השותפות המוזרה בין ׳מקור ראשון׳ ל׳מכון הישראלי לדמוקרטיה׳ (והיי לאיילת שקד)

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

עקיבא ביגמן:

יום העיון שנערך אתמול בשותפות המוזרה בין מקור ראשון למכון הישראלי לדמוקרטיה הזכיר לי את הציטוטים הבאים מתוך פרוטוקולים של הועד המנהל של המכון.

התאריך הוא 14.4.2005, הימים ימי טרום-התנתקות, בה המכון היה מעורב עד צוואר הן בייזום הרעיון והטמעתו והן בהכשרת הצבא לביצועו (מומלץ לקרוא את מאמרו של רן ברץ על זה כאן

אלא מה? המאמץ של המכון להחריב את ההתיישבות היהודית בגוש קטיף ולסייע בהקמתה של מדינה פלסטינית, התנגש במאמץ אחר שלו: לכונן בישראל מדינת כל אזרחיה פרוגרסיבית ואולטרה-ליברלית, שבא לידי ביטוי בניסיונות לקדם “חוקה בהסכמה” (דבר שבפרוטוקול אחר מתואר כיוזמה של התורמים האמריקנים של המכון שחושבים שחוקה פרוגרסיבית לישראל תוכל לסייע בשיפור תדמיתה בצפון אמריקה).

הניסיון לקדם את ההתנתקות סותר את הניסיון לקדם חוקה פרוגרסיבית “בהסכמה”, שהרי לולא הסכמת הדתיים והמתנחלים זה לא יעבור בשום כנסת שהיא.

רקע זה הוא נושא הדיון בישיבת הועד המנהל שמובאים כאן. שימו לב שהמכון מצא פטנט גאוני להתגבר על הבעיה: “הידברות” עם המתנחלים, תוך שימת דגש על “כיסוי תקשורתי של הדיאלוג על מנת לליצור תהודה ציבורית רבה ככל האפשר”.

במילים אחרות: הדיאלוג של מתנחלים עם המכון הישראלי לדמוקרטיה נועד לסייע במסע האסטרטגי-יחצ”ני שלהם להשגת שתי מטרות שהן אחת: הקמתה של מדינה פלסטינית שלצידה מדינת כל אזרחיה היא מדינת ישראל.

לתשומת לבם של משתתפי הועידות.

והנה שרת המשפטים מהבית הרפורמי:

Image result for ‫מקור ראשון המכון הישראלי לדמוקרטיה בנט‬‎

 

תזכורת קונספיל:

ועם מי לפיד כרת ברית ב2013? עם בנט, שמשפחתו מגיעה מבית הכנסת הרפורמי הידוע בניו יורק, מקדש עמנואל. לברית שלו עם לפיד קראו ה”ברית החדשה”, והאם זה צירוף מקרים שההדלפה הראשונה שהגיע לדרוקר והחלה את מסכת החקירות עוד מהקנדציות הקודמות, ביביטורס, הגיע מאיש לשכתו של נתניהו… בנט בעצמו? שוב רפורמים, שוב רוטשילד, שוב נסיון לשנות את צביונה היהודי של ישראל והיהודים החיים בה. (מאמר המובא יש גם סקירה קצרה על מעורבות המשפחה עם הרפורמים):

 

מי אתה בנדיקטוס: בנט זה אח, רפורמי

 

למתעמקים ביניכם:

משחקי הכס: פינטו נגד רוטשילד על כס להב433

_______________________________
כתבות קודמות בנושא:

הרפורמים ׳משקעים׳ בנו באמצעות הקרן החד״שה – בנדיקטוס ׳משקיע׳ בהם חזרה

 

בשם האב, הבן ורוח גאיה: בנדיקטוס מקים קהילות טבעוניות של ׳יהודים׳ בעולם

 

הפוטש: על מי ועבור מי איילת שקד עובדת?

 

האח בנט נאלץ לבטל כנס משותף למשרד החינוך ולארגון שמאל קיצוני

פוסט מקורי:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *