איש המתפרנס ממכון ואן ליר והעיתון של יוליוס שוקן

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

רונן מאייר על הפוסט של אורי וייס:

ובכן, האיש הזה מתפרנס, בין השאר,
משני מוסדות שעיסוקיהם כוללים הפצת עלילות דם
על מדינת היהודים.
קרי, אנטישמיות.
מכון ון ליר והעיתון של יוליוס שוקן.

#הממסד_השמאלני

 

אורי וייס:

ליבוביץ׳ טעה

בניגוד גמור למה שאמר יובל דיסקין בשומרי הסף, הנבואה של ישעיהו ליבוביץ׳ נתבדתה לגמרי. ליבוביץ׳ צפה שמדינת ישראל תידרדר לפאשיזם תוך שקבע הקיטריון לכך: כשיכלאו אנשים כמותו במחנות ריכוז.

ליבוביץ׳ פסח על כך שמדינת ישראל שומרת על זכויות האדם היחסיות של מי שהיא רואה כבני אדם. הוא חשב שהחלוקה לסובלנות כלפי יהודים ותוקפנות כלפי לא-יהודים לא תחזיק מעמד, והיא מחזיקה מעמד.

הפרדיגמא הליבוביצ׳יאנית מקשה לראות את הנאציפיקציה המהירה שישראל עוברת. ישראל כבר השמידה אלפי פליטים, השמידה באואטסורסינג, שילמה כסף לשלוחיה ברואנדה על מנת שהם שיגרשו את הפליטים לתחנה הבאה במסלול הייסורים, מסלול של מוות, סחיטה, שוד, עינויים, אונס והימכרות כעבדים. גם הנאצים לקחו משתפי פעולה לעשות את העבודה המלוכלכת של ההשמדה.

ישראל אמנם לא הידרדרה מכיבוש לכליאת האייקון הנערץ ליבוביץ׳ במחנה ריכוז. היא כן הידרדרה מנכבה לממשל צבאי לכיבוש ולפשעי מלחמה. היא כן הידרדרה בשנים האחרונות לטבח 551 ילדים וכעת לשיא – למזימת השמדת 37,000 פליטים.

ליבוביץ׳ טעה כשחשב שהכיבוש יחסל את חופש הביטוי. חופש הביטוי היחסי ליהודים בישראל שריר וקיים ואני יכול להעיד על כך. אבל, הכיבוש כן הידרדר להשמדת המוני בני אדם. בית המשפט מכשיר הכיבוש כן הידרדר לבית משפט שתובע מניעת טיפול רפואי מילדים חולי סרטן ולשותף בכיר להשמדת פליטים.

תזכורת מתוך הכתבה בקונספיל

״האיחוד האירופי: ישראל״

מספר דוגמאות להבהרת נושא החתרנות מבפנים:

 

7. מכון ואן ליר – לכאורה מכון מחקר מכובד בירושלים, למעשה אירגון כסות לפעילות העיקרית הנעשית בו והיא איזרוח טוטאלי של החברה בישראל דהיינו, שלילת הדת והיהדות כמרכיב בחיי האומה וכמובן, ואיך לא, העצמת הנרטיב הפלשתיני במדינת ישראל. במכון פועלת מחלקה ל”תרבות וזהות יהודית” המהווה את סיפור הכיסוי למטרה העיקרית. במסגרת המכון התכנסה חבורת אקדמאים אשר חורטים על דיגלם את רעיון ה”ישות דו לאומית” או בשמה המוכר יותר “מדינה דו לאומית” ממש כאותו הרעיון המקודם על ידי ערביי ישראל ופלשתינאי איו”ש. במכון זה ניצאים חוקרים כ- עמוס גולדברג ואחרים המסונפים לארגון “בני אברהם” והמקדמים רעיונות פוסט-ציונים אלו ללא לאות. חברי המכון מקדמים אג’נדה של חזרת מירב הפליטים הפלשתינים לבתיהם משכבר הימים במדת האפשר (זכות השיבה במהדורה מצומצמת יותר). להערכתם תוכלנה מירב ההיתנחלויות הקיימות להשאר במקומם תחת הסדר זה. המכון נהנה (כמובן) מתרומות נדיבות מהאיחוד האירופי ו”הקרן החדשה לישראל”, בין שאר התורמים.

לינק להמשך הכתבה

מקור הפוסטים:

ובכן, האיש הזה מתפרנס, בין השאר,משני מוסדות שעיסוקיהם כוללים הפצת עלילות דםעל מדינת היהודים.קרי, אנטישמיות.מכון ון ליר והעיתון של יוליוס שוקן.#הממסד_השמאלני

‎Posted by Ronen Mayer on‎ שבת 3 מרץ 2018

ליבוביץ׳ טעהבניגוד גמור למה שאמר יובל דיסקין בשומרי הסף, הנבואה של ישעיהו ליבוביץ׳ נתבדתה לגמרי. ליבוביץ׳ צפה שמדינת י…

‎Posted by Uri Weiss on‎ שבת 3 מרץ 2018

________________________
קריאה רלוונטית:

 

אנקדוטה ׳משעשעת׳ מתוך פסק הדין של בית הדין לעררים על עריקה מצבא אריתראה

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *