אילנה דיין חשפה: המפכ"ל הוא המדליף. מי יחקור אותו?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

משה איפרגן:

מי יחקור את רוני אלשיך?
תוך כדי ריאיון חשפה אילנה דיין שאלשיך הדליף להם שנתניהו יוזמן לתת עדות בפרשת 3,000. דיין הפילה את אלשיך בפח, היא הסגירה אותו.
עכשיו ברור מנין ידעו את זה רק בערוץ2 לפני מספר שבועות.
המפכ"ל הוא המדליף, בושה וכלימה.

 

*צילומסך מהטור של דרור אידר בישראל היום השבת.

מי יחקור את רוני אלשיך?תוך כדי ריאיון חשפה אילנה דיין שאלשיך הדליף להם שנתניהו יוזמן לתת עדות בפרשת 3,000. דיין הפילה א…

‎Posted by ‎משה איפרגן‎ on‎ שישי 9 פברואר 2018

 

3
חכו, הפצצה חיכתה באחד המקומות האגביים במשדר. חכמינו אמרו ששלושה דברים מגיעים לאדם בהיסח הדעת: משיח, מציאה ועקרב. שלושתם התקיימו באחד הדיאלוגים המשניים לכאורה.

דיין לחצה על אלשייך: "אתה מבטיח הבטחה… בענייני ראש הממשלה, ואפילו להביא אותו לתת עדות בפרשת הצוללות אתה לא מצליח?" אלשייך צחק ותהה: "למה את חושבת שאני לא מצליח?" ודיין השיבה: "כי אנחנו ישבנו לפני חודש, אמרת לי מול המצלמה הזאת שראש הממשלה צריך לבוא לתת עדות, יוזמן לתת עדות בפרשת הצוללות". ואז אלשייך, בלי להתבלבל הגיב: "בוודאי. רק כמו שאת מבינה, יש שיקולים מתי נכון לעשות מה".

חיזרו וקראו את הדברים המדהימים. לראשונה, מודה המפקח הכללי של המשטרה שעבר עבירה חמורה: הוא הדליף חומרי חקירה רגישה – אולי הרגישה ביותר – לעיתונאית. אתם מבינים, מאיזו באר גם אמנון אברמוביץ שותה? יש הבדל בין להדליף בסתר, לבין להודות בזה בגלוי, לעיני המצלמה. והארץ לא רעדה.

לצורך העניין המטלטל, לא משנה זהות הנחקר, אם זה ראש ממשלה או אזרח פשוט. אסור לאיש משטרה לחשוף בפני גורמים שאינם מצויים בשורש החקירה, מה המהלכים הבאים. שחוקר, הנמצא בעיצומה של חקירה, יספר למישהו מבחוץ – עיתונאי, עו"ד או מוכר בקיוסק – את מי הוא עומד להזמין לחקירה? הרי זה עלול להביא לשיבוש עדויות; אם דבר ההזמנה יגיע לידיעת הנחקר, הוא עשוי לתאם גרסאות. אך במקרה של נתניהו, הכל מותר. טירוף מערכות כללי.

לראיון של אילנה דיין עם רוני אלשיך בתכנית ״עובדה״ 

 

נמצא המדליף לתקשורת.

‎Posted by Uri Zaarur on‎ חמישי 8 פברואר 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *