ליכונדינקים חדשים: פרפורי גסיסה וקרב מאסף

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

 

גלעד שצוויק:

עיזרו לליכוד להילחם בניסיון של השמאל הקיצוני לחסל את המפלגה מבפנים.

תנועת הנוכלים הבולשביקים "הליכודניקים החדשים" מצויה בפרפורי גסיסה. ראשי התארגנות השמאל הקיצוני (לינק מצורף), גנבי הדעת ששאפו גם לגנוב את קולות הימין, נבעטו כלאחד כבוד משורות הליכוד. במקביל, הליכוד עצר אפשרות להתפקד לליכודניקים חדשים וסגר להם את בלון החמצן.

כעת, לאחר שעשו מגבית ושכנעו אנשים תמימים לפתוח כיסם, הם מנהלים קרב מאסף על מנת לנסות ולהחיות את המזימה העלובה שלהם: לחסל את הליכוד מבפנים.
כתלמידים מסורים של שיטות התעמולה הקומוניסטיות, ולאחר שכל טיעוניהם ה"ענייניים" קרסו כמגדל קלפים, עברו הליכודניקים החדשים לאסטרטגיה חדשה: ניסיון לרצח אופי לאנשים הטובים והמסורים שמקדישים מרצם לניקוי כללי של תנועת הליכוד ממסתנני השמאל הקיצוני.
בפחדנותם ונפסדותם הליכודניקים החדשים סימנו מטרה והתבייתו עליה: עו"ד אבי הלוי, היועץ המשפטי של הליכוד, איש יקר שעושה עבודתו נאמנה (ראיון שלי עם הלוי בתגובה הראשונה).

בסוף השבוע האחרונה ניצלו הליכודניקים החדשים את קשריהם ההדוקים עם מנגנוני התעמולה והנדסת תודעה, הידועים גם בשם המכובס "תקשורת ישראלית", על מנת לתקוף אישית את הלוי (לינק).
המאבק של הלוי נגד הליכודניקים החדשים אינו מנותק מיתר האירועים המתרחשים במדינה בחודשים האחרונים. הימין מצוי בימים אלו תחת מתקפה. רשויות החוק והאכיפה חברו לתקשורת בניסיון להמרות את רצון העם ולחולל פוטש נגד ראש הממשלה – תוך ריסוק הדמוקרטיה ושימוש בכלים של אכיפה בררנית של החוק על רקע פוליטי.

במקביל, הקרן לישראל חדשה, גוף זר שמטרתו להפוך את מדינת היהודים למדינה בה היהודים יהוו מיעוט, משקיעה מיליוני שקלים על מנת להמריד את אזרחי ישראל נגד החלטת הממשלה להרחיק את המסתננים, במטרה לייצר בישראל מיעוט אתני חדש מאריתראה ומדינת האויב סודאן.
הצלע השלישית של קמפיין הפוטש הוא הליכודניקים החדשים. אפילו תמר זנדברג היתה כנה מספיק כדי לקרוא לילד בשמו, ופנתה לליכודניקים החדשים בקריאה נרגשת: "חיזרו הביתה למרצ" (לינק).
באופן נדיר, זנדברג צודקת. הליכודניקים החדשים מורכבת רובה ככולה מבוחרי העבודה, מרצ, חד"ש ושאר מפלגות שמאל. מולם, ניצב Avi Halevy בחזית המאבק נגד הניסיון של פעילי השמאל הקיצוני לחסל את הליכוד מבפנים.

הלוי איש חזק החמוש לא רק בטיעונים מהוקצעים ומשויפים, אלא גם באמונה שלמה בצדקת הדרך.
עם זאת, כשאדם מותקף על רקע אישי, תוך שימוש בשקרים וסילופים, הוא זקוק לא רק לידיעה שתומכים בו, אלא גם לחוש תמיכה זו. המלחמה שהוא מנהל היא לא רק עבור הליכוד אלא גם עבור הימין והדמוקרטיה הישראלית. תעשו לעצמכם טובה ותנו להלוי לחוש שהוא לא לבד במערכה. כנסו לעמוד הפייסבוק של הלוי (לינק) ותראו שאתם מוקירים לו תודה. מגיע לו

עיזרו לליכוד להילחם בניסיון של השמאל הקיצוני לחסל את המפלגה מבפנים.תנועת הנוכלים הבולשביקים "הליכודניקים החדשים" מצויה …

‎Posted by Gilad Zwick on‎ ראשון 25 פברואר 2018

מקורות:

פוסט של תמר זנדברג:

״מכירים את החבר או החברה שהתפקדו ל"הליכודניקים החדשים"?
תייגו אותם פה והזמינו אותם לחזור לבית האמיתי שלנו, ולהתפקד למרצ >> 
https://goo.gl/1QFC4E״

מכירים את החבר או החברה שהתפקדו ל"הליכודניקים החדשים"? תייגו אותם פה והזמינו אותם לחזור לבית האמיתי שלנו, ולהתפקד למרצ >> https://goo.gl/1QFC4E

‎Posted by ‎Tamar Zandberg תמר זנדברג‎ on‎ יום שלישי 13 יוני 2017

 

 

 

 

 

 

___________________
קריאה רלוונטית:

יוחנן פלסנר, ד״ר עמיר פוקס, ליכודניקים חד״שים – והקשר?

 

וידאו: קטע מחוג בית של הליכודניקים החד״שים

ליכודניקים חד״שים – נערת הפוסטר:            ״לצעוק. לשרוט. להרוג״

הפוטש: מה מכינים לנו סוכני הסדר העולמי החד״ש?

תראו מי מבקש מראשי ה׳לכודניקים החד״שים׳,  חולצת ליכוד להפגנת הפוטש בפתח תקווה

יוחנן פלסנר, ד״ר עמיר פוקס, ליכודניקים חד״שים – והקשר?

נוסח העתירה נגד ניסיון הפוטש של ׳הליכודניקים החד״שים׳

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *