קם בבוקר אדם, ומחליט לנסות להלאים כביש פרטי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

גם השבוע, מפא"י על גרורותיה היא הכח המוביל המדינה.

קם בבוקר אדם, ומחליט לנסות להלאים כביש פרטי.

 



  1. את הכביש בנתה חברה פרטית, מכסף פרטי שגייסה, היא שילמה מיליארדים לחברת כריה, עשתה עבודות פיתוח נרחבות, והיא זכאית להנות מפרי עמלה.
  2. אין שום הבדל בין לדרוש להלאים את מנהרות הכרמל, להלאים סופר, או מסעדה, או חברת הייטק. קומוניזם פר-אקסלנס. יבוא אדם, יכנס לכם לעסק, ויגיד: "עכשיו זה שלי", עם הגישה הזאת נהפוך לדיסטופיה קומוניסטית סטייל ונצואלה תוך חודש. מי ירצה לשים פה שקל אם המדינה יכולה פשוט לקחת.
  3. הגישה הזאת לא נעלמת מעיני משקיעים, אנשים בקושי רוצים להשקיע בישראל, נכון, על פניו ההשקעות בשיא, אבל זה כלום ביחס לפוטנציאל, ישראל יכלה להיות המדינה העשירה בעולם לנפש.
    הפער ביניינו לבין שוויץ נובע מהעדר השקעות, העדר השקעות נובע מחוסר ארטרטיבייות, ולמה ישראל לא אטרקטיבית (למעט כיסי הייטק)? כי יחסי העבודה נותנים כח להסתדרות, כי מחפשי רנטות דופקים את העסק, כי השלטון המקומי מושחת, כי הרגולטור רק מפריע, וכי האווירה העיסקית מורעלת ע"י מפאיניקים כמו כותב הפוסט המצורף.
  4. מפרסם הפוסט הוא לא איזה קמוניסט בן 15 שמחלק פליירים ברחוב קונג ג'ורג', הוא מועמד מטעם מפלגת העבודה לראשות עיריית חיפה, המרקסיזם המאפ"יניקי הוא ליבת המפלגה, עם אבי גבאי או בלעדיו.
  5. אגב, במה עובד ישראל סביון? האם הוא יזם? מהנדס? האם הוא הועיל לחברה באיזה אופן?
    בוודאי שלא, תפקידו הנוחכי הוא להיות יו"ר דריקטוריון תיאטרון חיפה (מינוי פוליטי), כל חייו הוא עסק בעסקנות ציבורית, מעוזר ראש העיר, דרך דריקטוריונים של חברות מקורבות, ועד למ"מ ראש העיר, 0 יזמות, 0 יצירה, רק פקידות וגזל.
  6. אבל יותר מהעסקנות האין סופית של מפלגת העבודה, והמרקסיזם השורשי שלה, מטריד אותי יותר הציבור, 1000 לייקים, 1400 שיתופים, כולם תומכים בכך שהמדינה תשתמש בכח ותוציא מיליארדים, כדי לקחת לאנשים אחרים את העסק, ובשביל מה? לחסוך כמה שקלים? בגלל הקינאה?

ונצואלה חיה ובועטת בבחירות המוניציפלות בחיפה. פשוט בושה.
מלבד זאת אני סבור שיש להחריב את ההסתדרות.

גם השבוע, מפא"י על גרורותיה היא הכח המוביל המדינה.קם בבוקר אדם, ומחליט לנסות להלאים כביש פרטי.1) את הכביש בנתה חברה…

‎Posted by Yoni Blondi on‎ ראשון 25 מרץ 2018

חברים יקרים!אשמח לשמוע דעתכםהאם הגיע הזמן להעביר את מנהרות הכרמל לבעלות המדינה?להפסיק לגבות תשלום שהוא בעצם קנס…

‎Posted by Israel Savion on‎ חמישי 22 מרץ 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *