מציגים את דבריו כאיש של שלום המבקש מכל הצדדים לא להסלים, אך משפט אחד חושף את כוונותיו האמיתיות לגביי מה שקורה בארץ כאשר טען בספרו ששיחות השלום בקמפ דיויד בשנת 2000 נכשלו בעיקר בגלל “התעלמות מהחוק הבין לאומי”. ואין דבר שהסדר עולמי החדש יותר רוצה מאשר שבכל מקום על פני כדוה”א ישרור החוק הבין לאומי.”

לאחר הסמינר שארגן הלמיק, חזן המשיכה הלאה לסמינר שני של הישועים באותו הנושא. הסמינר נערך בין ה27 ליוני ועד ל2ביולי באותה שנה[Jesuit in Dialouge, TheInterreligious Dimension Issue 7]. הלמיק לא היה נוכחך בסמינר זה, אך ללא ספק המפגש הזה היה בעל הרבה יותר חשיבות מקודמו. הסמינר הזה היה מפגש פסגה רציני ביותר שאורגן ויועד לישועים. באותו סמינר נכחו 33 כמרים ישועים, והקוראים המיודעים ערים למשמעות הסמלית של המספר המאסוני הזה וכמו גם לעבודה אשר עוררה אצלנו צמרמורת והיא שאת המפגש פתחו בקריאת דבריו של הגנרל הנעלה של מסדר הישועים באותה התקופה, פיטר האנס קולבנבאך, אשר נכתבו במיוחד עבור הסמינר. בדברי הפתיחה קולבנבאך אמר:

“אני משבח את המוכנות שלכם להתמודד עם הנושאים התובעניים והטעונים האלה.תפילותי יהיו איתכםkolv.JPG במהלך ימים אלה שאלוהי אברהם יצחק ויעקב יעניק לכם את החוכמה  והרגש-ההדדי הדרושים להעריך את הכמות הרצינית של קלט אשר תחשפו אליו. אני מתפלל שאתם תצאו מהסמינר הזה עם הבנה מעמיקה של יהדות מודרנית, של משמעות מדינת ישראל עבור מחשבה יהודית בת זמננו, ועל האתגרים הנצבים בפני הדיאלוג הבין-דתי כיום ע”י הדרישות של המודרניזציה, תהליך השלום, הצורך עבור צדק, והתנאים המוקדמים שנחוצים להשגת הערכה הדדית אמיתית.”

[ THE SIGNIFICANCE OF THE STATE OF ISRAEL FOR CONTEMPORARY JUDAISM AND JEWISH-CHRISTIAN DIALOGUE]

הגנרל הנעלה של המסדר הוא לא מישהו שמבזבז את הזמן שלו על דברים פעוטים, מדובר באחד האנשים העוצמתיים בעולם בכל הקשור לפעילות הסדר העולמי החדש, הוא יושב בראש המסדר החזק ביותר בוותיקן. זכרו שהסמינרים האלה על-פי המסמכים של הוותיקן הם מקומות בהם האנשים הנבחרים שלהם מציגים ומלמדים את הרעיונות החברתיים-כלכליים של הכס הקדוש, ולכן גם האנשים שמדברים בסמינרים האלה נבחרים בקפידה יתרה. שימו לב מי עוד דיבר שם.

דר. מוסא אבו-רמאדן (Dr. Moussa Abou-Ramadan) אשר דיבר במפגש על “המיעוט הפלשתינאי בישראל”,  ב2005 התמנה להיות במועצת המנהלים הבכירים של ארגון עדאללה השייך לקרן החדשה לישראל.

במפגש דיברו גם מרדכי בר-און, ממקימי שלום-עכשיו, היושב במועצה הבין-לאומית של הקרן החדשה לישראל. ופרופ’ אבי זריצקי שנאם באירוע מיוחד שהקרן ערכה בזמן ההתנתקות.

הנאום של נעמי חזן היה החשוב ביותר מבין כל הנציגים הישראלים באירוע.

962.jpg

עכשיו נחזור לקריאה של אברהם בורג היושב במועצת המנהלים של הקרן לבטל את הגדרת ישראל כמדינה יהודית. הכומר הישועי דוד נאוהאוס (David Neuhaus, S.J) (מנהל לשעבר של בצלם של הקרן החדשה!) כתב על הנאום של חזן באותו סמינר:

“בצהריים שמענו את פנייתה של פרופ’ נעמי חזן, חברת כנסת וסגנית הדובר עבור מפלגת מרץ הליברלית עם נטיה לשמאל. חזן…דיברה בחמימות רבה ובהומור, ופרטה את הדילמות העקלקלות של ערבוב הדת עם הפוליטיקה במדינת ישראל. היא יצאה בהפצרה משולהבת להפרדת הדת והמדינה, אך עם ההבנה שהדבר בהכרח יצריך רפורמה יסודית בנרטיב הבסיסי הציוני המרכזי  בקשר לזהות וההיסטוריה היהודית.”

[ THE SIGNIFICANCE OF THE STATE OF ISRAEL FOR CONTEMPORARY JUDAISM AND JEWISH-CHRISTIAN DIALOGUE]

זוכרים למי יש אינטרס לבטל את הזהות היהודית של ישראל? מי לא יכול להחדיר לפה מוסדות ואוניבסיטאות מטעמם? מי צריך לעשות זאת בערמומיות מהדלת האחורית?

כנראה שהיחסים של נעמי חזן עם פרופ’ הלמיק הישועי היו טובים כל כך שב2009 התמנה מנכ”ל חדש לקרן, דניאל סוקץ’, בעל תואר דוקטור למשפטים ממכללת בוסטון הקתולית הפרטית של הישועים, היכן שהלמיק מלמד. אותה מכללה ישועית הזמינה בנובמבר 2005 חבר מהקרן החדשה לישראל בשם אליעזר יערי לדבר על “הדינמיקה הסוציאלית לעיצוב החוקה הישראלית החדשה” (איזה חלקים בחוקה/מגילת העצמאות נראה לכם שהם לא אוהבים?). יערי היה מנכ”ל הקרן באותו הזמן… בהזמנה להרצאה נכתב:

“השינויים המשפיעים על ישראל הם נושא ענק ואנו מתכבדים בביקורו של אליעזר יערי, מנכ”ל הקרן החדשה לישראל. מר. יערי דיבר על הסוגיות סביב החוקה הישראלית, ההיסטוריה שלה, וההשפעות העכשוויות של החלטות אשר נעשו לפני שנים רבות. הנאום שלו הצית דיון מרענן בין הסטודנטים, פרופסורים, ומר. יערי”

“אנו רוצים גם להודות לאגודת החוקה האמריקאית בBCLS (פקולטת המשפטים של מכללת בוסטון) שעזרו לממן את האירוע יחד איתנו”

[מקור: האתר הרשמי של מכללת בוסטון]

ראו בעצמכם כיצד ישראל הוצגה בפרסום של אותה הרצאה, שמים לב שמשהו חסר?

flyer-elizer-yaari-talk-1.gif

אגודת החוקה האמריקאית הוקמה במחלקת המשפטים של אוניברסיטת ג’ורג’טאון הישועית, ואחד החברים בה הוא פיטר אדלמן, אשר מלמד בין היתר על החוקה בג’ורג’טאון.

העיתונאי הידוע ד”ר גדי טאוב תיעד בבלוג שלו שבYNET התפרסמה כתבה היכן שמנכ”ל הקרן החדשה לישראל אומר “הארגון שלנו פרו-ישראלי ובונה ארגונים דמוקרטים בישראל המשקפים את הצהרת העצמאות האמריקנית.”(ההדגשה של ד”ר גדי טאוב). היום אם תכנסו לאותה כתבה אתם תראו שהכיתוב שונה להצהרת העצמאות של ישראל. [כתבהבYNET יצחק בן-חורין, וושינגטון פורסם: 21.04.10].

אהרון ברק: “הגיע הזמן לכונן חוקה”
מאת: עדי שמחוביץ, מערכת וואלה! חדשות
יום חמישי, 27 בנובמבר

נשיאת בית המשפט העליון היוצאת דורית בייניש גם כן קוראת לכינון חוקה בישראל. נכתבו טיוטות רבות לחוקה בארץ, השתיים הבולטים הם אחד של נשיא בית המשפט העליון לשעבר מאיר שמגר ב2005 המתעלמת מהזהות היהודית של מדינת ישראל, כתגובה לכך הטיוטה השנייה המפורסמת ביותר נכתבה בין היתר על ידי נתן שרנסקי שטען כי בגרסא שלו הזהות נשמרת, אך יכול להיות שזאת “אופוזיציה מהונדסת” כיוון ששרנסקי בעצמו היה בפגישת בילדרברג. אגב גם ארגון עדאלה השייך למטרייה של הקרן כתב טיוטה לחוקה אשר רוצה להגביל העליה היהודית רק ל”סיבות הומניטריות”, וקורא גם לזכות השיבה של הפלשתינאים. כמו כן עשה ארגון מווסווא אשר גם לו גב חזק מהקרן ואשר בחוקה שלו מגדיר את הדגל וההימנון של המדינה כמפלה על פי חוק בגלל זיקתם היהודית.

זוכרים שגם יוסי ביילין קרא בקולי קולות לכונן חוקה בישראל?

כידוע הממנת העיקרית של הקרן החדשה לישראל היא קרן פורד! אנו דנים על כך לעומק בהמשך הכתבה. שימו לב מתוך האתר הרשמי של הקרן החדשה לישראל, דורית בייניש לוחץ יד לנשיאת קרן פורד באירוע בו הקרן החדשה קיבלה מענק בסך של 20 מיליון דולריםמקרן פורד. שום הסבר לא ניתן מה בייניש עושה שם.

בייניש וסוזן ברספורד באירוע של הקרן החדשה לישראל

beinishpat.jpg

מתוך ויקיפדיה:

האגודה לזכויות האזרח בישראל, שנוסדה ב-1972, היא ארגון זכויות האדם הגדול והוותיק בישראל…

בראש האגודה עומד נשיא האגודה, תפקיד אותו ממלא מאז 2001 הסופר סמי מיכאל. קדמו למיכאל בתפקיד זה פרופ’ הנס קלינגהופר, נשיא האגודה הראשון, שהחל לכהן כארבע שנים לאחר היווסדה, ולאחריו שופט בית המשפט העליון בדימוס חיים כהן, נשיא בית המשפט העליון בדימוס שמעון אגרנט ופרופ’ רות גביזון….

בתחילת שנות ה-80 נפתח המשרד הראשון של האגודה, והחלה העסקת כוח אדם שכיר. בין העובדים בשנים אלה היו עו”ד יהושע שופמן, לימים המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו”ד אביגדור פלדמן, לימים מבכירי עורכי הדין בישראל, והסטודנטית שלי יחימוביץ’, שהייתה רכזת סניף באר שבע של האגודה, ולימים עיתונאית וחברת הכנסת. הבסיס העיקרי לתנופה זו היה תמיכה כספית שהחלה האגודה לקבל מהקרן החדשה לישראל…

האגודה לזכויות האזרח היא עמותה הפועלת באמצעות צוות מקצועי קבוע ומתנדבים, בהם אישים העוסקים במשפטים, בחינוך, בעיתונות וחברי אקדמיה. האגודה עצמאית בפעולותיה, וממומנת מדמי חבר ומתרומות מישראל ומחו”ל. היא אינה מקבלת כל מימון ממקורות מפלגתיים או ממשלתיים, ונתמכת באופן קבוע ולאורך שנים על ידי הקרן החדשה לישראל.

מתוך חדשות ערוץ 7:

“הקרן החדשה” מנצלת את ביהמ”ש למגמות פוליטיות.
הקרן החדשה לישראל מפעילה תכנית הכשרת משפטנים בחו”ל לקראת עבודתם בפרקליטות בכל ארגוני הזכויות למיניהם. ה”הכשרה” מתמקדת בנושא זכויות האדם ואנטי לאומיות ישראלית יהודית, כך ע”פ דו”ח על פעילות הקרן.

“הם מצאו את האגף דרכו אפשר להשפיע על המציאות בארץ ללא צורך לזכות ב-40 מנדטים בבחירות, התחום המשפטי, ובו עיקר השקעתם”, כך אומר בריאיון לערוץ 7 משה איפרגן מהאוניברסיטה העברית, שפרסם לאחרונה דו”ח מקיף על פעילותה של הקרן החדשה לישראל. מדובר בקרן שהשתתפה במימון פרסום והפצת חוברת ההסברה של “הסכמות ז’נבה”. אך לא רק פעילות זו מממנת הקרן. איפרגן מציין כי למרות זהירותה של הקרן שלא להיות מקושרת לפוליטיקה באופן ישיר, עיון בקישורי אתר האינטרנט של יוסי ביילין מעלה כי רובם מובילים לארגונים המקושרים לקרן.

איפרגן מוסיף כי “הקרן החדשה לישראל” הוקמה לפני 21 שנה על ידי ראשי תנועת השמאל הקיצוני “שלום עכשיו”. היא הוקמה למטרות חברתיות. מרכזה, מוסיף איפרגן, בארה”ב, וכך גם מרבית התורמים לה….

איפרגן מוסיף כי עיקר עניינה של הקרן הוא בית המשפט. לדבריו, במסמך שכתב מנכ”ל הקרן אליעזר יערי הוא ציין כי הקרן צריכה לדאוג לאוטונומיות ולייחודיות של בית המשפט העליון בישראל. הקרן מציינת בדו”ח הישגיה כי הם בעיקר ניצחונות בבג”ץ. הם הבינו, לדבריו, כי האקטיביזם השיפוטי מתאים למטרותיהם.

הצבת שמירה על האוטונומיות של בית המשפט נובעת מעצם היותו קובע מדיניות, וכך הבינו בקרן כי ניתן להשפיע בפועל על החלטות מרכזיות בחברה הישראלית באמצעות בית המשפט וללא הזדקקות לבחירות.

הקרן מפעילה תכנית הכשרת משפטנים בחו”ל, והם נמצאים בפרקליטות בכל ארגוני הזכויות למיניהם. כולם עוברים “הכשרה” לנושא זכויות האדם ולאנטי לאומיות ישראלית יהודית. בשובם לארץ הם מתמקמים בתפקידים בארגוני הקרן.

לדוגמא מציין איפרגן כי משפטני הקרן שולטים במרכזמינרווה באוניברסיטה העברית ובמרכז המשפטי בתל אביב.

הדגש של המשפט האחרון נעשה עבור קוראינו הותיקים המבינים את משמעות הדבר. למי שלא, בדקו את המונח מינרווה באתר, לא סתם זה היה שם הדרגה הראשונה באילומינטי הבווארי.

ישנה צביעות בקריאה של כל האנשים הנ”ל למשל ההתערבות של בית המשפט העליון בענייני הדתיים שבעמנואל והחינוך שלהם היה כתוצאה מדחיפה של הקרן החדשה לישראל ויואב ללום הקשור לקרן, התערבויות שכאלה הם אלה אשר מפריעות להפרדת הדת והמדינה, יש כאן יותר רצון להראות את עליונות דת הנאורות של האילומינטי על פני דתות כמו היהדות, זה למה הקרן עוזרת לקיים את מצעד הגאווה בירושליים, מיינרווה שיצאה מראשו של זאוס כדי לבמל את המחשבות מייצגת גם את אלת ההגיון שסגדו לה במהלך המהפכה הצרפתית אשר מתועד כי נעשתה על ידי גורמים מהאילומינטי. כפי שתראו בסוף הכתבה, אהרון ברק קיבל את אות הכבוד של הלגיון הצרפתי אשר ייסד נפוליאון, אחד מכהני המסטריות והאילומינטי הגבוההים בזמנו, אשר עזר להביא את המהפכה הצרפתית. הערה החשובה על המהפכה למתקדמים בינייכם בנספח בסוף הכתבה.

תחקיר מעולה של יפעת ארליך, עיתונאית במקור ראשון, על הקרן החדשה. זה חלק קטן ממנו, מומלץ לקרוא את כולו:

אם עורך הדין שמייצג את העותרים נגד המדינה מצד אחד, והפרקליט שמשיב בשם המדינה מצד שני, עובדים שניהם למען משפחה סודית עם אג’נדה מסוימת מאוד – מה יעשה השופט? במקרים מסוימים גם השופט שייך למשפחה הסודית. לא, זו לא סצנה מסרטי מאפיה. עשרות אנשי משפט בישראל, חלקם בכירים מאוד, הם בוגרי תוכנית ההכשרה של הקרן החדשה לישראל, שמימנה להם לימודים בארה”ב לתואר שני תמורת שירות עתידי של מטרותיה. לאורך שנים הם פועלים יד ביד, משני צידי המתרס המשפטי, למען האג’נדה הפרו פלשתינית של הקרן. בפרסומים של הקרן החדשה הם נקראים בחיבה ‘משפחת הקרן’.

המייצגת: עו”ד דנה בריסקמן

לקראת הבחירות האחרונות לכנסת החליטה ועדת הבחירות המרכזית לפסול את הרשימות בל”ד ורע”מ-תע”ל, בהתאם לחוק האוסר על רשימה השוללת את אופייה היהודי של ישראל להשתתף בבחירות. מרכז עדאלה, ארגון בת של הקרן החדשה לישראל, עתר לבג”צ נגד ההחלטה באמצעות עורך הדין חסן ג’בארין, בוגר תוכנית המשפטנים של הקרן. במקביל פרסמה הקרן מודעות ענק נגד הפסילה, בחתימת מה שמכונה בקרן “ארגוני משפחת הקרן”. בראש החתומים – האגודה לזכויות האזרח.

מי ייצג את המדינה בעתירה הזו? הממונה על הבג”צים בפרקליטות, עו”ד דנה בריסקמן, לשעבר עובדת האגודה לזכויות האזרח, גם היא בוגרת תוכנית המשפטנים של הקרן החדשה לישראל. עוד קודם לעתירה, בדיון בוועדת הבחירות, הודיעה בריסקמן לחברי הוועדה כי החלטתם איננה מקובלת, ואין לפסול את הרשימות. בדיון בבג”צ ייצגה בריסקמן את היועץ המשפטי לממשלה, ושוב הציגה את העמדה הזו – כלומר תמכה בעותרים. לתמיכה כזו יש כמובן משקל מכריע בדיון בבג”צ: הנה, המדינה עצמה, שהעתירה מכוונת נגדה, מסכימה לאמור בה. לבג”צ לא הייתה ברירה אלא לקבל את העתירה ולהכשיר את הרשימות. גם את בל”ד, שמייסדה ומנהיגה עד לא מכבר נאשם בריגול לטובת חיזבאללה.

זו לא הייתה פגישתם הראשונה של עורכי הדין בריסקמן וג’בארין, נציגת המדינה ונציג עדאלה. שניהם בוגרי התוכנית המרופדת היטב שמפעילה הקרן החדשה לישראל להכשרת עורכי דין שיעסקו, כלשונה, ב”זכויות האזרח”…

לתוכנית יש גם אוהד חשוב, מבוגר מכדי להיות בוגר שלה: נשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרן ברק. הוא כיבד בנוכחותו את כינוס 25 השנים לתוכנית, שהתקיים במרכז רבין בתל אביב. שם, בחיקה החמים והנעים של הקרן החדשה לישראל, כשגם נשיאת הקרן נעמי חזן מכבדת את האורחים בנוכחותה, סיפר ברק על המהפך האישי שחל בו, הוא הוא המהפך שתוכנית המשפטנים שאפה אליו…

זה לב לבה של השיטה. מצד אחד מקימה ומממנת הקרן החדשה לישראל ארגונים שמפציצים את בתי המשפט בישראל באין ספור עתירות, ומנגד היא דואגת לשתול את אנשיה בתוך הפרקליטות. וכך, גם זה שתוקף את מדיניות הממשלה וגם זה שאמור להגן עליה, שניהם היו בניה של הקרן החדשה, ושניהם חשים מחויבות אישית וערכית לאג’נדה שלה.

מה כל כך מציק להם במגילת העצמאות של ישראל שהם מנסים לדחוף כל כך חזק חוקה חדשה, ועוד נראה שמשהו בחוקה האמריקאית מאוד קורץ להם, וזה יכול להיות השלילה המחולטת של צביון דתי כלשהו למדינה (משהו שהוא מאוד רצוי במדינת מהגרים כפי שנוסדה ארה”ב), ודרכה העלמת הזהות היהודית של מדינת ישראל. זכרו שאברהם בורג קרא להעלים את הזהות היהודית וחוק השבות, ומסקנת הנאום של חזן בכנס הפסגה הישועי היה שככל הנראה ההפרדה בין דת למדינה תצריך רפורמה מרחיקת לכת הכוללת את הזהות היהודית. עכשיו חשבו ממי אותה הגדרה של זהות יהודית מונעת להכנס ולהשפיע על המדינה. מתוך ארכיטקטים של הג’יהאד.

הוותיקן רוצה את ירושלים, מתוך ynet:

נציג הוותיקן: לא להפקיר את י-ם לישראל ולפלסטינים

ישראל והרשות הפלסטינית נכשלות בתפקידן לשמור על המקומות הקדושים לנצרות, טוען האב ייגר, אשר קורא להן להישמע לקהילה הבינלאומית לפני כל קבלת החלטה בנוגע לעיר הקדושה

אחיה ראב”ד
פורסם: 03.01.06, 21:35

היועץ המשפטי של הוותיקן בארץ הקודש, האב דויד ייגר, מותח ביקורת חריפה על המדיניות הישראלית הנוגעת לשמירה על המקומות הקדושים לנצרות בירושלים. בכנס בינלאומי שנערך באוניברסיטת חיפה תחת הכותרת “דו קיום במקומות הקדושים”, אמר האב ייגר כי ירושלים חשובה מדי מכדי שניתן יהיה להשאירה רק להכרעות הישראלים והפלסטינים.

“כל פיתרון בנושא ירושלים יהיה חייב לקבל את הסכמת הקהילה הבינלאומית”, הדגיש האב וציין כי גם הרשות הפלסטינית אינה מכבדת את כל ההסכמות הבינלאומיות בנושא

ועכשיו נלך ישירות אל האתר הרשמי של הוותיקן, שם כותב הארכיבישוף רנטו ר. מרטינו את הדברים הבאים:

United Nations Relief and Works Agency
For Palestine Refugees in the Near East

New York, 3 November 1999

הכס הקדוש (וותיקן) תורם באופן סימבולי לעבודה של אונר”א… העזרה ההומניטרית הניתנת לפליטים בידי אונר”א וארגוני הכנסייה ימשיכו [קונספיל: שאלוהים ישמור זה רק אומר שהחמאס ימשיך לגדול]. אך אל להם להתפס כפתרון הולם, צודק ויציב לבעיה באזור. פתרון כזה, בתקווה, יהיה חייב לכלול בתוכו את השאלה של עיר הקודש ירושלים… ארכיבישוף ג’ין-לואיס טאורן… טען בניו-יורק: “… בקשר לשאלה הנוגעת לירושלים… המימדים החיים של המקומות הללו דורשים גם  (1) שאופי בין-לאומי יובטח לירושלים כמקום המקודש לשלושת הדתות המונותאיסטיות… בכדי שכל הסעיפים הללו יובטחו, הכס הקדוש מחפש סטאטוס בין לאומי מיוחד למקומות הקדושים ביותר בירושלים”.

לאורך שאר הסעיפים הוא פשוט חוזר ומדגיש כמה חשוב לשמור על כל המקומות הקדושים בעיר ומשם מגיע למסקנה שהדבר מצריך סטאטוס וכוח בין לאומי שישמור על ירושלים…

באותה כתבה של ארכיטקטים של הג’יהאד תמצאו גם הפנייה לכתבה שמספרת כיצד גם מפלגת מרץ קוראת לכוח בין לאומי לטפל בענייני המדינה.

כדי לקבל בהירות נוספת על הקרן החדשה לישראל, יהיה נכון לבדוק את הנשיא שכיהן לפני דניאל סוקץ’. בשביל זה צריך לחזור לרגע לחייו של אדלמן.

במהלך הקריירה שלו השתייך פיטר אדלמן לארגוני שמאל רבים בארה”ב ואף ניהל את “קרן העולם החדש” (New World Foundation). מיד לאחר פיטר, הילרי קלינטון תפסה את תפקיד הניהול של הארגון לאחר שעברה התלמדות אצל מי שהיא מכנה המנטורית שלה, מריאן אדלמן (אישתו של פיטר), ונזכיר שוב ששנייהם חסידות של סול אלינסקי. באותו הזמן “קרן העולם החדש”  תמכה כלכלית בארגון ה”Committee in Solidarity with the People of El Salvador,(CSPES), עיקר פעילותו של אותו ארגון הוא לתמוך ולעזור לארגון הFLMN באל סלבדור המשתמש ב”תאולוגית השחרור” של הישועים כדי להביא למלחמת אזרחים ומהפכה מרקסיסיטית במדינה, כתבנו על כך רבות. אם כבר תאולוגית השיחרור, על פי NGO-monitor הקרן החדשה לישראל הזרימה כספים לבחור בשם ג’ף האלפר שפעיל בתנועת Sabeel, תנועת תאלוגיית השיחרור הפלשתינאית. [October 2007 Digest (Vol. 6 No. 2)2007-11-05]. ראש התנועה של Sabeel טוען שהחמאס שהוקם כמו הארגון שלו כתגובה  לאינתפאדה הראשונה, הוא ארגון איסלאמי של תאולוגית השחרור.

הCESPES קם מנגד לארגון הUSAID האמריקאי אשר ידוע כארגון חזית של הסי.איי.איי בשביל הבאת שינויים במדינות מסויימות (בין השאר דרום אמריקה ומדינות שנשלטות על ידי תאולוגית השיחרור הישועית). לכן מוזר לראות שפיטר אדלמן בחר בחור בשם לארי גארבר להיות נשיא הקרן עד שהוחלף ב2009 בידי דניאל סוקץ’. לארי גרבר עבד בUSAID כמה שנים טובות לפני שהגיע לקרן. התפקיד הבכיר ביותר שלו בארגון בו הוא כהן 5 שנים לפני שעבר לקרן החדשה עלול לתת לנו מושג טוב יותר למה הוא ככל הנראה נבחר, הוא היה מנהל המשימות של USAID בעזה בין 1999-2004.

“כיצד לא לממן את חמאס: בדקו את אלו המקבלים מUSAID”

“…הUSAID, מתנגד ללמאמצים שנועדו ליישם תוכנית אשר תוודא שמימון ארה”ב לא יתמוך שלא בכוונה בטרור.

“מסמכים שיצאו לציבור בזמן התביעה של הHoly land foundation וחלק ממנהיגיו- אשר נמצאו אשמים בסופו של דבר בכל האישומים הקשורים במתן חומרים התומכים בחמאס- מגלים שעוד במהלך דצמבר 2002, USAID הסמיכו כמה ועדות צדקה לקבלת מימון, על אף המידע הציבורי שקישר אותם לחמאס.”

New York Daily News BY MATT LEVITT Tuesday, February 3rd 2009

הWorld net daily גם דיווח בנושא שהUSAID סיפק כ4 מיליון דולר לתוכנית המממנת בתי ספר למשפטים בכמה אוניברסיטאות בגדה המערבית ורצועת עזה הכוללת את אוניברסיטת אל-נאג’אה אשר לפי מקורות ביטחון ישראלים ופלשתינאים משמשת כמרכז לגיוס אנשי ג’יהאד.[Terrorists: U.S.-funded universities support jihad
State Department defends millions of dollars in contributions Posted: March 05, 2007
].

ראו כיצד קלינטון וג’ורג’ טנט (גם כן בוגר אוניברסיטת ג’ורג’טאון) ארגנו תוכניות לאימון פלשתינאים ב”אומנות החבלה” שבסוף שומשו כנגד ישראל.

עוד מעניין לשים לב שהUSAID העביר כספים לאוניברסיטת לויולה הישועית אשר פעלה בקובה, ואשר ספגה ביקורת על קבלת הכספים האלה, וגם לאוניברסיטת ג’ורג’טאון הישועית.[Loyola takes heat for grant acceptance,February 23, 2005,globalexchange.org], עד היום סיבת מתן הכספים לאותם אוניברסיטאות אינה מובנת לא אחד, וספקולציות רבות עלו בנושא.

הבחירה של גארבר בידי אדלמן היית מחושבת, שנייהם פעלו יחד בארגון השמאל האמריקאי J-street.

מתוך ויקיפדיה:

J STREET הוא ארגון שדלנות העוסק בסכסוך הישראלי-ערבי, המורכב בעיקר מיהודים-אמריקאים אשר פועל בארצות הברית במטרה לקנות השפעה בקרב ההנהגה האמריקאית כדי לקדם פתרון בדרכי שלום והידברות של הסכסוך הישראלי-ערבי והישראלי-פלסטיני. הארגון מצהיר על עצמו כבית הפוליטי לאמריקאים אשר בעד ישראל ובעד השלום. [1]

J Street מזוהה עם השמאל בישראל. הארגון הוקם לאחר שחוגים בתוך יהדות ארצות הברית חשו כי איפא”ק, השדולה הוותיקה הפועלת למען ישראל, מדגישה קו ימני-ניצי, שלדידם אינו מתיישב עם דעותיהם ועם האינטרסים של ישראל ושל ארצות הברית.

מזכ”ל התנועה מאז הוקמה באפריל 2008 הוא ג’רמי בן-עמי, לשעבר יועץ מדיני בממשל קלינטון, אשר עבד בארגונים המזוהים עם השמאל כיוזמת ז’נבה ו”המרכז לשלום במזרח התיכון”. בדירקטוריון של השדולה החדשה חברים בין השאר דוד קמחי, לשעבר סגן ראש המוסד ומנכ”ל משרד החוץ, ח”כ לשעבר מרשה פרידמן, ראש “שלום עכשיו” בארצות-הברית ודברה דיליי, בעבר יו”ר המפלגה הדמוקרטית.

במכתב תמיכה שפרסמה נכללו אישי ציבור רבים, ביניהם אברהם בורגנעמי חזן

באוקטובר 2009 ערך הארגון את הוועידה הארצית הראשונה במלון “גראנד היאט” בוושינגטון, בה השתתפו מעל 1500 אנשים. שגריר ישראל מייקל אורן לא הגיע למרות שהוזמן, בעקבות החלטת הממשל הישראלי להחרים את הכנס. השתתפו בו בין השאר חברי הכנסת הישראליםעמי איילון, שלמה מולה, עמיר פרץ, יולי תמיר, קולט אביטל, שלמה בן-עמי וניצן הורוביץ יחד עם חברי קונגרס אמריקאים ואישי ציבור יהודים ואמריקאים. הנאום המרכזי היה של ג’יימס ג’ונס, היועץ לביטחון הלאומי של אובמה [קונספיל: ג'יימס ג'ונס בוגר אוניברסיטת ג'ורג' טאון השועית]. על מכתב תמיכה לקראת הועידה חתמו חברי כנסת מקדימה, העבודה ומר”צ, יחד עם אנשי ביטחון ישראלים[3].

במרץ 2010, בעקבות המשבר שפרץ בין שתי המדינות סביב בניית 1600 יחידות דיור בשכונת רמת שלמה בירושלים, ביקש הארגון מתומכיו לעמוד לצד ממשל אובמה נגד החלטת ממשלת ישראל. הארגון אסף כ-40,000 חתימות אותן שלח לבית הלבן, הקוראות לתמוך בתגובה התקיפה של סגן הנשיא ג’ו ביידן ושל מזכירת המדינה הילרי קלינטון [קונספיל: תלמידה של מריאן אדלמן] כנגד הההצהרה הישראלית, אותה כינה “פרובוקטיבית”. [4].

רק נזכיר לכם על ג’ו ביידן מתוך כתבה שלנו על אובאמה:

ג’ו ביידן הוא נוצרי קתולי, וזה כבר מראה לנו לאן הוא שומר את האמונים שלו. ג’ו ביידן קיבל תארי כבוד מאוניברסיטת סקרנטון הישועית (The University of Scranton) ואוניברסיטת סיינט ג’וזף הישועית (Saint Joseph’s University ). בנו של ג’ו ביידן, הנטר ביידן, הוא לוביסט עבור שני האוניברסיטאות הישועיות המוזכרות. [מקור: Bloomberg: Biden's Son Employed in Profession Obama Disdains: Lobbying,By Timothy J. Burger – August 24, 2008].

ג’יי-סטריט הוא פשוט ארגון תאום לקרן החדשה לישראל, (דניאל סוקץ’ נואם ומשבח את הארגון בכס שלהם), אחד הארגונים איתם הם עובדים יד ביד למשל הוא ארגון “בצלם” של הקרן החדשה לישראל. ועכשיו אנו מגיעים לקשרים עם עוד ארגונים של הסדר העולמי החדש. המיליארדר ג’ורג’ סורוס ,היה חבר בכיר במועצה ליחסי חוץ וחבר בבילדרברג, והוא תמך ביוזמה הראשונית להקמת הארגון ואפילו היה פעיל בו בתחילת דרכו. במועצת המנהלים ניתן למצוא המון אנשים עם קשרים קרובים לג’ורג’ סורוס:

1.Gail Furman and Deborah Sagner, Board members of the Soros-funded Democracy Alliance;
2.Sheldon Drobny, co-founder of the Soros-funded Air America Radio;
3.Maria Echaveste, Senior Fellow at the Soros-funded Center for American Progress, Board of Directors member of the Soros-funded People for the American Way, and Board of Advisors member of the Soros-funded American Constitution Society;
4.Morton Halperin, Senior Vice President of the Center for American Progress and Director of Soros’ Open Society Policy Center;
5.Robert Malley, a Director for the Soros-funded International Crisis Group, on whose Board and Executive Committee Soros himself sits; and
Eli Pariser, Executive Director of the Soros-funded MoveOn.org.

מקור

יתרה מזאת ג’ורג’ סורוס הוא אחד ממקורות המימון לארגון עדאלה של הקרן החדשה לישראל. ולאחרונה נחשף שהוא תורם המון לכלל הארגונים של הקרן דרך (כמו קרן פורד) קרן מזוכה ממס שלו(שקיבל מקלינטון ב94) בשם קרן החברה הפתוחה OSF.

הקשרים עם אוניברסיטת ג’ורג’טאון ,משפחת קלינטון ומשפחת אדלמן נראו בברור כאשר לכבוד חגיגות ה25 שנה לקיומה של הקרן החדשה לישראל הוזמן לדבר ביל קלינטון בוגר ג’ור’טאון, ובונה חופשי לשכת דימולאיי. כמו סורוס, גם קלינטון חבר במועצה ליחסי חוץובילדרברג. יתרה מזאת הילרי קלינטון שגם חברה במועצה ליחסי חוץ ואשר היית מתלמדת של מריאן אדלמן בCDF יזמה פגישה עם הקרן בעת הביקור הראשון שלה בישראל, ושיבחה את התוכניות של הקרן להעצמה כלכלית של הנשים (תד אריסון תרם לתוכניות). עוד אדם מהמועצה ליחסי חוץ שניתן למצוא פעיל במועצת המנהלים הוא מרטין אינדיק, עוד יועץ לשעבר של קלינטון. מעניין לדעת ששתיים מהקבוצת האומנים שהובילו את ההפגנות למען הקרן החדשה לישראל בתקופה שספגה ביקורת היו עמוס עוז, וא.ב. יהושוע, שניהם נכחו בפגישת בילדרברג ב1999 יחד עם קלינטון, ערפאת, והאפיפיור יוחנן פאולוס ה2. באותה פגישת בילדרברג נכח גם תד אריסון, אבא של שרי אריסון (מנסה להחדיר רעל של דוקטרינות ניו-אייג’ למערכת החינוך בדלת האחורית), הוא תורם לקרן החדשה לישראל והארגונים שלה [באירוע emerging voices של הקרן היה מהתורמים הגדולים ביותר, עוד קישור בו הם מודים על תרומה אחרת].

[מקור לחברות האנשים הנ"ל בבילדרברג: World Net Daily May 26, 1999]

[מבחינה תרבותית ניתן לחוש בהסתננות האג'נדה של הקרן מאומנים אחרים, למשל תומר בן יוסף מנהיג להקת הבלקן ביט בוקס, הופיע באירוע מיוחד של הקרן החדשה לישראל, ולא כל אחד מופיע שם. באחד הקליפים של להקת הבלקן ניתן לראות תעמולה ברורה המציגה חייל ישראלי ככובש אכזרי ומרושע באנימציה "מגניבה". אין אנו טוענים שתומר יוסף משת"פ, אבל המפיקים האחראים בוודאי יודעים מה לבחור ולעצב].

אנחנו מקווים שאתם מתחילים לראות איזה רשת נרקמת כאן להבאת שינויים בארץ.

שימו לב, אחד ממקורות המימון של קבוצת בילדרברג לאורך ציר הזמן היא ”קרן פורד” (מקור:The cultural Cold War in Western Europe, 1945-1960 מאת Giles Scott-Smith,Hans Krabbendam‏), אותה קרן היא המממנת העיקרית של הקרן החדשה לישראל. קרן פורד אינה קרן רגילה, היא ארגון חזיתי של קבוצות הסדר העולמי החדש, כמו גם של הCIA.

קרן פורד בהחלט ידועה כארגון חזיתי של הCIA (ויש לציין שאימו של אובאמה בעלת עבר קומוניסטי פורה עבדה גם בקרן פורד וגם בUSAID). בין השנים 1966-79 מקג’ורג’ באנדיהיה נשיא הקרן. באנדי היה חבר באחוות הגולגולות והעצמות של אוניברסיטת ייל, שם הכינוי שלו היה “אודין”. באותה אחווה שהוקמה על ידי שני בונים חופשיים (וגם הנרי פורד מקים הקרן היה בונה חופשי דרגה 33) החברים מתגבשים ושומרים על קשר הדוק ויוצרים קשר אחוותי שנועד לגבש אותם לעזור אחד לשני לתמיד, לכן מעניין שבזמן תקופתו כנשיא קרן פורד, ג’ורג’ בוש האב היה ראש הCIA, וגם הוא חבר באותה אחווה אפלה (ממליצים לקרוא את הכתבה שלנו על האחווה, היא עודכנה). לפני שעבד בקרן היה פעיל במועצה ליחסי חוץ בקבוצה שהיית אחראית ל”תוכנית מרשל“. באותה תוכנית היו פעילים בין היתר גם אלן דאלס (ממקימי הסי.איי.איי.) וריצ’ארד מ. ביסל שהיה עובד בכיר בקרן פורד. ריצ’ארד ביסל גוייס ע”י אבריל הארימן לאותה קבוצה,  והמשיך לעבוד איתו לאחר מכן במקומות אחרים. אבריל הארימן גם כן היה חבר באחוות הגולגולות ועצמות, ובסיל בניגוד לאחיו סרב להצטרף לאחווה כשהציאו לו. בסיל היה בעל תפקיד בכיר בקרן פורד לפני ואחרי שעבד בתפקיד בכיר ביותר בסי איי איי. במהלך כהונתו הראשונ בקרן  בין 1952-4 הוא נפגש רבות עם אלן דאלאס ראש הCIA באותה תקופה. דויד רוקפלר הציע באותה תקופה לאלן דאלס לנהל את קרן פורד, אך הוא סרב.

[מקור:The internationalization of palace wars , Bryant G. Garth &  Yves Dezalay‏‏ ]

תיעוד מפורט של הקשר בין קרן פורד לסי.איי.איי ניתן למצוא בדוח של ג’יימס פטראס, ושל ארגון (HIR (Historical and investigativ research.

יותר מטריד מהקשר לארגון הביון המרכזי של ארה”ב הוא הקשר לנאצים.

הנרי פורד שהיה בונה חופשי ועשיר מאוד, בעל חברת המכוניות,אשר הוציא לאור מגזין שהפיץ אנטישמיות והאשמות קונספירטיביות כנגד שנקרא Dearborn Independent. לא סתם היטלר העריך אותו מאוד ואף העניק לו מדלית כבוד של “מסדר הנשר הגרמני הגדול“, הנרי פורד היה האמריקאי הראשון שמימן את היטלר, כמו גם אבריל הארימן שהוזכר למעלה יחד עם סבא של ג’ורג’ בוש, שנייהם מאחוות הגולגולות והעצמות. הסי איי איי עצמו הוקם בידי אלן דאלס בצמוד עם הנאצי ריינהארד גלהן, ויחד שנייהם העבירו מאות נאצים בחשאי לאחר המלחמה דרך “מבצע מהדק נייר” לעבוד עבור הסוכנות, ואפילו שלחו סוכן נאצי אחד מומחה ללוחמת גרילה בשם אוטו סקורזני לאמן את ערפאת ויחידות שורשיות באימוני לוחמת גרילה וטרור אשר הפכו להיות ארגוני אשף, והפתח של ימינו, ואפילו החמאס (ראו ארכיטקטים של הג’יהאד). את כל זה כבר תעדנו עבורכם באתר, הקשר הזה עלול להסביר את הקשרים ההדוקים בין כל האנשים המדוברים. אם פעם התעמולה האנטישמית היית מפוצת על ידי תמיכה בנאצים, אז היום היא עברה המרה מסויימת.

מעניין לדעת שכיום קרן פורד מממנת גופי תקשורת אלטרנטיבים של השמאל. למשל היאהעבירה כספים לGuerilla  News Network,שידועים כGNN, ומעניין לראות שבסרט שלהם על השאלות לגבי ה11 בספטמבר הם פותחים בקטע של ג’ורג’ סורוס המציג אותו באור חיובי, כמו גם הם הוציאו את הסרט התעמולתי,The Revulotion will not be televised, למען צ’אבז. חוץ מזה הם גם ממנו את Democracy Now של איימי גודמן. מה משותף לשתיים? הם בעלי אג’נדה שמאל רדיקאלית המתחזים לאתרי מידע אלטרנטיבי, מציגים מידע של ביקורת חברתית, משקיעים בהתנהלות הקהילה סביב הפרוייקט, מקדמים סוציאליזם ויוצאים כנגד השוק החופשי, וכמובן… שונאים את ישראל.

[באתר הרשמי של פורד ניתן לראות את העברת הכספים לGNN עבור הפקת סרט, וכמו כן גם לDemocracy Now עבור המשך הפעילות השיגרתית שלהם ופעם שנייה עבור סיקור הלא מעמיק כלל של ה11 בספטמבר]

עוד ארגון חדשות “עצמאי” אלטרנטיבי בעל אג’נדה שמאלנית רדיקאלית אנטי אמריקאית, אנטי קפיטליסטית, ובעיקר אנטי ישראלית הוא ארגון אינדימדיה שקם לאחר מאורעות ההפגנה נגד גלובליזציה ב1999 שהיו בסיאטל. מעניין הוא שארגון שכזה יכול לקחת הרבה מאוד אנשים שלא היו קשורים אחד לשני ואשר באים בצדק למען הפגנה נחוצה כנגד האימפריאליזם העולמי, ובאותה העת להחדיר לכולם מאין מוסכמה אנטי ישראלית! וזה לא דבר זניח, זאת רשת מאוד גדולה בעלת המון סניפים בהמון מדינות סביב העולם כולל ישראל, ואנחנו נגיע למה קורה איתם בארץ בהמשך הכתבה. על פי הWorld Net Daily קרן פורד, יחד עם קרן טיידס Tides foundation, העובדים יחדיו, העבירו קרוב לחצי מליון דולר מענקים לאינדי מדיה, בעוד שקרן טיידס העבירה את רוב הכסף. קרן טיידס ממומנת בעיקר על ידי אישתו של ג’ון קרי מאחוות הגולגולות והעצמות, טרזה היינז (כן, מדובר בהיינז של תעשיית האוכל), ג’ורג’ סורוס, וקרן פורד.

[World Net Daily, Posted: April 29, 2004 By Benjamin Shapiro © 2010 Creators Syndicate, Inc.]

עוד כתבה גדולה על כיצד קרן פורד עוזרת לממן את השמאל הרדיקלי.[How Ford Funds the Left By: William Bacon FrontPageMagazine.com | Thursday, May 15, 2003]

כיצד ייתכן שארגון אשר נראה שהיה כל כך קשור דווקא בצד הקיצוני השני של המפה הפוליטית, ואשר עזר להלחם באיום הסובייטי יעשה כזה דבר? ובכן יש לכך תשובה מאוד פשוטה, אתם מוזמנים לראות סרטון שנעשה בידי יוצר הסרט “הקונספירציה הקפיטליסטית” היכן שהוא מראיין את נורמן דוד שחקר לעומק את הקרנות המזוכות ממס הללו כגון קרן פורד, רוקפלר וקרנגי, ואשר גילה את הדבר הבא:

“אתה יודע שאנו בתפקידים הבכירים כאן היינו, בשלב מסויים, חברים פעילים בOSS (מה שלימים הפך להיות הCIA אחרי מלחה”ע ה-II), מחלקת המדינה, או המועצה הכלכלית של אירופה. במהלך השנים האלה פעלנו ,ללא דופי,  תחת הנחיות שהתקבלו מהבית הלבן. אנו עדיין פועלים על פי הם… תמצית ההנחיה היית לשנות את החיים הבארה”ב בשביל שיהיה אפשרי בצורה נוחה להביא למיזוג עם ברית המועצות”.—רוואן גייט’ר נשיא קרן פורד לשעבר.

זוכרים את לחיצת היד המאסונית הברורה בין רייגאן (בעל תואר כבוד של הדרגה ה33 של הסקוטיש רייט) וגורבצ’ב?

ראו את הרעיון המלא למי שמעוניין:

ראו כתבה  שלנו על קשריו של הנרי פורד עם הכומר הישועי, אבי רדיו השנאה, אשר פעלו יחד למרות חילוקי דעות בין הארגונים שלהם להפצת אנטישמיות והפרוטוקולים של זקני ציון בארה”ב, זה ייתן איזה רקע היסטורי למה שקורה כאן. יתרה מזאת באותה כתבה, ראו כיצד הישועים אימנו את אייבי נתן שיצא למסע התעמולה השמאלני הרדיקאלי שלו ואשר נתן לגיטימציה לפגישות עם טרוריסטים שהביאו להסכמי אוסלו.

כדי באמת להבין כיצד מהנדסים את החברה, טוב יהיה לנו לבחון את הדיאלקטיקה ההגליאנית:

ההוראה הנפוצה של דיאלקטיקה מכוונת לתורתו של הגל.

על פי הגל, הדיאלקטיקה היא התפתחות באמצעות קונפליקט ומופיעה בתחומים רבים: ההכרה, ההוויה, ההיסטוריה והחברה ועוד. כמו כן, טען כי עולם הרוח או החומר מתפתחים בדרך של ניגודים (תזה ואנטי תזה), ומאבק בדרך הדרגתית או מהפכנית, עד שנוצרת אחדות הניגודים (סינתזה).

על בסיס עבודתו של הגל ומתוך התנגדות לה, פיתח מרקס את המטריאליזם הדיאלקטי.
הגל ייסד שיטה היסטוריציסטית להבנת ההיסטוריה של הפילוסופיה ושל העולם עצמו, אותה הוא סיכם כ-”התקדמות, שבה כל תנועה מתגלה כפתרון לסתירות שהיו בתנועה הקודמת”. לתפישתו של הגל, אין משמעות להתייחסות לפרט כדבר לעצמו. הוא טען כי כל חברה אנושית וכל פעילות אנושית מוגדרים על-ידי ההיסטוריה שלהם, כך שניתן לעמוד על מהותה העמוקה של כל חברה באמצעות הבנת ההיסטוריה שלה. שפתו, דעותיו, עולמו וקשריו עם הסובבים אותו נבנים ומעוצבים על-פי ההיסטוריה של החברה בה הוא חי. “רוח הזמן” (Zeitgeist) היא ההתגלמות הממשית של הגורמים החשובים ביותר הפועלים בהיסטוריה האנושית בכל זמן נתון. ההתרחשויות אינן מודרכות על-ידי פעילות של פרטים הבוחרים ועושים כרצונם, אלא על ידי רוח הזמן, המנחה אותם במעין “יד נעלמה” לכיוונים מסוימים.

כל מאמץ אנושי, טען הגל, לא רק נבנה על בסיס מה שקדם לו, אלא גם מגיב ומתנגד לו. בתיאורים בני ימינו של הגליאניזם, נהוג לחלק את הדיאלקטיקה של הגל לשלוש תנועות הקרויות “תזה”, “אנטיתזה” ו”סינתזה”. הגל עצמו לא השתמש בחלוקה זו כלל, אף כי היא פותחה מוקדם יותר על ידי פיכטה בתארו את היחס השורר בין הפרט לבין העולם. הגל אמנם מזכיר את שתי התנועות הראשונות, אך הוא אינו מזכיר את ה”סינתזה” אלא את ה”שלם”.

לדוגמה, המהפכה הצרפתית לדידו של הגל גילמה את הופעת הבכורה של החירות בחברה האירופית (“תזה”). אך המהפכה הייתה גם קיצונית: האלימות, שהייתה כורח המציאות בעת ביצוע ההפיכה, לא פסקה גם לאחר שהמהפכנים השמידו את יריביהם והשיגו את מטרתם. כתוצאה, החירות התפוגגה בשל “תקופת הטרור” הברוטלית (אנטיתזה). אולם, הסביר הגל, ההיסטוריה ממשיכה תוך לימוד מטעויותיה: רק אחרי החוויה הזו, ודווקא בגללה, ניתן לחשוב על קיומה של מדינה חוקתית המקנה חופש לאזרחיה, ומגשימה את האידאלים המהפכניים של חירות ושוויון (סינתזה).

לדידו של הגל קיימות שתי התגלמויות של “הרעיון האוניברסלי” והן תמיד מהוות אנטיתזה אחת של השנייה. התגלמות אחת היא הרעיון הכללי, ואילו השנייה היא היישום הספציפי לאירועים האמיתיים בהיסטוריה. לפיכך, טוען הגל כי המטפיזיקה צריכה לעסוק בהבנת המכניקה של התמזגות התזה והאנטיתזה. על מנת לעשות זאת, צריך להשוות בין המקרים בהיסטוריה לבין צורות היסוד שלהם, ולנסות להבין את ההבדלים ואת הדמיון ביניהם.

במאה ה-20, הפילוסופיה של הגל עברה רנסאנס חשוב. מרקסיסטים בעלי נטייה פילוסופית ראו בו את האב הפילוסופי של המרקסיזם.

תכלס מה יש להבין מזה :ממזמן נראה  שכל הפרסום המלווה את תנועת ההתעוררות משרת את הסדר העולמי.

ואף לעיתים נתמך על ידו,המשוואה אומרת שתיזה ואנטי תיזה יוצרות סינתיזה ובמילים אחרות ע”י הכרת אמונות המסדרים.

סמליהם ודרכי פעולתם תיזה נוצר באזז של התנגדות נחרצת זה האנטי תיזה כמובן ,אבל בסופו של יום תיווצר הסינתיזה שתאפשר לאנשים שהיתנגדו לעכל את הדבר החדש, אלה שישארו פה כמובן…

זה מסביר כיצד תנועות המתנגדות לתאגידים לדוגמא ופועלות בשטח בפועל משרתות את אותה המטרה שלה הם מתנגדים. (דוגמא מצויינת היא מייקל מור המשתמש בטקטיקה אלינסקית כאשר עומד בכניסה לתאגידים ואורב למנהלים עם מצלמות).

דוגמא מצויינת להבין יותר טוב את מה שקורה  בשטח היא  אישה בשם נעמי קליין, ידידה טובה של מייקל מור, סופרת שמאלנית שכתבה את “דוקטרינת ההלם”, היכן שהיא מאשימה את השוק החופשי, הקפיטליזם, והכלכלן היהודי הידוע, זוכה פרס הנובל על תגליותיו המדעיות והבלתי אישיות בתחום הכלכלה, מילטון פרידמן כמקור כל הצרות והבעיות של העולם ובמה שמוכר לכם, אך אינו מוזכר בספרה, כ”סדר העולמי החדש”.

ויקיפדיה:

נעמי קליין (באנגליתNaomi Klein; נולדה ב-7 במאי 1970) היא עיתונאיתסופרת וחוקרתתרבות ותקשורתקנדית ממוצא יהודי. קליין התפרסמה בזכות ספרה “בלי לוגו“, העוסק במה שקליין רואה כהשתלטותם של תאגידיםבינלאומיים על הכלכלה העולמית.

קריירת הכתיבה של קליין החלה עם כתיבתה ל”ורסיטי”, עיתון הסטודנטים של אוניברסיטת טורונטו, אותו אף ערכה. היא פיתחה נטייה לפמיניזם לאחר רציחתן של סטודנטיות להנדסהבמכון הפוליטכני ב-דצמבר 1989ב-1990 כתבה ב”ורסיטי” מאמר אנטי-ישראלי שכותרתו “מקורבן לגורם קורבנות”. בין השאר האשימה כי “הגבר הישראלי מגיע לבגרות על ידי התאכזרות והשפלה של פלסטינים… קיימת ‘פורנוגרפיית שואה‘: תמונות של נשים כחושות במיוחד ליד תנורים, ליד ראשי מקלחות, או לצד קרונות בקר משמשות למכירת בגדים ומוצרים אחרים… נשים ישראליות הופכות אובייקט מיני כקורבנות-שואה עבור הגברים הישראלים כדי שאלה יוכלו לאונן על תמונות שבהן הדימויים השולטים הם אש, גז, רכבות, רזון ומוות”.[2]

מקור: [Naomi Klein: "What Israel has become: A country with racism and misogyny at the core of its being"].

נעמי קליין קראה בקולי קולות להחרמה כלכלית של ישראל כדוברת של “קואליצית נשים לשלום”, קואליציה שמקבלת מימון מהקרן החדשה לישראל [מקור: INN]. בסרטון של ההרצאה שהיית לה בחיפה ניתן לשמוע אותה מודה לשלושת הארגונים שהביאו אותה, ארגון עדאללה (של הקרן החדשה לישראל), ארגון Mada al-Carmel (ממומן על ידי הקרן, וחלק מכותבי הצהרת חיפה הקיצונית), והוצאת הספרים שהוציאה ותרגמה לאור את ספרה “דוקטרינת ההלם” בעברית, אנדלוס, אשר לפי הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב, מוציאה לאור את מחברות עדאללה. מעניין לראות את צרוף המקרים שקרה ב24 לספטמבר 2008 כאשר בתוכנית טלויזיה של Democracy Now שתיי האורחים שהתראיינו אחד אחרי השני היו נעמי קליין ומריאן וורייט אדלמן החסידה של סול אלינסקי, במקרה גם ההורים של קליין בעלי עבר קומוניסטי הפיקו סרט תיעודי על אותו סול אלינסקי, כך לפי ה[New yorker OUTSIDE AGITATOR by Larissa MacFarquhar 8 December 2008], וניתן לשמוע את ההשפעה שלו על נעמי כאשר היא משתמשת במונחים כגון Grass Root presure. (חשוב מאוד לקרוא מי זה סול אלינסקי שאת תורתו הסוציאליסטית אובאמה למד ומיישם, דברים דומים קורים בארץ!).

לא מובן למה קליין אשר תומכת בכל תרמית ההתחממות הגלובאלית כחלק ממשנתה החברתית (מה שכבר גורם לפקפק בה מהתחלה) מנסה לגרום למילטון פרידמן להיות הרשע של העולם. במבט ראשוני הוא לא השתייך לאף ארגון משפיע באמת כמו המועצה ליחסי חוץ או בילדרברג. אבל הרבה יותר מעניין לדעת שהוא דיבר כנגד קיומו של בנק הפדרל רזרב, הסביר כמה המלחמה בסמים היא מטופשת ויקרה מדיי למשלם המיסים, קרא לליגליזציה שלמה של כל הסמים ונתן לכך טיעונים מאוד מאוד מעניינים (דבר זה מיד הופך אותו לאדם שאינו מתאים כלל בראיית העולם של הסי.איי.איי, ואפילו לאיום). יתרה מזאת פרידמן היה ממובילי ההתנגדות לסוציאליזם ולכן לא מפתיע שכיום אובאמה עושה את כל מה שמילטון פרידמן הזהיר מפניו כסכנה אדירה לחופש. דברים שעשה הממשל בארה”ב כמו הצלת תאגידים שנפלו בBailOut במקום לתת להם לקרוס כיוון שנוהלו לא טוב והעברת חוק הביטוח הרפואי האוניברסלי, אלה מקרים בהם הממשלה לוקחת בכוח כסף מכיס האזרחים ומתפקדת יותר כ”אח הגדול” השומר על כולם (“אוטופיה”). יתרה מזאת פרידמן הסביר שהדרך היחידה אשר חברה/תאגיד יכולה להפוך למונופול היא רק בעזרת התערבות ממשלתית/הון-שילטון, לכן פאשיזם, קורפורטיזם, וסוציאליזם כל כך דומים כיוון שהם לא מפרידים בין המדינה לכלכלה. כמו כן הוא אמר “זה ברור שלא יתכן שתהיה הגירה חופשית ומדינת רווחה” משהו שאובאמה בעזרת הישועים בדיוק עושה.

אין מה להתפלא מהתקפתה הלא מרוסנת של קליין (וגם חומסקי) על הכלכלן היהודי, חסיד ה”שוק החפושי”, מילטון פרידמן. התופעה הזאת הולכת כל הדרך אחורה עד לנביא תורת תנועות האנרכיסטים והמרקסיסטים, קרל מארקס אשר בעצמו נולד כיהודי (ממש כמו קליין וחומסקי) ואשר כתב  בחיבורו “על שאלת היהודים” את הדברים הבאים:

“כסף הוא האלוהים הקנאי של ישראל…האלוהים של היהודים נהיה חילוני והפך לאלוהי העולם. שטר החליפין הוא האלוהים האמיתי של היהודי. האלוהים שלו הוא סך הכל שטר חליפין אשלייתי.”

“הלאום המיתי של היהודי הוא הלאום של הסוחר, של איש הכסף באופן כללי.”

“הישועיות היהודית (Jewish Jesuitism), אותה ישועיות שבאואר מגלה בתלמוד, היא הייחוס של העולם האינטרסנטי לחוקים המושלים בעולם…” [ישועיות משמע התנהגות באופן ישועי]

האמנציפציה החברתית של היהודי היא האמנציפציה של החברה מהיהודי

בחיבורו מזהה מרקס ביהודים את שורש הנגיף הקפיטליסטי שעושק את העולם ומחריב אותו, וכמו כן שהוא ככל הנראה היה אחד מחלוצי תאוריות הקונספירצה הכוללים את הישועים.

נעמי קליין מהצד השני קראה  ליישום של מה שנקרא Single payer health-care, דבראשר אובאמה דוחף ליישם. מדובר בביטוח בריאות מקיף אוניברסלי שהוא מרוכז במאגר בירוקרטי אחד ויחיד מצומצם, ללא שום אפשרות בחירה של האזרח, כיוון שככה זה כאשר המדינה מחליטה עבור האזרחים. היא קראה לכך בנאום באוניברסיטת לויולה הישועית שארגנה האוניברסיטה.באותה אוניברסיטת לויולה מלמדים על מגרעות התפיסה הכלכלית של מילטון פרידמן [PHIL 470: ETHICS AND ECONOMIC JUSTICE]. מעניין שאת רעיונותיה האנטי הישראליים קליין מבססת בין היתר על מידע של יבונה חדד, פרופסור להסטוריה מאוניברסיטת ג’ורג’טאון הישועית. לכן לא מפתיע שמדבריה וספריה של נעמי קליין עולה קו שמאלני רדיקאלי ברור בנוגע לסיכסוך הישראלי-פלשתינאי, אשר מתעלם לחלוטין מהצהרות החמאס הברורות כנגד ישראל ואשר מטילה את מלוא האחריות  על הצד הישראלי במלחמה.

תפיסה זאת היא סיבה מספקת לכך שנעמי קליין היא דוברת ראשית לקידום החרם הכלכלי המלא על ישראל.קליין אומרת “מספיק. הגיע הזמן לחרם. הדרך הטובה ביותר לסיים את הכיבוש העקוב מדם היא לכוון כלפייה תנועה כמו זאת שסיימה את האפרטהייד בדרום אפריקה…”.

[Naomi Klein The Guardian, Saturday 10 January 2009]

לא במקרה קליין בוחרת את ההשוואה לאפרטהייד, זה חלק מהמגמה של הקרן החדשה לישראל להציג את ישראל כמדינת אפרטהייד. דוגמא אחת קטנטנה היא שבראיון מספטמבר 2003, מנכ”לית בצלם ג’סיקה מונטל אמרה: “אני סבורה שהמילה אפרטהייד שימושית, שכן יש בכוחה להניע אנשים בשל עוצמתה הרגשית. יש מצבים בגדה המערבית שהם גרועים מאשר האפרטהייד בדרום אפריקה.”.

[Human Rights in the Occupied Territories:Interview with B'Tselem's Jessica Montell JESSICA MONTELL and JON ELMER FromOcccupiedPalestine.org, 28 September 2003].

[לעוד מידע רב בנושא הצגת ישראל כמדינת אפרטהייד בידי ארגונים השייכים למטרייה של הקרן ראו קישור לNGO-Monitor "הקרן החדשה לישראל מממנת קבוצות שמנהלות מסעות קמפיין אשר משווים בין ישראל ומשטר האפרטהייד".]

למרות שהיא מקבילה בכמה נקודות בדעותיה לתפיסה האלינסקית של אובאמה, וכמוההו מנוגדת לחלוטין לתפיסה הכלכלית של מילטון פרידמן, בשביל עדיין להוות מעין מבט “אלטרנטיבי” מגניב שימשוך את חלשי האופי לכיוון הסוציאליסטי לעוד פיקוח מה”אח הגדול” על עסקי הפרט של האזרחים וגניבת כספים מהכיס הפרטי שלהם במסווה של תוכניות לחיים יותר קהילתיים ושיתופיות, היא כתבה כתבה בה היא ניסתה נואשות להוכיח קשר בין  ממשל אובאמה לתפיסה הכלכלית של מילטון פרידמן, כאשר כפי שתראו ללא ספק מהכתבה הקודמת שלנו על אובאמה, כל מה שתמצאו שם זה השפעה חזקה של סול אלינסקי, סוציאליזם, ותאולוגית השיחורור השחורה, הניגוד המושלם לתזה שלה. בכתבה שלה על אובאמה הנקודה היחידה שהיא מצליחה למצוא אשר נראת כבעלת ערך כלשהו שמראה שלאובאמה יש נטייה לתפיסה של מילטון פרידמן על מדיניות הכלכלה היא עצם בחירתו של אוסטן גולסבי Austan Goolsbee אשר היא כותבת שהוא כלכלן של אוניברסיטת שיקאגו (כלומר שייך לאסכולה של פרידמן, אבל היא מתעלמת שישנה רק מחלקה אחד בבית הספר לכלכלה בשיקאגו המוקדשת לפרידמן).

כאשר בודקים מיהוא גולסבי מגלים שהוא למד כל השנים והוציא את התארים שלו בכלל באוניברסיטאות כמו MIT וייל, ובאוניברסיטת ייל הוא נבחר להיות חלק מ…אחוות הגולגולות והעצמות הנ”ל! מוזר שאת זה היא לא מזכיר, כיוון שהאחווה הזאת מאז הקמתה השחילה את אנשייה למקומות הבכירים ביותר בממשל, למשל ב2004 ג’ורג’ בוש וג’ון קרי שרצו אחד מול השני לנשיאות היו שנייהם חברים באחוות הגולגולות והעצמות (כמו גם אביו של בוש מה שאומר שמישהו מהאחווה היה בתפקיד הנשיאות במשך 12 שנה בשניי העשורים האחרונים פחות או יותר).מעניין לדעת שמבין שנייהם קליין תמכה בג’ון קרי, לא שהיא חושבת שהוא יכול להיות נשיא טוב אבל מעדיפה אותו [Naomi KleinThe Guardian, Friday 30 July 2004]…כנראה שהיא לא ידעה על עניין האחווה ומשום מה העדיפה להתמקד במישהו שנלחם בפדרל רזרב, אגב הנשיא הראשון של הפדרל רזרב היה פייר ג’יי מאחוות הגולגולות והעצמות. אוסטן גולסבי מכהן כפרופסור בחצי משרה במחלקה לכלכלה באוניברסיטת שיקאגו אבל הוא לא עבר שם שום אינדוקטרינציה, להפך, הוא עבר התלמדות גבוהה בLondon School Of Economicsהשייך לקבוצה שנקראת הFabian Society, שהיא אחת הקבוצות החזקות בעולם שמקדמות כלכלה סוציאליסטית, בין הבוגרים שלה ניתן למצוא את ג’ורג’ סורוס וביל קלינטון. בסופו של יום מה שמעבר לכל ספק מראה כי מילטון פרידמן היה נחרד מפעולותיו של גולסבי היא העובדה שהוא הצהיר בשידור חי כי הוא מאמין שההתערבות הממשלתית בהצלת תאגידי תעשיית הרכב היא הדבר הנכון לעשות, משהו שפרידמן התנגד אליו נחרצות כל השנים.

נעמי קליין חוזרת על עניין אחד כמו תקליט שבור אשר מהווה את הסיס לכל התזה של ספרה המצליח ביותר “דוקטרינת ההלם”, והוא קטע אשר כתב מילטון פרידמן כי “רק משבר אמיתי-או שנתפס כך- מביא לשינוי אמיתי. כאשר המשבר קורה, הפעולות שמבוצעות תלויות ברעיונות השרויים סביב. זה, אני מאמין, הפעולה הבסיסית שלנו:לפתח אלטרנטיבות למדיניות הקיימות, להשאיר אותם בחיים וזמינים עד אשר מה שנהיה בלתי אפשרי פוליטית נהיה לבלתי נמנע פוליטית.”, על פי קליין זאת ”דוקטרינת ההלם” על רגל אחת. בסרטון קצרצר ,פומפוזי ויפיפה ויזואלית שהכינו עבורה היא מציגה את המשפט הזה כשברקע מלחמות וזוועות של צבא  ארה”ב. אנו מזמינים אתכם לקרוא את הפסקה הבאה בספר Freedom and Capitalism היכן שפרידמן מספק דוגמא בדיוק עבור אותו העניין, והדוגמא היא כיצד הצליח להביא לסיום גיוס החובה בארה”ב שהיה סביב תקופת אסון מלחמת וייטנאם, ושסיום גיוס החובה היה רק אחד מארבע עשר הסעיפים שלו של פעילויות לא מוצדקות של הממשלה אשר הצליח לשנות. עדייו לא הבנו למה היא כל כך מתעקשת לעשות ממנו הרע של העולם, שוב מדובר בבן אדם שהתנגד לקיומו של הבנק המרכזי בארה”ב המהווה את אחת הזורועות הכי חזוקות בקונספירציה העולמית לסדר עולמי חדש, תרגמנו על כך סרטים שלמים (לחצו על באנר הקונספירציה הקפיטליסטית בתור התחלה).

כמו איימי גודמן מDemocracy Now ונועם חומסקינעמי קליין מגנה את הרצח של הישועים באל-סלבדור אשר נעשו בגיבוי הסי.איי.איי., ובצדק! אך תפיסת עולמם השמאלנית עיוורת לפעילותם בדרום אמריקה היכן שהם מקדמים את המרקסיזם ומביאים למהפכות עקובות מדם ומלחמות אזרחים, הם עיוורים לכך שצד אחד במערכה אינו בהכרח יותר טוב מהשני. האינטלקטואלים השמאלנים הללו מספקים תמיכה אינטלקטואלית לארגוני טרור עולמיים, הם מעבירים את הפרופאגנדה הידועה של אורוול, הדיבור הכפול, כאשר הם עוזרים להגדיר את הטרוריטים שאומנו מומנו ונוצרו על ידי הסדר העולמי החדש כ”לוחמי חופש”. כתבנו רבות כיצד ארגוני הסדר העולמי יצרו את ארגוני הטרור של המזרח התיכון, בעיקר הCIA. (ראו כתבות שלנו על סדאםבן לאדןערפאת). יתרה מזאת ללא יוצא מן הכלל, אותם מבקרים אלטרנטיבים של השמאל ,כמו אלה שהצגנו, העולמי הרדיקאלי ידברו תמיד על הניצול הכלכלי והאימפריאליזם, אך הם כולם משום מה מתעקשים להתעלם מבעיית הפדרל רזרב![סרט מומלץ מתורגם בקישור]. אולי בגלל שזה אחד מהסעיפים במנפיסט הקומוניסטי שמחייב בנק מרכזי? (” Centralization of credit in the banks of the state, by means of a national bank with state capital and an exclusive monopoly.”)

אדיוטים שימושיים מאת בן דרור ימיני.

במערב צומחים אלה שמספקים את החבל לצורך תליית העולם החופשי על ידי העולם החשוך. על חומסקי וחסידיו, בשירות החמאס, איראן והחיזבאללה.

נועם חומסקי הגיע השבוע לישראל. הרווח שלו היה כפול. הוא גם זכה לכותרות עולמיות על כך שישראל מונעת את כניסתו, ולכן היא מדינה פשיסטית בלה-בלה-בלה, וגם זכה לכיסוי הרבה יותר גדול, בישראל ובעולם, כדי להפיץ את תורתו.
הסיפור הזה הוא איוולת. לא פשיזם, כפי שטענו הצווחנים הקבועים. משום שמדינות מערביותmemri1136wmv7yj.jpg רבות מונעות כניסה של רשעים, שהבעיה היא בהטפות שלהם. חופש הביטוי, בניגוד למה שסיפרו לנו, רחוק מלהיות קדוש. גם לדמוקרטיות דגולות, כמו ארה”ב, קנדה, בריטניה וצרפת יש רשימת מנועי כניסה. ד”ר טארק רמדאן השוויצרי, כוכב הנוער המוסלמי של אירופה, היה מנוע כניסה לתקופה מסוימת בצרפת, ולתקופה של שנים בארה”ב. בריטניה קיבלה אותו דווקא בחיבוק. בבריטניה עצמה יש רשימה של 230 מנועי כניסה. רמדאן האיסלאמיסט התקבל שם עם שטיח אדום, ודווקא כניסתו של חבר הפרלמנט ההולנדי, חירט וילדר, האנטי-איסלאמיסט – נמנעה. גם משה פייגלין הישראלי הוא מנוע כניסה. קנדה, שלא סובלת משום רדיפה ולא נמצאת בשום עימות, מנעה רק לאחרונה את כניסתו של ג’ורג’ גלאווי, חבר פרלמנט בריטי (עד הבחירות האחרונות), רק משום שהוא מנפק הצהרות צווחניות בזכות ההתנגדות לארה”ב ולישראל, מתחבק עם ראשי החמאס, ומפיץ תעמולת ארס. חומסקי הוא אחיו התאום של גלאווי. בחודש מאי 2006 עלה חומסקי לרגל לנסראללה, בדיוק כמו שגלאווי עלה לרגל, לפני חודשים אחדים, לאיסמעיל הנייה.
כך שצריך לעשות סדר בדברים. ישראל היא “פשיסטית”, ו”לא דמוקרטית”, רק משום שהמוסר הכפול עובד שעות נוספות. דין אחד לכל הדמוקרטיות, דין שונה לישראל. זה לא אומר שישראל יכולה להרשות לעצמה את מה שקנדה מרשה לעצמה.
לעצם העניין, העולם החופשי צריך להבין שגלאווי, רמדאן, נורמן פינקלשטיין, אילן פפה, ראאד סלאח, עזמי בשארה, נועם חומסקי וחבריהם מהקואליציה החומה-ירוקה, איסלאמיסטים ו”מתקדמים”, הם חלק מהבעיה. הם הזרוע הרעיונית, חלקם גם ביצועית, של הג’יהאד העולמי. חלקם ראויים לתואר “אידיוטים שימושיים” (“useful idiots”, מושג שמיוחס ללנין, לצורך תיאור תומכי הקומוניזם במערב, למרות שאין הוכחה שהוא עצמו אמר זאת אי פעם). הם אלה שמספקים את החבל לצורך תלייתו של העולם החופשי על הגרדום.

——————————————————————————

מתוך אתר התחקירים של ישראל, מחלקה ראשונה:

חיזבאללה חבר לקבוצות שמאל וסביבה

מאת: משה ריינפלד
לוס אנג’לס טיימס: חיזבאללה מצליח לטשטש את הקנאות הדתית שלו, לטפח חזות של ארגון אוניברסאלי, ולרכוש תמיכה של מתנגדי הכלכלה הגלובלית שמעודדת ארה”ב

▪ ▪ ▪
ארגון חיזבאללה יצר מגעים עם קבוצות שמאל, איכות סביבה ושלום בינלאומיות המתנגדות לגלובליזציה הכלכלית בהנהגת ארה”ב. כך מוסר העיתון לוס אנג’לס טיימס (יום ו’, 29.8.08) בכתבה מביירות. העיתון אומר כי חיזבאללה, הנעזר בגופי קש, השתתף בעשרות כינוסים שבהם נמתחה ביקורת על מדיניות החוץ האמריקנית ועל מוסדות מימון בינלאומיים, כגון הבנק העולמי וקרן המטבע הבינלאומית.

מומחים בביירות מסרו ללוס אנג’לס טיימס כי הארגון שואף לגייס תמיכה נגד ישראל, בקרב קבוצות הרואות במדיניות המערב סכנה למדינות המתפתחות ולאיכות הסביבה. “חיזבאללה הצליח להחדיר את ההתנגדות לישראל לתוך תנועות בינלאומיות הנלחמות נגד הגלובליזציה”, אומר עבד אל-חלים פדאללה, סגן נשיא המרכז ללימודים אסטרטגיים בביירות, מוסד המסונף לחיזבאללה והמשתתף לעתים קרובות בפעילויות כאלה בחו”ל.

ארגוני שמאל עולמים וגם בארץ שואבים צעירים תמימים וחסרי הנחייה בעזרת הצגת מידע חדשותי אלטרנטיבי וביקורת חברתית ובו בעת מנחילים להם רעיונות חתרניים. זה לא במקרה שרבים מהם כמו האינטלקטואלים וארגוני המדיה ה”אלטרנטיבית” למשל ישתמשו בדמותו של צ’ה גווארה, שהוא עוד טרוריסט אשר מציגים כ”לוחם חופש”, זה בדיוק 1b1_che-guevara.jpgהשטיפת מוח שהולכת. צ’ה גאוורה היה טרוריסט שרצח בדם קר גם ילדים, הוא פעל תחת פידל קאסטרו שהתחנך בצעירותו אצל הישועים, נאמן לכנסייה הקתולית עד מאוד, ומקדם את תאולוגית השיחרור המרקסיסתית של הישועים.מדובר בברית אפלה של השמאל העולמי הקיצוני והאיסלאם הקיצוני של הטרור, אשר שנייהם מהונדסים על ידי הסדר העולמי החדש, ושנייהם משתפים פעולה, בעיקר כנגד ישראל! הברית הולכת אחורה עוד לתחילת שנות ה70 בתקופה בה כל ארגוני “לוחמי החופש” בעולם מכל מקום איחדו כוחות לעבוד יחד. הדוגמא הבולטת היא חטיפת המטוסים שקרתה בספטמבר 1969, כאשר המטוס היחידי שלא הצליחו לחטוף היה מטוס אל-על. החוטפים בנסיון החטיפה היו לילה חאלד מהזרוע הטרוריסטית של אש”ף ופטריק ארגואלו שהושפע עמוקות מפעילויותיו של צ’ה גאוורה ואשר הגיע מארגון המהפכה הקומוניסטי הסנדיניסטי שגם כן דגל בתאולוגית השחרור הישועית. אנו שמענו עדויות מאותו נסיון חטיפה, היכן שאחד הדיילים נפצע קשה, ועל השאר איימו עם אקדחים ורימונים. ארגואלו נהרג באותו נסיון על ידי המאבטח, לילה חאלד הגיע לחקירה אצל הבריטים, ושחוררה מיד כשבועיים אחרי…

צ’ה יחד עם הרוצח ההמוני מאו צה טונג:

maotse-tung-17191.jpg

צ’ה גאורה הוא דמות שהשפיע עד היום על המאבק הפלשתינאי וכל המאבקים הדומים בעולם. ביוטוב ניתן לראות סרטים רבים שמציגים אותו באור המאבק הפלשתינאי. ומעניין לדעת שארגון בצלם עושה היום מסע יחסי ציבור לאדם שמוצג לעולם כצ’ה גווארה של בילעין מהשטחים.[Bil'in's Che Guevara Palestine Monitor 26 July2008].

יש סיבה למה התעקבנו רבות על נעמי קליין, היא מקום מצויין להבין תהליכים שקורים והיא קשורה לתהליכים הקורים בארץ. לא זרועות הקרן החדשה לישראל שפועלים בחסות קרן פורד (שקליין כעקרון בספרה חושפת…) החליטו להביא אותה להשקת ספרה בעברית בארץ בדיוק בהפגנה שהתנהלה בבילעין. מה זה אומר? שימו לב.

נעמי קליין בבילעין:

3671919373_c884c8c5c7.jpg

מתוך הארץ “נעמי קליין ומלחמתה בקפיטליזם החזירי”, חלק מלוח הזמנים של קליין בארץ היא הפגנה בבילעין עם כמובן הקבוצות שפועלות שם, “אנרכיסטים נגד הגדר” והISM:

naomi.JPG

בסרטן זה תוכלו לראות שנעמי קליין מודה שהיא חלק ממועצת המייעצים לארגון FreeGaza,ואכן ניתן לראות זאת באתר הרשמי שלהם ברשימה יחד עם נועם חומסקי וארכיבישוף מהכנסייה האורתודוכסית היוונית. עוד היא מספרת שהיו לה חברים על המשט,ומדי פעם מקשקשת בזנב למשמע צעקות “וויוה וויוה פלסטינה”,  וזה באמת מעניין לראות שהיא אכן משתפת פעולה עם ארגון כל כך מקורב לISM. בסרטון זה תוכלו לראות הפגנה טיפוסית של חרם כלכלי על ישראל, וכמובן כמו שהאנרכיסטים אוהבים לצעוק גם נעמי קליין מפצירה בהפעלת החוק הבין לאומי והאו”ם על ישראל.

אז מי אלה הISM וארגון “אנרכיסטים נגד הגדר”, ומה הקשר שלהם להפגנות בבילעין? ובכן…

מתוך ויקיפדיה:

תנועת הסולידריות הבינלאומית (באנגלית: International Solidarity Movement; ידועה בראשי התיבות שלה ISM), ארגון שמאל רדיקלי פרו-פלסטיני הפועל בשטחי יהודה ושומרון ורצועת עזה למען הפלסטינים. תנועה זו מאמינה כי על ידי פעולות לא אלימות ונוכחות של אזרחים זרים בהן, יהיה אפשר לסיים את השליטה הישראלית ביו”ש, לשמור על זכויות האדם של הפלסטינים, לסיים את בידוד האוכלוסייה ולתת תקווה לפלסטינים. מטרה נוספת לדבריהם, היא להגביר את המודעות בעולם לסבל ולצד הפלסטיני, אשר לדידם מוצג כצד שווה לישראלים במדיה העולמית במקום כצד כבוש הנאבק למען חופש ולמען זכויות אדם.

מאמר בעיתון הבריטי דיילי טלגרף הגדיר את ISM כ-”קבוצת ה’שלום’ המאמצת אלימות” מכיוון שהצהרת המשימה שלה תומכת ב”מאבק מזוין” (במקור: “armed struggle”) כ”זכות” של הפלסטינים. [3] התנועה מסבירה באתרה:

“תנועת הסולידריות הבינלאומית לא תומכת או מתייחסת בסלחנות לאף מעשהטרור – שהוא לא מאבק מזוין לגיטימי. התנועה לא קשורה, תומכת או קשורה להתנגדות מזוינת או אלימה לכיבוש. התנועה לא עוזרת או לוקחת חלק בשום התנגדות חמושה, לא משנה באיזה צורה היא מתרחשת.”

אך בהצהרת המשימה כותבת:

“כפי שמקודש בחוק הבינלאומי והחלטות האו”ם, אנו מכירים בזכות הפלסטינית להתנגד לאלימות והכיבוש הישראליים באמצעות מאבק מזוין לגיטימי. למרות זאת, אנו מאמינים שאי-אלימות יכולה להיות כלי נשק חזק בלחימה בדיכוי ואנו מחויבים לעקרונות של התנגדות לא-אלימה.
הזכות להתנגד לכיבוש תקפה לא רק לעם הפלסטיני, אלא לכל העמים הנמצאים תחת כיבוש צבאי. התנועה מתייחסת לכל העמים כשווים בעלי זכויות שוות תחת החוק הבינלאומי. אנו מאמינים שפעולה לא-אלימה היא כלי נשק חזק בלחימה בדיכוי ואנו מחויבים לעקרונות של התנגדות לא אלימה.” [4]

במהלך ראיון ב-CNN עם אדם שפירו וחווידה עראף, שאלה המראיינת על מאמר שכתבו השניים שקבע: “ההתנגדות הפלסטינית צריכה להיות בעלת מספר מאפיינים: גם אלימה וגם לא-אלימה. אך חשוב מכל, היא חייבת לפתח אסטרטגיה שמערבת בין שני ההיבטים. התנגדות לא-אלימה היא לא פחות אצילה מביצוע פעולת התאבדות‏[5]. המראיינת הגיבה ואמרה ש”מספר אנשים עלולים להגיע למסקנה שאתם תומכים בפיגועי התאבדות.” והם ענו:

“המאמר שכתבנו היה למעשה תגובה למאמר אחר שנכתב בידי פלסטיני, שאמר שהפלסטינים לא יכולים להיות לא-אלימים. בהקשר זה התייחסנו לוויכוח האם הפלסטינים יכולים להשתמש בשיטות אלימות או לא יכולים בשיטות לא אלימות או יכולים בשיטות לא אלימות. זה היה, ראשית, בהקשר זה…
יש כבר אלימות. אנחנו לא תומכים בזה. היא כבר שם. היא על השטח. אנו עובדים עם אנשים ועם פלסטינים שרוצים לקדם אי-אלימות, וזה היה ההקשר של כל המאמר. [6]

תנועת הסולידריות הבינלאומית זכתה לביקורת בישראל ובעולם עקב האופי של פעילותה ועמדתה של ISM כנגד ישראל ובעד המאבק הפלסטיני, תוך סירוב לגנות את פעילות הטרורהפלסטינית כנגד ישראל. בחלק מהמקרים שימשו פעילי התנועה מגן אנושי גם למחבלים פלסטינים. ‏[7][8] לא אחת[דרוש מקור] הם התבצרו במוקטעהביחד עם פעילי גוש שלום עם יאסר ערפאת ואף התבצרו בכנסיית המולד בבית לחם בעת המצור על 13 המבוקשים שהתבצרו שם בעת מבצע חומת מגן ב-2002. כמו כן, במטה התנועה בג’נין נתפס שאדי סוקיה, מחבל פלסטיני מהג’יהאד האיסלאמי, אותו הסתירו שתי פעילות ISM. [9][10][8] בעקבות התקרית נדרש ISM לפנות את משרדיו מאותו בניין בו שכנו גם משרדי הצלב האדום. עוד אירוע שנקשר עם שמו של הארגון הוא פיגוע ההתאבדות במייק’ס פלייס ב-30 באפריל. את הפיגוע ביצעו שני מחבלים בריטים ממוצא פקיסטני, שבעת שהותם בעזה השתתפו בפגישה של פעילי הארגון.‏[11] על אף שלא ברור הקשר שלהם לתנועה, שימש האירוע לשלילת הלגיטימיות של התנועה.

מרכז אל-מזאן (Al Mezan Center) לזכויות האזרח בעזה קיבל 100,000 דולר עבור מה ש[קרן]פורד מכנה כ”עבודה בתמיכה קהילתית על כלכלה, זכויות סוציאלים ותרבותים בעזה”. מרכז אל-מזאן עובד בצמוד עם התנועה הסולידרית הבין-לאומית.[מתוך: New york Sun Oct 20 2003 Funding Hate]
 
 

בלעין, נעלין ואנרכיזם – בדרך לעולם חדש

מה עומד מאחורי פעילות השמאל האנרכיסטי בבילעין ונעלין? יפי נפש או ארגון עולמי שחקק על דגלו לפרק את הקפיטאליזם ולהקים עולם חדש?

מנחם בנטוב 17/10/2008

קבוצת “אנרכיסטים נגד הגדר” הוקמה באפריל 2003 בכפר מסחה שבשומרון ע”י פעילי שמאל רדיקלי על מנת ליצור אוהל מחאה כנגד גדר ההפרדה. האוהל פעל כ-4 חודשים. במהלכם ביקרו בו ישראלים ואזרחים זרים. “אנרכיסטים נגד הגדר” המשיכו ליזום פעולות נגד הגדר בכפרים סאלם, ענין, זבאבוואה ועוד.

בקבוצה אין חברות רשמית, אך נטען כי יש בה כמאה פעילים, העוסקים, בתיאום עם פלסטינים וקבוצות כגון תנועת הסולידריות הבינלאומית (ISM), בארגון פעולות ישירות, צעדות, פעולות של אי ציות אזרחי וכדומה. לעתים פעולות אלה מתפתחות להפגנות אלימות הכוללות השחתת רכוש ויידוי אבנים, שבהן נפגעים חיילי צה”ל.

אחד ממקומות המפגש של הפעילים החברתיים הוא “סלון מזל” שהוקם ב־2001 ברחוב מונטיפיורי בתל אביב במקום בו הייתה קודם לכן מספרה בשם “סלון מזל”. מכאן בא שמו. מיקומו הועתק לסמטה אלמונית ובמרץ 2008 הוא עבר לרחוב סלאמה שביפו.

המקום מתפקד כמרכז להפצת מידע ומפגש קהילתי בנושאים כמו איכות הסביבה, זכויות נשים, מיניות ומגדר, זכויות בעלי חיים, הכיבוש, ציונות ואנטי ציונות, חברה אזרחית וסרבנות, גלובליזציה, אנרכיזם, מזרחיות, קוד פתוח, תוכנה חופשית ועוד.

הכסף: רוני ערמון (37), אקטיביסט ישראלי, ממקימי “סלון מזל” ו”אינדימדיה ישראל”, שזהו למעשה אתר דמוי “ויקיפדיה” שנועד לרכז את כל המידע הקיים בתחום האנרכיזם. הן המקומי והן העולמי.

ערמון נולד בבני ברק אביו מהנדס ואימו רופאה. היה חבר ב”בני עקיבא” ולמד בישיבה התיכונית “נחלים” ולאחר מכן בתיכון של “רשת אמי”ת”. בצה”ל שירת כחובש. למד ביולוגיה באוניברסיטת תל אביב. בגיל 25 זכה בירושה גדולה מדודו יצחק גוטמן. במהלך לימודיו הצטרף ל”מגמה ירוקה” והפך לדובר הארגון. בשנת 1999 השתתף בהפגנות נגד הגלובליזציה, נעצר, נכלא וגורש מארצות הברית. כשחזר לישראל הקים את “סלון מזל” בתל אביב, ונמנה עם מקימי “אינדימדיה ישראל”. [קונספיל:אותו גוף עולמי של אינדימדיה אשר הראנו למעלה שממומן על ידי קרן פורד וג'ורג' סורוס, דרך הקרן של תרזה הינז קרי, אשתו של ג'ון קרי מהגולגולות והעצמות. השלוחה של אינדימדיה בארץ אבל ככל הנראה עצמאית יותר כיוון שרוני ערמון הוא מיליונר.]

ערמון הקים בכספי הירושה שקיבל את קרן “שוכראן” שמשקיעה כספים רבים בתמיכה בפעילויות אנרכיסטיות. ערמון אמנם הנמיך פרופיל בפעילות האנרכיסטית אולם קרן “שוכראן” ממשיכה לפעול. אגב, בתחילת השנה נטען על ידי פעילי הארגון נגד גדר ההפרדה כי אין בידם אפילו די כסף למימון פעולותיה ושכרה הסמלי של עורכת הדין התומכת בפעילותם בבתי המשפט. מדובר בחוב של 40 אלף דולר.

יהודי וישראלי אחר-נוסף, המזוהה עם האנרכיזם העולמי הוא נועם חומסקי. חומסקי מזהה את עצמו עם הפילוסופיה האנרכו-סינדיקליסטית, תפיסתו מייצגת את עורק הביקורת העכשווית על הטענות של איגודים ראקציונים, כמו האיגוד המקצועי הגדול ביותר בארצות הברית – ה־Teamsters, על תמיכה במאבקים למען זכויות עובדים, בניגוד ל־IWW, שהוא איגוד אנרכו-סינדיקליסטי טיפוסי.

אם זה מזכיר למישהו את ה”קומוניזם הטהור”, זה של המניפסט של קרל מרקס, זו לא טעות. אפילו סמלים של ארגונים שונים ובכלל זה הארגון הישראלי נגד גדר ההפרדה, מכילים את הכוכב הידוע מהדגל הסובייטי. רק שכאן הוא שחור.

בכתבה שהתפרסמה באפריל השנה בעיתון הלונדוני “אל-קודס אל ערבי” נמסר כי, “אם ייכשל המו”מ הישראלי-פלסטיני צפויה הרשות הפלסטינית לתמוך בפעולות מחאה בדרכי שלום, בשיתוף פעילי שלום ישראלים וזרים. עוד נכתב כי, “ארגון פתח, ארגוני שמאל החברים באש”ף, פעילי שלום ישראלים ופעילי שמאל זרים צפויים להשתתף באינתיפאדה.” למעשה מדובר בתכנית לממש את אינתיפאדה מספר 3 בראשית שנת 2009.
עוד עפ”י כתבה זו, גורמים פלסטינים פועלים לגיוס פעילי שלום מכל העולם על מנת שיצטרפו לפעילות המחאה. גורמים רשמיים פלסטינים, ערבים ובינלאומיים, צפויים לממן כרטיסי טיסה ולינה לאותם פעילים. הגורמים העומדים מאחורי היוזמה תארו את האינתיפאדה הצפויה ככזו שתהיה דומה במתכונתה למאבק העממי בכפר בילעין שהביאה להישגים.

מעניין לדעת שהאתר של ארגון שתי”ל השייך לקרן החדשה לישראל מציע למבקרים  באתרו את סלון מזל.

shatil.JPG

אנרכיסטים נגד הגדר משרתים בדיוק על פי התסריט את שאיפות הקרן החדשה וארגוני הסדר העולמי החדש כלפי ישראל. ראו את יונתן פולאק מבכירי הקבוצה מדבר בתוכנית הבוקר, ושימו לב טוב למה הוא אומר:

שימו לב, הוא אומר שמדינת ישראל פועלת בניגוד לסמכות החוק בינ”ל, כלומר בית המשפט הבינ”ל בהאג, ולכן יש dffa14f4e30bb8e4a1a2bafb89b097d4.jpgלפעול כנגדם. האין זה אזרח של הסדר העולמי החדש למופת? אזרח של כדוה”א ללא אינדיבידואליות? המקבל על עצמו ללא כל התנגדות את העובדה שקיימת מערכת בינ”ל שזכותה להתערב בעניינם של מדינות ריבוניות, ומשרת אותם…משרת אותם. שימו לב, לא סתם הדגשנו שיש רצון להעלים את סעיף הזהות היהודית ממגילת העצמאות, הסיבה היא שרוצים להפוך אותנו לאזרחי כדור הארץ והעולם ולא אזרחי ישראל, לאנשי הדת ההומאנית העולמית חדשה, ולא למשל יהודים או אתאיסתים או איזה תפיסה “צרה” אחרת שלא תהיה. ממבט ראשון נראה שהאיש שמדבר הוא פשוט נשמה אבודה הזקוקה נואשות להנחייה, אבל זאת עלולה להיות מסקנה לא נכונה.

מעניין כיצג יש לו למעלה מחמישים אישומים ועד עכשיו נראה שהוא לא נפגע כלל. באירועי ההפגנות נגד גלובליזציה בסיאטל בשנת 1991 שהחלו את כל רשת האינדימדיה אשר מחברת בין הקבוצות הרדיקליות הללו, היית תופעה שבה קבוצה רטנה של אנרכיסטים קיצוניים הושתלו כדי לגרום לתסיסה שתביא לשוטרים סיבות טובות להשתמש בסמכות וכוח מופרז.[ראו Police State 2 של אלכס ג'ונס בנושא]. הדבר לא חדש וקרה אפילו לאורך המאה הקודמת, היכן שאותם אימפריאליסטים שכביכול נראים כמתנגדים לתנועה סוציאליסטית.קומוניסטית עולמית ממנו אותם! (ראו הסרט הקונספירציה הקפיטליסטית שתרגמנו לעברית).

שימו לב לעניין הבא, ראו את הסרט הקצר הבא היכן שהאנרכיסטים מעודדים וקוראים בהופעות שהם רוצים לרצוח בכירי ממשל וחיילי צה”ל:

זוכרים שבכתבה על הסדר הכלכלי של הוותיקן הראנו לכם שהם דוחפים לרפורמה כלל עולמית אשר בה יוכלו אנשים לקחת רכוש של אדם אחר אם לאותו אדם יש מספיק בשביל להשאיר אותו בחיים ללא אותו הרכוש? ושגם בא”ום , היכן שלכס הקדוש סטטוס מיוחד, אין ממש ערך לרכוש פרטי? האם ארגוני הארכיסטים הם חוד החנית ביישום הסדר הכלכלי החדש שנושא את החותם “צדק חברתי” בחסות הרפורמה הכלכלית של ועידת הוותיקן II? נשמע הזוי, אבל היינו ממליצים לכם לקרוא את כתבת ההמשך “מסעות תמנון הצדק חברתי בישראל”.

שימו לב מה אותם אנרכיסטים מנסים ליישם בארץ:

לידיעת הטסים לחו”ל: תנועה של פולשים אנרכיסטים מנצלת פירצה בחוק ומתנחלת בבתים בת”א בנימוקי “צדק חברתי”, “זכות לדיור בכבוד” ו”הזנחת המבנים”

לפנות בוקר, בצו בית משפט, פונו חבריה של התנועה מבניין ברחוב שינקין אליו פלשו

*עו”ד מיכאל דבורין: “עד כמה שהזוי ומדהים הדבר, עסקינן בארגון פשע אידיאולוגי, המשתלט על נכסים בת”א, מחליף מנעולים ומבצע שיפוצים בנכס כדי להכשירו לשהייה ממושכת”
4/01/2007

זכרו שכדי למוטט מדינה, מעבר להעברת רפורמות סוציאליסטיות בכלכלה, צריך לדאוג שייכנסו פנימה גם הרבה זרים שימוטטו את ריבונות המדינה ואשר התחזוקה שלהם תצא מהכיס של האזרחים, חשבו על כך בקשר לאלה הרוצים ליישם את זכות השיבה, ואלה הדוחפים להשאיר את כל הפליטים והזרים בארץ, גם במקרה זה מדובר בקרן החדשה לישראל (מקור), [ראו כיצד הישועים עושים זאת בארה"ב].

מצעד הגאווה שהיה ב2010 בירושליים ואשר אורגן בידי ארגון “הבית הפתוח” בירושליים אשר הוקם בסיוע קרן החדשה לישראל, ושהקרן החדשה יצאה למסע תעמולה בשביל לקיים אותו, הפך לביצה נוחה עבור אנרכיסטים להפגין עבור סדר היום שלהם.כבר ב2006 הצליחו להשתלט על המצעד מפגינים כנגד המלחמה, רוזה לויטצקי אחת מהמפגינות החברה בארגון האנרכיסטים קווירפשן אשר רצה להחרים את המצעד כיוון שלא הביע דעה נחרצת נגד הכיבוש אמרה “אני פה כיהודיה ניו יורקית גאה אשר באה להפגין נגד המלחמה והכיבוש”, בעוד שקבוצה במצעד צעקו “1-2-3-4 אנו כנגד המלחמה 5-6-7-8 סדום זה משהו מעולה”, נוכחות האנרכיסטים היית כל כך עוצמתית שהמשטרה היית צריכה להתערב באיזשהו שלב.

למצעד הגאווה בירושלים אין שום קשר למתן כבוד עבור האוכלוסיה הגאה במדינה, זאת הצהרה של כהני המסטריות וזה לא משנה מא אנו נאמין בו, כל עוד הם מחזיקים באמונות שלהם והרעיונות שלהם, זה ישפיע עלינו. אלו ממכם אשר ערניים מספיק, ישימו לב מה היית כוונת ההצהרה בתמונה האחורנה שנציג. [Slate.com Dispatch From Jerusalem The Lebanon war comes to a gay pride rally. By Michael LuongoPosted Monday, Aug. 14, 2006, ]

מתוך מצעד הגאווה 2010:

4c52905f7426501b.jpg

4c528e4f48af25422.jpg

4c528e284587e37c1.jpg

4c528e284587e37c3.jpg

אילו אתם באמת רוצים להבין משמעות הדבר קראו את הכתבה שלהנו “אבן החכמים של מתכנתי התודעה בעידן החדש”.רבים ישתמשו באותם הצהרות ורעיונות בכל העולם, על אף שיגידו כי כוונתם לחשוף את הסדר העולמי החדש.

הנה הפגנה של גוש שלום מה5.8.06 שהיית בתל אביב. האם אתם רואים אג’נדה “נסתרת”?

img_0006.jpg

img_0053.jpg

img_0061.jpg

קצת היסטוריה על תנועת האנרכיזם אשר החלה דרכה ועידת ב”אינטרנציונל הראשון” מתוך ויקיפדיה:

האינטרנציונל הראשון

יבשת אירופה סערה לאחר אביב העמים, ובשנת 1864 איחד האינטרנציונל הראשון זרמים מהפכניים מגוונים שכללו בין השאר את תומכיו הצרפתיים של פרודון, בלאנקיסטים, הבונים החופשיים, איגודי עובדים אנגלים, סוציאליסטים וסוציאל-דמוקרטים. עקב העובדה שתנועות עובדים פעילות לקחו בו חלק, האינטרנציונל הראשון הפך לארגון משמעותי.

קארל מרקס היה דמות מובילה באינטרנציונל וחבר במועצה הכללית של הארגון.

על סמלי התנועה האנרכיסטית מתוך ויקיפדיה, דגשים בצהוב שלנו:

anarv.JPG

ומתוך האתר אנרכופדיה, אינציקלופדיה של אנרכיסטים למען אנרכיסטים, ניתן לראות שהם כותבים כי רבים מהאנרכיסטים היו בונים חופשיים ואנשי צלב-הורד כולל מקימי מסדר השחר הזהוב אשר השתמשו בסמלי האנרכיה לפני אלו נהיו סמלים רשמיים של התנועה, ושהססמא של אליסטר קראולי שצמח באותם קבוצות אוקולטים של הבנייה “עשה כרצונך” הפך להיות מילת מפתח להרבה אנרכיסטים שבאו לאחר מכן.

anarv.JPG

“סדר מתוך אנרכיה” הוא כמו ה”סדר מתוך כאוס” (Ordo ab Chao)  הססמא הידועה של הבנייה החופשית.

יש אנשים שיגידו כי מלחמה קרבה היא הסכנה הגדולה ביותר עבורנו בארץ, אך יכול מאוד להיות שהאיום הגדול ביותר על המדינה הוא מ-ה-פ-כ-ה! הזהרו מאנשים המטיחים מהפכות, שעסוקים יותר בארגון קהילתי/חברתי והצגה חיצונית מאשר תוכן, שאינם מייחסים חשיבות לריבונות של מדינה והזהות אינדיבידואלית של האדם. שימו לב, היו ערניים.

אנו מבטיחים להמשיך לעבוד, לשרת ולחשוף את המידע ולתת את המקסימום תמיד. אנו מאמינים כי קוראי האתר הותיקים שאנו בכלל לא מכירים והערנות שפיתחו בשנים האחרונות עוד יהיו נכס בחזית מלחמת המידע שמתהווה.

ועכשיו לתמונות:

הסמל המרכזי של אחוות צלב הורד הוא הורד, במקרה זה גם אחד הסמלים של הסוציאליזם הבינ”ל.

סמלי מסדר צלב הורד:

mystic_rose_rosicrucians.jpg

draft_lens2041642module10508992photo_1216327495lutherseal.gif

———————————————————–

rose10.jpg

rose13.jpg

המנטורית של הילרי קלינטון, מריאן וורייט אדלמן יחד עם בעלה נשיא הקרן לשעבר.בחרה בספרה של חברה במסדר “כוכב המזרח” המאסוני באחד מהדוחות של הארגון שלה הCDF, בעוד שנעמי חזן מוזכרת בכתבה של Share Int, ארגון הניו-אייג’ של מאייטריה כקול החדש וה”שפוי” יותר במדינה.

rose14.JPG

קלינטון חניך לשכת די-מולאיי של הבונים החופשיים. ובין היתר בוגר בית הספר לכלכה של לונדון השייך לאגודת פביאן הסוציאליסטים.

rose15.jpg

תמונה מהכתבה של הטיימס על זכייתו של קלינטון.

rose12.jpg

גורבצ’ב:

rose11.jpg

אות הלגיון הצרפתי על פי תאורו הרשמי הוא צלב מלטזי בעל חמש זרועות אשר נח על זר. ולקצינים ומעלה במסדר יש Rosette שהוא עיתור בצורת ורד. תואר הכבוד של המסדר ניתן בין היתר לאהרון ברק, שמעון פרס, עמוס עוז (מוזכר מעלה).

offizierskreuz.jpg

נפוליאון, מקים מסדר לגיון הכבוד הצרפתי, היה חבר באחוות צלב הורד הAMORC.שימו לב לסימן היד.Sign of the Master of the second Veil.

rose5.jpg

קרל מרקס.

marx.jpg

הסינר הרשמי של נפוליאון מהמסדר, נושא את הסמל הידוע של האילומינטי.

rose5b.jpg

rose.jpg

rose1.jpg

rose2.jpg

rose3.jpg

אהוד ברק שהשתמש בססמא הקומוניסטית כאשר נבחר “זהו שחר של יום חדש”. אנא אם מישהו ממכם בעל יכולת מחשוב גרפית יכול ברר אם אכן הוא עונד ורד בתמונה.

rose4.jpg

rose8.jpg

שימו לב ללחיצת יד.

rose7.jpg

ליד החדשר הסגלגל בבית הלבן יש גן ורדים.

rose9.jpg

כמו גם האובליסק המייצג את המילה האבודה עבור הבונים החופשיים, ואת הפאלוס של אוסיריס עבור המצרים שמייצג את הכוח היוצר, הבינה, שוכן בגן הורדים מטרים ספורים מבניין בית המשפט העליון בארץ.

3989116139_7b59ab92341.jpg

נספח על המהפכה הצרפתית: מהפכה שהתאפשרה תודות לכומר שחונך על ידי הישועים, האב Abbe Sieyes, אשר לאחר המהפכה היה מהמובילים שעזרו לנפוליאון לקחת את השלטון, כל זאת בתקופה לאחר שהאפיפיור פרק את מסדר הישועים (3 שנים לאחר מכן קם האילומינטי בידי כומר ישועי אדם וויסהאופט, מייסד הישועים היה גם חבר בארגון אילומינטי מספרד לפני הקמת המסדר), ובתקופה שנפוליאון נבחר הוותיקן והאפיפיור הוחזקו כבני ערובה! זמן קצר לאחר מכן מסדר הישועים חזר לפעילות. אליפז לוי שלמד להיות כומר בהיררכיה היחידה שהוא מכיר בה ההיררכיה קתולית, ואשר הונחה על ידי הישועים, כתב בספרו הסטוריה של המאגיה שנפוליאון אחד הדמויות הגדולות ביותר באנושות מאז ישו! לאחר המהפכה האב ברואל כתב ספר שתיעד מי הארגונים שעמדו מאחוריה וחשף שאלו היו האילומינטי והבונים החופשיים, הוא היה אב ישועי שחיפה על כל הסיפור שלהם.

אנחנו נמצאים כעת בקרב מאסף על התודעה, היום יותר מתמיד יש הבנה יותר רחבה לגבי המסוכנות של הקרן לחופש בארץ, ויש סיכוי לועדת חקירה ממלכתית בנושא, עיזרו לנו לתקוע עוד מקל בגלגלי ההרס של הקרן והפיצו את הכתבה ככל שרק תוכלו.

חג שמח.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. ירדן שלמה 2015-04-21

    לכל יהודי חובה לקרוא כאן את העומד מאחרי הקרן החדשה ואת כל הכתבות הנספחות. כך פשוט תבינו איפה אתם חיים ועם מי.