ממצא חדש קושר את אובמה לשערוריית ה-FBI המתפתחת בשבועות האחרונים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ממצא חדש קושר את אובמה לשערוריית ה-FBI המתפתחת בשבועות האחרונים!

מאירועי הפרקים הקודמים:

1. ה-FBI ומשרד המשפטים נתפסו בהודעות טקסט, המעידות כי הקלו במיוחד על קלינטון והאשמות כנגדה לפני שהיתה מועמדת לנשיאות. לא ניהלו חקירה אמיתית ובעצם מיסמסו את כל העניין.

2. הם גם ידעו כי המפלגה הדמוקרטית שילמה למרגל לשעבר בריטי, כדי שיכין את 'תיק המסמכים' המזויף הקושר את טראמפ עם רוסיה.

3. למרות שנעשתה חקירה קלה בלבד על מהימנות התיק, וגם היא הראתה כי אף מסמך לא יכול להיות מאומת, משרד המשפטים השתמש בתיק זה בכדי להשיג צו האזנות סתר נגד אישים במערכת הקמפיין של טראמפ.

4. ועכשיו מתברר… אובמה היה מעורב בהכל: ביקש לדעת כל מה שקורה עם החקירות של ה-FBI ומשרד המשפטים, ואף הנחה את ראש ה-FBI להכין לו עדכון.

זה הכל בתמצית לבינתיים.
יש לנו הרגשה שעוד יהיו פרקים נוספים..

Michael Knowles

אובמה ביקש לדעת הכל – גילויים חדשים בשערוריית ה-FBI

ממצא חדש קושר את אובמה לשערוריית ה-FBI המתפתחת בשבועות האחרונים!מאירועי הפרקים הקודמים:1. ה-FBI ומשרד המשפטים נתפסו בהודעות טקסט, המעידות כי הקלו במיוחד על קלינטון והאשמות כנגדה לפני שהיתה מועמדת לנשיאות. לא ניהלו חקירה אמיתית ובעצם מיסמסו את כל העניין.2. הם גם ידעו כי המפלגה הדמוקרטית שילמה למרגל לשעבר בריטי, כדי שיכין את 'תיק המסמכים' המזויף הקושר את טראמפ עם רוסיה.3. למרות שנעשתה חקירה קלה בלבד על מהימנות התיק, וגם היא הראתה כי אף מסמך לא יכול להיות מאומת, משרד המשפטים השתמש בתיק זה בכדי להשיג צו האזנות סתר נגד אישים במערכת הקמפיין של טראמפ. 4. ועכשיו מתברר… אובמה היה מעורב בהכל: ביקש לדעת כל מה שקורה עם החקירות של ה-FBI ומשרד המשפטים, ואף הנחה את ראש ה-FBI להכין לו עדכון.זה הכל בתמצית לבינתיים.יש לנו הרגשה שעוד יהיו פרקים נוספים..Michael Knowles

‎Posted by ‎הגלולה האדומה‎ on‎ חמישי 8 פברואר 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *