האם הבונים החופשיים מאפשרים מסגרת של סודיות לתיאום בין להב433 והFBI ?

הובר שריינר FBI

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

להלן סרטון רשמי של הבונים החושפיים, אשר עלה לפני כמה שנים בעקבות מגמת ההזדקנות של הארגון, כנראה במטרה לנסות ולהפתח יותר לאור היום  בשביל למשוך  צעירים. בעבר נמסר לבעלי האתר שיחד עם החשיפות שלו על הארגון הוא גם גורם לסקרנות בקרב צעירים, ככה שלא ברור מה הם חושבים עלינו ממש. ובכן, אנחנו בנתיים לא זנחנו את ראיית הנץ הקונספירטיבית שלנו, והחלטנו לשתף אותכם בסרטון הלה כיוון שמדקה 3:50 מסופר בו סיפור מאוד מעניין על בונה חופשי(המספר) הפוגש אדם בארה"ב שלא הכיר קודם לכן במעלית שמוסר לו כרטיס ואומר לו "אחי אם אתה צריך איזה משהו, אני פה לרשותך", ועל הכרטיס? FBI ('אח' הוא מילת ייחוס של הבונים בינם לבין עצמם).  הסיפור כמובן בא לתמוך כראייה באופי האחוותי המלוכד של האחווה אשר ביסודה וברוחה שמה דגש על העזרה ההדתית חסרת הפשרות של 'אח' במסדר לרעהו.

לנו נמסר כמה פעמים סיפור החוזר על עצמו בתוך בתי משפט, ובו בונה חופשי העומד למשפט מסמן לשופט החבר באחווה באופן סמוי סימן של 'מצוקה' (ייתכן והסימן הקרוי Call of Distress), בשביל לקבל הקלה או זיכוי. סיפור כזה הצלחנו לאתר בתוך אחד המופעים של אחד מהמורים שלנו מזמן הקמת האתר, הסטנדאפיסט היהודי הידוע, Lenny Bruce, אשר על ההתעניינות המעמיקה שלו באחוות סודיות הרחבנו לא פעם. נפנה לסרטון בו הוא מספר סיפור דומה בוא נתקל בבית משפט עם הבונים (ראו קישור בפסקה).

אחוות הבונים החופשיים ידועה לא רק בקשר האחוותי ההדוק שלה, אלא גם בסודיות שלה (כבר הזכרנו סימנים סודיים בין האחים). הלשכות של האחווה מהוות פלטפורמה לחשאיות בעבור הקבוצה, ועל כן לא מפתיע שבמהלך ההיסטוריה מהפכות רבות, לטוב (מלחמת העצמאות בארה"ב) ולשטן (המהפכה הצרפתית, כאשר היעקובינים היו בשליטת האילומינטי שהם רפורמים של הבנייה החופשית) יצאו מתוך הלשכות של הבונים החופשיים. מסגרת כזאת יכולה להתאים בדיוק עבור סוכני השינוי של הDeep State ונסיונות הפוטש שלהם, ואין ספק שמסיבה זאת, לאורך השנים הלשכות נוצלו על ידי האילומינטי, שבתאים, האינטרנציונל ועוד ארגונים מהפכניים ראדיקליים רעים. על כן אנו תוהים אם מסגרת זו לא משמשת לתיאום בחקירות תיק 1000 בין הFBI ללהב433, לאור הגילויים שחשפנו רק לאחרונה באתר.

אהוד ברק מגן ומחפה על ה-טורף המיני של הוליווד

לסיום, תמונה של מייסד הFBI, ג'יי אדגר הובר, עם התרבוש המסורתי של הדרגה ה32 הגבוהה בנוסח הסקוטי של הבנייה החופשית (בזמנו). במהלך חייו הובר נהיה פטריוט גדול של מדינתו (ארה"ב) והחל לשהתמש במנגנון שבנה להלחם באיום הסובייטי היכן שהוא שכן באמת, בסביבתם של ארגון הCFR שעלה לאחרונה לכותרות שלנו עקב הדלפות של האיש שלנו, Q, וממשלות רוזוולט וטרומן ושיתוף הפעולה שלהם עם השבתאי שהמציא את האקטיביזם השיפוטי לפני אהרון ברק (ומנטור שלו), ג'יי אדגר הובר.

ג'יי אדגר הובר שריינר

 

מלחמת החורמה של ג'ורג' וושינגטון באילומינטי

 

ההרצאה על מסדר האילומינטי

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *