האם ׳כנופיית שלטון החק׳ בפנסיה פתחה במלחמה בנשיאת העליון אסתר חיות?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

ירון פסטינגר:

האם ״כנופיית שלטון החק״ בפנסיה פתחה במלחמה בנשיאת העליון אסתר חיות?

כזכור,לאחר שמשרת שר המשפטים נגזלה מנשיא המדינה ראובן ריבלין ב-2003 ,יום לפני שהיה אמור להתמנות, בנסיון נואל לתפור לו תיק בחקירה הזויה שאירגן לו ״אביר שלטון החק״,משה מזרחי. במר ליבו טבע ריבלין את הביטוי ״כנופיית שלטון החק״ שהתייחס למורשת של דורית בייניש וחברתה הטובה פרקליטת המדינה דאז עדנה ארבל. מהנסיון הנואל לא יצא דבר אבל שמו של ריבלין הוכתם והמינוי לשר משפטים סוכל. הצדיק הידוע מזרחי נזרק אחר כבוד לאחר מספר שנים מהמשטרה בעקבות דו׳ח מזעזע שכתב עליו היועץ דאז רובינשטיין.

ההתנפלות המוגזמת על השופטת בדימוס הילה גרסטל מובנת במסגרת תאוות הנקם של הפרקליטות בנציבה לביקורת הפרקליטות שעשתה להם צרות צרורות, רחמנא ליצלן.

אם גרסטל החליטה שלא להתלונן אחרי שדחתה את ההצעה המבישה אזי, מן הסתם, מדובר היה בדיבורים בעלמא של מאכערים ,מעצבנים ככל שיהיו.אחרת היתה מתלוננת בעצמה.
אולם מה פשר הצדקנות המופרזת וציקצוקי הלשון כלפי חיות. מה שופט עליון אמור לעשות שהוא שומע באקראי פרטים סתמיים ללא אנשים ממשיים? האם הוא אמור להיות בדוקאי או מקור מודיעיני וליזום חקירת משטרה כנגד ראש הממשלה? שופט חייב לשמור על ריחוק והוא איננו מתפקד כסוכן משטרתי המחולל חקירות.
נקל לתאר איזה נזק היה נגרם לבית המשפט העליון אילו היתה נפתחת חקירה כנגד נתניהו בשל תלונה של חיות ולא רק בשל השתלחויות האמסלמים והרגבים…יודגש כי בשלב זה גרסטל כבר לא היתה במערכת ולא היתה כפופה בשום צורה לחיות.
אם את ההתקפות על חיות מימין אפשר עוד להבין (יואב יצחק ועוד׳)מה פשר ההשתלחויות משמאל? זהבה גלאון , אורי משגב ועוד.
אולם מדהים מכל, מה פשר קריאתו של מתי גולן בגלובס לחיות להתפטר? מן המפורסמות שהלה משמש שנים שופרה של חברתו עדנה ארבל , אשר על הסימביוזה בינה לבין בייניש מיותר לפרט.
לא ביקורת, לא קריאה לבדק בית,ישר תביעה לפיטורין? מה קרה ל״אביר שלטון החק״ מטעם עצמו ,המתחסד הידוע מתי גולן?
האם דבריו משקפים מלחמה שהכריזו השתיים על חיות בשל עצמאותה היתירה, רחמנא ליצלן? שכן, קודם כל , לא הכניסה בכלל לרשימת המועמדים אתמל את נאווה בן אור בת טיפוחן, וגם העיזה להילחם מלחמת חורמה לטובת השופט עפר גרוסקופף תלמידו ומינויו למחוזי של שנוא נפשן דני פרידמן??
יודגש שאת מלחמת החורמה לטובתו של הלה ניהלה אתמל חיות שעות ארוכות בעזרת שני חבריה לועדה מלצר ודנציגר שני מינויים של פרידמן גם כן, של עורכי דין מהשוק הפרטי.
מה רלוונטית העובדה שגרוסקופף נחשב אחד השופטים הטובים במערכת ,אם לא הטוב שבהם,לפחות על פי התשבוחות שהרעיף עליו העליון בערעורים על פסקי הדין שלו בתשע שנות כהונתו.
אם פרידמן מינה אותו אזי הוא מסומן לכל החיים..בוודאי אצל מתי גולן ומקורות ההשראה שלו…שבת שלום.

 

האם ״כנופיית שלטון החק״ בפנסיה פתחה במלחמה בנשיאת העליון אסתר חיות?כזכור,לאחר שמשרת שר המשפטים נגזלה מנשיא המדינה ראוב…

‎Posted by Yiron Festinger on‎ שישי 23 פברואר 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *